Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
doplním info v "na znamení"...
V pondělí byla vybetonována podlední část mostovky Trojského mostu a ten už se dá přejít i přejet
viz foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/120425/
ty betonové "čtverce" v prostoru budoucí tram. tratě budou sloužit jen jako podložky dráhy pro pusun ocelových dílů oblouku na místo zdvihu
přesná podoba tram traťe prý ještě není schválena, navržené řešení se prý nelíbilo TSK
další info k mostu http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=29879#p29879
V pondělí byla vybetonována podlední část mostovky Trojského mostu a ten už se dá přejít i přejet
viz foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/120425/
ty betonové "čtverce" v prostoru budoucí tram. tratě budou sloužit jen jako podložky dráhy pro pusun ocelových dílů oblouku na místo zdvihu
přesná podoba tram traťe prý ještě není schválena, navržené řešení se prý nelíbilo TSK
další info k mostu http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=29879#p29879
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
výluka tram na Evropské se mírně posouvá na 11. - 21. 5.
měla by být vybudována i přeložka Veleslavín
foto:
Evropská - Horoměřická http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/120419/
Evropská - Veleslavín http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/120419/
měla by být vybudována i přeložka Veleslavín
foto:
Evropská - Horoměřická http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/120419/
Evropská - Veleslavín http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/120419/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Měl bych dotaz na někoho znalého. Jak o víkendu začala reko u Vychovatelny, tak tam dělali několik děr cca 5x2 m kolmé na osu kolejí. Jedna dvojile cca kolem zastávky Vychovatelna a druhá dvojice děr cca o 150 m výše směrem k Okrouhlické. Než jsem zjistil k čemu mají sloužit, tak už jsou zaasfaltované.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
konečně víme, k čemu jsou BKV dobré: provizorní tratě. a provizorní zastávky 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
opět slalomová dráha Horoměřická
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/120403/
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/120403/
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4698
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nešlo, protože přídavný žlábek je asi 2x dražší než kolejnice. Vubec nechapu, co bys tim vylepsil, navic by vznikla mezera jako prase, do ktery by padali cyklisti jak hrusky..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám dotaz (nejen svůj, ale i kolegy) k S49 u Vychovatelny - to skutečně šla dát jen na ten jeden mezizastávkový úsek s OKS?
Opravdu nebylo možné ji s přídavným žlábkem použít i do zaasfaltovaného W-tramu od Vychovatelny ke křižovatce Stírka?
Vždyť ten úsek není (narozdíl od TT ve Vyšehradském tunelu a u vedlejší porodnice) s ostřejšími oblouky!
Opravdu nebylo možné ji s přídavným žlábkem použít i do zaasfaltovaného W-tramu od Vychovatelny ke křižovatce Stírka?
Vždyť ten úsek není (narozdíl od TT ve Vyšehradském tunelu a u vedlejší porodnice) s ostřejšími oblouky!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
par fotek z nabr. kpt. jarose: http://prahounakole.cz/2012/04/fotograf ... na-jarose/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9921
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: Přesně tohle myslím. Stará lampa, nahoře v oblouku a elektrické zařízení má na sobě takový dnes už plastový dekl. Asi záleží na místě, ale na P10 jsou docela vyhubené. I když na Břevnov poměrně často jezdím, tak tam jsem si nevšiml.
marek B. Souhlas. Třeba na Výtoni jsou dokonce dva pruhy a bez zábradlí.
marek B. Souhlas. Třeba na Výtoni jsou dokonce dva pruhy a bez zábradlí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
S tím, že na 1+TT+1 zábradlí nepatří souhlasím. Ono i třeba na tom Palačáku je pouze k vzteku - kdysi se dalo na tramvaj čekat nad nábřežní zdí a čumět na Vltavu.
Přístaviště: Tam hlavně nepochopím, proč se při rekosntrukci SSZ nezřídil přechod pro chodce. Jednoduše se mohla dát přejít vozovka, když probíhá fáze, kterou využívají autobusové linky. Tedy ze severní strany Branické na Zast DC:
http://www.mapy.cz/#x=14.409911&y=50.03 ... zxXi0lJl61
Ale to v Praze? Chodci stojí, auta jedou.
Přístaviště: Tam hlavně nepochopím, proč se při rekosntrukci SSZ nezřídil přechod pro chodce. Jednoduše se mohla dát přejít vozovka, když probíhá fáze, kterou využívají autobusové linky. Tedy ze severní strany Branické na Zast DC:
http://www.mapy.cz/#x=14.409911&y=50.03 ... zxXi0lJl61
Ale to v Praze? Chodci stojí, auta jedou.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: ad "bednění": podle mě je stále na dobrých 80% lamp (praha) - pokud tedy mluvíme o tomtéž: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _ulice.jpg
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdyby se na Přístavišti postavila dvoumetrová zeď, tak to bude k ničemu. Přestup z autobusů od staré pošty je na Přístavišti natolik nekomfortní, že se nelze divit lidem, že přebíhají přes nábřeží. Původně tam taky nebylo nic víc, než svodidla. Pak se přišlo na to, že je to málo, tak se tam přidaly trubky. Trochu se to ztížilo, protože mezi trubkama a svodidlem není moc místa, ale když je člověk aspoň trochu šikovnej...MM-Mikulovsky píše:Popravdě dnes mne (při pohledu na zastávku Přístaviště DC, kde je těsně vedle sebe svodidlo a trubkové zábradlí) napadlo,proč raději nejít podobnou cestou jakou šlo (před)loni Brno na TT vedené středem Vídeňské ulice mezi Modřicemi a cca nadjezdem nad D1, kde jsou cca 1m vysoká betonová svodidla - bránící vstupu do souběžných PK, jež jsou výpadovkou na R52 a při tom na životě neohrožující řidiče jedoucí po ní - ni maximálně při čelním střetu se svodidly na ně vyjedou (a pravděpodobně na nich uváznou jako se už párkrát stalo i v Praze - o čemž tu byly na TF fotky či odkazy na ně).
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, u trubkového zábradlí nechávám kolo při focení tramvají hodně často.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9921
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: To bednění docela mizí. Aspon v okolí si fakt nevybavuji, kde to bednění je, aspon v Praze.
Jinak souhlas.
Jinak souhlas.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ad zábradlí: souhlas absolut i mop. včetně té nostalgie.
jinak trubkové zábradlí má ještě jednu výhodu: dá se k němu uvázat kolo - na rozdíl od většiny pouličních lamp, které mají v našich krajích už odnepaměti takové to nepochopitelné bednění.
jinak trubkové zábradlí má ještě jednu výhodu: dá se k němu uvázat kolo - na rozdíl od většiny pouličních lamp, které mají v našich krajích už odnepaměti takové to nepochopitelné bednění.