Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
to hřiště je strašně malinké (jinak supr 14T připravená k skládání, i když jenom v jednom zůmu)
viděl bych to mezi zkušební kolejí metra a odstavnou plochou BUS za skladem.
viděl bych to mezi zkušební kolejí metra a odstavnou plochou BUS za skladem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Třeba zde:http://www.mapy.cz/#x=14.532976&y=50.072054&z=19&l=15Brejšín píše:Jinak bych to viděl na nějakou plochu třeba 10 kolejí, někde v dílnách. Při normálním stavu by na ní nic nebylo a mohla se využívat k čemukoli.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Až na opravy vozoven a kolejišť samotných, že.thriller2 píše:Ale vždyť přece (s výjimkou nehod) žádná vozovna nemusí být mimo prázdniny odříznuta od sítě. Vždy se dá použít dvojce kaliforňanů ......... .
Jinak bych to viděl na nějakou plochu třeba 10 kolejí, někde v dílnách. Při normálním stavu by na ní nic nebylo a mohla se využívat k čemukoli.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hlavně se v oblasti Most - Litvínov předpokládal další rozvoj sítě. Jak po městě, tak i k průmyslovým závodům v okolí.jaluh píše:Víš, proč jsou tak velké? Jaký tam byl v minulosti provoz? Nějak podobně mi připadá vozovna tram v Košicích.MM-Mikulovsky píše: 2.) Právě jsem se vrátil z Mostu, Livínova a Chomutova - uvědomujete si jak společný DP prvních dvou uvedených měst má excelentně nadimenzovanou kapacitu pro TRAM ve dvou vozovnách?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale vždyť přece (s výjimkou nehod) žádná vozovna nemusí být mimo prázdniny odříznuta od sítě. Vždy se dá použít dvojce kaliforňanů a křižovatky opravovat/rekonstruovat po půlkách. Když to šlo na Synkáči, může to jít i kdekoli jinde. Rekonstrukce samotné dlouhé trati k izolovaným vozovnám se dá pak bez problémů stihnout o prázdninách a navíc vůbec není problém k odstavování použít některé velkokapacitní smyčky, kterých zatím máme tři .MM-Mikulovsky píše:(..) vyřazení jedné vozovny v plném provozu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Víš, proč jsou tak velké? Jaký tam byl v minulosti provoz? Nějak podobně mi připadá vozovna tram v Košicích.MM-Mikulovsky píše: 2.) Právě jsem se vrátil z Mostu, Livínova a Chomutova - uvědomujete si jak společný DP prvních dvou uvedených měst má excelentně nadimenzovanou kapacitu pro TRAM ve dvou vozovnách?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ke kapacitě TRAM vozoven a jejího možného rozšíření:
1.) I kdyby nebyl ekvivalent cca 80ks T3 odstaven, tak vyřazení jedné vozovny v plném provozu (mimo prázdniny = v jiných odstavovnání vozů, tak, že přesahují námezníky = NEBEZPEČÍ (a porušování předpisů)!
2.) Právě jsem se vrátil z Mostu, Livínova a Chomutova - uvědomujete si jak společný DP prvních dvou uvedených měst má excelentně nadimenzovanou kapacitu pro TRAM ve dvou vozovnách?
3.) Ano, (nejen) kapacitní vozovna by měla být na síť TT napojena alespoň dvěma tratěma - u zmiňované MO i PA jsem realizaci druhých uváděl (MO - Vypich a PA - Dvorce)!
1.) I kdyby nebyl ekvivalent cca 80ks T3 odstaven, tak vyřazení jedné vozovny v plném provozu (mimo prázdniny = v jiných odstavovnání vozů, tak, že přesahují námezníky = NEBEZPEČÍ (a porušování předpisů)!
2.) Právě jsem se vrátil z Mostu, Livínova a Chomutova - uvědomujete si jak společný DP prvních dvou uvedených měst má excelentně nadimenzovanou kapacitu pro TRAM ve dvou vozovnách?
3.) Ano, (nejen) kapacitní vozovna by měla být na síť TT napojena alespoň dvěma tratěma - u zmiňované MO i PA jsem realizaci druhých uváděl (MO - Vypich a PA - Dvorce)!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Trochu je problém, že pro novou vozovnu potřebuješ poměrně velký pozemek. A ten něco stojí.P_V píše:Jinak radši nové vozovny na nových místech.
Kdyby odstavené nestálo nefunkčních jakoby 80x T3 a kdyby se některé nereko tak je ve vozovnách místa dost. Takže můj názor je, že nic nového netřeba stavět, Praha není zas tak veliká. (autobusy mají na levém břehu jen jednu garáž a taky existují)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
zdravím a omlouvám se za narušení debaty o navýšení kapacity vozoven. Jen že jsem zaznamenal, že se vrchní stavba připravuje na reko Vinohradské již celkem intenzivně. Kromě maluvek na komunikaci a tratovém tělese jsou v ulici U nákladového nádraží vyskládána kolejová pole..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nenavyšoval bych kapacitu vozoven, co jsou připojené jen jednou a to hodně dlouhou tratí. Je tu dlouhá nájezdová vzdálenost, vyšší pravděpodobnost nedostupnosti, a v důsledku toho + větší kapacity i větší problém, jak při výluce kapacitu nahradit. Motol=problém. Hloubětín je velmi vhodná lokalita pro rozšíření, trati jsou tam dvě (vyjma toho kousku u Balabenky...). Jinak radši nové vozovny na nových místech.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Motole by šlo přistavět druhé patro, v Brně je patrová vozovna tr. Komín, tak proč nepřistavět v Motole...:]
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A dražší nápad by nebyl?von Špilberk píše:V Motole navrhuji rozšíření deponovací kapacity pomocí lodě vyražené vedle haly DO do svahu. Taková jednolodní stanice metra, to by 5 - 6 kolejí určitě dalo. A vešly by se i dvě lodě vedle sebe.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by nešlo. Plocha je podle územního plánu zeleň a součást ÚSESu (Územní systém ekologické stability).MM-Mikulovsky píše: máme ještě MO s mnoha volnými pozemky okolo - to a zase i ve vlastnictví HL.M.Prahy (např. tato rozsáhlá parcela č.61 přímo proti výjezdu z MO).
Takže hlavní rezerva je HL a ÚD.
A úspory mají také dvě strany. Sice se při rozšíření existující vozovny ušetří pár vedoucích míst a nějací hlídači, ale víc tramvají stejně znamená víc depáků. A nová vozovna by zase ušetřila mnoho vozokilometrů a časovou mzdu řidičů. Vždyť zatažení (a výjezd) z Modřan na PA trvá 3/4 hodiny. To je ročně určitě hodně jalových kilometrů. (Modřany - PA je asi 15 km)
Navíc vybudování supervozovny by mohlo přinášet potíže třeba při výlukách (opravy TT) nebo opravách samotné vozovny.
V Motole navrhuji rozšíření deponovací kapacity pomocí lodě vyražené vedle haly DO do svahu. Taková jednolodní stanice metra, to by 5 - 6 kolejí určitě dalo. A vešly by se i dvě lodě vedle sebe.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo viděl jsem je vyskládaný za garážema Klíčov..mixik píše:pánové, možná nic nového, ale já to zjistil až dneska. vždy jsem si říkal co dp dělá s těma panelama když rekonstrují TT? no přeci je prodají. takže se asi nelikvidují. já myslel že jo.
nechcete si koupit panel? prověřený roky v těžkém provozu...... kde se skladují:
50°7'7.513"N, 14°31'0.006"E
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mixík: Tak ono pod Tatrovky na stavbu a nebo nějakou příjezdovou cestu po otočení nejsou špatný. Přece jenom je to beton a autům shnilé žlábky nevadí.