Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod radek31 v 29.10.2006 19:38

jak dlouho by to podle tebe trvalo tím metrem třeba na Anděl? tramvaj je tam za 18 minut (podle JŘ za 19, ale reálně o 1-2 minuty dřív)
a nezapomeň připočítat pár minut než se na to metro dostanou, protože víc než 1 stanici jim tam nikdo nepostaví + než sjedou dolů do hlubin + než jim to přijede (protože interval by byl dost možná horší než u tramvají)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 19:27

radek31 napsal:jasně 1 stanice na celé sídliště místo 4 tramvajových - to je super zlepšení a obyvatelé to moc uvítají
dopadne to tak, že jim tam bude jezdit další hromada autobusů svážejících lidi na metro
Hahaha... Vtipálku. To bylo jen konstatování, ale když chceš diskutovat... Metro je nejlepší spojení s centrem a bylo by to nejrychlejší. A zrovna pro řepy by se metro hodilo, nota vene by tam soupla cena pozemků, podívej se na Vysočany. Nevšiml jsem si, že by Stodůlkám metro vadilo a radši by chtěly tramvaje... :lol: :lol: :lol: :lol:
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod radek31 v 29.10.2006 19:23

DJ LA DÉFENSE napsal:A obešly by se bez tramvají, kdyby tam bylo metro.
jasně 1 stanice na celé sídliště místo 4 tramvajových - to je super zlepšení a obyvatelé to moc uvítají
dopadne to tak, že jim tam bude jezdit další hromada autobusů svážejících lidi na metro
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 19:14

radek31 napsal:co je to za blbost? spása to samozřejmě je, protože bez tramvají se Řepy neobejdou a hlukový rozdíl kvalitní trati v trávě a zničených kolejí na BKV je propastný

je tam 40
Je, ale ta tráva při takovymle provozu, je sice zlepšení, ale zase na druhou stranu hluk bude pořád... Mě by se třeba líbilo něco na styl pařížského metra, nicméně to je utopie. A obešly by se bez tramvají, kdyby tam bylo metro.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod radek31 v 29.10.2006 19:10

DJ LA DÉFENSE napsal:A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?
co je to za blbost? spása to samozřejmě je, protože bez tramvají se Řepy neobejdou a hlukový rozdíl kvalitní trati v trávě a zničených kolejí na BKV je propastný

je tam 40
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 18:58

radek31 napsal:já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě
Hahaha flikováním se to jen oddálilo na dlaší flikování... Tak to bude. A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod radek31 v 29.10.2006 18:52

já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě

btw nepochopím, jak je možné, že nebyl opraven oblouk z Plzeňské do Makovského - už teď se tam dá jezdit tak max. 15-18 km/h, to je opravdu takový problém vzít to v jednom? o propadlém panelu mezi Krematoriem a Hlušičkovou ani nemluvě, je to každým dnem horší a v zimě dostane jistě pěkný záhul
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod pawel v 29.10.2006 18:40

ty řepy jsou fakt nechutnost... prostě po všech stránkách socka:
-provedení oprav, nedodělky i ve flikování, pominutí mnoha nutných oprav - např. oblouk makovského
-organizace výluky, linkové vedení tram (porovnejme s barrandovem: což takhle poslat 12 a možná tak ve špičce 14 do Hlubočep, X12 ukončit zde? vždyť ono se to odveze...)
-NAD v režii hotlinera
-zastávky, přístřešky jsou v otřesném stavu a nikoho to nezajímá

prostě by se dalo říct, že v případě této koncové trati, mj. nejvytíženější z tramvajových radiál, se dělá vše proto, aby lidi tramvaje neměli v lásce. není divu, že pak chtějí M-A z dejvic.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Navařování

Odeslatod DPmPET v 28.10.2006 17:21

demon napsal:Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rijen/23102006/index.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
Co se ti na tom nelíbí!!!Víš jak to bude hezky vypadat až začne mrznout.To budou praskliny jéjej ,a těch zpomalených rychlostí co tam bude vyset.Názorný příklad po čem se v Praze jezdí a do jakých extrémů se to nechá vůbec doject.Jak jěště dlouho ta AGO´NIE bude trvat? 8-)
DPmPET
 

Odeslatod Mapl v 28.10.2006 12:08

No ta X7 dneska taky jednu zastávku jela 8 minut, poněvadž se tam zúžují pruhy a jsou tam světla... :wink:
Ale vyjma mě s tim nikdo jinej nejel. :D :lol:
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
 
Založen: 11.5.2005 19:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady

Odeslatod Tom 11 v 28.10.2006 11:39

Teď mě napadlo,že u Solidarity někdy v týdnu svařovali kolejnici ve směru ke Zborově...no,taky tam dlouho nebyla delší výluka,ale zase jsou to 4 roky co jí celou rekonstruovali.Si pamatuju,že když výluka probíhala,nedalo se NAD projet z vozovny Strašnice na Černokosteleckou,jsem šel pěšky a byl jsem tam o hodně rychleji...v těch šílených vedrech čekat v autobuse 45 minut bylo naprosto strašný...a potom když jí otevřeli bez zatravněného svršku někdy 17.9.2002,tak si hodně lidí oddechlo a když za pár dní výluka pokračovala,tak těch nadávek byl nespočet...
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod Mapl v 28.10.2006 11:00

Dnes také probíhá výluka mezi "Černokosteleckou - Ústředními dílny DP". Nevim co tam dělaj ..., ale náhradní dopravu zajišťuje linka X-7, kterou provozuje dopravce Hotliner. :x
Sám jsem s ní dnes jel a jela úúúplně prázdná vyjma mě a pak na Depu Host. ještě přistoupila jedna starší cestující... :wink: :lol:
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
 
Založen: 11.5.2005 19:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady

Odeslatod demon v 28.10.2006 10:19

Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rijen/23102006/index.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod Absolut v 28.9.2006 13:12

Mno, spíš je potřeba odstranit tam pár paskvilů z léta, kdy se kvůli vzdutí dělaly narychlo řezy a svařovaly se lomy. Některé oblouky také snad přijdou navařit. Celková oprava oblouků bude myslím 08/2007.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod syverin v 27.9.2006 19:57

Radek napsal:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.

Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron