Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 13.3.2013 22:54

mimochodem - původní přechod byl tady:

http://www.mapy.cz/#x=14.384589&y=50.08 ... ixXxSPKLNG

jeho posunutím došlo k jeho výraznému "zužitečnění" pro místní obyvatele. :x
Byl obnoven zhruba stav z doby objížďky.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 13.3.2013 21:01

dle mne dostupných informací by tam objížďka vést neměla

na Prašném mostě bude po celou dobu vždy minimálně jeden jízdní pruh v každém směru
(a taky se Prašný most Myslbekovou moc neobjede :))


zřejmě jen došlo k obnovení stavu těsně před rekonstrukcí :roll:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.3.2013 16:38

Ještě mne napadá otázka - potažmo vysvětlení, jinak skutečně totálně špatné, podoby reko TT v Myslbekově ulici:
Nebude ještě nějaký odklon IAD a BUS linek MHD touto ulicí v rámci dalších stavebních prací v oblasti Patočkovy ul. až Prašného mostu?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 13.3.2013 16:22

Mně tam asi taky něco uniká. Buď zadláždím koleje a dám bumlíky, tj. verze Jičínská. Tj. auta na asfaltu, výjimečně nějaký pohyb po kolejích pro záchranáře. Přechody řešené dělícími ostrůvky u trati a holt mírnou úpravou polohy kolejí a mírným zásahem do krajních obrub (jasan, na to nikdo nemá, nedá, nestíhá, neprojedná). Nebo chci v téhle ulici parkování, tak mohu dovolit od Malovanky klidně provoz po kolejích, nahoru též s vydělením aut z kolejí cca 100 m před křižovatkou. Pak ale koleje musím dát do asfaltu, nebo se místní zcvoknou. jelikož to tímto režimem brzy skončí, zcvoknou se z hlukových projevů určitě.

Vyznačení vodorovného značení ve verzi objížďka 2+2 se zúžením u přechodu je zvěrstvo. Mimochodem bude zajímavé, kdo vydá stanovení za měsíc na zěmnu s provozem tram. i nahoru a odstranění i toho bloku, protože takový "nový" přechod je v rozporu s normou, tj, se kvůli provozu tram. zruší, tj. okamžitě se začně malovat semafor. Zároveň kvůli hluku někdo začně uvažovat o zaasfaltování, protože bumlík neprojde kvůli parkovacím místům, které bude městská část chtít.

Věděl někdo, co s tou ulicí chce dělat? Nebo je to každému fuk? Je to "nové" a hned tam je hafo investicí, které si můžeme zapsat do kolonky, že jsem ušetřili... Asi se zcvoknu taky.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 13.3.2013 15:54

Vysvětlete mi logiku toho, že se vydláždí pouze prostor mezi kolejnicemi, takže pokud by se někdy v budoucnu měnily, bude se muset na krajích bourat asfalt... Pokud je to z důvodu snížení hluku, kostky neměly být vůbec... Jsem pro dlažbu a je super, že tu vznikla, jen houšť ale mělo se tedy udělat řešení s bumlíky a zákazem vjezdu aut na tram těleso, jak psal MŠ. Ta možnost předjíždění v této ulici, jež je normálně nepříliš frekventovaná, je kravina.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 13.3.2013 15:21

pawel píše:typicke: naproste promrhani sanci pro preferenci MHD a pozitivni promenu ulicniho prostoru. fuj!
mimochodem, proc nejsou na patockove S49?
samozrejme ze tam budou!

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 13.3.2013 15:17

typicke: naproste promrhani sanci pro preferenci MHD a pozitivni promenu ulicniho prostoru. fuj!
mimochodem, proc nejsou na patockove S49?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 12.3.2013 21:15

Tak to je hardcore... Já čekal bumlíky podél kolejí a na tom přechodu ostrůvky, nebo alespoň jeden na jedné straně. A ono se bude s patřičnou hlukovou stopou předjíždět po kolejích a dc zase narážet do toho pidicitybloku... Ach jo...

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 12.3.2013 18:41

jj, na podzim se tramvají po mostě svezem (snad)

Patočkova: pražce přibejvaj, přijely kolejnice
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130312/f/

Myslbekova: nechce se mi věřit, že to nalajnovali jako před reko - i ten cityblok na koleje vrátili... a ta kombinace asfalt - dlažba až ke kolejnici...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... va/130312/

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od matti » 12.3.2013 9:12

Nádraží Holešovice - Ke Stírce: od 29.6. do 30.11. To už se pak bude jezdit po Trojském mostě? @3641

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 12.3.2013 8:16

dle mých informací se jedná pouze o krátký mezikřižovatkový úsek
hlavním důvodem je budování podchodu v místě stávající tram tratě
IAD obousměrně (1+1) bude přesunuta do definitivní polohy pro směr dc (na jih)

také by mělo dojít k přesunutí IAD na mostě Svatovístská obousměrně na západní část mostu - tram bez změny

za předpokladu, že se Metrostav s MHMP dohodne na platbách #-o

venca98
Uživatel
Příspěvky: 94
Registrován: 17.8.2011 11:34

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od venca98 » 12.3.2013 6:36

A nemá se náhodou trať v ulici u Brusnice opravovat až na podzim? Myslí, že jsem to někde četl.

jake007
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 07.1.2012 23:55

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od jake007 » 11.3.2013 23:37

-KUBI- píše:Jasné je psáno, že se zavře úsek Vozovna Střešovice-Prašný most, tudíž na Petřiny se bude jezdit přes zastávku Pražský hrad a ulicí u Brusnice...
A je jasné, že se bude dát jet od ulice U Brusnice směrem k vozovně Střešovice? Jelikož je psáno, že je vyloučen úsek od křižovatky Prašný most po vozovnu, spíše bych soudil, že nikoliv, ale nejsem znalý, jak to bude probíhat. Jde mi o to, jestli bude zavřený i ten úsek od křižovatky U Brusnice x Patočkova směrem k vozovně. Pak nezbývá nic jiné než autobus X18...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.3.2013 21:36

slonik píše:Na iDnesu jsem našel tohle: http://i.idnes.cz/13/021/nesd/JB491816_mhd.jpg
Co se vlastně bude dít od toho 30. března? Zavře se úsek mezi Brusnicí a Vozovnou? A kudy se bude jezdit na Petřiny?
nejsou tak náhodou navíc prohozené piktogramy TRAM a =M= nad seznamy jejich výluk? #-o :lol:

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od -KUBI- » 11.3.2013 18:57

Jasné je psáno, že se zavře úsek Vozovna Střešovice-Prašný most, tudíž na Petřiny se bude jezdit přes zastávku Pražský hrad a ulicí u Brusnice...

Odpovědět