Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Upřímně to vypadá jako pěst na oko.
At žijou hurá akce pro cyklisty
At žijou hurá akce pro cyklisty
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
asfaltový cyklopruh Pelleova => Badeniho shora
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.jpg.html
a Badeniho - celkový pokřivený pohled
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... o.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.jpg.html
a Badeniho - celkový pokřivený pohled
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... o.jpg.html
Naposledy upravil(a) kasme dne 30.8.2010 10:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce TT
okruh pro brusle/kolo tam je, ale do bolívarovy nebo na bělohorskou už nic nevede...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nejsem tam denně, takže přesně si teď nevybavuju, jak to tam vypadá, ale nevede náhodou cyklostezka "prodlouženou" Ladronkou? Pod ulicí Kukulova tudy a napojení na Bělohorskou u Kaufíku - KC Vypich?pawel píše:proč to nešlo třeba na vypichu, kde se rekonstruovala křižovatka a část návazných silnic?
edit: aha, už se k tomu vyjádřili ostatní
Re: Rekonstrukce TT
On se magistrát usnesl, že na všem co se bude dělat reko se bude počítat s cyklisty. Někde se na to myslí, někde ne. U Hradčanské mohlo vzniknout ještě lepší řešení, místa tam je dost a celý uliční profil se dělal znova. Je to škoda ale alespoň jsou tam ty cyklopruhy.
pawel píše: ad HR: cyklopruhy celkem ok, rozhodně na pražské poměry pokrok. aspoň tohle by se mělo dělat povinně všude, kde se něco renovuje/staví znovu apod. (proč to nešlo třeba na vypichu, kde se rekonstruovala křižovatka a část návazných silnic?).
člověka ale zarazí, že křižovatky řešeny prakticky nejsou (kromě nějakých vedlejších komunikací á la mcdonald's) a že není více cyklopruhů i po chodnících, ačkoli prostor by na to byl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A) Ještě jednou si dovoluji se vrátit k mnou navrhovaným úpravám TT severně od Vršovického náměstí, o nichž se MOp vyjádřil: "zajimavy napad, take mne to jiz drive napadlo. realizace nejspis neprojde kvuli ztrate pruhu iad." Sice jsem na to již jednou odpověděl, ale v příloze uveřejňuji nové ještě více na sever rozšířené návrhy úprav (bod 1.), díky nimž by se poměr překryvu stop IAD a TRAM DC proti současnému stavu nezměnil.
Jinak již od počátku mého působení u DP (čili přes dva roky) mi opakovaně vrtá hlavou myšlenka o logičtějším pojmenování (případně rozmístění) zastávek v okolí:
1.) Ruská DC se nachází cca v půli trasy mezi zastávkami Ruská ZC, nacházející se za rohem křižovatky řízené SSZ, a Krymská ZC, jíž má na dohled (sloupky jsou od sebe cca 100m) a která nemá protisměrnou.
2.) Umístění zastávek Vršovické náměstí je poměrně daleko (cca o délku jednoho bloku domů - zejména směr ZC) od prostranství toho jména.
3.) Před zastávkou Vršovické náměstí DC je dlouhá mezera, protože CD a CT jezdící linka 22 nemá ve směru DC zastávku Čechovo náměstí - sic v PD cca od 5:00 do 20:00 to řeší linka 4.
B) 9001, Brejšín: Osobně jsem od prvního zpozorování fota "Mastodonta" měl problém s jeho vizuální podobou - potažmo obsahem a jeho uspořádáním na něm.
Stále si však trvám na názoru, že to jde udělat mnohonásobně lépe - praktičtěji a bude to rozhodně levnější řešení než na Barrandovské TT, kde je:
1.) sloupek s názvem zastávky, "hlavičkou" uvádějící seznam projíždějících linek a JŘ + případnými KATUÁLNÍMI DOPRAVNÍMI INFO
2.) elektronická tabule informující o aktuálních nejbližších odjezdech
3.) vitrína s plánkem, PP, jízdním atd.
Podmínkou je však nutnost uvědomit si, že není potřebná viditelnost žádného detailu z uvedených informací na desítky metrů i u názvu stačí jejich jednotky a u všeho ostatního spíše desítky centimetrů, protože naprostá většina cestujících jezdí pravidelně dokola stejné trasy a většinu informací nepotřebuje a když si někdo něco občas chce, z jakéhokoliv důvodu, něco zjistit, tak si na viditelnou vzdálenost k informacím dojde!
Jinak již od počátku mého působení u DP (čili přes dva roky) mi opakovaně vrtá hlavou myšlenka o logičtějším pojmenování (případně rozmístění) zastávek v okolí:
1.) Ruská DC se nachází cca v půli trasy mezi zastávkami Ruská ZC, nacházející se za rohem křižovatky řízené SSZ, a Krymská ZC, jíž má na dohled (sloupky jsou od sebe cca 100m) a která nemá protisměrnou.
2.) Umístění zastávek Vršovické náměstí je poměrně daleko (cca o délku jednoho bloku domů - zejména směr ZC) od prostranství toho jména.
3.) Před zastávkou Vršovické náměstí DC je dlouhá mezera, protože CD a CT jezdící linka 22 nemá ve směru DC zastávku Čechovo náměstí - sic v PD cca od 5:00 do 20:00 to řeší linka 4.
B) 9001, Brejšín: Osobně jsem od prvního zpozorování fota "Mastodonta" měl problém s jeho vizuální podobou - potažmo obsahem a jeho uspořádáním na něm.
Stále si však trvám na názoru, že to jde udělat mnohonásobně lépe - praktičtěji a bude to rozhodně levnější řešení než na Barrandovské TT, kde je:
1.) sloupek s názvem zastávky, "hlavičkou" uvádějící seznam projíždějících linek a JŘ + případnými KATUÁLNÍMI DOPRAVNÍMI INFO
2.) elektronická tabule informující o aktuálních nejbližších odjezdech
3.) vitrína s plánkem, PP, jízdním atd.
Podmínkou je však nutnost uvědomit si, že není potřebná viditelnost žádného detailu z uvedených informací na desítky metrů i u názvu stačí jejich jednotky a u všeho ostatního spíše desítky centimetrů, protože naprostá většina cestujících jezdí pravidelně dokola stejné trasy a většinu informací nepotřebuje a když si někdo něco občas chce, z jakéhokoliv důvodu, něco zjistit, tak si na viditelnou vzdálenost k informacím dojde!
Jestli jsem v minulosti z několika zdrojů dobře četl, tak v okolních parkových úpravách jsou budovány samostatné cyklo stezky - čili jistě záměrně nejsou duplikovány cyklo pruhy na velmi vytížených mnoha pruhových silnicích - jako např. uvádí http://www.ladronka.cz/rozsireni_a_prop ... ronka.html "Park Ladronka by se v budoucnu mohl spojit s Petřínem i oborou Hvězda tak, aby se člověk mohl procházet, aniž narazí na silnici." Protože toto je info z 28.02.2009, tak dodávám, že minimálně část z toho již byla rozhodně nedávno zprovozněna.pawel píše: ad HR: cyklopruhy celkem ok, rozhodně na pražské poměry pokrok. aspoň tohle by se mělo dělat povinně všude, kde se něco renovuje/staví znovu apod. (proč to nešlo třeba na vypichu, kde se rekonstruovala křižovatka a část návazných silnic?).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce TT
není alespoň možné, aby se tam nápis konečné roloval? hlavně aby tam vůbec ta konečná byla (a ne jen šipka)..
co se mi ovšem líbí je údaj o odjezdu v min. odlišený barvou (červená) - aby se to nepletlo s linkou.
ad HR: cyklopruhy celkem ok, rozhodně na pražské poměry pokrok. aspoň tohle by se mělo dělat povinně všude, kde se něco renovuje/staví znovu apod. (proč to nešlo třeba na vypichu, kde se rekonstruovala křižovatka a část návazných silnic?).
člověka ale zarazí, že křižovatky řešeny prakticky nejsou (kromě nějakých vedlejších komunikací á la mcdonald's) a že není více cyklopruhů i po chodnících, ačkoli prostor by na to byl.
co se mi ovšem líbí je údaj o odjezdu v min. odlišený barvou (červená) - aby se to nepletlo s linkou.
ad HR: cyklopruhy celkem ok, rozhodně na pražské poměry pokrok. aspoň tohle by se mělo dělat povinně všude, kde se něco renovuje/staví znovu apod. (proč to nešlo třeba na vypichu, kde se rekonstruovala křižovatka a část návazných silnic?).
člověka ale zarazí, že křižovatky řešeny prakticky nejsou (kromě nějakých vedlejších komunikací á la mcdonald's) a že není více cyklopruhů i po chodnících, ačkoli prostor by na to byl.
Re: Rekonstrukce TT
No asi se bude muset dlouhým a drahým způsobem přijít na to, že nejlepší bude prostý plechový označník zastávky bez čehokoli jiného (viz německo) a někde vedle elektronická informační tabule s čísílky a údaji (viz Barrandov) a pod tím JŘ a schématy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nové sloupky jsou bohužel propadák nejvyššího kalibru. Ač jsem si od nich sliboval dost, tak to vzalo rychle za své.
Včera večer jsem se vracel kolem Motola a sloupek na Golfu je podsvícen ze strany zářivkami.
Druhá věc nápis vozovna jako ukazatel směru není moc ideální. Co budeme dělat s takovou Černokosteleckou a nebo všemožnými Sídlištmi v názvech...
Bohužel tvrdí šlápnutí vedle
Včera večer jsem se vracel kolem Motola a sloupek na Golfu je podsvícen ze strany zářivkami.
Druhá věc nápis vozovna jako ukazatel směru není moc ideální. Co budeme dělat s takovou Černokosteleckou a nebo všemožnými Sídlištmi v názvech...
Bohužel tvrdí šlápnutí vedle
Re: Rekonstrukce TT
Zábavné je, že je tam obrázek tlačítka který se používá třeba v Myslíkové. Tady je furt to starý s kulatým čudlíkem
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tohle ale vypadá hodně dobřekasme píše:taková krása... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.JPG.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
taková krása... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.JPG.htmlMOp píše:Jedine, co mne napadlo je cyklopruh, ale proc takto debilne?
že se něčemu divíš...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Možnost vzniku zastávky Karlovy lázně ZC v délce jedné soupravy mezi vyústěním ulic K. Světlé a Anenská by měla být dostatečně patrná z přílohy 1. Při REKO TT na nábřeží, při níž by z něj měly být (během několika let) odstraněny BKV panely, by bylo dobré změnit osu cca 50 metrů návazné tratě na pražcích, aby byla nově zastávka Karlovy lázně DC bezbariérová – viz. přílohy 2 a 3 (+ popis dalších dvou výhod). Sice touto úpravou by vzniklo na TT esíčko, ale vzhledem k jeho umístění u / v zastávkách a jeho možné délce cca 30metrů by to bylo provozně velmi schůdné.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Zastávkový mys pro nočky ve Spálené byl uvažován, požadován a projednáván, nedošlo však k dohodě. Narazilo to na problém vjezdů do okolních objektů, obzvláště u nekomunikativních pánbíčkářů.
Informace pochází z velice důvěryhodného zdroje, který má se stavbou cosi do činění.
Informace pochází z velice důvěryhodného zdroje, který má se stavbou cosi do činění.
Re: Rekonstrukce TT
Cyklopruh to bude skoro určitě, při pohledu z výšky je vidět, že vytrhaný úsek navazuje na pruh v Pelléově.MOp píše:Může mi někdo vysvětlit toto? V celkem perkfektne zadlazdene krizovatce vyrvali jiz osazene kostky a vytvari napric pás šířky odhadem 70cm - metr, ktery vede doprostred krizovatky (takze se nejedna o prechod), ktery je zadlazden v primce, nikoliv jako okolni kostky. Jedine, co mne napadlo je cyklopruh, ale proc takto debilne?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... o.jpg.html