Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chemik: Přidávám se k tvému dotazu, jež si dovoluji ještě doplniti - "A budou-li nové ROV do smyčky Pankrác, tak bude jejich stavění rovnou nastaveno vlevo = vnější kolej, vpravo = vnitřní kolej a rovně = hlavní TT (do výstupní zastávky před vraty do "samotné" vozovny PA)?"
"Návěstítko" u výjezdu z obratiště před PA nesmysl:
1.) SA skanzen jej má kvůli přímému navolení vyjíždějících vlaků do SSZ křižovatky Vinice.
2.) Před PA by spíše mělo běžně přidržet vyjíždějící vlaky, jenž měly (nevím, jestli to platí stále) jízdní dobu na Synkáč o minutu dle JŘ delší než l.18. Ovšem na druhou stranu už se mi párkrát stalo, že mi PD volal, abych s 18 nenajížděl do nástupní zastávky před vyjíždějící náhradní vlak, jenž bych po té zdržoval - toto je důvod proti instalaci onoho návěstítka, protože PD nemá pravomoc vydat příkaz k jeho nedodržení (TT je před PA na PK).
"Návěstítko" u výjezdu z obratiště před PA nesmysl:
1.) SA skanzen jej má kvůli přímému navolení vyjíždějících vlaků do SSZ křižovatky Vinice.
2.) Před PA by spíše mělo běžně přidržet vyjíždějící vlaky, jenž měly (nevím, jestli to platí stále) jízdní dobu na Synkáč o minutu dle JŘ delší než l.18. Ovšem na druhou stranu už se mi párkrát stalo, že mi PD volal, abych s 18 nenajížděl do nástupní zastávky před vyjíždějící náhradní vlak, jenž bych po té zdržoval - toto je důvod proti instalaci onoho návěstítka, protože PD nemá pravomoc vydat příkaz k jeho nedodržení (TT je před PA na PK).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
a nevyskytne se tam pak takový to návěstítko, jako je dejmetomu u strašnickýho skanzenu?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, sjezdová se bude v následující víkendové výluce Pankráce vyměnovat.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, jízda po jednokolejce a přes kaliforňany je luxusní zážitek!!!
Ale zpět k tomu, co jsem chtěl - V nástupní zastávce Vozovna Pankrác je obnažená sjezdová výhybka, bude se snad nějak opravovat?
A co výhybky do smyčky Vozovna Pankrác? Jsou ohraničený dopravním značením - dočkáme se rádia???
Ale zpět k tomu, co jsem chtěl - V nástupní zastávce Vozovna Pankrác je obnažená sjezdová výhybka, bude se snad nějak opravovat?
A co výhybky do smyčky Vozovna Pankrác? Jsou ohraničený dopravním značením - dočkáme se rádia???
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
S 15T je to logické, ty při závadě bot, je taky nejdeš reklamovat za výrobcem, ale prodejcem, s nímž máš smluvní vztah jako DPP s ŠT. Jenže ti prodejci si to posléze sami řeší se svými dodavateli (jimiž mohou být přímo výrobci, ale u zboží častěji nějací obchodníci - velkosklady), tak jako DPP by měl v případě špatného podbití TT, kterou sice opravoval z části vlastními silami, ale část (jako právě to špatné podbití) mu dodali externí firmy!9001 píše:MM: Děkujeme za přednášku. Zkusíme to dát trochu jinak.
Případ problému s koly na 15T. Proč DPP honí škodovku a ne výrobce kol? Protože výrobek jako celek je zodpovědná Škoda.
Tady to je to samé. Vrchní stavba měla na starost kvalitu a ta evidentně nedopadla dobře. Takže zodpovědnost má vrchní stavba s tím nic neuděláš.
Samozřejmě rozdíl je, když to přímo komplet dělá Eurovia, Skanska atd.
Jenom doplnění. Je nutné zase afektovanost? Když reaguješ na mě, tak jsem si zvyknul, ale tohle už začíná být více než obehraná písnička...
PS: Neprovedl jsem přednášku, ale bez ostychu obyčejný (neafektovaný - neteatrální) výsměch, že bylo použito významově špatné slovo - jiní se tu imrvere navážejí nejen do mne všeobecně (na což jsem si zvykl), ale ještě častěji do překlepů (či vypadnutí) jednotlivých písmen kterýmkoliv diskutujícím, ale použití špatných slov i přímo jimi samotnými je OK?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V uplynulých dnech jsem si všiml, že na řepské trati mezi zastávkami Hlušičkova a Blatiny přibyly jakési malůvky v podstatě ve všech obloucích vždy před obloukem po směru jízdy. Velmi nápadně mi umístění šipek připomíná logické umístění maznic. Že by se konečně něco dělo a obyvatelům Řep by se nelíbilo, že je nová trať v obloucích ještě hlučnější než ta stará?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM: Děkujeme za přednášku. Zkusíme to dát trochu jinak.
Případ problému s koly na 15T. Proč DPP honí škodovku a ne výrobce kol? Protože výrobek jako celek je zodpovědná Škoda.
Tady to je to samé. Vrchní stavba měla na starost kvalitu a ta evidentně nedopadla dobře. Takže zodpovědnost má vrchní stavba s tím nic neuděláš.
Samozřejmě rozdíl je, když to přímo komplet dělá Eurovia, Skanska atd.
Jenom doplnění. Je nutné zase afektovanost? Když reaguješ na mě, tak jsem si zvyknul, ale tohle už začíná být více než obehraná písnička...
Případ problému s koly na 15T. Proč DPP honí škodovku a ne výrobce kol? Protože výrobek jako celek je zodpovědná Škoda.
Tady to je to samé. Vrchní stavba měla na starost kvalitu a ta evidentně nedopadla dobře. Takže zodpovědnost má vrchní stavba s tím nic neuděláš.
Samozřejmě rozdíl je, když to přímo komplet dělá Eurovia, Skanska atd.
Jenom doplnění. Je nutné zase afektovanost? Když reaguješ na mě, tak jsem si zvyknul, ale tohle už začíná být více než obehraná písnička...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Foto prezentované na 4. školení spíše vypadalo na špatné - nerovnoměrné podbití cca několika metrů koleje ZC na "vrcholu" estakády za zastávkou Nádraží Modřany - vrchní stavba disponuje podbíječkou a nenechává tuto činnost externímu dodavateli?MOp píše:Dělají to zejména špatně přebroušené sváry a špatně naohýbané kolejnice ve svých koncových částech. No a co se týče reklamace - no nevím, nevím, ale asi by si tedy měla vrchní stavba zamést před vlastním prahem. Koleje na estakádě pokládala ona, nikoliv cizí investor.. Pan MMM asi slysel zase nekde travu rust..
PS: Za špatné provedení, jakýchkoliv prací, může investor a tím je u pražských TT někdo jiný než DPP (případně jeho zřizovatel - magistrát)?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Beton by mel take chvili zrat..
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tady souhlas s MOpem. Hlavně se využije toho, že jsou podzimní prázdniny a o to méně lidí bude ve městě.
Osobně si myslím, že by lidi stejně byli zmatení, takže to vyjde na stejno a hlavně od čeho pak máme v tramvajích "vykecávání" výluk
A ber to trochu šotoušsky. Kdy si měl možnost si vyfotit 18 před Slavií a nebo ve smyčce na Kubáni. Osobně si žádnou možnost nevzpomínám
Osobně si myslím, že by lidi stejně byli zmatení, takže to vyjde na stejno a hlavně od čeho pak máme v tramvajích "vykecávání" výluk
A ber to trochu šotoušsky. Kdy si měl možnost si vyfotit 18 před Slavií a nebo ve smyčce na Kubáni. Osobně si žádnou možnost nevzpomínám
Naposledy upravil(a) 9001 dne 25.10.2011 22:55, celkem upraveno 2 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, ale uz k tomu mohla byt zprovoznena smycka a mohl se vynechat vikendovy odklon na Kuban, to je asi tak hlavni myslenka.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Me prijde logicke vyuzit pro vyluku vozovny Pankrac vikend se statním svatkem.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dobra, ale to by snad slo i behem 2. faze, tedy po znovuzprovozneni smycky? Jde mi o to, ze se odklony meni nekolikrat behem par dni, spolu s tim prestupni vazby, polohy zastavek a jeste se to vesele vsechno nakresli do jedne mapky. K tomu vymluvne jizdni rady ( obzvlast ten vikendovy linky 18 smer Pankrac/Kuban je usmevny ), misto kterych ale nejspis budou viset ty platne az od pondelka, takze secteno a podtrzeno, o vikendu to bude bordel...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Odhaduji, že se bude rubat křižovatka Náměstí bratří Synků + budovat jednokolejné provizorium.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Od pondeli se tudy ma jezdit, alespon podle dpp.cz, obe tramvajove linky zde budou objizdet blok a pojedou zpet na druhe konecne. Proto se ptam, co je tak nutne zde o vikendu za uplne vyluky provadet, ze to neslo udelat pred vylukou, nejde to udelat ted a nepujde to udelat ani v 2. fazi.