Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 19.8.2013 8:35

Tak ono, kdyby metro bylo vedeno podél Evropské ulice dál přímo k letišti, tak by TT v Evropské čekal bohužel zánik.
Petřiny taky potřebují opravit jak sůl. Včera jsem tudy jel a ten tankodrom co jsem tam viděl a hlavně cítil na vlastní :zadnice no nechci to už více zažít :prase

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2013 7:40

Zapomínáte na to, že si v rámci DPP platí JPT za NAD JPA... A Vy chcete aby kostky z majetku TSK šly na dvůr vozovny? :lol: :devilsmokin

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 18.8.2013 22:04

P_V píše:DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.
Tomu říkám kacířská myšlenka =D>

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.8.2013 21:58

MOp píše:A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?
DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.8.2013 21:28

Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.
A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.8.2013 20:54

MOp píše:Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.8.2013 20:32

Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bald » 18.8.2013 20:29

P_V píše:Ok, ale uznej že dlažební kostky by byly...
Co sleduju reko ve vozovně Vokovice, tak kostkama se šetří a osazují se jen tam kde je to vyloženě třeba (výhybky, někdy jen výměny). Je možný že zásoby co máme jsou určené pro části tratí v centru nebo jeho blízkosti, jako tomu bylo u Letenského tunelu nebo na Spartě. Navíc živice u kolejí už tolik nepraská, je-li to stavěno touhle metodou, příkladem může jít Karlín, Bílá Labuť... Tolik bych se toho nebál 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.8.2013 18:27

Karosák: Tak je potřeba navnadit lidi na metro... Pokud se takový stav udrží, tak na Evropské opravdu bude stačit 1 linka CD,CT...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.8.2013 17:44

Bald píše:Já nejsem zastánce otevřených svršků jak esteticky tak i prakticky, takže tohle řešení užití S49 kvituju bez nadsázky s nadšením :wink:
Ok, ale uznej že dlažební kostky by byly jednak rozebiratelné a druhak ještě víc tlumily hluk, než souvislá deska. Na přejezdech pak zákrytové panely pro přejezdy - asfalt bude po čase praskat u hran.

Karosák: V DPK psali že splítka bude.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 18.8.2013 17:30

Tak jsem si to byl projet X20: Sloup ve Svatovítské je skutečně šmakulajda a na místě vynikne ještě více. Dále v zadání RTT Evropská se píše, že je rozdělena na 3 úseky: Kolejové rozvětvení od Dejvické (rozjezdová splítka), Horoměřícká-Velekravín a Velekravín-vjezd VO. Čili jestli se borci nedohodnou, tak nebude rozjezdová splítka? Hmm... Taky jsem se na to zkoušel dívat optikou nestranného pozorovatele/obyvatele/uživatele a pocity mám podobné jako při Hostivaři-půl roku musím vopruzovat v buse a potom mi budou krásné koleje jen k nahlédnutí na pár metrech a pod okny sídliště bude nadále tankodrom. Je mi úplně u :zadnice nějaké VŘ, tamtéž mi jsou půtky a spory stavebních firem. Je to celé skupina staveb v zájmu celku. Takže nejen pro komfort obyvatel v podobě hotového díla, ale i úleva od nekonečných omezení a stavebních prací v oblasti, zvýší to popularitu tram, dále nebudu muset znovu vystěhovávat Vokovice, což se taky neudělá samo a bez nákladů navíc. Tohle chce fakt někoho zodpovídat, protože se nikam nehneme a bude to stát fůru navíc. Jako bylo to tu už probíráno, ale za takovýhle polostav bych někomu prošlápnul usměv...jenže není komu. Pěním jak MŠ nad zmršenými řešeními ala Hradčanská :smt013

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bald » 18.8.2013 16:42

P_V píše:Evropská u Horoměřické.
Ke kolejnici S49 nalepíme gumový žlábek a zabetonujeme. Kdyby aspoň dlažky. Na co pak bezžlábkové kolejnice, když se nic z proklamovaných výhod nezužitkuje. To tam už rovnou mohlo zůstat to bkv.
Ale jo, využije se až na jednu jedinou věc (prohazivost) všechno - profil kolejnice, cena kolejnice, menší plocha kolejnice, hlučnost kolejnice a oproti BKV hlavně zachování rozchodu. Není problém žlábek, je prolém hlava a ta je vyřešena na 100%. Prohození kolejnic bych tady asi v budoucnu neviděl, to je + především pro obloukové tratě. Dřív se to tu oválí výškově.
Já nejsem zastánce otevřených svršků jak esteticky tak i prakticky, takže tohle řešení užití S49 kvituju bez nadsázky s nadšením :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 16.8.2013 21:53

hmm... ale aktuální info tam není.
http://www.praha.eu/app/kmx_zpl/detailR ... aId=147348
http://www.praha.eu/app/kmx_zpl/detailR ... aId=146304

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od romanek763 » 16.8.2013 21:36


Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Looki » 16.8.2013 11:11

Absolut píše:Více informací mám, ale více informací je bohužel to, že jasno ještě není. Pokud by to dopadlo dobře, tak by se dělal úsek Vozovna Vokovice včetně nové křižovatky - Bořislavka (v tom zahrnuty již dělané kusy. Úseky Hadovka - Thákurova a Vozovna Vokovice - Divoká Šárka by zůstaly BKV. Ale ještě o tom není rozhodnuto.
No a kdyby náhodou všechno dopadlo dobře, tak Thákurova-Bořislavka reko až otevřou metro, nebo v nedohlednu? Čistě hypoteticky...

Odpovědět