Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Shrnutí mých dnešních pocitů z první cesty po rekonstruované trati St. Hloubětín - Lehovec:
Hlučnost je opravdu velmi nízká. Stál jsem na ostrůvku zády k přijíždějící tramvaji a že jede jsem zjistil, když byla tak 4m za mnou.
"Dřevěné" KTčko na těch kolejích mělo ale zevnitř vozu divný zvuk - jakoby něco někde "drhlo". Nevím, jestli to bylo přímo kolejemi, ale když jsme přejeli Kbelskou, tak ten nepříjemný zvuk zmizel.
Jinak jsem docela překvapen, že architekti mysleli i na lidi, kterří nepůjdou po přechodu a zábradlí ukončili před koncem ostůvku.
Hlučnost je opravdu velmi nízká. Stál jsem na ostrůvku zády k přijíždějící tramvaji a že jede jsem zjistil, když byla tak 4m za mnou.
"Dřevěné" KTčko na těch kolejích mělo ale zevnitř vozu divný zvuk - jakoby něco někde "drhlo". Nevím, jestli to bylo přímo kolejemi, ale když jsme přejeli Kbelskou, tak ten nepříjemný zvuk zmizel.
Jinak jsem docela překvapen, že architekti mysleli i na lidi, kterří nepůjdou po přechodu a zábradlí ukončili před koncem ostůvku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jestli to nebude tim, ze to fotil nekdo zdejsi.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Náhodou je
Re: Rekonstrukce TT
Není náhodou DPmET na titulní fotce DP Kontaktu z dubna?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Řek bych že to je spíš tím že byla nejspíš po KP, soustruhu nebo tak. Na "dálniční známku" potřebuješ akorát dostatečnou výšku okolku.
Jinak většina vokovických strojů už dálniční známku má.
Jinak většina vokovických strojů už dálniční známku má.
Re: Rekonstrukce TT
Dnes jsem mel tu cest, jet v 8354,pripravenou na Hloubetin s vylepenou znackou na okne. Pri jizde byl slyset takovy zvlastni tlumeny zvuk a pri projizdeni oblouku na Palmovce 20-kou tramvaj sedela na kolejich a ani se nijak necukala... Myslite, ze to bude tim, ze je prizpusobena S49?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ten most přes Buštěhradku přátelé...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Díky za upozornění - na Harfě tedy jsou zastávky (Budiž mi omluvou za neznalost, že jsem tam byl cca před dvěma roky v kurzu asi 2x).
2.) Ukončení na SH jsem nenavrhl já, ale 9001 - kdyby vůz neměl správné okolky na S49. Já jsem rozporoval jeho návrh, jak by tam ("respektive ve smyčce" a já se tázal jaké) čekající náhradní vůz vyjel na Lehovec, když z SH nejsou kolejové oblouky v tomto směru! (Mimochodem dosud po mé připomínce svojí poznámku nevysvětlil.)
3.) Proč jsem navrhoval odklánět 8 místo 12, je její současná běžná konečná bližší Lehovci, což znamená, že počet potřebných nových vozů pro zachování původního intervalu na lince je jistě nižší!!! A odklonění přes Kolbenovu nic nebrání - cestující z metra by se tísnili v méně kapacitních tram přes Kolbenovu a cestujícím kolem Nádraží Libeň by musela stačit zbylá linka 3. Ovšem počítám, že i do 3 by se nahrnuli lidi z metra, co potřebují až Hloubětím – ČM, kterých je jistě víc než do stanic Vysočanská a Kolbenova (Českomoravská je cca stejně daleko od obou TT), čímž je cesta tram přes Kolbenovu zdržuje 2x (jednou pomalejším méně kapacitním dopravním prostředkem, podruhé jeho delší trasou než je nutné)!
1.) Trasu odklonu 12 jsem neznal - nezažil.radek31 píše:l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)
2.) Ukončení na SH jsem nenavrhl já, ale 9001 - kdyby vůz neměl správné okolky na S49. Já jsem rozporoval jeho návrh, jak by tam ("respektive ve smyčce" a já se tázal jaké) čekající náhradní vůz vyjel na Lehovec, když z SH nejsou kolejové oblouky v tomto směru! (Mimochodem dosud po mé připomínce svojí poznámku nevysvětlil.)
3.) Proč jsem navrhoval odklánět 8 místo 12, je její současná běžná konečná bližší Lehovci, což znamená, že počet potřebných nových vozů pro zachování původního intervalu na lince je jistě nižší!!! A odklonění přes Kolbenovu nic nebrání - cestující z metra by se tísnili v méně kapacitních tram přes Kolbenovu a cestujícím kolem Nádraží Libeň by musela stačit zbylá linka 3. Ovšem počítám, že i do 3 by se nahrnuli lidi z metra, co potřebují až Hloubětím – ČM, kterých je jistě víc než do stanic Vysočanská a Kolbenova (Českomoravská je cca stejně daleko od obou TT), čímž je cesta tram přes Kolbenovu zdržuje 2x (jednou pomalejším méně kapacitním dopravním prostředkem, podruhé jeho delší trasou než je nutné)!
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dnes se ve večerních hodinách po S49 prohnal první tramvajový vůz - pomeranč 5521. Samozřejmě i tento vůz musí být vybaven piktogramem 49E1.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Tommy82
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.10.2008 19:56
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A takhle to vypadá v reálu:MOp píše:Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.
Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Rekonstrukce TT
l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nepleteš se, jsou tam. Dokonce je musíš i odhlašovat. Proč se nepoužívají nevím, možná je to kvůli parkování OA, ale spíš kvůli blízkozti předchozí zastávky. kdyby byl zavřenej úsek Nádr. Libeň - Balabenka, asi by se využily...
Re: Rekonstrukce TT
MM-Mikulovsky píše:
Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).
Jestli se nepletu, tak tady je mýlka. Harfa má jak výstupní, tak i nástupní zastávku ve smyčce. To že se nyní pro linku 8 nevyužívají, je věc jiná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mám pár dotazů - připomínek:9001 píše:Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.radek31 píše: ……na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
Výška obruče se měří nebo počítá administrativně? Pokud měří, tak jak často?
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.