Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 30.6.2010 16:59

mart337 píše:
Dovolil bych si souhlasit s 9001, nemyslím si že každé tři čtyři stanice musí být smyčka. Lidi z úseku Bulovka - Kobylisy by byli nadšení z toho, že jim tam večer pojede jenom d10 a nic víc. Navíc řešit kam ji nacpat a majetkoprávní vztahy. To není žádná prča viz řešení konečné autobusu 205 Zelený Pruh - nevyřešení vztahů přineslo prodloužení na Zemanku a otáčení U Dobešky.
Navíc řešit to takhle násilně ukončením, to bys pak mohl třeba nechat zbudovat pro d3 konečnou Modřany poliklinika, protože tam ti taky vystoupí gro lidí a na Levského nechat jen d17.
A kde je psáno, že by tam zůstalo současné LV? Lidí z úseku Bulovka-Kolbylisy je nula nula prd a hlavně by tam byla protažena CD/CT linka 25. Pokud se bude realizovat systém metrolinek, jsem zvědav, jestli se někdo odváží poslat na Okrouhlickou 2 emka po 2 minutách/špička. Jedno emko by zas na Bulovce bylo málo.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 30.6.2010 16:56

9001 píše:Ono toho moc nevymyslíš, protože bulovka je daleko tak jako tak.

Mohl by třeba Absoult dát aspon malou představu jak by měla Bulovka za pár let vypadat?
Stačí zadat do yvhledávače "Libeňská spojka"
http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... ka-spojka/

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 30.6.2010 16:09

Ten nápad s Poliklinikou Modřany by na Ropidu měl šanci :)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 884
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od mart337 » 30.6.2010 15:55

m@rtin píše:
9001 píše: Spíš je otázka o potřebnosti smyčky. nevím, ale cesta Kobylisy - Palmovka je výhodnější tram než metrem a to i zůstane.
Smyčka by potřeba byla, protože za Bulovkou do Kobylis jezdí tramvaje poloprázdné. Hodně lidí jezdí od Palmovky právě do stanic Stejskalova, Vosmíkových a na Bulovce se většinou tramvaj vyprázdní. Taková 24 je v úseku Bulovka-Kobylisy úplně zbytečná.
Dovolil bych si souhlasit s 9001, nemyslím si že každé tři čtyři stanice musí být smyčka. Lidi z úseku Bulovka - Kobylisy by byli nadšení z toho, že jim tam večer pojede jenom d10 a nic víc. Navíc řešit kam ji nacpat a majetkoprávní vztahy. To není žádná prča viz řešení konečné autobusu 205 Zelený Pruh - nevyřešení vztahů přineslo prodloužení na Zemanku a otáčení U Dobešky.
Navíc řešit to takhle násilně ukončením, to bys pak mohl třeba nechat zbudovat pro d3 konečnou Modřany poliklinika, protože tam ti taky vystoupí gro lidí a na Levského nechat jen d17.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 30.6.2010 15:22

To je přesně ono :)

jannnn
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01.3.2010 22:33

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jannnn » 30.6.2010 15:19

Zde prosím: http://www.vhe.cz/scripts/project.php?l ... bgc=000000 :)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 30.6.2010 14:47

Proč ne.
bulovka.jpg
Lepší obrázky, zejména vizualizace, jsem už taky někde viděl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 30.6.2010 14:21

Ono toho moc nevymyslíš, protože bulovka je daleko tak jako tak.

Mohl by třeba Absoult dát aspon malou představu jak by měla Bulovka za pár let vypadat?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 30.6.2010 14:19

Umístit smyčku Bulovka při zachování společných současných nácestných zastávek vidím jako nerealizovatelné. Přesun nácestných zastávek zas vnímám jako prodloužení již tak dlouhé docházkové vzdálenosti do nemocnice.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 30.6.2010 14:10

9001 píše: Rozdhodně. Hlavně v areálu je o hubu jezdit už ted. Jeden čas jsem tam vozil přitelkyni a celkem pravidelně jsem couval aby mohla sanitka projet...

Spíš je otázka o potřebnosti smyčky. nevím, ale cesta Kobylisy - Palmovka je výhodnější tram než metrem a to i zůstane.
Smyčka by potřeba byla, protože za Bulovkou do Kobylis jezdí tramvaje poloprázdné. Hodně lidí jezdí od Palmovky právě do stanic Stejskalova, Vosmíkových a na Bulovce se většinou tramvaj vyprázdní. Taková 24 je v úseku Bulovka-Kobylisy úplně zbytečná.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 30.6.2010 13:26

m@rtin píše:
Absolut píše:No tak hlavně u Bulovky bude jednoho dne gumokolní tunel. A až tam bude, tak se v rámci povrchových úprav dá udělat cokoliv. Pokud obratiště, pak bych byl pro udělat ho i za cenu stísněnosti někde u plánovaného garážového domu FN Bulovka, aby se z ní dalo stejným výtahem dostat do zmíněného zařízení. Ale obávám se, že se tam nikam nevejde.
A co v areálu FN? Tam by se někam umístit nedala?
Rozdhodně. Hlavně v areálu je o hubu jezdit už ted. Jeden čas jsem tam vozil přitelkyni a celkem pravidelně jsem couval aby mohla sanitka projet...

Spíš je otázka o potřebnosti smyčky. nevím, ale cesta Kobylisy - Palmovka je výhodnější tram než metrem a to i zůstane.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 30.6.2010 12:26

Jediná varianta je na nám. Na Stráži.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 30.6.2010 12:01

Nedala.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 30.6.2010 11:23

Absolut píše:No tak hlavně u Bulovky bude jednoho dne gumokolní tunel. A až tam bude, tak se v rámci povrchových úprav dá udělat cokoliv. Pokud obratiště, pak bych byl pro udělat ho i za cenu stísněnosti někde u plánovaného garážového domu FN Bulovka, aby se z ní dalo stejným výtahem dostat do zmíněného zařízení. Ale obávám se, že se tam nikam nevejde.
A co v areálu FN? Tam by se někam umístit nedala?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 30.6.2010 8:50

No tak hlavně u Bulovky bude jednoho dne gumokolní tunel. A až tam bude, tak se v rámci povrchových úprav dá udělat cokoliv. Pokud obratiště, pak bych byl pro udělat ho i za cenu stísněnosti někde u plánovaného garážového domu FN Bulovka, aby se z ní dalo stejným výtahem dostat do zmíněného zařízení. Ale obávám se, že se tam nikam nevejde.

Odpovědět