To bych neviděl tak tragicky, jedná se o dvě zastávky a navíc teď se malinko vylidní 107+147, neb je na ČZU zkouškové, tudíž nápory studentů se více rozloží a nebudou tak velké. Navíc, končící ročníky nejezdí už teď.Rashid píše:1. Chybějící řádná NAD, (...) [/list]
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Specialni NAD neni treba, busy to zvladaji. Souhlasim s tvrzenim, ze dostat se na tramvaj na kulataku je na </> a lepsi je jit pesky, pripadne jet 131 rovnou na Hradcanskou. Skoda, ze misto nesmyslnych jednosmernych vlozaku 107 ji nekdo neposilil o 1 az 2 poradi, zejmena na 10 min po cely vikend.
Ad prechody - skrtni si i ten primo na kulataku. Vcera tam na nem radil Rasostav s vyndavaním obrub a policejni pochuzkar to nejak nemohl rozdychat. Za tyden snad s prechody bude lepe, i na jinych tratich je toto problemem. Kdyz si vzpomenu na nedavnou vyluku u Divadla pod Palmovkou, tak tam take byl primo na Palmovce a pak az na Elsnicove namesti. Proste jsou chvile, kdy to nejde jinak.. ALe chapu, ze stari lide ci lide s vadou pohyboveho ustroji mohou mit znacne problemy.
Ad prechody - skrtni si i ten primo na kulataku. Vcera tam na nem radil Rasostav s vyndavaním obrub a policejni pochuzkar to nejak nemohl rozdychat. Za tyden snad s prechody bude lepe, i na jinych tratich je toto problemem. Kdyz si vzpomenu na nedavnou vyluku u Divadla pod Palmovkou, tak tam take byl primo na Palmovce a pak az na Elsnicove namesti. Proste jsou chvile, kdy to nejde jinak.. ALe chapu, ze stari lide ci lide s vadou pohyboveho ustroji mohou mit znacne problemy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Rekonstrukce TT
Pozdrav z Dejvicko-Bubenečské výluky.
Když se kácí les létají třísky, říká přísloví, které si člověk může na uklidnění říkat, když se v jeho nejbližší blízkosti DP Praha vrhne na několikaměsíční opravu tramvajové traťe. Řekne si: Jistě, čekají mě omezení, ano budu tolerantní, rekonstrukce je nutná a vydržím to. Co mi zbývá.
Ale, už po 14 dnech od začátku výluky jsem pěkně ... Co mě nejvíc žere jsem psal již minule, ale zopakuji to.
Rád mu tuto nepravdu rád vyvrátím, tím chci říct, že se rozhodně obrátím na Ropid a na naší
proradnou MČ Praha 6 a budu se snažit něco s tím udělat.
Co se ale konečně podařilo je, že na dočasné zastávce BUS Lotyšské zc může kloubák konečně
zajet až ke krajnici. Inu Městská Policie se probrala. I když sebespásné to není, včera se krátká Karosa ani se nesnažila zajet ke krajnici. Je to také o řidičích a lidech.
Snad se něco změní, alespoň třeba posílení 131 bych také uvítal.
Na závěr přikládám jednu fotku a mapu s primitivním zakreslením za které se předem omlouvám.
Když se kácí les létají třísky, říká přísloví, které si člověk může na uklidnění říkat, když se v jeho nejbližší blízkosti DP Praha vrhne na několikaměsíční opravu tramvajové traťe. Řekne si: Jistě, čekají mě omezení, ano budu tolerantní, rekonstrukce je nutná a vydržím to. Co mi zbývá.
Ale, už po 14 dnech od začátku výluky jsem pěkně ... Co mě nejvíc žere jsem psal již minule, ale zopakuji to.
- 1. Chybějící řádná NAD, provozována v úseku Podbaba-Vítezné nám, výstup třeba zastávce s linkami 180,217 tudíž docela bezproblémový přestup na tramvaj. Je to několikanásobně lepší řešení, než nechat lidi přestupující na tram se trmácet podchodem pod Kulatákem na tramvaj. Prostě čekal bych to jako automatičnost, když výluka bude trvat 3 a půl měsíce, nikoliv týden.
2. Minule jsem kritizoval jedno místo, kde byla lávka nedostatečné délky, poté to asi
někomu došlo tak byla instalována vyhovující. Ale nyní již ji zde nenajdete. Nyní se naše krásná trať stala až na jedno místo neprostupnou blokádou mezi čtvrtěmi Bubeneč Dejvice.
Prostě se nedá nikde přecházet, jediné místo je ústí Rooseveltovy k supermarketu Billa. Další možnost přejít je až v Zelené ulici. Pozor z "Kulaťáku" se rovněž nedá přecházet. Takže, pokud člověk z části Bubenče se potřebuje dostat na bus na Suchdol, musí obejít celý Kulaťák nebo to rovnou dojít na další zastávku. Všude je otevřený svršek-přechody jsou zrušené.Lávky asi definitivně došli.Jelikož jsou docházkové vzdálenosti docela dlouhé jsou chudáci ti, co jim to už moc nechodí a další hendikepovaní.
Rád mu tuto nepravdu rád vyvrátím, tím chci říct, že se rozhodně obrátím na Ropid a na naší
proradnou MČ Praha 6 a budu se snažit něco s tím udělat.
Co se ale konečně podařilo je, že na dočasné zastávce BUS Lotyšské zc může kloubák konečně
zajet až ke krajnici. Inu Městská Policie se probrala. I když sebespásné to není, včera se krátká Karosa ani se nesnažila zajet ke krajnici. Je to také o řidičích a lidech.
Snad se něco změní, alespoň třeba posílení 131 bych také uvítal.
Na závěr přikládám jednu fotku a mapu s primitivním zakreslením za které se předem omlouvám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce TT
Pokud není omezení, tak by měl platit trvale, ne?Tom píše:Dneska se již BUS pruh objevil, začíná hned za zast. Roztocká až k Hydroústavu. Aspoň že tak Zatím ale není vyznačena platnost od kdy do kdy atd...
Re: Rekonstrukce TT
Dneska se již BUS pruh objevil, začíná hned za zast. Roztocká až k Hydroústavu. Aspoň že tak Zatím ale není vyznačena platnost od kdy do kdy atd...Martin Šubrt píše:Ve směru od Suchdola by měl být před tou křižovatkou se smyčkou bus pruh v pruhu pro levé odbočení, tj. aby busy mohly jednoduše najed ta koleje a do zastávky. Ovšem nevím, jak dlouhý tento pruh bude. Zda je plánován v podstatné délce Podbabské, nebo až u té křižovatky?Tom píše:Martin Š.: Není v plánu na Podbabské vyhrazený bus pruh?
Re: Rekonstrukce TT
No a pak je tu ten další fakt, ža jaksi instalací na TT to reznout nepřestane a velmi pravděpodobně životnost kolejnic nelimituje rez (zejména u otevřeného svršku), takže i kdyby to rezlo 20 let a až potom došlo k instalaci je to téměř úplně jedno.
Re: Rekonstrukce TT
Jak u které, třeba obklad Kotvy nebo DBK je ze samopasivující oceli.7080 píše:Bohužel u oceli neplatí, že povrchová vrstvička koroze brání další. Takhle se ocel nechová. Koroze postupuje dál a dál, není to jako měď, kde to takhle funguje.
Re: Rekonstrukce TT
Bohužel u oceli neplatí, že povrchová vrstvička koroze brání další. Takhle se ocel nechová. Koroze postupuje dál a dál, není to jako měď, kde to takhle funguje.fricoolinek2 píše:Aha - čili ne něco jako nějaká záměrná koroze, kdy by vrstvička povrchové rzi měla bránit dalšímu korodování, ale jednoduše se vyrobí kolejnice, neopatří se žádným nátěrem a nechá se věcem volný průběh, jelikož té značné "mase" rez stejně nevadí...MOp píše:Protoze pole lezela ladem pripravena na otevrene plose /tusim garazi Repy/ jiz nekolik mesicu vystavena povetrnostnim vlivum.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jenom upřesním, ta kolejová pole byla už cca někdy od zimy na parkovišti před depem Zličín.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Aha - čili ne něco jako nějaká záměrná koroze, kdy by vrstvička povrchové rzi měla bránit dalšímu korodování, ale jednoduše se vyrobí kolejnice, neopatří se žádným nátěrem a nechá se věcem volný průběh, jelikož té značné "mase" rez stejně nevadí...MOp píše:Protoze pole lezela ladem pripravena na otevrene plose /tusim garazi Repy/ jiz nekolik mesicu vystavena povetrnostnim vlivum.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Protoze pole lezela ladem pripravena na otevrene plose /tusim garazi Repy/ jiz nekolik mesicu vystavena povetrnostnim vlivum.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Můžu se zeptat, proč jsou nové kolejnice, jenž se teprve pokládají na trať, již dost orezlé?
Re: Rekonstrukce TT
Nemůžu najít, kdy to vytrhali, ale tady jsou fotky z září 2008, kdy je ještě relativně vcelku.
Už jsem to našel na http://www.pacifikem.cz, fotky jsou z doby před vytrháním.
Už jsem to našel na http://www.pacifikem.cz, fotky jsou z doby před vytrháním.
K termínu 29. února 2008 došlo ke zrušení vlečky do bývalých čokoládoven Orion, která byla známá tím, že v jejím areálu se nacházela malá točna. V říjnu téhož roku se pak započalo s její likvidací. Nejdříve proběhlo odstraňování gumokovových konstrukcí přejezdů, které se následně provizorně zasypaly štěrkem, aby se mohlo přes ně jezdit. V dalších dnech bylo kompletně zlikvidováno celé kolejiště vlečky. Tato nová vlečka měla ve své podstatě smůlu. Dá se říct, že po jejím vybudování po ní nic pořádně nejelo. Rok po povodních 2002 pak byla vlečka prodloužená, avšak zase po ní nic travidelně nejelo. Čili celá vlečka se postavila jen proto aby po ní projel jeden pracovní vlak, který vybudoval její prodloužení a druhý vlak, který celý vlečku zlikvidoval.
Re: Rekonstrukce TT
já tam nebyl opravdu dlouho a tahle informace se mi nějak nedostala pod ruku, nicméně sem tam viděl bagr jak jel s pár pražci na vidlích, tak odtud můj úsudek že se to začalo likvidovat až teď
Re: Rekonstrukce TT
Jak likviduje? To už bude jen nějaký kousíček co odváží magneti na kočárku. Od zhlaví Modřan až k sídlu Nestle vedle Chirany je už dávno vytrháno.