Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.2.2013 4:21

9001, MB: Co je to delší doba - ve vztahu ke skutečnosti, že Hlubočepy - Barrandov je zvykem zachovávat TRAM provoz i při cca týdení výluce?
Na druhou stranu - nevím o tom, že by v úseku (narozdíl od Dvorce - Levského) se nacházela montážní jáma = mohly tam být TRAM odstřiženy od důkladnější kontroly i měsíce.
Ovšem právě v případě posunu TT by mohlo být velmi možné zachování pravidelného (třeba jen týdenního) manipulačního provozu TRAM (prvně po jedné původní koleji, pak po protisměrné nové).

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 18.2.2013 23:06

Jesli se bude trať posouvat, tak ano.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.2.2013 20:49

Jestli Nádražní bude na delší dobu, tak bych i věřil v to, že zůstane provoz Barrandov - Hlubočepy.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.2.2013 19:46

Sirka píše:
P_V píše:Nasadit na Barrandov KT8 a odklonit je z lihovaru na smíchovský nádr k nástupišti 1.a. Obnovil by se kus bývalé vlečky k lihovaru a přepnulo napětí v troleji.
A pak po S7 do Úval, nebo do metra jako ve Volgogradu? :lol:
Od nástupiště 1a už daleko nedojede, neb je tam šturc... 8-) schválně jsem ho zvolil, že je stranou a přepojení napětí nad částí kolejiště by tolik nepřekáželo. Progress by se asi na vyšší napětí vytunit nedal, ale mohl by se zapřáhnout vozík s odporníkem :lol:

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Sirka » 18.2.2013 18:23

P_V píše:Nasadit na Barrandov KT8 a odklonit je z lihovaru na smíchovský nádr k nástupišti 1.a. Obnovil by se kus bývalé vlečky k lihovaru a přepnulo napětí v troleji.
A pak po S7 do Úval, nebo do metra jako ve Volgogradu? :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 18.2.2013 14:04

Tady asi někdo požil omamné látky :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.2.2013 13:01

MM-Mikulovsky píše:při etapové REKO oné TT zachovat provoz TRAM pomocí dočasných jednokolejek (v BKV položených vždy na jednom levém pruhu "okolní" 4 pruhové PK)
Měl bych ještě šotoušštější nápad, až se zase bude rekonstruovat Nádražní. Nasadit na Barrandov KT8 a odklonit je z lihovaru na smíchovský nádr k nástupišti 1.a. Obnovil by se kus bývalé vlečky k lihovaru a přepnulo napětí v troleji.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.2.2013 11:28

MM-Mikulovsky píše:při etapové REKO oné TT zachovat provoz TRAM pomocí dočasných jednokolejek (v BKV položených vždy na jednom levém pruhu "okolní" 4 pruhové PK)
Bylo by zajímavé něco takového ještě vidět, ale řekl bych, že by to už dnes nikdo nepovolil. A zvlášť do Hostivaře ne, protože víme, že jako NAD stačí krátké busy, takže zachování provozu tramvají touto metodou by přišlo velice draho. Ale jinak jsem pro. :D
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 18.2.2013 14:36, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.2.2013 10:19

von Špilberk píše:
9001 píše:Jestli by nakonec na několik etap tu reko nestihla vrchní stavba sama...
To už jsem psal nejméně dvakrát, ale oni mě neposlouchají. :D Řekl bych, že by se to mělo udělat, protože by to byl jasný a čitelný signál těm stavebním firmám, které se odvolávají a zdržují VŘ. Zkrátka by to mělo pozitivní výchovný efekt: Buď budete normální soutěžit a uznáte výherce, nebo si tratě opravíme sami, a nebudete z toho mít nikdo nic. Oni by si pak to odvolávání rozmysleli...
No a ještě by se při tom DPP mohl inspirovat ve své vlastní historii (např v Nádražní ul.) = při etapové REKO oné TT zachovat provoz TRAM pomocí dočasných jednokolejek (v BKV položených vždy na jednom levém pruhu "okolní" 4 pruhové PK), protože na stavební práce by "jim" dostačoval prostor TT s levým pruhem PK v protisměru! :lol: =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.2.2013 7:33

9001 píše:Jestli by nakonec na několik etap tu reko nestihla vrchní stavba sama...
To už jsem psal nejméně dvakrát, ale oni mě neposlouchají. :D Řekl bych, že by se to mělo udělat, protože by to byl jasný a čitelný signál těm stavebním firmám, které se odvolávají a zdržují VŘ. Zkrátka by to mělo pozitivní výchovný efekt: Buď budete normální soutěžit a uznáte výherce, nebo si tratě opravíme sami, a nebudete z toho mít nikdo nic. Oni by si pak to odvolávání rozmysleli...

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Mayk » 18.2.2013 6:30

Děkuju za vyčerpávající odpověď!;)))

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 17.2.2013 23:50

Syrda píše:Mayk: od května do prázdnin 22 končila na Radošovické, poté na Kubánském nám., 26 celou dobu Kubánské nám., 4 byla protažená přes Strašnickou na Želivského a dál místo 10 (výluka Flora) do Ďáblic, 24 myslím na Spořilov
24 > Čechovo nám. a Kubáň

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 17.2.2013 23:42

Mayk: od května do prázdnin 22 končila na Radošovické, poté na Kubánském nám., 26 celou dobu Kubánské nám., 4 byla protažená přes Strašnickou na Želivského a dál místo 10 (výluka Flora) do Ďáblic, 24 myslím na Spořilov

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.2.2013 22:56

Jestli by nakonec na několik etap tu reko nestihla vrchní stavba sama...

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Mayk » 17.2.2013 22:25

Kde tehdy byly ukončeny dotčené linky?

Odpovědět