Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.10.2011 19:02

Mop: OK, díky. Škoda.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 19.10.2011 18:59

Já zase :-) A líbilo moc. I TIII mají klidný chod.

Ad výluky: Naopak si myslím, že to níže (výše) popsané je naprosté mininum, co se příští rok bude dělat a na to peníze určo budou. Nemyslím si, ale, že se bude dělat ta Lazarská - Jindřišská. Podle mě později.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 19.10.2011 18:49

Projel si dnes nekdo Modrany? Jak se mu to libilo?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 19.10.2011 14:42

Mastodonti jsou jen na OP-čkových stavbách (spolufinancovaných z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu Praha – Konkurenceschopnost).

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.10.2011 14:35

Budou na NBS mastodonti? Na téhle přestupní zastávce by to nezaškodilo.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 19.10.2011 9:25

martyn píše:"Na rok 2012 je plánována kompletní rekonstrukce několika tratí, což by mělo přispět ke zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu (Nábřeží Kapitána Jaroše – Strossmayerovo náměstí, Zenklova, Flora (křižovatka), Vinice – Hollarovo náměstí, komplexní rekonstrukce bývalé tříkolejné tramvajové stanice u stanice metra Želivského, Za Ženskými domovy, Švehlova, Průběžná (V Olšinách – Zahradní Město), Lazarská – Vodičkova – Jindřišská)."

Zdroj: koncepční materiál ROPIDu pro léta 2012-2016.
Teď je jenom otázka, kolik se toho opravdu podaří zrealizovat. Takhle napsaný to vypadá slibně, ale obávám se, že nebudou peníze tak na polovinu z toho, co je napsáno výše.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 19.10.2011 1:25

"Na rok 2012 je plánována kompletní rekonstrukce několika tratí, což by mělo přispět ke zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu (Nábřeží Kapitána Jaroše – Strossmayerovo náměstí, Zenklova, Flora (křižovatka), Vinice – Hollarovo náměstí, komplexní rekonstrukce bývalé tříkolejné tramvajové stanice u stanice metra Želivského, Za Ženskými domovy, Švehlova, Průběžná (V Olšinách – Zahradní Město), Lazarská – Vodičkova – Jindřišská)."

Zdroj: koncepční materiál ROPIDu pro léta 2012-2016.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.10.2011 22:47

Dodavatel spatne navrhl blokovani, bude se resit.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 18.10.2011 20:38

:shock: To si snad děláš prrrr....avděpodobně legraci, ne? Tak ona je tam rekonstrukce a nikdo není schopen nainstalovat výhybku která zvládne i 15T? :x Proč? #-o

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 18.10.2011 20:09

Nová super-hyper-turbo-naprd vexle která neumí správně blokovat 15T.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 18.10.2011 19:01

Včera v Modřanech vyvěsili návěst pro 15T. Důvod?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od chemik » 11.10.2011 0:49

martyn píše:Dobrá zpráva pro milovníky žižkovské kantýny: pauzy na pětce budou na Vápence v délce až 30 minut (podobně jako na Olšanech rozloženy na obě koleje).
Tak tam bude nějakej jinej zádrhel. Nechce se mi věřit, že by podnik až takhle moc myslel na řidiče a dopřál jim kantýnu na konečné. Jako na lince 18 - o víkendu a v podvečer se pauzy vykonávaj na Pankráci, kde chcíp pes, místo toho, aby se stálo na Petřinách, kde je naprosto luxusní vietnamská večerka, kde sedá platit kartou, stravenkama a maj tam i "čerstvý" krájený uzeniny...

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martyn » 11.10.2011 0:31

Dobrá zpráva pro milovníky žižkovské kantýny: pauzy na pětce budou na Vápence v délce až 30 minut (podobně jako na Olšanech rozloženy na obě koleje).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.10.2011 11:04

9001 píše:MM: Jak vidím je to jedině dobře. Bohužel selský rozum asi moc nefunguje, že ...
Selský rozum mi funguje - před KO s 14 či 25 odstanicuji v obratišti.
Na těch zátahových označnících jsou však nápisy přesně naopak - před PA má být "Výstupní", protože naprosto ze všeho co přes tu zastávku jede, musí nejpozději tam "kaštanstvo" vůz opustit. A před KO má být "Občasná výstupní" - protože pravidelné spoje ji projíždějí/nestanicují v ní (tak jako v "Občasné" v protisměru pro nástup do vyjíždějících TRAM) a je to výstupní zastávka jen pro zatahující vlaky do KO.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 09.10.2011 10:56

MM: Jak vidím je to jedině dobře. Bohužel selský rozum asi moc nefunguje, že ...

Odpovědět