Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
jinak co je neekologického na tramvaji?
Re: Rekonstrukce TT
9001: chápu, když jedu na nákupy, tak taky vytáhnu auto. Když jedu za Bédou Trávníčkem do Holešovic, dejme tomu do servisu, tak jedu autem. Ale jedu tam o víkendu, nebaví mě hopsat kolonama. A je blbost tam jezdit se sekačkou tramvají.
Já narážim na fakt, že když pozoruješ stojící kolonu aut v Karmelitský, tak v 90% aut sedí pouze jeden člověk...
Já narážim na fakt, že když pozoruješ stojící kolonu aut v Karmelitský, tak v 90% aut sedí pouze jeden člověk...
Re: Rekonstrukce TT
Jen maličký dovětek. Ta ekologie je i o tom, že nelze bez pocitu lovené zvěře překonat komunikaci, na které se sune ta půlkilometrová kolona. O tom, že se při tom trochu přidusíte a neslyšíte vlastního slova se zmiňovat nebudu.
PS: Ve světě se rozlišuje ecology x environment. V ČR je to díky novinářům z 90. let trochu jinak.
PS: Ve světě se rozlišuje ecology x environment. V ČR je to díky novinářům z 90. let trochu jinak.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
chemik: Docela hezky napsáno. O ekologii se tu taky myslím namluvilo docela dost a zrovna pražská MHD no nevím, ale nechme to raději spát.
Třeba tvůj příklad. V Holešovicích máme školící středisko, takže když mám školení jedu MHD, když jedu nakupovat do Alzy, pak do Globusu do Čakovic a ještě do Hornbachu tak to auto vytáhnu, protože to je rychlejší a hlavně to všechno poberu.
Třeba tvůj příklad. V Holešovicích máme školící středisko, takže když mám školení jedu MHD, když jedu nakupovat do Alzy, pak do Globusu do Čakovic a ještě do Hornbachu tak to auto vytáhnu, protože to je rychlejší a hlavně to všechno poberu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
MŠ: Tak to není ale stavební problém ostrůvku, ale demence lidi, kteří se každou cenu tlači i když vidí, že prostě dále neprojdou. Nebo někomu tady přijde normální chodit po silnici, protože na ostrůvku je plno díky lidem, kteří mají stejnou cestu jako já po přechodu na chodník?
Ostatní: Tohle bude nekonečná diskuze. Ale asi takhle. Když budeme řešit preferenci 22, tak by stačily příčné prahy na mostě Legii (díky MŠ vím, že nejde, ale i tak). Upravit SSZ a nebo zrušit levé odbočení na Národním divadle a budto ho řešit objezdem kolem Laterny a hned zpět a nebo je nahnat doleva a pak odbočovat "pod" budovou ND.
trainzjohny: Takže podle tvého je vlastně vše v pořádku, protože většina je ta v autech at se ti to líbí nebo ne.
Jinak mi přijde, že spíš žijete tím, auto špatné tramvaj dobrá. Možná by se stálo podívat co je největší bolístkou tramvajové dopravy a tou jsou samotné SSZ a i když se v posledních letech docela máklo, tak stav tratí.
Ostatní: Tohle bude nekonečná diskuze. Ale asi takhle. Když budeme řešit preferenci 22, tak by stačily příčné prahy na mostě Legii (díky MŠ vím, že nejde, ale i tak). Upravit SSZ a nebo zrušit levé odbočení na Národním divadle a budto ho řešit objezdem kolem Laterny a hned zpět a nebo je nahnat doleva a pak odbočovat "pod" budovou ND.
trainzjohny: Takže podle tvého je vlastně vše v pořádku, protože většina je ta v autech at se ti to líbí nebo ne.
Jinak mi přijde, že spíš žijete tím, auto špatné tramvaj dobrá. Možná by se stálo podívat co je největší bolístkou tramvajové dopravy a tou jsou samotné SSZ a i když se v posledních letech docela máklo, tak stav tratí.
Re: Rekonstrukce TT
Já narážel na skutečnost, že jedna tramvaj o dělce 32 metrů veze dejme tomu 100 lidí.Tedy jedno vozidlo, 100 lidí. Auto o délce 5 metrů veze jednoho člověka, tedy jedno vozidlo, jeden člověk. Z čehož plyne, že aby auta přepravila stejnej počet lidí jako tramvaj, musela by jich bejt rovná stovka a když vezmu průměrnou délku auta 5 metrů, tak auta vezoucí stejnej počet lidí, jako tramvaj dlouhá 32, vytvoří půl kilometrovou kolonu, která začíná na újezdě a končí na Kláově.gabuliatko píše:Tohle se mi moc líbí, ale upřímně, jezdil by jste v obleku (šatech), s notebookem s firemními daty a firemníma listinama tramvají? Jezdil by jste jako herec divadla pražského, poslanec parlamentu, zastupitel cizího státu tramvají? Prostě jsou lidi, kteří tramvají jezdit nechtějí (nemohou) a myslím, že mají stejné právo na ten kus Karmelitské jako tramvaj.
Přijde to ještě někomu nelogické a sobecké, nebo jsem jedinej???
A ti lidé v tramvaji, by klidně také jezdili autem, ale pochopili, že do centra je nesmysl jezdit autem. Čekám, kdy to pochopí víc lidí. Já osobně bych taky třeba z Podolí do Holešovický tržnice mohl jet autem, ale proč bych to dělal, když mi tam jede linka 3 a jsem tam v přijatelném čase?
A to byste se divil, kolik jezdí manažerů s noutbukama, kufříkama a v naleštěnejch botkách. Stejně jako jezdí spousta herců, zpěváků,
Re: Rekonstrukce TT
gabuliatko: Divil byste se, kolik známých manažerů, herců a politiků jezdí MHD. Sám jsem byl překvapen, ale je to tak.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
V obleku klidně, čemu vadí při cestování v tramvaji ?! Herec není člověk a nemůže jezdit tramvají ?! Poslanec by to měl mít skoro jako povinnost, ukázat se mezi lidma. A pokud vím, tak máme většinovou demokracii, takže se menšina MUSÍ PODŘÍDIT většině !gabuliatko píše:Tohle se mi moc líbí, ale upřímně, jezdil by jste v obleku (šatech), s notebookem s firemními daty a firemníma listinama tramvají? Jezdil by jste jako herec divadla pražského, poslanec parlamentu, zastupitel cizího státu tramvají? Prostě jsou lidi, kteří tramvají jezdit nechtějí (nemohou) a myslím, že mají stejné právo na ten kus Karmelitské jako tramvaj.
Uznávám že existuje malá skupina lidí pro které není tramvaj vhodný prostředek, ale neuznávám, že by kvůli nim měla být omezovaná valná většina pražanů a mraky turistů. Všude na západě jsou centra výhradně pro MHD a pěší, proč tedy né i u nás, když se po západě opičíme ?!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
Tohle se mi moc líbí, ale upřímně, jezdil by jste v obleku (šatech), s notebookem s firemními daty a firemníma listinama tramvají? Jezdil by jste jako herec divadla pražského, poslanec parlamentu, zastupitel cizího státu tramvají? Prostě jsou lidi, kteří tramvají jezdit nechtějí (nemohou) a myslím, že mají stejné právo na ten kus Karmelitské jako tramvaj.chemik píše:Furt nechápu, proč má těch 100 lidí hnít v tramvaji, protože 20 lidí si musí vézt sedínku v autě a tvoří kolony.
Re: Rekonstrukce TT
Dneska(?) došlo k odfrézování vozovky v okolí Karlových lázní. Plánuje se tedy i zde nějaká oprava TT (z roku 2001)? Předpokládám, že pokud ano, tak dojde pouze k výměně kolejnic. Nicméně je to asi vymyšlené narychlo, protože nechápu, proč se zde opravoval povrch po překopu.
Re: Rekonstrukce TT
Dovolím si trochu mimo aktuální téma
Radlická škola bez kolejí a pražců, vyhrabával se štěrk. Zastávka dc bez krytu.
Radlická škola bez kolejí a pražců, vyhrabával se štěrk. Zastávka dc bez krytu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
No jo, ale na Staroměstské se u zastávkového sloupku zc pravidelně prostě lidi nevejdou a prostě jim nezbývá než postávat v trati (dokud nejede tramvaj) nebo ve vozovce, kam i přepadávají. Nicméně pomohl by kratší cyklus křižovatky, čekání na volno je tam děsně dlouhé.9001 píše:Jak píše OHM největším problémem je právě ta zvěř co vyletí z tramvaje a míří přímo hlava nehlava.
Na tranzit v Karmelitské nedokážu odpovědět z podkladů. Hádal bych 60%. Teď o prázdninách 75%.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To je samozřejmě nesmysl, protože dle analýzy staveb SSZ od roku 1992 do roku 2002 na více než třech čtvrtinách míst, kde byla SSZ postavena, vzrostl počet nehod. Nehody s chodci jsou pak na území města kdekoliv náhodné, nicméně 2x častější na signalizovaných než na nesignalizovaných přechodech. A na signalizovaných přechodech mají závažnější následky... SSZ, pokud je používáno nevhodně, rozhodně nepřispívá k ochraně chodců...OMH píše:A přesně díky této větě se staví SSZ, na které tu všichni nadáváte!Absolut píše:Pokud jedno zábradlí za dobu své existence zachrání 1 život a nasere 2 328 512 zodpovědných chodců, pak byla jeho instalace správná.
Těšte se...dnes jsem četl další SSZ záměry, např. Vítězná - Zborovská, přechod u Poštovské i Špitálské...
Klandr ano, ale nepřelezitelný, tedy skleněný...v určitých místech svou funkci má a tam Absolutova věta platí.
Staroměstská je právě absurdní příklad v tom, že tam je objektivně šířka zastávky a vyčkávacího prostoru na přechodu nedostatečná a denně tam visí ve vzduchu smrťák. A v celém městě se cpou milióny do míst, která zdaleka nejsou takovým problémem. Samozřejmě na Staroměstské se bude řešit, až tam někdo zhebne... Mimochodem, kdyby se Mánesův most ve směru na Klárov zavřel úplně, taky by se to přežilo. Jen by se musely trošku předělat SSZ na Čechově mostě ve prospěch levého odbočení, aby tam nestála 17...ale šlo by to.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Trochu vám do toho vstoupím.
Schválně by stálo zjistit kolik je Karmelitské tranzitu a kolik lidi co tam začínají a končí svou cestu. Musíme bohužel brát to, že třeba na Staroměstské je pár hotelů, u Karmelitské zase žije vyšší vrstva, která MHD v životě neviděla a i při tom co zde navrhuje chemik bude muset mít kartičku pač rezident. To je tak k těm zákazům.
Jinak v poslední době co jedu kolem TT tak v tramvaji těch lidí vídím pořád méně a méně. Nevím čím to je...
K zastávce: Pokud troubení poslouží k ochraně zdraví tak to je jedině správně. Jak píše OHM největším problémem je právě ta zvěř co vyletí z tramvaje a míří přímo hlava nehlava.
Jinak se docela divím, co dokáže způsobit jeden blbě postavený sloup se SSZ...
Schválně by stálo zjistit kolik je Karmelitské tranzitu a kolik lidi co tam začínají a končí svou cestu. Musíme bohužel brát to, že třeba na Staroměstské je pár hotelů, u Karmelitské zase žije vyšší vrstva, která MHD v životě neviděla a i při tom co zde navrhuje chemik bude muset mít kartičku pač rezident. To je tak k těm zákazům.
Jinak v poslední době co jedu kolem TT tak v tramvaji těch lidí vídím pořád méně a méně. Nevím čím to je...
K zastávce: Pokud troubení poslouží k ochraně zdraví tak to je jedině správně. Jak píše OHM největším problémem je právě ta zvěř co vyletí z tramvaje a míří přímo hlava nehlava.
Jinak se docela divím, co dokáže způsobit jeden blbě postavený sloup se SSZ...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Ondro, myslím že nemáš pravdu. Domnívám se, že jsou místa, kde zábradlí být nemusí i kde být nemá. Nicméně na Staroměstské z.c. si ho představit umím a smysl by mělo. A myslím, že pokud bychom se bavili o místě, kde Ty nejezdíš pravidelně autem v tom pruhu vlevo, pak by Tě to rozhodně takhle nepopudilo. Na židli si klidně napiš že není k jídlu, to je mi fuk
Zakázat vjezd od Staroměstský k ND bohužel nelze, pro některé objekty a ulice se jedná o jedinou přístupovou cestu a pro spoustu cest je to jediná logická objízdná trasa Starého města. Toto a magistrála je daň za zklidnění Můstku, Příkopů a Náměstí Republiky. Dle mého názoru je to daň velmi přijatelná.
Zakázat vjezd od Staroměstský k ND bohužel nelze, pro některé objekty a ulice se jedná o jedinou přístupovou cestu a pro spoustu cest je to jediná logická objízdná trasa Starého města. Toto a magistrála je daň za zklidnění Můstku, Příkopů a Náměstí Republiky. Dle mého názoru je to daň velmi přijatelná.