Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A to jako HZS nestačí dva pruhy PK od zástavby oddělení nejen chodníkem, ale i šikmým parkováním?
Až polezou po žebříku do 50metrového věžáku, tak budou muset stát 50 metrů daleko od něho?
Až polezou po žebříku do 50metrového věžáku, tak budou muset stát 50 metrů daleko od něho?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je od auta HZS. Tuším ze soboty.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
že by byl na Letné použit další "taktický" manévr?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.jpg.html
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ad křižovatka na Želvě - tohle je úplně marný, §22 = španělská vesnice. Tuhle na mě na Vinohradský u křižovatky s Italskou nějaká slepice troubila, jak je jako možný, že na zelenou nejedu (tradiční štrůdlík k Muzeu). Jelikož jsem byl zrovna nějak nastartovanej, tak jsem jí to šel vysvětlit. Koukala jak tele na nový vrata.
Máme chytrý semafory a křižovatky obsypaný kamerama, tak by nebylo od věci světla naučit nepouštět auta, pokud projet nemůžou. Když už toho teda p.t. obecenstvo není schopný samo.
Edit: koukám do tý galerie - podle obrubníků se bude obnovovat extra odbočovací pruh do Votický? Jestli jo, tak 3x sláva, ovšem proč to teda loni zmrvili...
Máme chytrý semafory a křižovatky obsypaný kamerama, tak by nebylo od věci světla naučit nepouštět auta, pokud projet nemůžou. Když už toho teda p.t. obecenstvo není schopný samo.
Edit: koukám do tý galerie - podle obrubníků se bude obnovovat extra odbočovací pruh do Votický? Jestli jo, tak 3x sláva, ovšem proč to teda loni zmrvili...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT Vinohradská - trošku podrobnější fotoreport
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... ka/121005/
video: Křižovatka Želivského - dopravní chaos http://www.youtube.com/watch?v=ebr3rKzXNCs
Vinice - průjezd RZS http://www.youtube.com/watch?v=mZLcmEWdc-4
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... ka/121005/
video: Křižovatka Želivského - dopravní chaos http://www.youtube.com/watch?v=ebr3rKzXNCs
Vinice - průjezd RZS http://www.youtube.com/watch?v=mZLcmEWdc-4
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Veleslavín: přeložka přeložky TT skoro položena
a pár dalších fotek z okolí...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/121002/
a pár dalších fotek z okolí...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/121002/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jde jim to celkem od ruky, ale nebylo by od věci, kdyby bylo dopředu inzerováno, které přejezdy TT jsou zrovna uzavřené/aktivní. Když si totiž člověk odstojí půl kolony, aby pak zjistil, že do Počernické tedy ne-e, tak je jednak radost si pak odskákat ten zbytek, jednak pak vymýšlet nějaké opičárny, aby se tam (v souladu s 361/2000Sb) dostal.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
majkrosoft918: nevadí. díky. se dostanu na želvu vždycky pozdě večer a vidim prd
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud nevadí že jsou ze soboty ? http://majkrosoft918.rajce.idnes.cz/Pra ... 29.9.2012/KarlosK píše:nějaké fotky ze Želivského?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
nějaké fotky ze Želivského?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V ulici V Olšinách a Vršovická je z dvouproudé silnice na obou stranách tramvajové tratě udělaný parkovací pruh s cyklopruhem a jedním jízdním pruhem. Do onoho cyklopruhu se vejde automobil co dělá prostor například sanitce. V současné době naprostá většina řidičů sanitních vozů jezdí tímto způsobem a po BKV panelech jezdí zřídka. Trávník u Radošovické nevidím jako moc velký problém, jelikož silnice je v tomto úseku ještě prázdná, ale v úseku Nádraží Strašnice - Na Hroudě - křižovatka (Průběžná x V Olšinách) bych samozřejmě dal do asfaltu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jsem moc rád, že mi něco přejete... a hned rovnou smrt. Každopádně si stojím za svým, že otevřený svršek u dvou pruhů v každém směru je ideální kompromis a samozřejmě pokud jsou oba pruhy průjezdné a ne když v jednom pruhu parkují auta.9001 píše: Afterman: Jak jsem napsal pandořina skřínka. Vám bych přál až vás povezou s infarktem 20km/h protože auto prostě nemají moc kam uhnout.
Jinak Vinohradská je oficiálně ostatní komunikace...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vinohradska je samozrejme s IZS projednana a pan S. nemel pripominek.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
HOnzula: Otevřel si pandořinu skřínku . Ještě si zapoměl napsat jméno Schwarz a bylo by to jako červený hadr na býka.
Osobně tady mi to až tak nevadí. Sice je to příjezdová cesta k nemocnici, ale je tam 2+2 takže pohoda. A aby tam byl tukanec takový, kde se auto nehnula z místa vlastní silou jsem tam zažil snad jeden (sebevrah co to napral do nějaké tyristorky) a stejně to šlo okolo projet.
Spíš mi vadí zatravnění Průbežné, která je hlavní příjezdovou cestou hasičů k městu.
Afterman: Jak jsem napsal pandořina skřínka. Vám bych přál až vás povezou s infarktem 20km/h protože auto prostě nemají moc kam uhnout.
Jinak Vinohradská je oficiálně ostatní komunikace...
Jenom je problém, že tenhle přístup nikam nevede. Jste jako děti na pískovišti. Jeden druhému jezdí po bábovičce. Jsme snad do háje lidi a máme nějakou toleranci a myšlení.
Osobně tady mi to až tak nevadí. Sice je to příjezdová cesta k nemocnici, ale je tam 2+2 takže pohoda. A aby tam byl tukanec takový, kde se auto nehnula z místa vlastní silou jsem tam zažil snad jeden (sebevrah co to napral do nějaké tyristorky) a stejně to šlo okolo projet.
Spíš mi vadí zatravnění Průbežné, která je hlavní příjezdovou cestou hasičů k městu.
Afterman: Jak jsem napsal pandořina skřínka. Vám bych přál až vás povezou s infarktem 20km/h protože auto prostě nemají moc kam uhnout.
Jinak Vinohradská je oficiálně ostatní komunikace...
Jenom je problém, že tenhle přístup nikam nevede. Jste jako děti na pískovišti. Jeden druhému jezdí po bábovičce. Jsme snad do háje lidi a máme nějakou toleranci a myšlení.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Složky IZS nemají co používat drážní těleso, už komunisti měli používat železniční technologii a BKV nechat jen do centra města. DP je vůči IZS hodně tolerantní, otevřený svršek používá pouze tam, kde jsou dva pruhy v každém směru. A hlavně auta mají ze zákona umožnit průjezd.HOnzula píše:Zakrytou dráhu mohli používat třeba složky IZS, tady stačí ťukanec a nazdar bazar.. Já vim že to zase vidim moc jednoduše....