Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Třeba ty Nusle se daly bez problémů vyřešit během noci.
Olšiny jsou hlavně průserové u Alberta... Tam se hojně odbočuje vlevo, tramvaj začne brzdit kvůli OR a tak hodně aut vycítí možnost odbočit... Tam se taky asi dočkáme dobrých ran... Ono jinak celá Vršovická je výživná. Kde jsou ty časy, kdy se to za Otakarvou dalo kalit...
Osobně na těchto problémových místech bych bral OR 30 jako naprosté provozní minimum...
Olšiny jsou hlavně průserové u Alberta... Tam se hojně odbočuje vlevo, tramvaj začne brzdit kvůli OR a tak hodně aut vycítí možnost odbočit... Tam se taky asi dočkáme dobrých ran... Ono jinak celá Vršovická je výživná. Kde jsou ty časy, kdy se to za Otakarvou dalo kalit...
Osobně na těchto problémových místech bych bral OR 30 jako naprosté provozní minimum...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, já jsem taky kritik stavu TT a taky mi vadí různé rádoby opravy - flikovačky. Jen nevím, jak moc to házet na DP. Věřím tomu, že kdyby měl DP dost peněz od města, tak by opravoval více a lépe. A když už peníze na RTT náhodou jsou, tak to zabrzdí hromada požadavků kde koho, a když ani to ne, tak výběrové řízení.MM-Mikulovsky píše:9001 píše:Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
Přitom fakt nechápu, jak chtějí takhle pokračovat Hostivař měla být loni, letos už měla být V Olšinách. Evropská nebude. O Poděbradské se taky radši nemluví. Přitom z Olšin je už pěkná houpačka a jestli někdo potřebujete písek, skočte si na Vršovickou, tam je ho dost. Obloukem od Nuselské radnice k Paloučku už jezdím 30. A co jsem slyšel, tak Zlíchov a Zenklova nám bez OR taky moc dlouho nevydržely. Fakt nevím, co bude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001 píše:Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!Bobik píše:Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.MM-Mikulovsky píše:V TĚCHTO SOUVISLOSTECH FAKT NECHÁPU, KDE MÁ DP PRAHA PROBLÉM SI DĚLAT REKONSTRRUKCE TT SÁM - VLASTNÍMI SILAMI
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přece aby se mohlo vést víc papírováníBobik píše:proč má DPP 20 dceřinejch firem
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.MM-Mikulovsky píše:V TĚCHTO SOUVISLOSTECH FAKT NECHÁPU, KDE MÁ DP PRAHA PROBLÉM SI DĚLAT REKONSTRRUKCE TT SÁM - VLASTNÍMI SILAMI
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kolej nejřív trčela 35cm a po opravě to bylo tak 5cm, možná, že i to je moc. A co se tam stalo za průser? Průjezd tramvají byl bezproblémový i když asi podle tebe to odrovnalo všem tramvajím podvozky, ale třeba TT do Hostivaře je nekurví... To ti tou OR někdo šlápl na kuří oko nebo co se ti na tom pořád nelíbí?9001 píše:
Osobně to neberu jako moc dobrý výsledek...
P.S. ...a nebo radši ne...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pane jó, jestli se chystáš na rozloučení s Rámusákem až 30.6., tak tě varuji, že přijdeš 24 hodin s křížkem po funusu!!! - viz. tento příspěvek (a diskuze za ním) ve vlákně Dopravní akcevojtah22 píše:Podle jízdního řádu od 29.6. budou všechny linky 17 končit na Výstavišti Holešovice a na 30.6. je naplánováno rozloučení se s Rámusákem... Tak nevím...
odkaz v něm na stránku DP obsahující: píše:Linka 47
Linkový jízdní řád platnost od 29.6.2013 do 29.6.2013
Zastávkové jízdní řády
směr Trojská Nádraží Holešovice
směr Nádraží Holešovice Trojská
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle jízdního řádu od 29.6. budou všechny linky 17 končit na Výstavišti Holešovice a na 30.6. je naplánováno rozloučení se s Rámusákem... Tak nevím...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: myslím, že si neviděl vyvařovat TT zcela externí firmu, ale pracovníky dceřiné společnosti DP
která 60% podíl odkoupila od předchpzího německého spoluvlastníka:
V TĚCHTO SOUVISLOSTECH FAKT NECHÁPU, KDE MÁ DP PRAHA PROBLÉM SI DĚLAT REKONSTRRUKCE TT SÁM - VLASTNÍMI SILAMI
nejzajímavější je současný společník DP v oné firmě - jeho další dceřiná společnostVýpis z obchodního rejstříku
GTR-DP Praha s.r.o., C 53449 vedená u Městského soudu v Praze
Datum zápisu: 23. července 1997
Spisová značka: C 53449 vedená u Městského soudu v Praze
Obchodní firma: GTR-DP Praha s.r.o.
Sídlo: Praha 9, Na obrátce 16/102, PSČ 198 00
Identifikační číslo: 251 46 033
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Předmět podnikání: koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej
svařování, navařování a broušení kolejových konstrukcí městské
hromadné dopravy
opravy a údržba tramvajových tratí a příslušenství (s výjimkou
činností uvedených v příloze č. 1 - 3 zákona č. 455/92 Sb., ve
znění pozdějších předpisů)
čištění a údržba komunikací a veřejných prostranství
Statutární orgán: jednatel:
Vít Kárník, dat. nar. 14. srpna 1956
Praha 4, Boční I 926/13, PSČ 141 00
Způsob jednání: Jednatel jedná jménem společnosti ve všech jejích věcech
samostatně a bez omezení.
Za společnost jednatel podepisuje tak, že k jejímu vytištěnému
nebo vypsanému jménu připojí svůj vlastnoruční podpis s
označením své jednatelské funkce.
Společníci: Dopravní podnik hl.m. Prahy, akciová společnost
Praha 9, Sokolovská 217/42, PSČ 190 22
Identifikační číslo: 000 05 886
Vklad: 800 000,- Kč
Splaceno: 100 %
Obchodní podíl: 40%
Pražská strojírna a. s.
Praha 9 - Vinoř, Mladoboleslavská, PSČ 190 17
Identifikační číslo: 601 93 298
Vklad: 1 200 000,- Kč
Splaceno: 100 %
Obchodní podíl: 60 %
Základní kapitál: 2 000 000,- Kč
Výpis z obchodního rejstříku
Pražská strojírna a. s., B 2318 vedená u Městského soudu v Praze
Datum zápisu: 1. dubna 1994
Spisová značka: B 2318 vedená u Městského soudu v Praze
Obchodní firma: Pražská strojírna a. s.
Sídlo: Praha 9 - Vinoř, Mladoboleslavská 133, PSČ 190 17
Identifikační číslo: 601 93 298
Právní forma: Akciová společnost
Předmět podnikání: výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení
montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení
výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
kovářství, podkovářství
obráběčství
klempířství a oprava karoserií
opravy ostatních dopravních prostředků a pracovních strojů
zámečnictví, nástrojářství
zednictví
provádění staveb, jejich změn a odstraňování
projektová činnost ve výstavbě
Statutární orgán - představenstvo: předseda představenstva:
Ing. Vladimír Říha, dat. nar. 6. února 1965
Praha 4, Na Mlejnku 1679/20, PSČ 140 00
den vzniku funkce: 15. srpna 2007
den vzniku členství: 1. srpna 2007
člen představenstva:
Ing. Jan Šurovský, Ph.D., dat. nar. 28. dubna 1974
Praha 4, Pištěkova 1113/10, PSČ 149 00
den vzniku členství: 30. listopadu 2010
člen představenstva:
Ing. Ladislav Sarnovský, dat. nar. 26. září 1953
Praha - Braník, Jeremenkova 961/36, PSČ 147 00
den vzniku funkce: 6. června 2012
den vzniku členství: 6. června 2012
místopředseda představenstva:
Ing. Miroslav Kolář, dat. nar. 25. prosince 1969
Praha - Chodov, Hráského 1924/13, PSČ 148 00
den vzniku funkce: 6. června 2012
den vzniku členství: 6. června 2012
člen představenstva:
Ing. Luboš Pavlíček, dat. nar. 5. dubna 1971
Klecany - Klecany, 1. máje 200, PSČ 250 67
den vzniku funkce: 6. června 2012
den vzniku členství: 6. června 2012
Způsob jednání: Způsob jednání a podepisování za společnost:
Za představenstvo jedná jménem společnosti předseda a místopředseda představenstva, a to každý samostatně nebo představenstvem pověřený člen představenstva.
Dozorčí rada: člen dozorčí rady:
Milan Valenta, dat. nar. 27. ledna 1980
Martinice v Krkonoších 62, PSČ 512 32
den vzniku členství: 6. října 2011
předseda dozorčí rady:
Prof. Ing. Václav Skurovec, CSc., dat. nar. 3. listopadu 1937
Měšice, Zámecká 359, PSČ 250 64
den vzniku funkce: 6. června 2012
den vzniku členství: 6. června 2012
místopředseda dozorčí rady:
Ing. Mgr. Vladimír Kopecký, dat. nar. 9. dubna 1979
Trutnov - Horní Předměstí, Žižkova 310, PSČ 541 01
den vzniku funkce: 6. června 2012
den vzniku členství: 6. června 2012
Jediný akcionář: Dopravní podnik hl.m. Prahy, akciová společnost
Praha 9, Sokolovská 217/42, PSČ 190 22
Identifikační číslo: 000 05 886
Akcie: 12 727 ks akcie na jméno ve jmenovité hodnotě 10 000,- Kč
1 ks akcie na jméno ve jmenovité hodnotě 7 770,- Kč
308 ks kmenové akcie na majitele v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 128 000,- Kč
100 ks kmenové akcie na majitele v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 198 000,- Kč
Základní kapitál: 186 501 770,- Kč
Splaceno: 100 %
Ostatní skutečnosti: Datum podpisu zakladatelské smlouvy: 8. 12. 1993
Zakladatel společnosti:
Dopravní podnik hl. m. Prahy se sídlem Praha 7, Bubenská 1
Základní jmění společnosti je tvořeno nepeněžitým vkladem
zakladatele.
která 60% podíl odkoupila od předchpzího německého spoluvlastníka:
..... Goldschmidt Thermit Railservice GmbH
Leipzig, Cityhochhaus, Augustusplatz 9, 04109 , Spolková republika Německo
Vklad: 1 200 000,- Kč
Splaceno: 100 %
Obchodní podíl: 60% zapsáno 20. června 2007
vymazáno 22. dubna 2013
Pražská strojírna a. s.
Praha 9 - Vinoř, Mladoboleslavská, PSČ 190 17
Identifikační číslo: 601 93 298
Vklad: 1 200 000,- Kč
Splaceno: 100 %
Obchodní podíl: 60 % zapsáno 22. dubna 2013
V TĚCHTO SOUVISLOSTECH FAKT NECHÁPU, KDE MÁ DP PRAHA PROBLÉM SI DĚLAT REKONSTRRUKCE TT SÁM - VLASTNÍMI SILAMI
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 24.6.2013 18:13, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Osobně to neberu jako moc dobrý výsledek...dejmal píše:Jenom pro info k OSTRČILOVU NÁM.Party tam byly dvě a udělaly pro tento výsledek maximum. Kolejnice byla venku o 35cm výš a panely kopírovaly pyramidu v počtu 7ks.
Včera večer cca okolo 23 řádila na Andělu taky parta vyvařovačů, ale nebyly od DPP, takže asi nebude takový problém najmout na normální vyvaření externí firmu a zkušené nechat dělat průsery typu Ostrčilovo náměstí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
třeba se to jen odkládá...Petrpes píše:Uzavírka Trojské NEBUDE?
Pro období od 13. července 2013 připravujeme další informační materiály.
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/docas ... rvna-2013/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenom pro info k OSTRČILOVU NÁM.Party tam byly dvě a udělaly pro tento výsledek maximum. Kolejnice byla venku o 35cm výš a panely kopírovaly pyramidu v počtu 7ks.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Uzavírka Trojské NEBUDE? Nebo jak si mám vysvětlit toto:
DOPRAVNÍ OPATŘENÍ 101-2013
1.dodatek
TRAMVAJE - AUTOBUSY
1) Vyloučení tramvajového provozu v úseku od křižovatky Partyzánská x Na Zátorách po křižovatku Trojská x Zenklova (v obou směrech)
2) Dočasné zavedení linky NAD X17 v trase „Nádraží Holešovice - Kobylisy“
Ruší se platnost DO 101-2013 v celém rozsahu.
DOPRAVNÍ OPATŘENÍ 101-2013
1.dodatek
TRAMVAJE - AUTOBUSY
1) Vyloučení tramvajového provozu v úseku od křižovatky Partyzánská x Na Zátorách po křižovatku Trojská x Zenklova (v obou směrech)
2) Dočasné zavedení linky NAD X17 v trase „Nádraží Holešovice - Kobylisy“
Ruší se platnost DO 101-2013 v celém rozsahu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná by to mohlo být tím, že cedulek je v šuplíku připraveno dost. Parta možná v noci někde makala, ale než se opraví, to co se teď za ten týden zmrvilo, to si počkáme.9001 píše:Prostě mi to přijde, že vyvěšování cedulek je jednoduší než nahnat partu to v noci opravit.
Třeba ta extra dlouhá 10 na Karláku. To jsem zvědav, co s tím udělají. Samotné vyvařování kolejnice nemůže pomoct, protože v některých místech už vůbec neexistuje žlábek.
Ještě jeden takový tropický týden a jsme zničeni.