Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
jak je libo:
viewtopic.php?p=165231#p165231
viewtopic.php?p=165231#p165231
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mop: Hele, čtu všechno celé co jsem dám - jen si všechno nejsem schopen pamatovat, páč (jak říkala moje češtinářka na střední) nejdokonalejší schopnost člověka je schopnost zapomínat!
Jinak dej mi odkaz na můj odkaz s článkem obsahujícím zmínku o výluce =M=A, páč podle nadpisu (případně citace) se mi nedaří žádný takový najít (od začátku měsíce).
Jinak dej mi odkaz na můj odkaz s článkem obsahujícím zmínku o výluce =M=A, páč podle nadpisu (případně citace) se mi nedaří žádný takový najít (od začátku měsíce).
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
je videt, jak ty clanky, na ktere sem davas odkazy ctes..
Ve stanici Náměstí Míru se bude pracovat na dvakrát. Jednou tu omezí provoz o svátcích 5. a 6. července a podruhé pak kolem 28. září.
Ve stanici Náměstí Míru se bude pracovat na dvakrát. Jednou tu omezí provoz o svátcích 5. a 6. července a podruhé pak kolem 28. září.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: 100% souhlasím - respektive si mi nějak přímo četl myšlenky, které jsem tu zrovna chtěl napsat
MŠ: Oprava výhybky v =M=A na NM se chystá na jaký termín?
No, ohledně "kousíčků" máš pravdu částečně - kočárek (narozdíl od berlí) neznamená, že člověk nemůže chodit. Respektive někdy mi zůstává rozum stát, že mladí lidi pouze s jedním dítětem právě v kočárku (něco jiného je jedno v kočárku a druhé ťapající vedle) jsou schopni čekat na TRAM či BUS a jet s nimi i pouhou zastávku, byť rychleji by tam byli pěšky, protože cestu MHD značně zdržuje nejen čekání, ale i nakládka/vykládka kočárku do/z VP vozu!
MŠ: Oprava výhybky v =M=A na NM se chystá na jaký termín?
No, ohledně "kousíčků" máš pravdu částečně - kočárek (narozdíl od berlí) neznamená, že člověk nemůže chodit. Respektive někdy mi zůstává rozum stát, že mladí lidi pouze s jedním dítětem právě v kočárku (něco jiného je jedno v kočárku a druhé ťapající vedle) jsou schopni čekat na TRAM či BUS a jet s nimi i pouhou zastávku, byť rychleji by tam byli pěšky, protože cestu MHD značně zdržuje nejen čekání, ale i nakládka/vykládka kočárku do/z VP vozu!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 20.6.2012 10:57, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: Shodneme se, že dopravní opatření k Floře by mohlo být vhodnější... Jinak ty "kousíčky" pěšky jsou kousíčkem pro mě či pro tebe, ale je dost lidí, kteří jaksi nejsou tak akční... Někdo tam musí třeba s kočárkem... a každý přestup navíc je problém. Obecně, když přibývá přestupů kvůli výluce, mělo by jich být minimum v oblasti před výlukou.
Ještě o fous víc se ale bojím opatření při opravě výhybky v metru na Míráku, ale ještě ho neznám oficiálně...
Ještě o fous víc se ale bojím opatření při opravě výhybky v metru na Míráku, ale ještě ho neznám oficiálně...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
korunní to má kousek na 11 (horní korunní) i 22 (dolní korunní), takže je podle mě její vyloučení jakž takž přijatelné - pokud se teda jedna z těch tratí musela zavřít. nicméně proč nemohly být kaliforňany dva a mezi nimi pendlovat jedna náhradní linka orionka-IPP-radh. po šesti minutách, to doopravdy nechápu. dále 5 na černokost. (náhrada 11), 30 olš.h.-ďáblice resp. 36 olš.hř.-lehovec, 10 řepy-spořilov, 16 kotl.-zvonařka. no nebylo by to elegantní řešení?
MŠ: nedramatizuj. spojení na flóru je 1) 9+16+kousíček pěšky, 2) 9+pěšky. 3) 9+136+kousíček pěšky podle momentální náhradní trasy.
MŠ: nedramatizuj. spojení na flóru je 1) 9+16+kousíček pěšky, 2) 9+pěšky. 3) 9+136+kousíček pěšky podle momentální náhradní trasy.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na třetí stranu máme další zastávku kam se bude tram probojovávat přes kolony aut. Ať žije "zkvalitnění" metrolinek, hned další důvod proč by je (a MHD obecně) měli lidi používat....9001 píše:
Na druhou stranu máme o zastávku bez ostrůvku méně a účel to plní.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě se tam líbí ten příčný práh (na první fotce) před betonovým blokem.. Ve chvíli, kdy by mě měl příčný práh zpomalit, předek auta se už bude zahryzávat to betonu
(samozřejmě řidič, co do toho najede (přehlédne) je ***** a nemá za volantem co dělat, stejně tak beru, že příčný práh tam může být z dřívějška)
(samozřejmě řidič, co do toho najede (přehlédne) je ***** a nemá za volantem co dělat, stejně tak beru, že příčný práh tam může být z dřívějška)
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenom to trochu kazí označník zastávky. Mnohem lépe by se tam vyjímala cedule pověšená na příčném drátě, trochu orezlá, trochu pomuchlaná, trochu prostřílená, s křivě napatronovaným nápisem "?-22. ???????? ? ??? 257,4 ??????."
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
GOP bledne závistí
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na pohled to vypadá fakt příšerně, tohle i to náměstí nezasloužilo...
Na druhou stranu máme o zastávku bez ostrůvku méně a účel to plní.
Na druhou stranu máme o zastávku bez ostrůvku méně a účel to plní.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Fotky zastávky Čechovo náměstí ZC. Škoda, že aspoň takto nebyla vybudována i zastávka Čechovo náměstí DC díky čemu by vznikl přestup TRAM / BUS
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Samozřejmě toto je zvážení hodný argument. Domnívám se, že Korunní je vhodnější z toho pohledu, že obě ukončené linky někam jedou, tj. přinejmenším půlce lidí ušetřím další přestup. Tj. jdou na tramvaj dál, ale pak už nepřestupují. Vinohradská je skutečně uprostřed té oblasti, kterou chci obsloužit, nicméně na rozdíl od Korunní bez dopravy má uprostřed funkční stanici metra Jiřího z Poděbrad. Navíc z Korunní jezdí více lidí než z Vinohradské a ti musí na Vinohradskou a pak VŠICHNI na Pavláku přestoupit. Vím, že na to nikdo peníze nedá, ale viděl bych tam asi ještě bus, který by se otáčel na široké silnici mezi Muzeem a bývalou SE a jel nahoru po Vinohradské také na tu Orionku. Interval by stačil 10 min i ve špičce. Čímž by se Vinohradská napojila na Muzeum, na ty tramvaje na Orionce i na tu NAD směr Želivského.DG7021 píše:MŠ: Nevím, zda chápu celkově (nemám teď před sebou celý plán výluky)--ale kde je v takovém návrhu plynulé obhospodaření Vinohradské, kde mimochodem denně jezdím? Při denní potřebě cest tam a zpět je ta o 2 bloky delší vzdálenost na Korunní dost, zvlášť když to mnoho lidí má další 2-3 bloky i ze zastávek na Vinohradské.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: Nevím, zda chápu celkově (nemám teď před sebou celý plán výluky)--ale kde je v takovém návrhu plynulé obhospodaření Vinohradské, kde mimochodem denně jezdím? Při denní potřebě cest tam a zpět je ta o 2 bloky delší vzdálenost na Korunní dost, zvlášť když to mnoho lidí má další 2-3 bloky i ze zastávek na Vinohradské.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mně je smutno. K čemu je mi metrolinka 11 z Radhošťské, když musí skoro všichni na Pavláku ven? Ostatně při poslední větší výluce Flory (tuším 1998) byl kaliforňan též na Orionce a končily tam 11 a 16...
Nějak nechápu, proč by nešlo 10 Řepy - Orionka a 11 Spořilov - Orionka. Zastávka na Tyláku by byla za křižovatkou, tj. půlený interval na Spořilov by mohla udělat linka 16 nebo 6. vyberte si dle parametrů provozu. Na druhé straně 5 na tu Černokosteleckou a 30 z Ďáblic a 19 z Lehovce na Černokosteleckou. Ono je také hezké, jak se o prázdninách lidi z Jarova dostanou na Floru. Devítka, přestup, šestnáctka, přestup, bus X-11...to je také potěší, že nebude ani nějaká sólová 36 Spojovací - Olš. hřbitovy. To už by snad bylo lepší 5 zrušit úplně, 26 ohnout na Výstaviště a ve špičkách na Zenklovu poslat 12. A k tomu raději linku 31 Černokostelecká - Olš. hřbitovy. Dělá se doprava ještě pro lidi, nebo jen s touhou vytvořit, co nejšílenější linku pro šotouše (4)?
Nějak nechápu, proč by nešlo 10 Řepy - Orionka a 11 Spořilov - Orionka. Zastávka na Tyláku by byla za křižovatkou, tj. půlený interval na Spořilov by mohla udělat linka 16 nebo 6. vyberte si dle parametrů provozu. Na druhé straně 5 na tu Černokosteleckou a 30 z Ďáblic a 19 z Lehovce na Černokosteleckou. Ono je také hezké, jak se o prázdninách lidi z Jarova dostanou na Floru. Devítka, přestup, šestnáctka, přestup, bus X-11...to je také potěší, že nebude ani nějaká sólová 36 Spojovací - Olš. hřbitovy. To už by snad bylo lepší 5 zrušit úplně, 26 ohnout na Výstaviště a ve špičkách na Zenklovu poslat 12. A k tomu raději linku 31 Černokostelecká - Olš. hřbitovy. Dělá se doprava ještě pro lidi, nebo jen s touhou vytvořit, co nejšílenější linku pro šotouše (4)?
Naposledy upravil(a) Martin Šubrt dne 19.6.2012 19:41, celkem upraveno 1 x.