Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Čechově náměstí zmizí ten BKV mys?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
1) Osvětlení ve Franscouzské ulici se přesunulo ze samostatných sloupů na sloupy TV.
2) Současný stav v prostoru zastávky Vršovické nám.
Upravený návrh (pravděpodobně finální verze) prezentovaný na informačních tabulích:
3) Prostor zastávky Ruská
4) Prostor zastávky Vršovické nám. (pravděpodobně dlažba v prostoru komunikace)
5) Prostor zastávky Čechovo nám.
2) Současný stav v prostoru zastávky Vršovické nám.
Upravený návrh (pravděpodobně finální verze) prezentovaný na informačních tabulích:
3) Prostor zastávky Ruská
4) Prostor zastávky Vršovické nám. (pravděpodobně dlažba v prostoru komunikace)
5) Prostor zastávky Čechovo nám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Veřejným zakázkám vůbec nerozumím, ale pokud se dívám dobře na http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/398560 , tak tam je v poli Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie zaškrtnuto Ne...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Záleží na výši dotace. Ale při současné finanční situaci DPP si bohužel spíš představuju variantu Blava. X22+X26 (resp. 222 a 226 ) vyjdou finančně lépe než jakákoliv investice do reko. Je to smutné, ale lynčování bohužel už zakázali
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ovšem je otázka jestli není lepší obětovat dotaci a jezdit...kruťák píše:Já jsem pro, aby celou Hostivař udělal DPP sám a nas.. všem těm odvolávajícím se firmám. Ať to dělá klidně 5 let, i tak by to bylo hotový dřív než to nekonečné odvolávání. Ale bohužel to nejde a bohužel dotace...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já jsem pro, aby celou Hostivař udělal DPP sám a nas.. všem těm odvolávajícím se firmám. Ať to dělá klidně 5 let, i tak by to bylo hotový dřív než to nekonečné odvolávání. Ale bohužel to nejde a bohužel dotace...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kruták: Základní problém je, že Průběžná od křižovatky po Nádraží Strašnice je ten nejbolestivější úsek...
Proto jsem byl pro, aby ho udělala Vrchní stavba a mohlo se točit na Radošovické. Při troše vůle by se dala zrušit nástupní na Radošovické a tím by se kapacita trochu navýšila...
Proto jsem byl pro, aby ho udělala Vrchní stavba a mohlo se točit na Radošovické. Při troše vůle by se dala zrušit nástupní na Radošovické a tím by se kapacita trochu navýšila...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná lepší X22+X26 než lochnesska v rychlosti chůze.
No jestli jsem správně pochopil informace ze seznamu potkávacích míst, tak smyčka Radošovická už je stejně na jednu věc a ML bych tam tedy radši nehnal...9001 píše:kde pak budou točit M22 když nejvíc v háji je právě Průběžná
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kruták: Dít se bude... X-22 v kloubech + X-26 na Skalku. Jenom by mě zajímalo, kde pak budou točit M22 když nejvíc v háji je právě Průběžná...
Ona je taky otázka času, než někdo tenhle stav napráší oficiální cestou na Drážní úřad...
Ona je taky otázka času, než někdo tenhle stav napráší oficiální cestou na Drážní úřad...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Spíš by měl ten, co to tak vymyslel, platit DP za to, že vubec po jeho kolejích můžou odklony jezdit...9001 píše:sem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...
No snad už se to konečně rozsype a něco se s tou vitrínou našich zákonů začne dít.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Měl jsem čest to vyzkoušet... Hned panel po nájezdu dělá hezké zvuky a myslím, že zrovna busy mu davají hodně zabrat.
I Radošovické jsem viděl nákladní auta + jako bonus minimálně dvakrát hasiče...
S autem je to pěkná lochneska... Jsem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...
I Radošovické jsem viděl nákladní auta + jako bonus minimálně dvakrát hasiče...
S autem je to pěkná lochneska... Jsem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dlažba se „lámala“ sbíječkou na rameni bagru na poloviny, až třetiny při rekonstrukci smyčky Kubánské náměstí. Foto bohužel nemám, ale divil jsem se tehdy, že se někde neuskladní pro jiné použití, ale to by se musela dlažba rozebírat krumpáčem a ne bagrem.P_V píše:Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.MOp píše:Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
________
Další hřebíček do rakve Hostivařské trati v podobě dvou výkopů na silnici vedle TT
1) Mezi zastávkami Nádraží Strašnice-Na hroudě směr DC jezdí IAD a autobusy linek 188 a 196 po TT v již teď dezolátním stavu
2) Objíždění po kolejích v prostoru zastávky Radošovická ZC zde naštěstí pouze IAD
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, smyčka Červený Vrch se obnoví a bude napojená i od Šárky
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak zánik by Evropskou asi nečekal, stejně jako nezanikly tramvaje do Hloubětína s otevřením metra, naopak tratě se tam těšily rekonstrukci. Provoz by se možná omezil na jednu linku a obratiště na Červeňáku by zaniklo... - mimochodem - bude vůbec obnovené? Pokud ano, nebylo by na škodu v podobě Hlubočep, vzhledem k TT na Dědinu by mohla vzniknout napájecí linka k metru ve Veleslavíně. Je zbytečný ji tahat do Podbaby nebo kam já vim... na Petřiny, nevzpomínám si jak ty dvojky nebo dvacítky před lety byly.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já nepochybuji, že RTT Střešovická je v přípravě. Stačí vypsat VŘ a je to. Termín: dříve než RTT Hostivař.