Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 26.6.2013 19:31

MOp: Jak by řekl Káem. Ze Zelené se chodí na metro po svých :lol:

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 26.6.2013 18:50

Může to být třeba i přes 1000 cestujících. Ano, chápu, je to zanedbatelné množství.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 26.6.2013 18:27

Myslím kolik procent lidí je to z těch co jdou na metro z tramvaje na Dejvické, ano, uznávám že od Podbaby je to většina, ale myslím že ve výsledku to není zase tak moc lidí....

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 26.6.2013 17:58

trainzjohny píše:Ze Zelené jede kolik procent lidí ?
Na Podbabě a Zelené nastoupí dost vysoký počet lidí, co pak na Kulaťáku vystoupí a jde na metro...Dovolil bych si tvrdit, že i většina cestujících.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 26.6.2013 17:56

Ze Zelené jede kolik procent lidí ?

Pane MOpe chápu že pro vás je to dál, ale pro naprostou většinu je to lepší, bude se muset hold přizpůsobit, nebo jste nepřizpůsobivý ?! :)


jannn - vypadá to na větší osovku a tak možný provoz bus :)

jannnn
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01.3.2010 22:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od jannnn » 26.6.2013 17:55

Tuší někdo, proč zde probůh nemohli udělat TT na zvýšeném tělese? Dokonce ani na ty bumlíky to zatím nevypadá :(

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 26.6.2013 17:41

Mop:
Pokud se opravdu podaří zrealizovat společnou zastávku BUS+TRAM, odsunutí mi vůbec nevadí.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2013 17:10

A odkdy mi jede tramvaj ze Zelene pres Dejvickou? Argument typu prestup na HR neberu - dlouho faram + vystojim dulek na krizovatce Prasny most. Tady jsem vybehnul, do 2 minut byl na perone v metru a hezky to obcas o vikendu navazovalo. Mozna jeste vzniknou i nejaka dalsi svetla ve Svatovitske, tudiz dalsi potencialni zdrzeni. Dekuji, nemam zajem.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 26.6.2013 16:58

MOp píše:Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.
Do metra to bude stejně daleko z Dejvické kde je i bezpečnější přístup, ne ?
Při příjezdu z druhého směru zůstává Hradčanská, takže jediné protažení to bude o kus pro linku 2 ve směru na Evropskou a tam se stále dá přestoupit až na Evropské.

Myslím že v reálu to jenom přinese zlepšení dopravy na kulaťáku neboť lidi nebudou pořád vartovat na těch přechodech hned u něj.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2013 16:52

Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neral » 26.6.2013 16:10

m@rtin píše: Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.
Čili v místě dnešních zastávek nočních autobusů budou zastávky autobusu i tramvaje, chápu to tak dobře?
MOp píše: Ani to videt nechceme, bude to hruza. :-(
Proč hrůza?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2013 14:56

Ani to videt nechceme, bude to hruza. :-(

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 26.6.2013 14:44

Neral píše:Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.
Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neral » 26.6.2013 14:30

Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.6.2013 11:06

MM-Mikulovsky píše:
Bobik píše:Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.
jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)
takže ještě jednou přehledněji
Pražská strojírna a.s. - výroba, montáž, rekonstrukce a opravy kolejových a ocelových konstrukcí a vozidel
rozdělená do sekcí:
- výroba kolejových a ocelových konstrukcí (v areálu současné Praž. strojírny ve Vinoři)
- montáž a opravy kolejových a ocelových konstrukcí (práce v terénu - u zákazníků, ať již na tratích DPP či jiných svářečských a souvisejících stavebních činnostech)
- montáž a rekonstrukce vozidel (drážních i silničních - např. člověk schopný nalakovat TRAM jistě dokáže nalakovat i BUS či NÁKLAĎÁK a opačně, výroba by to nebyla - tyto současné součásti DPP nemají a dále by neměly vývoj atd., ale byly by, jako dosud, schopny z dodaných komponentů složit i zcela nové vozy - ať již pro účely samotného DPP či jiných svých zákazníků/dopravců či naopak výrobců těch vozidel s nedostatečnou vlastní kapacitou pro rychlé dodání nárazové objednávky).

Odpovědět