Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 29.5.2013 1:07

Je pravděpodobné, že po ukončení výluky Komunardů se KT do Francouzské vydají - tedy za měsíc.
slava!
jinak 4 ct cd by znamenala 16 o vikendu v solech, cimz se aspon zamezi vozeni vzduchu na dlouhem useku z nadr. vysocany na lehovec.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.5.2013 23:37

Karosák: Dneska jsem si toho taky všiml. Tak jedině musíme doufat. :lol: . Ona ta 10 přes výjezd u hasičů není zrovna ideální...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 28.5.2013 23:27

Co jsem pochopil, tak příkaz-nepříkaz, prostě je problém, jedu-li od Malostranského náměstí do splítky, tak si šmrncnu levým zrcátkem o kostel, to je potřeba sklopit, jinde myslím problém není ani s velkou hrazdou, ne? Z:idea:
Dále nechci šířit paniku, ale od minulého týdne řádí od Průběžné po Maraťák značkaři-síťaři. Barevný je to už pěkně. A takové značky nemá cenu malovat na blind dlouho dopředu, protože oprší...tak uvidíme.
A ten povrch v oblouku u Kalusovky jsem tedy hrubě nepochopil :smt033

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Afterman » 28.5.2013 22:24

trainzjohny píše:Po zkrácení zrcátek KTN a vyřazení KT můžou.
Zrcátek nebo hrazdy? S KTN jsem tam jel a hrazdu jsem sklápěl. Dispečeři tam KTN jako odklon při MÚ poslat nesmějí a na školení se o ničem takovém taky nemluvilo. Takže nesmějí.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.5.2013 22:15

MM: Číslice 21 je už zabraná, neboť asi nebude 13, ale 21 ;-). Jinak úvaha o budoucím zákrytu celé křižovatky asfaltem, až na to TSK bude mít je správná - děkuji za vysvětlení Absolutovi.

Petrpes: Když je něco logické, tak to tak určitě nebude ;-).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.5.2013 22:01

Zakrytí Francouzské - napadá mne jediné logické vysvětlení (mé zbožné přání), že výhledově bude asfalt v celé šíři PK (za účelem snížení hluku z IAD), ale mimo TT na to jednou v budoucnu půjdou investice přes správce = TSK. No a je lepší (pro pracovní postupy i konečnou vizuální ucelenost asfaltové vrstvy), aby v rovné ploše nebyly spáry mezi různě starými asfalty = jednou budou položeny asfalty od obruby po vnější (ve směru jízdy pravé) kolejnice.

K výlukovému vedení - pokud je "politicky" nepřípustné obnovit l.23, tak vloženou 1/2 spojů v KT ukončenou ve Francouzské na Californienu můžeme označit volnou číslicí 21!!!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 29.5.2013 5:43, celkem upraveno 1 x.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 28.5.2013 21:51

MŠ: To je vlastně pravda. Hlavně, že jsem to tam fotil #-o

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 28.5.2013 21:41

MŠ: Já tam nejezdím, poslední dobou mám polonoční 11/1 nebo 11/25 a 22 potkávám prázdnější, samozřejmě ve vláčcích.
Tak že i když Vinohradskou projedu včas, dostanu minuty na Otakarce díky 22...

4 ve špičce na Kubáň a 22 sd.int., to by mělo logiku a 23 KT, když už můžou do Letenské, což jsem nevěděl.
Rozhodně lepší než KT na 4 a kvůli tomu s ní jezdit CDCT.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.5.2013 21:35

pawel píše:francouzska je skoro hotova a je velika skoda, ze se tu az do listopadu (!) nesvezeme. obyvatele krymske a okoli by jiste uvitali napriklad cd ct d-4 v kacenach...
Je pravděpodobné, že po ukončení výluky Komunardů se KT do Francouzské vydají - tedy za měsíc.

Petrpes: Jenže ve špičce by bohužel ta 22 ve standardním intervalu úplně nepobírala. Před osmou jsem včera jel do centra na stupni 4. Takže jedině špičkovou 4 poslat přes Otakarku a 23 v KT na Krymskou. To by asi poptávce odpovídalo. Ale to se fakt nesmí ;-).

petr91: V Myslbekově je to obráceně, koleje v zádlažbě a okolí v asfaltu ;-). Též nerozumím a už se ani nesnažím...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 28.5.2013 21:09

Afterman píše:
johndj píše:Měl jsem za to, že se tam smí jen na příkaz dispečinku a ve splítce se musí otočit hrazda. To už neplatí?
Ale samozřejmě, že to stále platí.
Po zkrácení zrcátek KTN a vyřazení KT můžou.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 28.5.2013 20:56

Existuje nějaký důvod, proč to nemůže být celé v dlaždě? Pojezd autobusy?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 28.5.2013 20:44

petr91 píše:Začátek nově přeloženého oblouku v křižovatce Francouzská x Moskevská, je stejně jako na Hládkově (v ulici Myslbekova) uvnitř v asfaltu a z vnějšku vydlážděn.
No to je zase prasarnicka :-( Achjo

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 28.5.2013 20:19

Začátek nově přeloženého oblouku v křižovatce Francouzská x Moskevská, je stejně jako na Hládkově (v ulici Myslbekova) uvnitř v asfaltu a z vnějšku vydlážděn.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Afterman » 28.5.2013 19:49

johndj píše:
trainzjohny píše:KT už na malou stranu klidně můžou,
zato nemůžou na 4, páč jsou na 14 a 24 a není jich už nazbyt...


Měl jsem za to, že se tam smí jen na příkaz dispečinku a ve splítce se musí otočit hrazda. To už neplatí?
Ale samozřejmě, že to stále platí.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 28.5.2013 18:18

DG7021 píše:Zajímavá formulace tiskové zprávy:
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/names ... -tramvaji/:

S ohledem na to, že jsme si dobře vědomi dopravních komplikací pro cestující, které s sebou přinášejí nutné rekonstrukční práce, jsme rádi, že můžeme ohlásit zkrácení II. etapy výluky v úseku Náměstí Míru – Koh-i-noor (a tím opětovné spuštění provozu ve Francouzské ulici v obou směrech). Namísto plánovaného termínu ukončení v pondělí 3. června 2013, bude ukončena již v pátek 31. května 2013 a ve stejném termínu bude také zahájena další, návazná etapa s následujícími dopravními opatřeními.
Bude obnoven provoz 135 (a X22). :D

Odpovědět