Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 20.6.2012 11:13

jak je libo:
viewtopic.php?p=165231#p165231

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.6.2012 11:08

Mop: Hele, čtu všechno celé co jsem dám - jen si všechno nejsem schopen pamatovat, páč (jak říkala moje češtinářka na střední) nejdokonalejší schopnost člověka je schopnost zapomínat!

Jinak dej mi odkaz na můj odkaz s článkem obsahujícím zmínku o výluce =M=A, páč podle nadpisu (případně citace) se mi nedaří žádný takový najít (od začátku měsíce).

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 20.6.2012 10:57

je videt, jak ty clanky, na ktere sem davas odkazy ctes..

Ve stanici Náměstí Míru se bude pracovat na dvakrát. Jednou tu omezí provoz o svátcích 5. a 6. července a podruhé pak kolem 28. září.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.6.2012 10:51

pawel: 100% souhlasím - respektive si mi nějak přímo četl myšlenky, které jsem tu zrovna chtěl napsat

MŠ: Oprava výhybky v =M=A na NM se chystá na jaký termín?
No, ohledně "kousíčků" máš pravdu částečně - kočárek (narozdíl od berlí) neznamená, že člověk nemůže chodit. Respektive někdy mi zůstává rozum stát, že mladí lidi pouze s jedním dítětem právě v kočárku (něco jiného je jedno v kočárku a druhé ťapající vedle) jsou schopni čekat na TRAM či BUS a jet s nimi i pouhou zastávku, byť rychleji by tam byli pěšky, protože cestu MHD značně zdržuje nejen čekání, ale i nakládka/vykládka kočárku do/z VP vozu!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 20.6.2012 10:57, celkem upraveno 1 x.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 20.6.2012 10:49

pawel: Shodneme se, že dopravní opatření k Floře by mohlo být vhodnější... :-) Jinak ty "kousíčky" pěšky jsou kousíčkem pro mě či pro tebe, ale je dost lidí, kteří jaksi nejsou tak akční... Někdo tam musí třeba s kočárkem... a každý přestup navíc je problém. Obecně, když přibývá přestupů kvůli výluce, mělo by jich být minimum v oblasti před výlukou.

Ještě o fous víc se ale bojím opatření při opravě výhybky v metru na Míráku, ale ještě ho neznám oficiálně...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 20.6.2012 10:36

korunní to má kousek na 11 (horní korunní) i 22 (dolní korunní), takže je podle mě její vyloučení jakž takž přijatelné - pokud se teda jedna z těch tratí musela zavřít. nicméně proč nemohly být kaliforňany dva a mezi nimi pendlovat jedna náhradní linka orionka-IPP-radh. po šesti minutách, to doopravdy nechápu. dále 5 na černokost. (náhrada 11), 30 olš.h.-ďáblice resp. 36 olš.hř.-lehovec, 10 řepy-spořilov, 16 kotl.-zvonařka. no nebylo by to elegantní řešení? :)
MŠ: nedramatizuj. spojení na flóru je 1) 9+16+kousíček pěšky, 2) 9+pěšky. 3) 9+136+kousíček pěšky podle momentální náhradní trasy.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 20.6.2012 8:01

9001 píše:
Na druhou stranu máme o zastávku bez ostrůvku méně a účel to plní. =D>
Na třetí stranu máme další zastávku kam se bude tram probojovávat přes kolony aut. Ať žije "zkvalitnění" metrolinek, hned další důvod proč by je (a MHD obecně) měli lidi používat.... =D> =D>

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Encore » 20.6.2012 7:24

Mě se tam líbí ten příčný práh (na první fotce) před betonovým blokem.. Ve chvíli, kdy by mě měl příčný práh zpomalit, předek auta se už bude zahryzávat to betonu :lol:

(samozřejmě řidič, co do toho najede (přehlédne) je ***** a nemá za volantem co dělat, stejně tak beru, že příčný práh tam může být z dřívějška)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karotka » 20.6.2012 1:30

Jenom to trochu kazí označník zastávky. Mnohem lépe by se tam vyjímala cedule pověšená na příčném drátě, trochu orezlá, trochu pomuchlaná, trochu prostřílená, s křivě napatronovaným nápisem "?-22. ???????? ? ??? 257,4 ??????."

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.6.2012 23:27

GOP bledne závistí :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.6.2012 20:49

Na pohled to vypadá fakt příšerně, tohle i to náměstí nezasloužilo...

Na druhou stranu máme o zastávku bez ostrůvku méně a účel to plní. =D>

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 19.6.2012 20:23

Fotky zastávky Čechovo náměstí ZC. Škoda, že aspoň takto nebyla vybudována i zastávka Čechovo náměstí DC díky čemu by vznikl přestup TRAM / BUS
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 19.6.2012 19:52

DG7021 píše:MŠ: Nevím, zda chápu celkově (nemám teď před sebou celý plán výluky)--ale kde je v takovém návrhu plynulé obhospodaření Vinohradské, kde mimochodem denně jezdím? Při denní potřebě cest tam a zpět je ta o 2 bloky delší vzdálenost na Korunní dost, zvlášť když to mnoho lidí má další 2-3 bloky i ze zastávek na Vinohradské.
Samozřejmě toto je zvážení hodný argument. Domnívám se, že Korunní je vhodnější z toho pohledu, že obě ukončené linky někam jedou, tj. přinejmenším půlce lidí ušetřím další přestup. Tj. jdou na tramvaj dál, ale pak už nepřestupují. Vinohradská je skutečně uprostřed té oblasti, kterou chci obsloužit, nicméně na rozdíl od Korunní bez dopravy má uprostřed funkční stanici metra Jiřího z Poděbrad. Navíc z Korunní jezdí více lidí než z Vinohradské a ti musí na Vinohradskou a pak VŠICHNI na Pavláku přestoupit. Vím, že na to nikdo peníze nedá, ale viděl bych tam asi ještě bus, který by se otáčel na široké silnici mezi Muzeem a bývalou SE a jel nahoru po Vinohradské také na tu Orionku. Interval by stačil 10 min i ve špičce. Čímž by se Vinohradská napojila na Muzeum, na ty tramvaje na Orionce i na tu NAD směr Želivského.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DG7021 » 19.6.2012 19:25

MŠ: Nevím, zda chápu celkově (nemám teď před sebou celý plán výluky)--ale kde je v takovém návrhu plynulé obhospodaření Vinohradské, kde mimochodem denně jezdím? Při denní potřebě cest tam a zpět je ta o 2 bloky delší vzdálenost na Korunní dost, zvlášť když to mnoho lidí má další 2-3 bloky i ze zastávek na Vinohradské.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 19.6.2012 18:30

Mně je smutno. K čemu je mi metrolinka 11 z Radhošťské, když musí skoro všichni na Pavláku ven? Ostatně při poslední větší výluce Flory (tuším 1998) byl kaliforňan též na Orionce a končily tam 11 a 16...

Nějak nechápu, proč by nešlo 10 Řepy - Orionka a 11 Spořilov - Orionka. Zastávka na Tyláku by byla za křižovatkou, tj. půlený interval na Spořilov by mohla udělat linka 16 nebo 6. vyberte si dle parametrů provozu. Na druhé straně 5 na tu Černokosteleckou a 30 z Ďáblic a 19 z Lehovce na Černokosteleckou. Ono je také hezké, jak se o prázdninách lidi z Jarova dostanou na Floru. Devítka, přestup, šestnáctka, přestup, bus X-11...to je také potěší, že nebude ani nějaká sólová 36 Spojovací - Olš. hřbitovy. To už by snad bylo lepší 5 zrušit úplně, 26 ohnout na Výstaviště a ve špičkách na Zenklovu poslat 12. A k tomu raději linku 31 Černokostelecká - Olš. hřbitovy. Dělá se doprava ještě pro lidi, nebo jen s touhou vytvořit, co nejšílenější linku pro šotouše (4)?
Naposledy upravil(a) Martin Šubrt dne 19.6.2012 19:41, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět