Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4674
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 17.6.2013 20:22

nevim jak vam, ale me se tetrojka s esemkou libi tisickrat vice nez ten novy hnus co je vyobrazen v nize zminenem manualu dpp. jsem za to rad.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9782
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.6.2013 19:57

Obrázek na označníku bych neřešil. Stačí se podívat do IDS JMK. Tam i v největším zapadákově na okraji kraje "buclatý" autobus. V i Brně bez ohledu co tam staví. Rozdíli jsou pouze na již zmíněném druhém konci zastávky resp. klasickém dopravním značení.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Sirka » 17.6.2013 19:19

P_V píše:Proč se na označníky stále malují tramvaje a autobusy muzeálního charakteru, které navíc neodpovídají normovanému vyobrazení IJ04x ?
Není to stále, bylo období kdy na nových označnících byly nové symboly a teď (někdy od března - dubna?) se vrátila opět ešemka a tétrojka. Na JŘ se staré symboly vrátily taky a byl k tomu tuším nějaký článek v Informačním zpravodaji Ropidu.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 17.6.2013 16:23

petr91 píše:Foto 5) Společná zastávka Tram/Bus bude pouze v době výluky? A nebo zůstane i po otevření Moskevské ulice a autobus (135) tak částečně bude kompenzovat absenci linky 4 mimo špičky pracovních dnů.
Podle mých včerejších informací od místostarostky Prahy 10 to vypadá, že Krymská bude v obou směrech mít zastávkový mys - tedy společná zastávka pro autobus i tramvaj. Je to stejné řešení, které bude mít Ruská a Vršovické náměstí - tedy s cyklostezkou, která bude objíždět poloostrůvek zprava. Parkovací místa ještě nejsou definitivní a zřejmě se budou stěhovat i sloupy trolejového vedení, protože jejich současné umístění je v rozporu s popsaným řešením uličního prostoru. Takže to znamená, že na případné nasazení KT8 si počkáme na definitivní provedení sloupů TV :-(

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 17.6.2013 15:59

P_V píše:
petr91 píše:Někde jsem četl, že parkovací místo se bohužel může přilepit až k přechodu a záleží jen na MČ zda bude respektovat 5 metrů.
Podle mě, jen kdyby byl přechod vytažen jako mys.
No modré zóny se značí někde až k přechodu, aby se udělalo místo pro co nejvíce vozidel, ale většinou se to snad praktikuje na méně frekventovaných ulicích. Zde mě to dost překvapilo, protože P10 poslední dobou stínuje před křižovatkami a přechody ve "velkém" a místa osazovali city bloky a nebo v poslední době zelené plastové sloupky, někde jsou i betonové sloupky např. Bajkalská ul. Navíc teď koukám na mapy.cz a ten stín tam před rekonstrukcí byl v délce jednoho vozidla.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3698
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 17.6.2013 15:30

petr91 píše:Někde jsem četl, že parkovací místo se bohužel může přilepit až k přechodu a záleží jen na MČ zda bude respektovat 5 metrů.
Podle mě, jen kdyby byl přechod vytažen jako mys.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 17.6.2013 14:16

P_V píše:....
A to invalidní stání se nějak nepovedlo, víc než 5m před přechodem to nebude.
Někde jsem četl, že parkovací místo se bohužel může přilepit až k přechodu a záleží jen na MČ zda bude respektovat 5 metrů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3698
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 17.6.2013 13:31

Proč se na označníky stále malují tramvaje a autobusy muzeálního charakteru, které navíc neodpovídají normovanému vyobrazení IJ04x ?
A to invalidní stání se nějak nepovedlo, víc než 5m před přechodem to nebude.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 17.6.2013 13:23

A ještě přikládám pár fotek z Francouzské ulice:

Foto 1) Oblouk je nově vybaven mazáním.
Foto 2) Neúplné vodorovné dopravní značení, které by naznačovalo, že auta mají stát částečně na chodníku, ale...
Foto 3) vyhrazené místo před nimi ukazuje, že se má stát celým vozidlem na silnici.
Foto 4) Chybějící značení, které ukáže IAD směr, kterým má minout ostrůvek zastávky. (Po dobu focení projelo několik řidičů po kolejích, protože se nejspíš drželi dělící čáry)
Foto 5) Společná zastávka Tram/Bus bude pouze v době výluky? A nebo zůstane i po otevření Moskevské ulice a autobus (135) tak částečně bude kompenzovat absenci linky 4 mimo špičky pracovních dnů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 17.6.2013 12:50

Pár fotek z rekonstrukce TT v Moskevské ulici.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3903
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.6.2013 13:46

Bobik píše:
Martin Šubrt píše: ...křižovatku vyřešit a uspokojit všechny požadavky.
A do :zadnice . Pejsek s kočičkou vaří dort. #-o
No co. Karlovo náměstí je největší náměstí v ČR a jedno z největších v Evropě. Tak se z něj v nejhorším případě stane největší dopravní hřiště na světě. Zase budeme v něčem první. :D 8-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3903
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.6.2013 13:43

gabuliatko píše:Na letáku ROPIDu není uvedena letní reko Švehlovy. :shock: :(
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
V Ropidím zpravodaji (http://www.ropid.cz/informacni-material ... 8x263.html) je, že Hostivař možná v průběhu července.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 14.6.2013 13:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9782
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.6.2013 13:26

gabuliatko píše:Na letáku ROPIDu není uvedena letní reko Švehlovy. :shock: :(
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
To není žádná novinka. To už prokecla cca týden zpátky mluvčí DPP 8-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 14.6.2013 12:56

Na letáku ROPIDu není uvedena letní reko Švehlovy. :shock: :(
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 14.6.2013 7:21

Jenom pejskové vařili...;-) Žádná kočička přítomna nebyla, což je možná škoda.

Odpovědět