Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mop: OK, díky. Škoda.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já zase A líbilo moc. I TIII mají klidný chod.
Ad výluky: Naopak si myslím, že to níže (výše) popsané je naprosté mininum, co se příští rok bude dělat a na to peníze určo budou. Nemyslím si, ale, že se bude dělat ta Lazarská - Jindřišská. Podle mě později.
Ad výluky: Naopak si myslím, že to níže (výše) popsané je naprosté mininum, co se příští rok bude dělat a na to peníze určo budou. Nemyslím si, ale, že se bude dělat ta Lazarská - Jindřišská. Podle mě později.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Projel si dnes nekdo Modrany? Jak se mu to libilo?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mastodonti jsou jen na OP-čkových stavbách (spolufinancovaných z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu Praha – Konkurenceschopnost).
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Budou na NBS mastodonti? Na téhle přestupní zastávce by to nezaškodilo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Teď je jenom otázka, kolik se toho opravdu podaří zrealizovat. Takhle napsaný to vypadá slibně, ale obávám se, že nebudou peníze tak na polovinu z toho, co je napsáno výše.martyn píše:"Na rok 2012 je plánována kompletní rekonstrukce několika tratí, což by mělo přispět ke zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu (Nábřeží Kapitána Jaroše – Strossmayerovo náměstí, Zenklova, Flora (křižovatka), Vinice – Hollarovo náměstí, komplexní rekonstrukce bývalé tříkolejné tramvajové stanice u stanice metra Želivského, Za Ženskými domovy, Švehlova, Průběžná (V Olšinách – Zahradní Město), Lazarská – Vodičkova – Jindřišská)."
Zdroj: koncepční materiál ROPIDu pro léta 2012-2016.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
"Na rok 2012 je plánována kompletní rekonstrukce několika tratí, což by mělo přispět ke zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu (Nábřeží Kapitána Jaroše – Strossmayerovo náměstí, Zenklova, Flora (křižovatka), Vinice – Hollarovo náměstí, komplexní rekonstrukce bývalé tříkolejné tramvajové stanice u stanice metra Želivského, Za Ženskými domovy, Švehlova, Průběžná (V Olšinách – Zahradní Město), Lazarská – Vodičkova – Jindřišská)."
Zdroj: koncepční materiál ROPIDu pro léta 2012-2016.
Zdroj: koncepční materiál ROPIDu pro léta 2012-2016.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dodavatel spatne navrhl blokovani, bude se resit.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To si snad děláš prrrr....avděpodobně legraci, ne? Tak ona je tam rekonstrukce a nikdo není schopen nainstalovat výhybku která zvládne i 15T? Proč?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nová super-hyper-turbo-naprd vexle která neumí správně blokovat 15T.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera v Modřanech vyvěsili návěst pro 15T. Důvod?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak tam bude nějakej jinej zádrhel. Nechce se mi věřit, že by podnik až takhle moc myslel na řidiče a dopřál jim kantýnu na konečné. Jako na lince 18 - o víkendu a v podvečer se pauzy vykonávaj na Pankráci, kde chcíp pes, místo toho, aby se stálo na Petřinách, kde je naprosto luxusní vietnamská večerka, kde sedá platit kartou, stravenkama a maj tam i "čerstvý" krájený uzeniny...martyn píše:Dobrá zpráva pro milovníky žižkovské kantýny: pauzy na pětce budou na Vápence v délce až 30 minut (podobně jako na Olšanech rozloženy na obě koleje).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dobrá zpráva pro milovníky žižkovské kantýny: pauzy na pětce budou na Vápence v délce až 30 minut (podobně jako na Olšanech rozloženy na obě koleje).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Selský rozum mi funguje - před KO s 14 či 25 odstanicuji v obratišti.9001 píše:MM: Jak vidím je to jedině dobře. Bohužel selský rozum asi moc nefunguje, že ...
Na těch zátahových označnících jsou však nápisy přesně naopak - před PA má být "Výstupní", protože naprosto ze všeho co přes tu zastávku jede, musí nejpozději tam "kaštanstvo" vůz opustit. A před KO má být "Občasná výstupní" - protože pravidelné spoje ji projíždějí/nestanicují v ní (tak jako v "Občasné" v protisměru pro nástup do vyjíždějících TRAM) a je to výstupní zastávka jen pro zatahující vlaky do KO.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM: Jak vidím je to jedině dobře. Bohužel selský rozum asi moc nefunguje, že ...