Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od willyjeff » 17.8.2011 14:06

chemik píše:Zeptám se jinak - kdo odvede státu víc, jeden manažer s příjmem 150 000 nebo deset lidí s průměrným příjmem?
Jelikož manažer je dost často i zaměstnavatel, tak sice na daních odvede méně než těch 10 lidí s průměrným příjmem, ale pokud ty lidi zaměstná, tak tím prospívá daleko více státu, než kdyby svůj podnik zavřel a odešel do zahraničí. Myslím, že tohle je tu celkem začarovaný kruh. Gratuluji vám, že jste objevili další téma, kde se můžete nekonečně hádat o ničem. :) Jen tak nějak trochu to nepatří do tohoto tématu - ostatně jako vždy.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od chemik » 17.8.2011 14:01

Mosquit píše: Všichni ti manažeři už se moc těší, až se ve svých oblecích za desítky tisíc sednou do louže po bezďákovi.
Dále k argumentu s počtem lidí přepravených tramvají vs. autem; absolutní porovnávání počtu lidí tam a tam je jen jednou z možných variant porovnání. Co kdybychom to porovnali dle výše příjmu => výše odvedených daní => přínosu pro stát, potažmo pro celou společnost? A komu bude víc vadit stát o minutu navíc v koloně - 1 manažerovi v autě, který má být někde na čas, nebo 1 běžnému zaměstnanci, 2 studentům, 3 důchodcům a 4 bezdomovcům dohromady? Lze to nějak objektivně porovnat? Já myslím že ne...
Zeptám se jinak - kdo odvede státu víc, jeden manažer s příjmem 150 000 nebo deset lidí s průměrným příjmem?

Mosquit
Uživatel
Příspěvky: 53
Registrován: 13.2.2009 22:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Mosquit » 17.8.2011 13:35

trainzjohny píše:V obleku klidně, čemu vadí při cestování v tramvaji ?!
..
A pokud vím, tak máme většinovou demokracii, takže se menšina MUSÍ PODŘÍDIT většině !
Všichni ti manažeři už se moc těší, až se ve svých oblecích za desítky tisíc sednou do louže po bezďákovi.

Dále k argumentu s počtem lidí přepravených tramvají vs. autem; absolutní porovnávání počtu lidí tam a tam je jen jednou z možných variant porovnání. Co kdybychom to porovnali dle výše příjmu => výše odvedených daní => přínosu pro stát, potažmo pro celou společnost? A komu bude víc vadit stát o minutu navíc v koloně - 1 manažerovi v autě, který má být někde na čas, nebo 1 běžnému zaměstnanci, 2 studentům, 3 důchodcům a 4 bezdomovcům dohromady? Lze to nějak objektivně porovnat? Já myslím že ne...

A k té demokracii - tam to také není tak jednoduché; pro představu - já seženu 100 svých kamarádů, a společně si usmyslíme, že si na Tvé zahradě postavíme skatepark. Ty seženeš jen 20 kamarádů, takže se musíš podřídit... ? :-)

P.S: do práce jezdím tramvají, busem nebo metrem a na skateboardu nejezdím :P

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 17.8.2011 6:14

Já jenom žasnu, že jednoho uživatele tady x dalších uživatelů informuje, že píše hrubku jak hrom a on sem opět vleze a vypálí to svoje "jestly". Tak nevím, co si mám myslet... A není to jenom "jestly"... :roll:

Jinak, proč sem píšu - na Podolské vodárně DC vzniká nový ostrůvek. Úzký a bez čekárny. Pravý pruh, který je k ničemu, zůstává... :roll: Jak vypadají další zastávky na nábřeží nevím.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od willyjeff » 17.8.2011 1:13

Pavel Vrtiška píše:Ahoj, měl bych dotaz. Ví někdo kdy konečně začnou jezdit zase tramvaje do podbaby? A jestly se z otevřením tratě obnový i linka 2 nebo ne. Dík :)
Ono se něco změnilo na datu 1.9.2011, které je uvedeno na informačních letácích ve vozech, na webu atp.?

Pavel Vrtiška
Uživatel
Příspěvky: 95
Registrován: 23.4.2011 20:40
Bydliště: u linky 9,10,16,58,59

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Pavel Vrtiška » 17.8.2011 0:53

Ahoj, měl bych dotaz. Ví někdo kdy konečně začnou jezdit zase tramvaje do podbaby? A jestly se z otevřením tratě obnový i linka 2 nebo ne. Dík :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.8.2011 23:58

Štěpán píše:gabuliatko: Divil byste se, kolik známých manažerů, herců a politiků jezdí MHD. Sám jsem byl překvapen, ale je to tak.
Mohu jenom potvrdit.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.8.2011 23:53

9001 píše:MŠ: Tak to není ale stavební problém ostrůvku, ale demence lidi, kteří se každou cenu tlači i když vidí, že prostě dále neprojdou. Nebo někomu tady přijde normální chodit po silnici, protože na ostrůvku je plno díky lidem, kteří mají stejnou cestu jako já po přechodu na chodník?

Ostatní: Tohle bude nekonečná diskuze. Ale asi takhle. Když budeme řešit preferenci 22, tak by stačily příčné prahy na mostě Legii (díky MŠ vím, že nejde, ale i tak). Upravit SSZ a nebo zrušit levé odbočení na Národním divadle a budto ho řešit objezdem kolem Laterny a hned zpět a nebo je nahnat doleva a pak odbočovat "pod" budovou ND.

trainzjohny: Takže podle tvého je vlastně vše v pořádku, protože většina je ta v autech at se ti to líbí nebo ne.

Jinak mi přijde, že spíš žijete tím, auto špatné tramvaj dobrá. Možná by se stálo podívat co je největší bolístkou tramvajové dopravy a tou jsou samotné SSZ a i když se v posledních letech docela máklo, tak stav tratí.
No, vzhledem k tomu, že nával na ostrůvku často způsobí vystupující z linek 17 a 18, tak nevím, v čem je jejich demence. ostrůvek má šířku tak 1,5 metru. U sloupku stojí obvykle pár až dav turistů, lidé stojí i na zastávce (zc). Přijede tramvaj a prostě se to na ostrůvek vyvalí. Nemá kam jinam. Na silnici tam často lidé skončí nedobrovolně. Těžko po nich chtít, aby se po příchodu ke sloupku začali od něho rovnoměrně vzdalovat směrem ke konci zastávky s tím, že až padne volno, zezadu ostrůvku vyběhnou a zkusí ho chytit...

Most Legií úzký, prahy se nevejdou. Levé odbočení - to je mor řady nájezdů a sjezdů z mostu. Zrovna tady byh nechal jen pravé a hnal to do Divadelní - škoda, že rekonstrukce u ND nepočítala s úpravou pro možnost takového odbočení.

Největší bolístkou tramvajové dopravy jsou malá kola a stále moc měkké kolejnice. Bohužel aktuální podmínky ve městě a vozidla razantní přechod k lepšímu neumožňují.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od vlakoň » 16.8.2011 23:34

9001 píše:vlakon: Tak rekuperace u aut, jak se to vezme. Třeba Toyoty to zkouší a funguje to, akorát je to trochu nedostupného normálního člověka. Přece jenom dát 800k za auto není málo.
A právě ta cena odráží náročnost na zdroje při výrobě. Takže copak to asi znamená, když si to autíčko kromě standardní nádrže, motoru, převodovky vozí navíc ještě 100-200 kg akumlátorů, které mají životnost cca 3 roky? A co spotřeba takové Toyoty, není ona stejná jako menšího konvenčního auta do kterého se taky vejde ten cca 1,3 člověk průměrně jezdící po městě ?

Jinak Robocopa do každé Karmelitské :) Ať to třídí hned na začátku a zmuchlané plechovky odhazuje do kontejneru.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od chemik » 16.8.2011 23:34

9001 píše: Co rovnou obnovit na Staromáku popraviště?
jsem pro. A rovnou tam popravovat ty, co "nutně" musej autem do Karmelický a Křížovnický...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 16.8.2011 23:10

chemik píše:to je snad jedno, jestli tam jezděj soukromý, nebo služební auta. Důležitý je, že kvůli nim to tam vypadá tak, jak to vypadá. Zrušit, vyhnat, rozehnat, zakázat, prostřílet kola...
Co rovnou obnovit na Staromáku popraviště?

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od chemik » 16.8.2011 23:08

to je snad jedno, jestli tam jezděj soukromý, nebo služební auta. Důležitý je, že kvůli nim to tam vypadá tak, jak to vypadá. Zrušit, vyhnat, rozehnat, zakázat, prostřílet kola...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 16.8.2011 22:58

vlakon: Tak rekuperace u aut, jak se to vezme. Třeba Toyoty to zkouší a funguje to, akorát je to trochu nedostupného normálního člověka. Přece jenom dát 800k za auto není málo.

chemik: Víš co je možná trochu problém. Kdyby jsme si trochu udělali lustraci majitelů, tak takových 85% budou služební u kterých jenom platíš benzin, v lepším případě to máš jako služební cesty takže ani to ne... Obávám se, že ale tohle bude ve světě celkově.

Jinak třeba naše dceřiná společnost dává jako benefit roční legitku.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od vlakoň » 16.8.2011 22:17

Taky třeba tuny písku vysypané do ulic, hluk a hlavně vibrace zvlášť na výměnách. Taková 14T na Koohinoru snad musí shazovat lidi z postelí a skleničky z poliček. U mě ale pozitiva převažují. Třeba rekuperace u :auto asi nehrozí a ani s hlukem to nemusí být tak tragické. Ta samá 14T na trati do Řep je balada. Víc hluku jde od výzbroje než od podvozků. Zvuky od tramvaje tu zanikají mezi pádícími kolonami autíček. O prostorové náročnosti ve městě už tu Chemik psal.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DavidD » 16.8.2011 22:02

chemik píše:jinak co je neekologického na tramvaji?
Tak na vozech T3/T3SU třeba ty odpory..Ale to asi nemá nic společného s tématem kolony..

Odpovědět