Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 02.6.2011 11:17

Rashid píše:1. Chybějící řádná NAD, (...) [/list]
To bych neviděl tak tragicky, jedná se o dvě zastávky a navíc teď se malinko vylidní 107+147, neb je na ČZU zkouškové, tudíž nápory studentů se více rozloží a nebudou tak velké. Navíc, končící ročníky nejezdí už teď.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 02.6.2011 7:23

Specialni NAD neni treba, busy to zvladaji. Souhlasim s tvrzenim, ze dostat se na tramvaj na kulataku je na </> a lepsi je jit pesky, pripadne jet 131 rovnou na Hradcanskou. Skoda, ze misto nesmyslnych jednosmernych vlozaku 107 ji nekdo neposilil o 1 az 2 poradi, zejmena na 10 min po cely vikend.

Ad prechody - skrtni si i ten primo na kulataku. Vcera tam na nem radil Rasostav s vyndavaním obrub a policejni pochuzkar to nejak nemohl rozdychat. Za tyden snad s prechody bude lepe, i na jinych tratich je toto problemem. Kdyz si vzpomenu na nedavnou vyluku u Divadla pod Palmovkou, tak tam take byl primo na Palmovce a pak az na Elsnicove namesti. Proste jsou chvile, kdy to nejde jinak.. ALe chapu, ze stari lide ci lide s vadou pohyboveho ustroji mohou mit znacne problemy.

Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Rashid » 02.6.2011 5:24

Pozdrav z Dejvicko-Bubenečské výluky.
Když se kácí les létají třísky, říká přísloví, které si člověk může na uklidnění říkat, když se v jeho nejbližší blízkosti DP Praha vrhne na několikaměsíční opravu tramvajové traťe. Řekne si: Jistě, čekají mě omezení, ano budu tolerantní, rekonstrukce je nutná a vydržím to. Co mi zbývá.
Ale, už po 14 dnech od začátku výluky jsem pěkně ... Co mě nejvíc žere jsem psal již minule, ale zopakuji to.
  • 1. Chybějící řádná NAD, provozována v úseku Podbaba-Vítezné nám, výstup třeba zastávce s linkami 180,217 tudíž docela bezproblémový přestup na tramvaj. Je to několikanásobně lepší řešení, než nechat lidi přestupující na tram se trmácet podchodem pod Kulatákem na tramvaj. Prostě čekal bych to jako automatičnost, když výluka bude trvat 3 a půl měsíce, nikoliv týden.
    2. Minule jsem kritizoval jedno místo, kde byla lávka nedostatečné délky, poté to asi
    někomu došlo tak byla instalována vyhovující. Ale nyní již ji zde nenajdete. Nyní se naše krásná trať stala až na jedno místo neprostupnou blokádou mezi čtvrtěmi Bubeneč Dejvice.
    Prostě se nedá nikde přecházet, jediné místo je ústí Rooseveltovy k supermarketu Billa. Další možnost přejít je až v Zelené ulici. Pozor z "Kulaťáku" se rovněž nedá přecházet. Takže, pokud člověk z části Bubenče se potřebuje dostat na bus na Suchdol, musí obejít celý Kulaťák nebo to rovnou dojít na další zastávku. Všude je otevřený svršek-přechody jsou zrušené.Lávky asi definitivně došli.Jelikož jsou docházkové vzdálenosti docela dlouhé jsou chudáci ti, co jim to už moc nechodí a další hendikepovaní.
Opravdu si snad někdo myslí, že jeden přechod je ideální a položit pár dočasných lávek přes koleje v místech pěší vytíženosti je zbytečnost ?
Rád mu tuto nepravdu rád vyvrátím, tím chci říct, že se rozhodně obrátím na Ropid a na naší
proradnou MČ Praha 6 a budu se snažit něco s tím udělat.
Co se ale konečně podařilo je, že na dočasné zastávce BUS Lotyšské zc může kloubák konečně
zajet až ke krajnici. Inu Městská Policie se probrala. I když sebespásné to není, včera se krátká Karosa ani se nesnažila zajet ke krajnici. Je to také o řidičích a lidech.
Snad se něco změní, alespoň třeba posílení 131 bych také uvítal.
Na závěr přikládám jednu fotku a mapu s primitivním zakreslením za které se předem omlouvám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Sirka » 01.6.2011 20:55

Tom píše:Dneska se již BUS pruh objevil, začíná hned za zast. Roztocká až k Hydroústavu. Aspoň že tak ;) Zatím ale není vyznačena platnost od kdy do kdy atd...
Pokud není omezení, tak by měl platit trvale, ne?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tom » 31.5.2011 19:04

Martin Šubrt píše:
Tom píše:Martin Š.: Není v plánu na Podbabské vyhrazený bus pruh?
Ve směru od Suchdola by měl být před tou křižovatkou se smyčkou bus pruh v pruhu pro levé odbočení, tj. aby busy mohly jednoduše najed ta koleje a do zastávky. Ovšem nevím, jak dlouhý tento pruh bude. Zda je plánován v podstatné délce Podbabské, nebo až u té křižovatky?
Dneska se již BUS pruh objevil, začíná hned za zast. Roztocká až k Hydroústavu. Aspoň že tak ;) Zatím ale není vyznačena platnost od kdy do kdy atd...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 28.5.2011 11:51

No a pak je tu ten další fakt, ža jaksi instalací na TT to reznout nepřestane a velmi pravděpodobně životnost kolejnic nelimituje rez (zejména u otevřeného svršku), takže i kdyby to rezlo 20 let a až potom došlo k instalaci je to téměř úplně jedno. Z:idea:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 28.5.2011 11:09

7080 píše:Bohužel u oceli neplatí, že povrchová vrstvička koroze brání další. Takhle se ocel nechová. Koroze postupuje dál a dál, není to jako měď, kde to takhle funguje.
Jak u které, třeba obklad Kotvy nebo DBK je ze samopasivující oceli.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 7080 » 28.5.2011 10:46

fricoolinek2 píše:
MOp píše:Protoze pole lezela ladem pripravena na otevrene plose /tusim garazi Repy/ jiz nekolik mesicu vystavena povetrnostnim vlivum.
Aha - čili ne něco jako nějaká záměrná koroze, kdy by vrstvička povrchové rzi měla bránit dalšímu korodování, ale jednoduše se vyrobí kolejnice, neopatří se žádným nátěrem a nechá se věcem volný průběh, jelikož té značné "mase" rez stejně nevadí...
Bohužel u oceli neplatí, že povrchová vrstvička koroze brání další. Takhle se ocel nechová. Koroze postupuje dál a dál, není to jako měď, kde to takhle funguje.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 28.5.2011 7:40

Jenom upřesním, ta kolejová pole byla už cca někdy od zimy na parkovišti před depem Zličín.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.5.2011 2:30

MOp píše:Protoze pole lezela ladem pripravena na otevrene plose /tusim garazi Repy/ jiz nekolik mesicu vystavena povetrnostnim vlivum.
Aha - čili ne něco jako nějaká záměrná koroze, kdy by vrstvička povrchové rzi měla bránit dalšímu korodování, ale jednoduše se vyrobí kolejnice, neopatří se žádným nátěrem a nechá se věcem volný průběh, jelikož té značné "mase" rez stejně nevadí...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 27.5.2011 23:25

Protoze pole lezela ladem pripravena na otevrene plose /tusim garazi Repy/ jiz nekolik mesicu vystavena povetrnostnim vlivum.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od fricoolinek2 » 27.5.2011 22:59

Můžu se zeptat, proč jsou nové kolejnice, jenž se teprve pokládají na trať, již dost orezlé?

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od vlakoň » 26.5.2011 19:46

Nemůžu najít, kdy to vytrhali, ale tady jsou fotky z září 2008, kdy je ještě relativně vcelku.

Už jsem to našel na http://www.pacifikem.cz, fotky jsou z doby před vytrháním.
K termínu 29. února 2008 došlo ke zrušení vlečky do bývalých čokoládoven Orion, která byla známá tím, že v jejím areálu se nacházela malá točna. V říjnu téhož roku se pak započalo s její likvidací. Nejdříve proběhlo odstraňování gumokovových konstrukcí přejezdů, které se následně provizorně zasypaly štěrkem, aby se mohlo přes ně jezdit. V dalších dnech bylo kompletně zlikvidováno celé kolejiště vlečky. Tato nová vlečka měla ve své podstatě smůlu. Dá se říct, že po jejím vybudování po ní nic pořádně nejelo. Rok po povodních 2002 pak byla vlečka prodloužená, avšak zase po ní nic travidelně nejelo. Čili celá vlečka se postavila jen proto aby po ní projel jeden pracovní vlak, který vybudoval její prodloužení a druhý vlak, který celý vlečku zlikvidoval.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KarlosK » 26.5.2011 18:49

já tam nebyl opravdu dlouho a tahle informace se mi nějak nedostala pod ruku, nicméně sem tam viděl bagr jak jel s pár pražci na vidlích, tak odtud můj úsudek že se to začalo likvidovat až teď :wink:

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od vlakoň » 26.5.2011 18:26

Jak likviduje? To už bude jen nějaký kousíček co odváží magneti na kočárku. Od zhlaví Modřan až k sídlu Nestle vedle Chirany je už dávno vytrháno.

Odpovědět