Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 31.7.2012 20:32

Také nevím, čím ho posunuli, ale teď v podvečer stál Na50. Výše uvedené informace sedí > Eurovia má buňky nad Sparem, při cestě dolů ze ZM, v tom zálivu vpravo u chodníku, jak parkovalo pár aut a 1AJ s radarem. U krajnic malůvky a nějakou akci lze tedy tušit mezi Lidlem (X Vladycká) a Sparem (X Práčská). Ve smyčce NH se dláždí vjezdové esíčko a je vykutána rozjezdová čepovka na spojce střední>vnitřní u výstupní zastávky.
Jinak ještě si rýpnu do "opravy" oblouku do podjezdu. Skoro mi přijde, že se na to vy***li úplně, viz foto. Jako co to je klauni? SOuhlasím s obsahem předchozích příspěvků, že u opravy s nejistou budoucností nelze vždy použít novou technologii. Třeba u toho Libeňáku mi to nyní přijde ideální. Recyklované panely vypadají OK, udělali tomu nový podklad a je to v přímé, ale víme jak BKV oblouky trpí a voni předvedou tohle. I kdyby se koridor dělal za rok, nebo dva (jako že muhehe-buhehe, známe to), má určitě smysl to přeskládat, nebo meziprostor vylejt betonem jako na Lipanské, nebo alespoň dát nové kolejnice. Tohle je záplata jakože myslim, že teda nevim :roll: Humus :prase

9243
Uživatel
Příspěvky: 32
Registrován: 07.6.2012 20:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9243 » 31.7.2012 12:11

Nijak se moc neděje ,ubourávaj chodník aby rozšířili pruh,kuli zastávce naproti špáru.Na konečné NH je štěrkovací vozík akorád nevím čím ho budou posunovat

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 31.7.2012 11:39

majkrosoft918 píše:
9001 píše:Není to tím, že Libenák je časovaná bomba a DPP nechce investovat do něčeho co třeba půjde za dva roky komplet pryč?

Zítra to vypadá na nějakou akci v Hostivaři od Hostivařské po Park. Po krajích silnice otočené cedule na zúžení silnice na jeden pruh.
Že by dopadla ta nejhorší varianta? Přibudou dvě zastávky a zůstanou všechny OR kromě Na Padesátém :lol: :lol:
jj ale je blokován 2X pravý pruh ,u benzínky před Špárem a u zastávky Na Groši .pak ještě před vším tím omezením v pravým pruhu vzniklo bunkoviště cca 3 obyt. boudy za sebou s logem EUROVIA .Copak to asi bude .Mno jezdím skoro každý den 2X okolo tak to budu sledovat .
Není náhodou Eurovia právě ta společnost, co se proti VŘ odvolala? Jak to tam vypadá dnes?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 31.7.2012 10:58

Vysvetleni vcetne maluvky napr. zde: http://www.fce.vutbr.cz/PKO/0M2/PREDN5/vypocet.htm

Na muj vkus je splitka jeste kratka. :-)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Sjezdová splítka v Jičínské

Příspěvek od thriller2 » 31.7.2012 10:42

Absolut píše:Hhoonnzzaa: Je tam zakružovací oblouk a v něm nesmí být výhybková výměna.
Jelikož tomu co jsi napsal nerozumím, mohu tě Absolute požádat o krátké objasnění? Děkuji

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Sjezdová splítka v Jičínské

Příspěvek od Absolut » 31.7.2012 10:33

Hhoonnzzaa: Je tam zakružovací oblouk a v něm nesmí být výhybková výměna.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.7.2012 17:50

Dneska jsem jel kolem a jsou vykoupané "strouhy" k silnici. Trochu se bojím o SSZ :prase

Další detail. Všimli jste si, že X-22 jezdí ve standartech? :-)

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od majkrosoft918 » 30.7.2012 17:29

9001 píše:Není to tím, že Libenák je časovaná bomba a DPP nechce investovat do něčeho co třeba půjde za dva roky komplet pryč?

Zítra to vypadá na nějakou akci v Hostivaři od Hostivařské po Park. Po krajích silnice otočené cedule na zúžení silnice na jeden pruh.
Že by dopadla ta nejhorší varianta? Přibudou dvě zastávky a zůstanou všechny OR kromě Na Padesátém :lol: :lol:
jj ale je blokován 2X pravý pruh ,u benzínky před Špárem a u zastávky Na Groši .pak ještě před vším tím omezením v pravým pruhu vzniklo bunkoviště cca 3 obyt. boudy za sebou s logem EUROVIA .Copak to asi bude .Mno jezdím skoro každý den 2X okolo tak to budu sledovat .

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 30.7.2012 9:00

Včera jsem byl na Floře a překvapila mě extrémně dlouhá sjezdová splítka. Splítka je super, ale mohl by někdo znalý vysvětlit, proč je nutná tak dlouhá?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.7.2012 8:36

von Š: souhlas - ještě by měl někdo znalý odpovědět, jak to vypadá s další "časovanou mostní bombou" a to žel hned sousedním Hlávkovým mostem.
Mluvilo se, o jeho opravě hned po otevření Blanky a převedení do ní nemalého procenta dopravy ze SJM (a tedy něj - jeho součásti), ale asi se při tom už zase počítalo s opraveným (novým) Libeňákem.
Aby nám nakonec nespadly (nebyly minimálně statiky uzavřeny) oba naráz!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.7.2012 7:57

Staré panely nevadí, když mají v pořádku žlábek. Mezi Výtoní a Palačákem použili v únoru také staré panely a tvrdí, že to má vydržet 10 let. Na mne ta oprava na Libeňském mostě působí přesně obráceně než na některé zde přítomné. Beru to jako výraz toho, že oprava Libeňského mostu je naprosto v nedohlednu.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 29.7.2012 23:56

jeffer píše:Od Palmovky sa už na nový asfalt kladú staré panely. Škoda, že vrámci tejto havaríjnej opravy nešlo urobiť rovno W-Tram.
A vy byste si udělal novou koupelnu do bytu, kde za dva roky vybouráte celé jádro? ;-) Prostě DP nebude v úseku, kde se bude most možná i bourat, dělat trať, která má vydržet v přímé 20 let...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.7.2012 23:28

Není to tím, že Libenák je časovaná bomba a DPP nechce investovat do něčeho co třeba půjde za dva roky komplet pryč?

Zítra to vypadá na nějakou akci v Hostivaři od Hostivařské po Park. Po krajích silnice otočené cedule na zúžení silnice na jeden pruh.
Že by dopadla ta nejhorší varianta? Přibudou dvě zastávky a zůstanou všechny OR kromě Na Padesátém :lol: :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 29.7.2012 23:20

jeffer píše:Od Palmovky sa už na nový asfalt kladú staré panely. Škoda, že vrámci tejto havaríjnej opravy nešlo urobiť rovno W-Tram.
Zrovna tady by podle mě měly zůstat BKV až do totálního vyhubení, vždyť tam mají pomník. Aby to nedopadlo jako křižovatka typu Těšnov, kterou na Těšnově nenajdete :)

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od romanek763 » 29.7.2012 22:41

koukam že se opravdu tratě flikujou jak se dá ,mazec- a to jeden pán od DPP tvrdil že podnik je v kladných číslech a vydělal miliony- otázka je komu........

Odpovědět