Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 22.7.2009 18:09

Foto 2
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 22.7.2009 18:06

Fotky část první
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1457
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Radek » 22.7.2009 13:57

Kdybys byl U Pětníka, tak bys věděl :)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kobylisy - Ládví, dojmy

Příspěvek od Fořtík » 22.7.2009 13:44

Oponent píše: Z:arrow: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).

Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).
Tak jás tim návěstidlem nevim - teda ne, že bych odsuzoval návěstidlo jako takové (="pražcové"), ale zcela mi unikl jeho význam. Proč tam je? Ke sjíždění nějak moc neslouží, dneska jsem tam jel 3+3x a vesele jsme se v podjezdu potkávali.

Jinak rekonstrukce Ďáblic, jako celku se dle mého vydařila perfektně. I Střelničná bude dobrá, až to bude hotový. Jináč jsem si dovolil pořídit takové malé videjko pro ty, kteří to tam mají trochu z ruky (jako já) a neví, jak to na místě vypadá. Mám i pár obrázků, všechno z mobilu. Až to stáhnu, tak to sem dodám. 8-) Akorát nechápu, na co je v obratišti tolik asfaltových ploch.

http://www.youtube.com/watch?v=Y227MqTyFsA

Oponent
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 08.11.2007 21:05

Re: Kobylisy - Ládví, dojmy

Příspěvek od Oponent » 22.7.2009 10:44

Z:arrow: Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
Nejspíš ne. Mazivo v kombinaci se znečištěním ze silničních vozidel nefunguje tak, jako na trati bez pojezdu silničních vozidel. Nějakou dobu bude ticho. Kdyby byla kola v lepším stavu, bylo by ticho pořád (respektive bylo by mnohem méně hluku i bez mazání).
Z:arrow: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).
Z:arrow: Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje).
Je stanovena minimální doba zelené pro chodce. Pokud v okamžiku přihlášení tramvaje už chodcům zelená delší dobu svítí, je minimální doba už vyčerpána a zelená chodcům může být ihned ukončena. O to dříve může dostat volno tramvaj.

Oponent
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 08.11.2007 21:05

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Oponent » 22.7.2009 10:32

Lister píše:Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.
Ona se Klapkova u loutkového divadla rekostruovala? A ještě důkladně. To jsou mi noviny...

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Lister » 21.7.2009 0:01

Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3773
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 19.7.2009 23:42

Proxy píše:
Radek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desce :?:
Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?
Zhruba je to tady, plus minus jeden sloup. Pod kolejemi je stará betonová deska jejíž účel mi není znám. Dřív byl asi svršek o něco výš a pražce ležely na desce? Kolektor pod ulicí vede až o kus dál východněji, a tady je vidět odkrytý při stavbě metra.
Není ta deska pozůstatek přejezdu z rekonstrukce před 15 lety?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 19.7.2009 22:26

Radek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desce :?:

Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1457
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Radek » 19.7.2009 20:59

Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3773
Registrován: 23.11.2003 18:49

Kobylisy - Ládví, dojmy

Příspěvek od P_V » 19.7.2009 20:43

Z:arrow: V křižovatce u metra Kobylisy už jsou Bögl panely položeny, v nich zatmelené patkové kolejnice a jezdí přes to auta. Je to jen malý kousek, dál asi pokračovat nebudou podle toho, jak jsou vykrojené.
Z:arrow: O kus dál v Klapkově jsou demontované ony vyžrané kolejnice. Dnes odpoledne se tam kolový bagr těžce potýkal s VÚIS panely. Podle způsobu rvaní ze země asi už nebudou k recyklaci.
Z:arrow: Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
Z:arrow: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Z:arrow: Zastávka Třebenická má nejen novou přístupovou rampu navíc ke schodům, ale i novou makrolonovou střechu místo betonové.
Z:arrow: Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje)
Z:arrow: Ve smyčce je hafo místa po zrušených nástupištích, jak asi bude využito...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1623
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DavidD » 16.7.2009 16:13

opocenskylukas píše:
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
To spíš znamená, že se to změní jen papírově. V praxi tam wany a KT jezdí a budou po opravě jezdit...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.7.2009 16:08

opocenskylukas píše: Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
To já netuším.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od opocenskylukas » 16.7.2009 15:46

Tonda Ježek píše:
opocenskylukas píše: Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15
Ty tam v současné době jezdí ovšem pouze na vyjímku, aby byly tyto linky obslouženy NP spoji.
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.7.2009 15:41

opocenskylukas píše: Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15
Ty tam v současné době jezdí ovšem pouze na vyjímku, aby byly tyto linky obslouženy NP spoji.

Odpovědět