Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Od Palmovky sa už na nový asfalt kladú staré panely. Škoda, že vrámci tejto havaríjnej opravy nešlo urobiť rovno W-Tram.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pan Hejl řídil podnik dávno před Lečem, tak dobře ví, že je možné letos tramvajovou trať zatravnit a příští rok jí zrekonstruovatPetrpes píše:Což, můžou si zatravnit oblouk Na padesátém a nechat se u toho společně s Lichým vyfotit do tisku.
Aby se vidělo, co udělali pro občany :]
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což, můžou si zatravnit oblouk Na padesátém a nechat se u toho společně s Lichým vyfotit do tisku.
Aby se vidělo, co udělali pro občany :]
Aby se vidělo, co udělali pro občany :]
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Praha 10 se chystá zatravňovat tramvajové trati
Zatravňování tramvajových tratí připravuje městská část Praha 10 ve spolupráci s pražským Dopravním podnikem. Ten plánuje v letošním roce celkovou rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Průběžná – Švehlova v takzvaném otevřeném provedení kvůli snížení hluku. „V souvislosti s tím jsme vytipovali úseky v obytné zástavbě, kde chceme v rámci rekonstrukce tramvajovou trať zatravnit a kromě hluku tak v těchto místech snížit ještě prašnost,“ vysvětlil cíle akce starosta městské části Praha 10 Milan Richter (ODS).
V dolní části ulice Průběžné v úseku Radošovická až k hasičské stanici chce městská část Praha 10 jako první v hlavním městě využít za tímto účelem méně náročných odrůd tzv. extenzní zeleně. „Důvodem je snížení nákladů na údržbu této zeleně zejména při jejím zavlažování či sekání,“ vysvětlil uvolněný předseda výboru zastupitelstva Prahy 10 Martin Hejl, který se na projektu podílel. Nově vytvořený pás zeleně by měl být podle něj navíc zakončen i nově vybudovanou tramvajovou zastávkou Dubečská.
Tento pilotní projekt, chce následně městská část Praha 10 vyhodnotit a případně tohoto způsobu pro zvyšování zelených ploch využít i na dalších místech. „Uvažujeme, že obdobným způsobem bychom mohli řešit i tramvajové tratě v Olšinách nebo ve Vršovicích,“ doplnil Hejl.
vytvořeno 17. července 2012 12:33
Zatravňování tramvajových tratí připravuje městská část Praha 10 ve spolupráci s pražským Dopravním podnikem. Ten plánuje v letošním roce celkovou rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Průběžná – Švehlova v takzvaném otevřeném provedení kvůli snížení hluku. „V souvislosti s tím jsme vytipovali úseky v obytné zástavbě, kde chceme v rámci rekonstrukce tramvajovou trať zatravnit a kromě hluku tak v těchto místech snížit ještě prašnost,“ vysvětlil cíle akce starosta městské části Praha 10 Milan Richter (ODS).
V dolní části ulice Průběžné v úseku Radošovická až k hasičské stanici chce městská část Praha 10 jako první v hlavním městě využít za tímto účelem méně náročných odrůd tzv. extenzní zeleně. „Důvodem je snížení nákladů na údržbu této zeleně zejména při jejím zavlažování či sekání,“ vysvětlil uvolněný předseda výboru zastupitelstva Prahy 10 Martin Hejl, který se na projektu podílel. Nově vytvořený pás zeleně by měl být podle něj navíc zakončen i nově vybudovanou tramvajovou zastávkou Dubečská.
Tento pilotní projekt, chce následně městská část Praha 10 vyhodnotit a případně tohoto způsobu pro zvyšování zelených ploch využít i na dalších místech. „Uvažujeme, že obdobným způsobem bychom mohli řešit i tramvajové tratě v Olšinách nebo ve Vršovicích,“ doplnil Hejl.
vytvořeno 17. července 2012 12:33
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak Na Padesátém pracují svářeči DP. Koleje už komplet (ještě chybí štěrk) a připojeny na starou trať na obou koncích.
Ve smyčce Hostivař se dělá zádlažba vjezdového esíčka. Jinak nic. (Koleje u Zahradního Města ZC nepřipojeny.)
Ve smyčce Hostivař se dělá zádlažba vjezdového esíčka. Jinak nic. (Koleje u Zahradního Města ZC nepřipojeny.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To už je fakt komedie
Tyčové sloupky se docela objevují. Ted mě napadá třeba Jiřího z Poděbrad DC
Tyčové sloupky se docela objevují. Ted mě napadá třeba Jiřího z Poděbrad DC
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak v Hostivaři kdy namontovaly tramvajové sloupky tak už sou zase fuč ,že by jen zkouška jak to bude vypadat ? Pak jsou zajímavý výstupní tramvajové sloupky na nádraží Hostivař - tyč a kus plechu s logem tramvaje ,pěkné jednoduché .
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdo chce vidět DPP skutečně v akci, tak tradá v Libeňskému mostu. Koleje už včera vytrahaný kde se dalo a na místě byli lidi ještě kolem 20h. No a dneska když jsem jel kolem tak už tak taky bylo národa jak na Václaváku a techniky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak díky za objasnění. Ta samá věc se ostatně týká i křižovatky Patočkova x Myslbekova, kde se má na konci prázdnin už jezdit. A na to se údajně napojí trať nahoru, která opuštěná 2 roky stála, jezdily přes ní jen bagry a od pohledu taky nevypadá zrovna slavně
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono taky záleží na kvalitě podkladu pod BKV, zdali je pojížděna i jinou dopravou a tak. Pokud je kvalitní spodek, odvodnění, nic po tom nejezdí a je to pokud možno v přímé, pak je to OK.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
BKV+oblouk = zlo. To je pravda. Na přímém úseku s menší rychlostí celkem drží.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já jen slyšel od řady lidí, že BKV = zlo, takže určitě máte pravdu:) ale jak dlouho to tak má životnost, to se uvidí...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: předběhl si mne opět - v podstatě máš pravdu , ale ono to letí, páč já jsem právě 4 roky v Praze a ten úsek byl opraven před tím = cca 4 až 5 let
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Blaueminence: Zrovna úsek Letenské nám. - Strossmayerovo nám. je v BKV téměř nový. Určitě max. 3 roky starý a téměř v přímé. Když si vezmeme, v jak slušném stavu je BKV v Ječné, které je z roku 2004, tak by zde výměna byla opravdu plýtváním.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co si myslíte o tom, že na Letenským náměstí zrekonstruovali trať jen někam do půli zastávky, kde jí napojili na tu starou BKV? Nebylo by chytřejší už to udělat komplet až na Strossmayera, když je tam už tak uzavírka a stačilo by protáhnout X1? Nevyznám se v tom, v jakým je tamní trať stavu, ale nerad bych viděl, jak se za pár let rozkope znova...