Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak ono, kdyby metro bylo vedeno podél Evropské ulice dál přímo k letišti, tak by TT v Evropské čekal bohužel zánik.
Petřiny taky potřebují opravit jak sůl. Včera jsem tudy jel a ten tankodrom co jsem tam viděl a hlavně cítil na vlastní no nechci to už více zažít
Petřiny taky potřebují opravit jak sůl. Včera jsem tudy jel a ten tankodrom co jsem tam viděl a hlavně cítil na vlastní no nechci to už více zažít
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zapomínáte na to, že si v rámci DPP platí JPT za NAD JPA... A Vy chcete aby kostky z majetku TSK šly na dvůr vozovny?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tomu říkám kacířská myšlenkaP_V píše:DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.MOp píše:A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.MOp píše:Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co sleduju reko ve vozovně Vokovice, tak kostkama se šetří a osazují se jen tam kde je to vyloženě třeba (výhybky, někdy jen výměny). Je možný že zásoby co máme jsou určené pro části tratí v centru nebo jeho blízkosti, jako tomu bylo u Letenského tunelu nebo na Spartě. Navíc živice u kolejí už tolik nepraská, je-li to stavěno touhle metodou, příkladem může jít Karlín, Bílá Labuť... Tolik bych se toho nebálP_V píše:Ok, ale uznej že dlažební kostky by byly...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Tak je potřeba navnadit lidi na metro... Pokud se takový stav udrží, tak na Evropské opravdu bude stačit 1 linka CD,CT...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ok, ale uznej že dlažební kostky by byly jednak rozebiratelné a druhak ještě víc tlumily hluk, než souvislá deska. Na přejezdech pak zákrytové panely pro přejezdy - asfalt bude po čase praskat u hran.Bald píše:Já nejsem zastánce otevřených svršků jak esteticky tak i prakticky, takže tohle řešení užití S49 kvituju bez nadsázky s nadšením
Karosák: V DPK psali že splítka bude.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem si to byl projet X20: Sloup ve Svatovítské je skutečně šmakulajda a na místě vynikne ještě více. Dále v zadání RTT Evropská se píše, že je rozdělena na 3 úseky: Kolejové rozvětvení od Dejvické (rozjezdová splítka), Horoměřícká-Velekravín a Velekravín-vjezd VO. Čili jestli se borci nedohodnou, tak nebude rozjezdová splítka? Hmm... Taky jsem se na to zkoušel dívat optikou nestranného pozorovatele/obyvatele/uživatele a pocity mám podobné jako při Hostivaři-půl roku musím vopruzovat v buse a potom mi budou krásné koleje jen k nahlédnutí na pár metrech a pod okny sídliště bude nadále tankodrom. Je mi úplně u nějaké VŘ, tamtéž mi jsou půtky a spory stavebních firem. Je to celé skupina staveb v zájmu celku. Takže nejen pro komfort obyvatel v podobě hotového díla, ale i úleva od nekonečných omezení a stavebních prací v oblasti, zvýší to popularitu tram, dále nebudu muset znovu vystěhovávat Vokovice, což se taky neudělá samo a bez nákladů navíc. Tohle chce fakt někoho zodpovídat, protože se nikam nehneme a bude to stát fůru navíc. Jako bylo to tu už probíráno, ale za takovýhle polostav bych někomu prošlápnul usměv...jenže není komu. Pěním jak MŠ nad zmršenými řešeními ala Hradčanská
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale jo, využije se až na jednu jedinou věc (prohazivost) všechno - profil kolejnice, cena kolejnice, menší plocha kolejnice, hlučnost kolejnice a oproti BKV hlavně zachování rozchodu. Není problém žlábek, je prolém hlava a ta je vyřešena na 100%. Prohození kolejnic bych tady asi v budoucnu neviděl, to je + především pro obloukové tratě. Dřív se to tu oválí výškově.P_V píše:Evropská u Horoměřické.
Ke kolejnici S49 nalepíme gumový žlábek a zabetonujeme. Kdyby aspoň dlažky. Na co pak bezžlábkové kolejnice, když se nic z proklamovaných výhod nezužitkuje. To tam už rovnou mohlo zůstat to bkv.
Já nejsem zastánce otevřených svršků jak esteticky tak i prakticky, takže tohle řešení užití S49 kvituju bez nadsázky s nadšením
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
hmm... ale aktuální info tam není.romanek763 píše:http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... index.html
http://www.praha.eu/app/kmx_zpl/detailR ... aId=147348
http://www.praha.eu/app/kmx_zpl/detailR ... aId=146304
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No a kdyby náhodou všechno dopadlo dobře, tak Thákurova-Bořislavka reko až otevřou metro, nebo v nedohlednu? Čistě hypoteticky...Absolut píše:Více informací mám, ale více informací je bohužel to, že jasno ještě není. Pokud by to dopadlo dobře, tak by se dělal úsek Vozovna Vokovice včetně nové křižovatky - Bořislavka (v tom zahrnuty již dělané kusy. Úseky Hadovka - Thákurova a Vozovna Vokovice - Divoká Šárka by zůstaly BKV. Ale ještě o tom není rozhodnuto.