Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 04.9.2012 20:33

Také bych si myslel, že otevření A umožní minimální nutnou náhradku při reko Evropské, nestátí 119 v kolonách, když pojede jen na Veleslavín apod... Očekával bych jedině reko Červený Vrch - Divoká Šárka - ...? ;-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2012 19:30

m@rtin píše: Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Vím jen to, že měl být OKS a S49. Eurofondy snad mají přispět na úsek Vozovna Vokovice-Bořislavka. Úsek Bořislavka-Dejvická by měl být ze zdrojů DP (tedy Hadovka, Thákurova a Dejvická bez infopanelů...asi).

Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.
Nechci malovat čerta na zeď ale Evropskou vidím až po otevření A. Podle mne Hostivař něco posune a dle mne to bude právě Evropská. Ale jen můj názor.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8467
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2012 18:55

MM-Mikulovsky píše:... 3.) v provzu NAD mezi Želivského-Strojimport (s manipulačním obratem BUS v TRAM obratišti Olšanské hřbitovy) a křižovatkou Vinice (ovšem nenapadá mne žádný vhodný obrat). ...
UŽ jsem na ten obrat u voz.SA přišel - jízda NAD takto kolem ní - protisměru hodinových ručiček.
Přestup v jediné zastávce - v této občasné zastávce Voz.SA, z níž by vznikla dočasná Nad Primaskou:
1.) hrana - hrana
a) z BUS na TRAM ve směru ŽELVA - ČERNOKOSTELECKÁ(a UDDP)
b) z TRAM na BUS ve směru NÁDR.HOSTIVAŘ(s Nádr. Strašnice - Strašnickou) - ŽELVA
2.) přestup z/na prorisměrnou stálou zastávku totožného názvu:
a) z TRAM na BUS od ČERNOKOSTELECKÉ(a UDDP) k ŽELVĚ
b) z BUS na TRAM od ŽELVY k NÁDR.HOSTIVAŘ(s Nádr. Strašnice - Strašnické)
m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.
Osobně se P6 nedivím a zvedám "všech 10" PRO zatravnění TT Kulaťák - DŠ v těchto úsecích:
1.) Kulaťák - Thákurova, protože úsek mezi domy a v ulici je zeleně minimum.
2.) od křižovatky s ul. Kanadskou za zastávky u 1. nové stanice =M=A, poněvadž do ulice (byť částečně obklopené zelení) je orientováno několik desítek domů a jejich osazenstvo by nemuselo při pohledu z okna si připadat jak na nějaké periferii, když je u jedné z hlavních tříd města
3.) kolem zastávek Červený vrch - alspoň cca 150m poblíž nákupní středisko = centrální ulici přechází v místě mnoho lidí, kteří také zaslouží "oku lahodící pohled"
případně i návazných cca 240m - opět do ulice orientovány budovy málo (ze severu - vzhledem k jejich výšce) či vůbe (z jihu) odděleny zelení.
4.) kolem dalšího přestupu na/ze stanice =M=A na Veleslavíně mít jen OKS by byla přímo ostuda!

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 288
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 04.9.2012 18:25

Na Vinici tipuji otáčení NAD jako na jaře X22/X26 (viz odkaz) nebo rovnou přes koleje.
http://www.mapy.cz/#x=14.492281&y=50.07 ... MflNMh0OOp

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 04.9.2012 18:11

Looki píše:
m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
A ví se teda o tom něco víc? (už jsem se ptal, ale skončilo to u záchranky :D )
V jakym rozsahu, jak dlouho, bezžlábek? Co se teda původně plánovalo, když chce P6 trávu atd. Dík.
Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Vím jen to, že měl být OKS a S49. Eurofondy snad mají přispět na úsek Vozovna Vokovice-Bořislavka. Úsek Bořislavka-Dejvická by měl být ze zdrojů DP (tedy Hadovka, Thákurova a Dejvická bez infopanelů...asi).

Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8467
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2012 17:16

Karotka píše:
MM-Mikulovsky píše:... něco (že by logika :?: :lol: ) mi říká, že ...
Obávám se, že to "něco" bude naivita. Rád bych se mýlil.
No, máš pravdu, že i takto se přemýšlení (o problému) v dnešní době může nazývat!

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karotka » 04.9.2012 16:36

MM-Mikulovsky píše:... něco (že by logika :?: :lol: ) mi říká, že ...
Obávám se, že to "něco" bude naivita. Rád bych se mýlil.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8467
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2012 15:50

lukas1: Počítám, že dle znění dotazu jsi se netrefil do vlákna - správně je Výluky a jiná omezení a odpověď jsi očekával v podobě popipus výlukového vedení linek TRAM.

Osobně odpověď stále neznám, ale něco (že by logika :?: :lol: ) mi říká, že :
1.) na Želvě-Strojimportu bude probíhat blokový obrat 5 (... Olš.nám. - Flora - ŽELVA - Náklad.nádr. - Olš.nám. ...) a 26 (... Olš.nám. - Náklad.nádr. - ŽELVA - Flora - Olš.nám. ...)
2.) zavedena NTD (č.3x - 35?) Černokostelecká-Nádr.Hostivař
3.) v provzu NAD mezi Želivského-Strojimport (s manipulačním obratem BUS v TRAM obratišti Olšanské hřbitovy) a křižovatkou Vinice (ovšem nenapadá mne žádný vhodný obrat).

PS: Variantu převlečení na Želvě 5 Z:arrow: 26 a opačně vidím nereálným, páč by asi nevyšel proklad pro jejih zpáteční cestu DŠ (Špejchar).

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 04.9.2012 15:41

9001 píše:A čeho se dočkáme? Klasická konstrukce? W-TRAM? Recyklace BKV doufám nehrozí.
+ ještě co SSZ u dolního přechodu?
Pokud se nic nezměnilo tak OKS s S49

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Looki » 04.9.2012 15:32

m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
A ví se teda o tom něco víc? (už jsem se ptal, ale skončilo to u záchranky :D )
V jakym rozsahu, jak dlouho, bezžlábek? Co se teda původně plánovalo, když chce P6 trávu atd. Dík.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 04.9.2012 15:25

Údajně DP narazil s rekonstrukcí Evropské na ÚMČ Prahy 6. Ten požaduje alespoň v části trati zatravnění, což nechce DP. P6 je snad ochotna platit i jeho údržbu.

Může sem někdo, prosím, doplnit další tratě, které se mají rekonstruovat příští rok?

Vozovna Vokovice-Dejvická
Vítězné náměstí-Prašný most
Vozovna Střešovice-Malovanka (celá trať, včetně úseku Hládkov-Malovanka?)
Průběžná-Hostivařská
Smíchovské nádraží-Hlubočepy (možná i S49 na Barrandov)

co dál?
Díky

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2012 15:14

A čeho se dočkáme? Klasická konstrukce? W-TRAM? Recyklace BKV doufám nehrozí.
+ ještě co SSZ u dolního přechodu?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4665
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 04.9.2012 14:55

Jako vzdycky, proste se to 11.zari s ukoncenim denniho provozu zavre, ustrihnou se troleje, pres noc se prevesi trolejove vedeni a 12. zari rano zacne demolice stavajici trati. Nejprve se odvezou kolejnice, pote panely, nasledne se odtezi zemina a zacne vystavba odvodneni a podkladovych vrstev.. atd..

lukas1
ovocnář
Příspěvky: 59
Registrován: 26.2.2011 23:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lukas1 » 04.9.2012 14:48

nevíte jak bude výluka vozovna Strašnice Želivského probíhat :?:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4405
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 04.9.2012 8:56

Tak to pardóóón, mě to vyznělo, jak když to myslíš ironicky...... :oops:

Odpovědět