ano PM je v režii BlankyBobek píše:Teoreticky jsou Prašný most a Dejvická vyvolané investice, čili jiná kapsa (byť stejných kalhot). Uvidíme, jak to dopadne.
ale Dejvická je reko stropu stávající stanice, takže celé v režii DPP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
ano PM je v režii BlankyBobek píše:Teoreticky jsou Prašný most a Dejvická vyvolané investice, čili jiná kapsa (byť stejných kalhot). Uvidíme, jak to dopadne.
No jasně, ale někdo to bude platit ... jen aby se neřeklo, že Zahraďák ještě rok vydrží.9001 píše:G: Z velké části to stejně budou dělat externí firmy, takže problém bych neviděl. Spíš budou chrochat jiní blahem jak se ušetří km.
To se jako bude najednou dělat Prašný most, Dejvická a Zahradní město?MM-Mikulovsky píše:MOp: Právě, že nemůže - VO (TT Div. Šárka - Podbaba + x Prašňák) uzavřeny v měsících 7 až 9/2013.
půl roku bylo i v předchozích harmonogramech...Totální výluka tramvaje na def. křižovatku Prašný most 1.7. – 30.9.2013.
Výluka TT v úseku Prašný most – Brusnice od 1.4. – 30.9.2013
Dnes jsem byl i já o tomto termínu výluky obsahující uzavření VO poučen na 4. školení. Počítám však, že přímá Hradčanská - Voz. Střešovice je na výluku trvající max. 2 až 4 týdny (nejen napojení od Hradčanské, ale zejména REKO dosud pojížděného úseku TT Prašný most - křižovatka pod Střeš. voz.).kasme píše:posledně se říkalo, že úplná výluka bude až 7 - 9/2013 (spolu s reko stropu na DEjvické)MOp píše:cca cerven 2013 /po 3 mesicni vyluce Svatovitske/
v dubnu se říkalo, že úplná výluka bude až 7 - 9/2013 (spolu s reko stropu na DEjvické)MOp píše:cca cerven 2013 /po 3 mesicni vyluce Svatovitske/
je prosím nějaký termín uvedení nové x do provozu?kasme píše:Fotogalerie: obnova tramvajové křižovatky Prašný most
http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=579
Fotogalerie: obnova tramvajové křižovatky Prašný most
http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=579
Stejně jako na Hradčanské ....Martin Šubrt píše:BUS PŘEDNOST.... vskutku originální. Vypadá to jako výrazně značený buspruh, tj. auta, co budou chtít odbočit, budou pravděpodobně zůstávat v tom pruhu přímo a odbočovat pak