Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
tramvajista
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 01.7.2006 14:51
Bydliště: Praha Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajista » 09.6.2010 17:48

chtěl bych se zeptat.Od Hlušičkovi do Sídliště Řepy, bude zatravněna?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4698
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 07.6.2010 17:06

Hradčanská NT1 na betonových pražcích, na 70% tráva.

OKS Podolské nábřeží v S49 a6 v roce 2011.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2343
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 07.6.2010 17:04

myslíš dřív než řepy? :)
pokud víš něco o provedení (zákryt apod.), budu rád za každou informaci. podolské nábřeží mě těší. zdravím!

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 07.6.2010 16:24

Stavba na Hradčanské se připravovala podstatně dřív, než Hradčanská.

Nicméně tiše na obzoru je další S49 - Podolské nábřeží :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2343
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 07.6.2010 16:09

ví se, jaké bude provedení TT na hradčanské? mně by se velmi líbíly S49, eventuelně s travnatým kobercem místo štěrku (něco takového má být tuším v řepích). nicméně tuším, že je plánována NT1. ostatně ve VO jsou deponovány i tramvaje bez "dálniční známky". proč ale, když v motole to jde?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 07.6.2010 9:00

Na Špejchaře se objevila podbíječka

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3079
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 06.6.2010 19:30

Nesouvisí to sice přímo s rekonstrukcí tramvajové tratě, ale na Lehovci se po dlouhých letech slibů dočkal rekonstrukce i povrch Poděbradské
http://krinek.rajce.idnes.cz/5._6._2010/#aDSC02095a.jpg

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 06.6.2010 10:05

kasme, nezaložíte na ttnz novou galerii "tramvajové tratě"?
Díky

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 06.6.2010 9:09

pár sobotních foto a slepenic
Badeniho http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... o.jpg.html
Milady Horákové x Badeniho http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r.jpg.html
Plzeňská x Makovského http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 5.JPG.html
Plzeňská x Makovského http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 6.JPG.html
vyhrazený jízdní pruh pro tram v Radlické http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 8.JPG.html

Uživatelský avatar
skynet73
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 03.4.2009 20:55
Bydliště: 3,7,17,21,52

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od skynet73 » 05.6.2010 22:57

MM-Mikulovsky píše:m@rtin: BUS pruh, jestli se nepletu, nyní začíná právě směr DC na křižovatce se SSZ u zastávky Kavalírka, ...
jen malá oprava, BUS pruh je již od Kotlářky

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.6.2010 22:47

m@rtin: BUS pruh, jestli se nepletu, nyní začíná právě směr DC na křižovatce se SSZ u zastávky Kavalírka, tak že převedení BUS na TT od Anděla po tuto křižovatku nahradí jeho zrušení (A pevně věřím, že zároveň nově oddělí BUS od IAD i ZC). Poněvadž bude (kvůli možnosti obratu tramvají s menšími okolky na smyčce Kotlářka) stejně žlábková kolejnice položena ještě o zastávku dále, za níž BUS MHD navíc opouští ulici Plzeňskou do ulice Pod Kotlářkou, tak bych také logicky viděl TT uzpůsobenou pro jejich provoz na ní až tam.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 05.6.2010 21:08

Proxy píše:
Pepa z Nuslí píše:Doufám že mi někdo kompetentní odpoví. Chci se zeptat, neví někdo z vás odkud kam by měly být kolejnice S 49? jestli z Klamovky nebo až z Kotlářky do Řep?
Pokud se nic nezměnilo, tak už tady bylo několikrát napsáno, že
Klamovka - Kavalírka = asfalt, jízda busů po TT
Kavalírka - Hlušičkova = otevřený kolejový svršek a tedy S49
Hlušičkova - Řepy = tráva, financováno MČ Praha-Řepy
To je pro mne novinka. Měl jsem zato, že BUS pruh povede už od Kotlářky. Radnice P5 chce zrušit buspruh na Plzeňský a převést ho na koleje.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 05.6.2010 21:05

nikde prece neni dano, ze hlina musi byt zaroven s hlavou kolejnic! Takze staci travnaty kobercem 'prikryt' prazce.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.6.2010 19:54

Proxy (či někdo znalý): Zajímalo by mě jak bude ten zatravněný svršek Hlušiškova - Řepy. S49 a zemina níž či až do hrany a instalována u kolejnic přídavná příruba? Navíc jak bude řešeno zavlažování - jako na Barrandovské TT automaticky či jako např. ve Strašnicích nijak (a dopadne to tak jako loni, že trávník uschne a následující rok se tam víc daří plevelu)? Ještě k postupu prací - bude zatravnění vybudováno rovnou letos či až cca příští rok na jaře (S49 se přeci mají po 1/2 až 3/4 roce provozu "preventivně" podbíjet)?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9921
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 05.6.2010 18:19

Aby to nakonec nebylo jenom k vozovně Motol. Je v silách soustruhu co máme udržet celý Motol na požadovaném okolku?

Odpovědět