Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
MOp: Ty by si měl jít do politky. Odpovíš, ale vůbec nic se nedozvíme
Ke zkoušení malého okolku. Jaký by to mělo význam, když máme předpis na x mm?
Ke zkoušení malého okolku. Jaký by to mělo význam, když máme předpis na x mm?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pokud by se neresilo, byl by problem.
Zaslechl jsem JPP, ze se na trati do Rep v minulem tydnu zkousel v noci provoz soupravy s malym okolkem. Muze nekdo potvrdit ci vyvratit?
Zaslechl jsem JPP, ze se na trati do Rep v minulem tydnu zkousel v noci provoz soupravy s malym okolkem. Muze nekdo potvrdit ci vyvratit?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
MOp: A řeší se nějak aktivněji i druhá stránka S49? Jde mi o soustruhy a udržení vozového parku s dálniční známkou.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ryze nove prodlouzeni bude samozrejme muset byt z casti zlabkove, nebot ma byt v soucasne zastavce Na Struhach prestup busxtram hranaxhrana. Je vsak verejnym tajemstvim, ze zbytek trate Kulatak - Internacional bude po reko v S49, takze bude splneno..
Re: Rekonstrukce TT
http://magistrat.praha-mesto.cz/path/ap ... a&ids=9010
STAVEBNÍ POVOLENÍ pro stavbu:
„TT Podbaba – ČD Podbaba – 1. etapa“
Budou splněny podmínky Dopravního podniku hl.m. Prahy,:
-požadujeme max. možné využití kolejnic typu S49
STAVEBNÍ POVOLENÍ pro stavbu:
„TT Podbaba – ČD Podbaba – 1. etapa“
Budou splněny podmínky Dopravního podniku hl.m. Prahy,:
-požadujeme max. možné využití kolejnic typu S49
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Rekonstrukce TT I. P. Pavlova
Něco z dneška z Ječné ulice:
První video, druhé video a poslední kousek dnešního dne A ještě jedno rajčátko
Omlouvám se za kvalitu záběrů ale nic jinýho než mobil nemám. Časem se to snad změní
První video, druhé video a poslední kousek dnešního dne A ještě jedno rajčátko
Omlouvám se za kvalitu záběrů ale nic jinýho než mobil nemám. Časem se to snad změní
Re: Rekonstrukce TT
Děkuji mnohokrát za vyčerpávající odpověď!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Aby se někdo nedivil tak uvádím, že výluka Nábřeží Edvarda Beneše (12, 17, 27, 53) od 1.11.2010 (0:30) do 17.11.2010 kvůli havarijní opravě tramvajové trati v úseku od Štefánikova mostu po Čechův most, bude také (jak vyplývá z termínu oprava a jak včera uváděli na školení) provedena v BKV - špatné budou nahrazeny těmi zachovalými z těch "vytěžených" při mnoha letošních REKO TT. Buďme však rádi i za to, protože nějaký rok to poté jistě vydrží a jiné již teď mnohem horší úseky TT (např. kolem Výstaviště - dle info ze školení je plánována její REKO na 1. čtvrtletí příštího roku) budeme muset trpět minimálně do konce zimy.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tato akce byla vyvolaná cizím investorem, který si vyžádal zastavení provozu na trati z důvodu překopu inženýrských sítí na Horoměřické a vrtné sondy na Nádraží Veleslavín.
Chces-li duvody, mas je mit - Protože tato akce byla pouze rychlovka jejímž hlavním cílem nebyla změna svršku ve smyčce, ale pouze se svezla s akci cizího investora a dovolila výměnu výhybky v obratišti za radiově ovládanou. Protože oprava není rekonstrukce. Protože nebyly peníze. Protože panely VUIS plní v křižovatkových konstrukcích svou úlohu a není důvod se jich zbavovat. Protože vyjmutí a vykopání BKV ve smyčce žere kromě peněz hlavně čas a vrchní stavba nedisponuje potřebnou technikou na úpravu kolejového lože.
Mám se snad začít divit, proč se toho stihlo tolik, když se nemuselo dělat vůbec nic a mohl byt jen zastaven provoz na trati?
p.s. Ale mých kecu si nevsimejte, jsem jen PR nastroj kohosi..
Chces-li duvody, mas je mit - Protože tato akce byla pouze rychlovka jejímž hlavním cílem nebyla změna svršku ve smyčce, ale pouze se svezla s akci cizího investora a dovolila výměnu výhybky v obratišti za radiově ovládanou. Protože oprava není rekonstrukce. Protože nebyly peníze. Protože panely VUIS plní v křižovatkových konstrukcích svou úlohu a není důvod se jich zbavovat. Protože vyjmutí a vykopání BKV ve smyčce žere kromě peněz hlavně čas a vrchní stavba nedisponuje potřebnou technikou na úpravu kolejového lože.
Mám se snad začít divit, proč se toho stihlo tolik, když se nemuselo dělat vůbec nic a mohl byt jen zastaven provoz na trati?
p.s. Ale mých kecu si nevsimejte, jsem jen PR nastroj kohosi..
Re: Rekonstrukce TT
Zajímalo by mne, jak je možné, že při opravě smyčky Divoká Šárka nebyly v oblouku vyměněny BKV panely za pražce? Taktéž mne zaráží, že nebyly demontovány panely VÚIS, když už se dnes pro kolejové konstrukce nepoužívají. Nezbyly snad už peníze?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Na Poděbradskou žádný připravený projekt není. Ale co není dnes, může být zítra či pozítří, že..
Re: Rekonstrukce TT
Poděbradská: Šlo mi hlavně o to, jestli je vůbec v plánu a připravená. Jediná informace, kterou jsem o ní zatím viděl, byly předvolební sliby místních zastupitelů za ODS. Jsem zvědavej, jestli se opravdu bude něco dělat, nebo to by klasickej ódéesáckej slib.
Re: Rekonstrukce TT
O Poděbradské příští rok nic nevím - ne, že by se mi to nelíbilo - to líbilo. Možná by se to ale mohlo povést...
Moráň - Albertov: Perfektní práce JDCT, jsem na rozdíl od Národní třídy velmi spokojen ohledně GPK. Jsem také rád, že se opravuje ta ostudná zárubní zeď u kostela sv. Jana Nep. Na skalce. A dotřetice jsem rád, že se podařilo vydláždit ostrůvek Botaniky ZC. Proč se to ale tady povedlo a na Jiráskáči ne je mě záhadou. Tipnu si, že EU by to 1 promile ceny akce již nezaplatila .
Asfalt: Bojím se, že při ručním rovnání asfaltu se lepší práce nepovede. Chtělo by to Finišer schopný asfaltovat úzké pruhy mezi kolejnicemi.
Moráň - Albertov: Perfektní práce JDCT, jsem na rozdíl od Národní třídy velmi spokojen ohledně GPK. Jsem také rád, že se opravuje ta ostudná zárubní zeď u kostela sv. Jana Nep. Na skalce. A dotřetice jsem rád, že se podařilo vydláždit ostrůvek Botaniky ZC. Proč se to ale tady povedlo a na Jiráskáči ne je mě záhadou. Tipnu si, že EU by to 1 promile ceny akce již nezaplatila .
Asfalt: Bojím se, že při ručním rovnání asfaltu se lepší práce nepovede. Chtělo by to Finišer schopný asfaltovat úzké pruhy mezi kolejnicemi.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Když neexistuje ani seznam výluk na zbývající čast roku 2010, těžko bude existovat již plán na příští rok. Podolí + Modřany = prázdniny 2011.
Re: Rekonstrukce TT
Existuje už nějaký seznam výluk pro rok 2011? Zajímal by mne hlavně přesný termín velké výluky v Modřanech a rekonstrukce Poděbradské ulice.