Jelikož manažer je dost často i zaměstnavatel, tak sice na daních odvede méně než těch 10 lidí s průměrným příjmem, ale pokud ty lidi zaměstná, tak tím prospívá daleko více státu, než kdyby svůj podnik zavřel a odešel do zahraničí. Myslím, že tohle je tu celkem začarovaný kruh. Gratuluji vám, že jste objevili další téma, kde se můžete nekonečně hádat o ničem. Jen tak nějak trochu to nepatří do tohoto tématu - ostatně jako vždy.chemik píše:Zeptám se jinak - kdo odvede státu víc, jeden manažer s příjmem 150 000 nebo deset lidí s průměrným příjmem?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Re: Rekonstrukce TT
Zeptám se jinak - kdo odvede státu víc, jeden manažer s příjmem 150 000 nebo deset lidí s průměrným příjmem?Mosquit píše: Všichni ti manažeři už se moc těší, až se ve svých oblecích za desítky tisíc sednou do louže po bezďákovi.
Dále k argumentu s počtem lidí přepravených tramvají vs. autem; absolutní porovnávání počtu lidí tam a tam je jen jednou z možných variant porovnání. Co kdybychom to porovnali dle výše příjmu => výše odvedených daní => přínosu pro stát, potažmo pro celou společnost? A komu bude víc vadit stát o minutu navíc v koloně - 1 manažerovi v autě, který má být někde na čas, nebo 1 běžnému zaměstnanci, 2 studentům, 3 důchodcům a 4 bezdomovcům dohromady? Lze to nějak objektivně porovnat? Já myslím že ne...
Re: Rekonstrukce TT
Všichni ti manažeři už se moc těší, až se ve svých oblecích za desítky tisíc sednou do louže po bezďákovi.trainzjohny píše:V obleku klidně, čemu vadí při cestování v tramvaji ?!
..
A pokud vím, tak máme většinovou demokracii, takže se menšina MUSÍ PODŘÍDIT většině !
Dále k argumentu s počtem lidí přepravených tramvají vs. autem; absolutní porovnávání počtu lidí tam a tam je jen jednou z možných variant porovnání. Co kdybychom to porovnali dle výše příjmu => výše odvedených daní => přínosu pro stát, potažmo pro celou společnost? A komu bude víc vadit stát o minutu navíc v koloně - 1 manažerovi v autě, který má být někde na čas, nebo 1 běžnému zaměstnanci, 2 studentům, 3 důchodcům a 4 bezdomovcům dohromady? Lze to nějak objektivně porovnat? Já myslím že ne...
A k té demokracii - tam to také není tak jednoduché; pro představu - já seženu 100 svých kamarádů, a společně si usmyslíme, že si na Tvé zahradě postavíme skatepark. Ty seženeš jen 20 kamarádů, takže se musíš podřídit... ?
P.S: do práce jezdím tramvají, busem nebo metrem a na skateboardu nejezdím
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Já jenom žasnu, že jednoho uživatele tady x dalších uživatelů informuje, že píše hrubku jak hrom a on sem opět vleze a vypálí to svoje "jestly". Tak nevím, co si mám myslet... A není to jenom "jestly"...
Jinak, proč sem píšu - na Podolské vodárně DC vzniká nový ostrůvek. Úzký a bez čekárny. Pravý pruh, který je k ničemu, zůstává... Jak vypadají další zastávky na nábřeží nevím.
Jinak, proč sem píšu - na Podolské vodárně DC vzniká nový ostrůvek. Úzký a bez čekárny. Pravý pruh, který je k ničemu, zůstává... Jak vypadají další zastávky na nábřeží nevím.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ono se něco změnilo na datu 1.9.2011, které je uvedeno na informačních letácích ve vozech, na webu atp.?Pavel Vrtiška píše:Ahoj, měl bych dotaz. Ví někdo kdy konečně začnou jezdit zase tramvaje do podbaby? A jestly se z otevřením tratě obnový i linka 2 nebo ne. Dík
-
- Uživatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 23.4.2011 20:40
- Bydliště: u linky 9,10,16,58,59
Re: Rekonstrukce TT
Ahoj, měl bych dotaz. Ví někdo kdy konečně začnou jezdit zase tramvaje do podbaby? A jestly se z otevřením tratě obnový i linka 2 nebo ne. Dík
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mohu jenom potvrdit.Štěpán píše:gabuliatko: Divil byste se, kolik známých manažerů, herců a politiků jezdí MHD. Sám jsem byl překvapen, ale je to tak.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
No, vzhledem k tomu, že nával na ostrůvku často způsobí vystupující z linek 17 a 18, tak nevím, v čem je jejich demence. ostrůvek má šířku tak 1,5 metru. U sloupku stojí obvykle pár až dav turistů, lidé stojí i na zastávce (zc). Přijede tramvaj a prostě se to na ostrůvek vyvalí. Nemá kam jinam. Na silnici tam často lidé skončí nedobrovolně. Těžko po nich chtít, aby se po příchodu ke sloupku začali od něho rovnoměrně vzdalovat směrem ke konci zastávky s tím, že až padne volno, zezadu ostrůvku vyběhnou a zkusí ho chytit...9001 píše:MŠ: Tak to není ale stavební problém ostrůvku, ale demence lidi, kteří se každou cenu tlači i když vidí, že prostě dále neprojdou. Nebo někomu tady přijde normální chodit po silnici, protože na ostrůvku je plno díky lidem, kteří mají stejnou cestu jako já po přechodu na chodník?
Ostatní: Tohle bude nekonečná diskuze. Ale asi takhle. Když budeme řešit preferenci 22, tak by stačily příčné prahy na mostě Legii (díky MŠ vím, že nejde, ale i tak). Upravit SSZ a nebo zrušit levé odbočení na Národním divadle a budto ho řešit objezdem kolem Laterny a hned zpět a nebo je nahnat doleva a pak odbočovat "pod" budovou ND.
trainzjohny: Takže podle tvého je vlastně vše v pořádku, protože většina je ta v autech at se ti to líbí nebo ne.
Jinak mi přijde, že spíš žijete tím, auto špatné tramvaj dobrá. Možná by se stálo podívat co je největší bolístkou tramvajové dopravy a tou jsou samotné SSZ a i když se v posledních letech docela máklo, tak stav tratí.
Most Legií úzký, prahy se nevejdou. Levé odbočení - to je mor řady nájezdů a sjezdů z mostu. Zrovna tady byh nechal jen pravé a hnal to do Divadelní - škoda, že rekonstrukce u ND nepočítala s úpravou pro možnost takového odbočení.
Největší bolístkou tramvajové dopravy jsou malá kola a stále moc měkké kolejnice. Bohužel aktuální podmínky ve městě a vozidla razantní přechod k lepšímu neumožňují.
Re: Rekonstrukce TT
A právě ta cena odráží náročnost na zdroje při výrobě. Takže copak to asi znamená, když si to autíčko kromě standardní nádrže, motoru, převodovky vozí navíc ještě 100-200 kg akumlátorů, které mají životnost cca 3 roky? A co spotřeba takové Toyoty, není ona stejná jako menšího konvenčního auta do kterého se taky vejde ten cca 1,3 člověk průměrně jezdící po městě ?9001 píše:vlakon: Tak rekuperace u aut, jak se to vezme. Třeba Toyoty to zkouší a funguje to, akorát je to trochu nedostupného normálního člověka. Přece jenom dát 800k za auto není málo.
Jinak Robocopa do každé Karmelitské Ať to třídí hned na začátku a zmuchlané plechovky odhazuje do kontejneru.
Re: Rekonstrukce TT
jsem pro. A rovnou tam popravovat ty, co "nutně" musej autem do Karmelický a Křížovnický...9001 píše: Co rovnou obnovit na Staromáku popraviště?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Co rovnou obnovit na Staromáku popraviště?chemik píše:to je snad jedno, jestli tam jezděj soukromý, nebo služební auta. Důležitý je, že kvůli nim to tam vypadá tak, jak to vypadá. Zrušit, vyhnat, rozehnat, zakázat, prostřílet kola...
Re: Rekonstrukce TT
to je snad jedno, jestli tam jezděj soukromý, nebo služební auta. Důležitý je, že kvůli nim to tam vypadá tak, jak to vypadá. Zrušit, vyhnat, rozehnat, zakázat, prostřílet kola...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
vlakon: Tak rekuperace u aut, jak se to vezme. Třeba Toyoty to zkouší a funguje to, akorát je to trochu nedostupného normálního člověka. Přece jenom dát 800k za auto není málo.
chemik: Víš co je možná trochu problém. Kdyby jsme si trochu udělali lustraci majitelů, tak takových 85% budou služební u kterých jenom platíš benzin, v lepším případě to máš jako služební cesty takže ani to ne... Obávám se, že ale tohle bude ve světě celkově.
Jinak třeba naše dceřiná společnost dává jako benefit roční legitku.
chemik: Víš co je možná trochu problém. Kdyby jsme si trochu udělali lustraci majitelů, tak takových 85% budou služební u kterých jenom platíš benzin, v lepším případě to máš jako služební cesty takže ani to ne... Obávám se, že ale tohle bude ve světě celkově.
Jinak třeba naše dceřiná společnost dává jako benefit roční legitku.
Re: Rekonstrukce TT
Taky třeba tuny písku vysypané do ulic, hluk a hlavně vibrace zvlášť na výměnách. Taková 14T na Koohinoru snad musí shazovat lidi z postelí a skleničky z poliček. U mě ale pozitiva převažují. Třeba rekuperace u asi nehrozí a ani s hlukem to nemusí být tak tragické. Ta samá 14T na trati do Řep je balada. Víc hluku jde od výzbroje než od podvozků. Zvuky od tramvaje tu zanikají mezi pádícími kolonami autíček. O prostorové náročnosti ve městě už tu Chemik psal.
Re: Rekonstrukce TT
Tak na vozech T3/T3SU třeba ty odpory..Ale to asi nemá nic společného s tématem kolony..chemik píše:jinak co je neekologického na tramvaji?