Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ - zabránit tomu lze lepší prací policie a státní správy. Aby ti do týdne, max dvou přišlo předvolání a aby ti prošlo naprosté minimum přestupků. A aby tresty byli drobet citelné. Nemusí být vysoké, ono 15 přestupků za měsíc po litru se taky prodraží. Kamery už beztak máme skoro všude.
Bumlíky mezi kolejema neřeší vůbec nic, ty se daj jednoduše přeskočit, jak se denně opakovaně přesvědčuju na místech kde už jsou. Bumlík stejně jako plná čára není zeď, že.
(Naposledy dneska v noci mi to "vohnul" frajer v Revoluční před náměstím Republiky, za zastávkou ZC. Přece se nebude otáčet oficiální povolenou cestou přes garáže, na to moc spěchá. Raději tam jezdím pomalu, bo tam je to docela oblíbený sport. Jet normálně, je můj.)
Bumlíky mezi kolejema neřeší vůbec nic, ty se daj jednoduše přeskočit, jak se denně opakovaně přesvědčuju na místech kde už jsou. Bumlík stejně jako plná čára není zeď, že.
(Naposledy dneska v noci mi to "vohnul" frajer v Revoluční před náměstím Republiky, za zastávkou ZC. Přece se nebude otáčet oficiální povolenou cestou přes garáže, na to moc spěchá. Raději tam jezdím pomalu, bo tam je to docela oblíbený sport. Jet normálně, je můj.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ :A kdo je reálně zodpovědný za tyhle paskvily typu Francouzská? A ted i nově Bělehradská?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A jak tomu zabránit, když Policie, oblastní správy TSK a zimní údržba stále nepřipouštějí bumlíky mezi kolejemi? Až se dodělá Bělehradská, bude to už na tolika místech, kde bude objíždění zleva běžné a nebezpečné, že je otázkou času, kdy začne docházet k řadě smrťáků. Semafor s návěstidlem i v protisměru by měl takové vozidlo přece jen zastavit. Pravda, chodí tam tak málo lidí (a řada chodí na červenou), že kombinace volna na tom semaforu, toho manévru předjetí tramvaje zleva a přebíhajícího chodce může být taky fatální.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano to máte pravdu, ale když se něco stane, tak radnice bude moct říct že udělala vše pro zajištění bezpečnosti a o to jde, o nějakýho mrtvýho navíc už tu moc nesejde
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To mi taky přišlo jako dobrý vtip... Ted se to ještě umocní tím, že se chodci naučí kašlat na světla...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aha a tomu jako má zabránit semafor? Tomu vážně někdo věří?Proxy píše: Důvodem je neukázněnost řidičů, kteří zde objíždějí stanicující tramvaje.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
proxy: diky! jsi muz na pravem miste.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přesně tak, čekalo se už dost dlouho. Proto jsem se rozhodl situaci co nejrychleji odblokovat. Teď je míč na straně dopravního podniku, který ihned začal činit kroky, které jsem popsal níže.Bobik píše:Ehm, při vší úctě, ale něco podobného už slýchám asi 7 let. A furt nic. Tak se nediv, že tomu už nikdo nevěří a všichni z toho maj akorát srandu.
Jak už jsem odpověděl Martinovi Šubrtovi, v ulici Na Zlíchově by měly po rekonstrukci být dva přechody pro chodce, ale jen jeden z nich se semaforem. Na základě dlouhodobého požadavku základní školy, která má budovy po obou stranách ulice, tak nově bude signalizovaný přechod u školy. Důvodem je neukázněnost řidičů, kteří zde objíždějí stanicující tramvaje.Bobik píše:Hmm, ten stávající tam předpokládám zůstane, co? A vůbec, je to nutné, stavět tam semafor? Co pro to hovoří? Silný provoz? Smrtelné nehody? Takže vyroste další naprosto zbytečné SSZ, které bude akorát zdržovat provoz a na nějž budou chodci z vysoka kašlat. Bezva.
Samozřejmě, že nejlepší jsou vstřícně umístěné zastávky, ale to v ulici Na Zlíchově možné není kvůli umístění domovních vjezdů. Zastávka musí být délku minimálně na jednu tramvajovou soupravu (cca 32 metrů), ale zároveň nemohou být umístěny v místě domovních vjezdů, kterých je na Zlíchově požehnaně. Pak tu byl požadavek, aby zástávka nebyla v oblouku, takže už moc vhodných míst nezůstalo. Nicméně přechody pro chodce nebudou úplně u zadků tramvají, ale trochu odsazené, aby vyšly rozhledové trojúhelníky dle normy. Bezpečnost bude navíc zvýšena omezenou rychlostí v prostoru zastávek.MM-Mikulovsky píše:3.) proč odpovědné nenapadne, že protisměrné TRAM zastávky mají být na přímé TT umístěny:
a) "vedle" sebe = ve stejné úrovni (asi nejlepší řešení pro Zlíchov, protože pak by tam stačil pouze jeden přechod cca ve středu průjezdu zastavěným územím = před vjezdem do zastávky ZC/výjezdem ze zast. DC, který by mohl být řízený SSZ)
b) odsazeně, ale tzv. čely TRAM proti sobě = přes přechod mezi zastávkami TRAM do zastávek nevjíždí, ale rozjíždějí se přes něj po zastavení v zastávkách!!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ehm, při vší úctě, ale něco podobného už slýchám asi 7 let. A furt nic. Tak se nediv, že tomu už nikdo nevěří a všichni z toho maj akorát srandu.Proxy píše:Nádražní - letos se provede oprava BKV panelů. Cílem je velká rekonstrukce za dva roky. Rada MČ Praha 5 již vydala souhlas s možným přesunem TT ze středu vozovky na samostatné těleso. Nyní se začínají prověřovat vlastnické vztahy a sítě, jestli je to možné. Nicméně prostou opravu ve středu vozovky si nepřeje (snad) vůbec nikdo.
Hmm, ten stávající tam předpokládám zůstane, co? A vůbec, je to nutné, stavět tam semafor? Co pro to hovoří? Silný provoz? Smrtelné nehody? Takže vyroste další naprosto zbytečné SSZ, které bude akorát zdržovat provoz a na nějž budou chodci z vysoka kašlat. Bezva.Proxy píše:Dle dohody z února by měl být semafor na současném nesignalizovaném přechodu u školy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Musím souhlasit, že si nerozumíme.Bobik píše:....Milane myslím že si drobet nerozumíme. Kvalitně udělaný podloží (spodní stavba), neznamená JEN položení vrstvy asfaltu pod panely.
1.) ono pod tím novým asfaltem, na nějž se pokládají staré BKV ještě "něco přiměřeně pevného" je (starý beton, skála či kamení) = CELÁ TA KONSTRUKCE DOSTATEČNĚ KVALITNÍ PRO PLÁNOVANOU POTŘEBU ŽIVOTNOSTI, jenž je prokazatelně (z opakovaně uvedených úseků) delší než tebou uvedené 3 roky (tipuji cca 10let)!
2.) životnost podkladu TT tvořeného betonovou (tzv. monolitickou) deskou -což je i W-tram- bude klidně i století (či i víc) - viz TT okolo zast. Braunova, kde při poslední REKO TT byla využita opětovně (s pomocí tzv. hrobečků - uchycení METRO) stará betonová deska, která se ve velmi kvalitním stavu dochovala pod (desetiletími používanými) BKV!
3.) JE PRO BUDOUCNOST VELMI DOBRÉ, ŽE SE NYNÍ VŠECHNY TT V KRÁTKÉM ROZMEZÍ JEN NĚKOLIKA LET "PLNĚ" NEZREKONSTRUUJÍ, protože pak by logicky všechny ty TT dožívaly tzv. naráz v obdobně krátké době!
PROVOZNĚ/INVESTIČNĚ JE VÝHODNÉ CO NEJVÍCE ROZPTÝLIT PŘEDPOKLÁDANOU ŽIVOTNOST JEDNOTLIVÝCH ÚSEKŮ TT = když teď (v době "plných" REKO mnoha TT) se co nejvíce dalších výhledově potřebných REKO TT co nejvíce odloží!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
1.) polohu TRAM zast. ZC chápu - zajištění krátkého přestupu na BUS zast. směr Žvahov nalézající se vpravo za rohem.Proxy píše:... Zastávka z centra by se měla přesunout k tunýlku. Mezi zastávkou do centra a novou zastávkou z centra by měl být přechod bez signalizace.
2.) odsazení TRAM zastávek tak, že:
a) stanicující TRAM v protisměrných zastávkách budou k sobě záděmi a mezi nimi přechod (ať signalizovaný či nikoliv - páč červenou chodci velmi často nedodržují)
b) hrozí reálně vběhnutí lidí "pod čelo" TRAM vjíždějící do zastávky po přechodu zpoza zádě protější stanicující TRAM
JE OPRAVDU VELMI NEBEZPEČNÉ
3.) proč odpovědné nenapadne, že protisměrné TRAM zastávky mají být na přímé TT umístěny:
a) "vedle" sebe = ve stejné úrovni (asi nejlepší řešení pro Zlíchov, protože pak by tam stačil pouze jeden přechod cca ve středu průjezdu zastavěným územím = před vjezdem do zastávky ZC/výjezdem ze zast. DC, který by mohl být řízený SSZ)
b) odsazeně, ale tzv. čely TRAM proti sobě = přes přechod mezi zastávkami TRAM do zastávek nevjíždí, ale rozjíždějí se přes něj po zastavení v zastávkách!!
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dle dohody z února by měl být semafor na současném nesignalizovaném přechodu u školy. Zastávka z centra by se měla přesunout k tunýlku. Mezi zastávkou do centra a novou zastávkou z centra by měl být přechod bez signalizace.Martin Šubrt píše:Je počítáno s tím, že TSK přesouvá semafor do polohy mezi původní zastávky, která polohou mezi zastávkami již nebude?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je počítáno s tím, že TSK přesouvá semafor do polohy mezi původní zastávky, která polohou mezi zastávkami již nebude?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vykládáš absolutní nesmysly, aniž bys znal skutečný stav věciMF píše:No protože už to kolikátý rok DP látá. Mě by to taky nebavilo. Jenže když nikdo neví kdy ta zóna na Lihovaru začne vznikat a po jejím vzniku by tedy mělo dojít u k řádné renovaci tratě a ulice. Ale já si myslím, že není problém si tam pozvat Drážní úřad, nebo Drážní inspekci, aby vykonala státní dozor a nařídila reko do určité doby, nebo zastavení provozu. Viz Vyšehradský tunel před lety.von Špilberk píše: To je co za výmysl Bez výluky se to asi neopraví...
Na Zlíchově se bude dělat letos v létě - Odbor dopravy Prahy 5 čeká na přepracovanou dokumentaci rekonstrukce chodníků. Protože z původního projednávání byl omylem vynechán Ropid, který má zájem na posunu zastávky Zlíchov. Nicméně by to nemělo narušit opravu TT.
Nádražní - letos se provede oprava BKV panelů. Cílem je velká rekonstrukce za dva roky. Rada MČ Praha 5 již vydala souhlas s možným přesunem TT ze středu vozovky na samostatné těleso. Nyní se začínají prověřovat vlastnické vztahy a sítě, jestli je to možné. Nicméně prostou opravu ve středu vozovky si nepřeje (snad) vůbec nikdo.
Plzeňská - stavební povolení již vydal magistrát, čeká se na výběr zhotovitele.
ŽST Hlubočepy - výluka železniční tratě má být v létě, což nám na Praze 5 opravdu vadí, nicméně už s tím nic neuděláme. Jen požadujeme, aby nová železniční zastávka byla v provozu co nejdříve.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je v pořádku, že jsem blbej vím. Milan to jen vyjádřil poněkud kulantněji.
Milane myslím že si drobet nerozumíme. Kvalitně udělaný podloží (spodní stavba), neznamená JEN položení vrstvy asfaltu pod panely.
Milane myslím že si drobet nerozumíme. Kvalitně udělaný podloží (spodní stavba), neznamená JEN položení vrstvy asfaltu pod panely.