Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 16.8.2013 10:18

Více informací mám, ale více informací je bohužel to, že jasno ještě není. Pokud by to dopadlo dobře, tak by se dělal úsek Vozovna Vokovice včetně nové křižovatky - Bořislavka (v tom zahrnuty již dělané kusy. Úseky Hadovka - Thákurova a Vozovna Vokovice - Divoká Šárka by zůstaly BKV. Ale ještě o tom není rozhodnuto.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 15.8.2013 19:55

Na facebooku Vozovny Vokovice bylo dnes nasdíleno toto:
Vážení přátelé,

dle dnes zjištěných informací by od 28.9.2013 počínaje prvním ranním výjezdem měl být zprovozněn úsek trati v ulicích Milady Horákové a Svatovítské..
V provozu bude úsek Hradčanská-Prašný most-Vozovna Střešovice/Brusnice,
Hradčanská-Vítězné náměstí-Podbaba

Tramvajová trať v Evropské ulici by se měla i přes všechny problémy začít každým dnem rekonstruovat. Plánované obnovení provozu se chystá na polovinu až konec Listopadu.

Vozovna Vokovice bude mít kompletně předělaný dvůr s přípravou na objízdnou kolej. Objízdná kolej bude zhotovena příští rok. Koleje v hale depa by měly být už zrekonstruované ve 3 lodích. (MB)
Má někdo bližší informace? Napsali dál, že aktuální verzí je kompletní rekonstrukce, čímž asi úsek mezi vozovnou a Divokou Šárkou mohli myslet jen těžko...

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od malesak » 14.8.2013 18:32

Aha, díky za objasnění :)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 14.8.2013 9:00

Protože na Poděbradské to bylo poprvé, panovala ještě neopodstatněná hysterie z S49 a někteří činitelé se báli udělat obyčejný přechodový kus, výrobce zcela správně vycítil šanci vyrobit přechodový kus "de luxe" a prodat jej. Vzpomeňte si na hrůzostrašné články na tehdejším Ďuranově plátku DP-ARENA, vysvětlující jaké peklo nás s S49 čeká a že v městech, kde tyto kolejnice používají by to měli co nejdřív zrušit, než všichni zemřou.

Ten mezikus na Evropské není "natvrdo svaří", je tam taky předem vyrobený přechodový kus, na fotce jsou dokonce vidět zabroušené svary na jeho začátku a konci, jen už není tak megalomanský jako na Poděbradské. Kdo chce vidět metodu "natvrdo svaří", tomu doporučuju výlet do Bratislavy.

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od malesak » 13.8.2013 22:14

Malý dotaz - Proč se při prvním užití S49 na Poděbradské užíval takový velký přechodový mezikus, když teď se natvrdo svaří B1/S49 a ničemu to nevadí?

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 13.8.2013 21:53

Na Evropské vznikají malé zelené oázy v podobě zatravněných úseků kolejí S49. Napovídá tomu negativní retardér, kryty pružných úchytů a dlažba podél vnitřní strany obrubníků tramvajového pásu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 13.8.2013 19:26

von Špilberk píše:willyjeff: Já tam dlouho nejel ani jako řidič, ani jako kaštan, takže pro mne novinka. A nikdo to tady nehlásil. :D
Nojo, to je taková trapná obyčejná desítka...Mě teda daleko víc "baví" ten schod na Hlávkově mostě směr Těšnov. Dřevokachna se tam dost dobře propadla až vibrovaly sedačky :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.8.2013 19:21

willyjeff: Já tam dlouho nejel ani jako řidič, ani jako kaštan, takže pro mne novinka. A nikdo to tady nehlásil. :D

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 13.8.2013 14:40

von Špilberk píše:Na Poděbradské (která měla mít reko už taky za sebou) se taky objevila první OR. Tak co. :roll: #-o
Tak je tam od doby, co se tam vzedmula kolejnice při první vlně veder. (jestli myslíš tu 10 za sjezdovkou ze smyčky Harfa).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.8.2013 13:28

Na Poděbradské (která měla mít reko už taky za sebou) se taky objevila první OR. Tak co. :roll: #-o

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 13.8.2013 11:22

Hezky to GOPovatí. Na několika místech se tam totiž lze svézt třeba i 300 metrů po luxusním svršku ve štěrkovém loži, aby následně na další kilometry koleje zmizely v bažině. Tak to už budeme mít Na50, Evropskou...hmm, smacznego! Jinak Hostivař je stále v řešení-čeká se na rozhodnutí, nebo se to zase nechá na příští dobu ledovou? Průběh zakázky se mi kvůli dementní "rychlé navigaci" nedaří zobrazit http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... index.html , ale vypsaná stále je, stejně jako Evropská.
Totiž že mnoho omezenek by se dalo odstranit několikadenní flikovačkou, podobně jako třeba Nádražní, které se za poslední 2 roky věnovalo mnohonásobně více pozornosti, přitom RTT je zde také očekávána. Zde se ve vidině reko nechává zajít technický stav do totálních sraček a jízda je čím dál větší f :zadnice cking :smt013 Další OR20 přibyla přímo před hasičárnou v zalomení DC.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.8.2013 6:52

Horoměřická: Jo, tohle už jsem taky viděl a taky nepochopil. :roll: Horší ale je, že na Horoměřické už jsou koleje S49 přivařeny k blokovým kolejnicím v BKV, takže už nemá cenu doufat, že se udělá víc. Zázrak nenastane. :roll: #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 13.8.2013 0:23

Ono to je stejně jedno, když mezitím budou úseky v BKV, které se do pár let rozpadnou...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 12.8.2013 23:03

Evropská u Horoměřické.
Ke kolejnici S49 nalepíme gumový žlábek a zabetonujeme. Kdyby aspoň dlažky. Na co pak bezžlábkové kolejnice, když se nic z proklamovaných výhod nezužitkuje. To tam už rovnou mohlo zůstat to bkv.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 27.7.2013 13:08

Eltodo je výsledek "outsorcingu" a "kvalitní správy města", neboť před lety vznikla na pozůstatcích firmy veřejné osvětlení (či jak se to jmenovalo) a to byla městská firma.
Ostatně "outsorcink" podobného střihu proběhl se spoustou (ex)městskejch firem a měl proběhnout i s našima ústředníma dílnama.
Takže tak.

Odpovědět