Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 11:10

Já jsem pro, aby celou Hostivař udělal DPP sám a nas.. všem těm odvolávajícím se firmám. Ať to dělá klidně 5 let, i tak by to bylo hotový dřív než to nekonečné odvolávání. Ale bohužel to nejde a bohužel dotace...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.8.2013 10:52

kruták: Základní problém je, že Průběžná od křižovatky po Nádraží Strašnice je ten nejbolestivější úsek...

Proto jsem byl pro, aby ho udělala Vrchní stavba a mohlo se točit na Radošovické. Při troše vůle by se dala zrušit nástupní na Radošovické a tím by se kapacita trochu navýšila...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 10:29

Možná lepší X22+X26 než lochnesska v rychlosti chůze.
9001 píše:kde pak budou točit M22 když nejvíc v háji je právě Průběžná
No jestli jsem správně pochopil informace ze seznamu potkávacích míst, tak smyčka Radošovická už je stejně na jednu věc a ML bych tam tedy radši nehnal...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.8.2013 0:19

kruták: Dít se bude... X-22 v kloubech + X-26 na Skalku. Jenom by mě zajímalo, kde pak budou točit M22 když nejvíc v háji je právě Průběžná...

Ona je taky otázka času, než někdo tenhle stav napráší oficiální cestou na Drážní úřad...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 0:00

9001 píše:sem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...
Spíš by měl ten, co to tak vymyslel, platit DP za to, že vubec po jeho kolejích můžou odklony jezdit...
No snad už se to konečně rozsype a něco se s tou vitrínou našich zákonů začne dít.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 20.8.2013 22:09

Měl jsem čest to vyzkoušet... Hned panel po nájezdu dělá hezké zvuky a myslím, že zrovna busy mu davají hodně zabrat.

I Radošovické jsem viděl nákladní auta + jako bonus minimálně dvakrát hasiče...

S autem je to pěkná lochneska... Jsem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 20.8.2013 20:12

P_V píše:
MOp píše:Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.
Dlažba se „lámala“ sbíječkou na rameni bagru na poloviny, až třetiny při rekonstrukci smyčky Kubánské náměstí. Foto bohužel nemám, ale divil jsem se tehdy, že se někde neuskladní pro jiné použití, ale to by se musela dlažba rozebírat krumpáčem a ne bagrem.
________

Další hřebíček do rakve Hostivařské trati v podobě dvou výkopů na silnici vedle TT
1) Mezi zastávkami Nádraží Strašnice-Na hroudě směr DC jezdí IAD a autobusy linek 188 a 196 po TT v již teď dezolátním stavu
2) Objíždění po kolejích v prostoru zastávky Radošovická ZC zde naštěstí pouze IAD
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 19.8.2013 15:44

Jo, smyčka Červený Vrch se obnoví a bude napojená i od Šárky ;-)

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bald » 19.8.2013 15:38

Tak zánik by Evropskou asi nečekal, stejně jako nezanikly tramvaje do Hloubětína s otevřením metra, naopak tratě se tam těšily rekonstrukci. Provoz by se možná omezil na jednu linku a obratiště na Červeňáku by zaniklo... - mimochodem - bude vůbec obnovené? Pokud ano, nebylo by na škodu v podobě Hlubočep, vzhledem k TT na Dědinu by mohla vzniknout napájecí linka k metru ve Veleslavíně. Je zbytečný ji tahat do Podbaby nebo kam já vim... na Petřiny, nevzpomínám si jak ty dvojky nebo dvacítky před lety byly.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.8.2013 13:02

Já nepochybuji, že RTT Střešovická je v přípravě. Stačí vypsat VŘ a je to. Termín: dříve než RTT Hostivař. :lol: 8-)

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 19.8.2013 8:35

Tak ono, kdyby metro bylo vedeno podél Evropské ulice dál přímo k letišti, tak by TT v Evropské čekal bohužel zánik.
Petřiny taky potřebují opravit jak sůl. Včera jsem tudy jel a ten tankodrom co jsem tam viděl a hlavně cítil na vlastní :zadnice no nechci to už více zažít :prase

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2013 7:40

Zapomínáte na to, že si v rámci DPP platí JPT za NAD JPA... A Vy chcete aby kostky z majetku TSK šly na dvůr vozovny? :lol: :devilsmokin

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 18.8.2013 22:04

P_V píše:DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.
Tomu říkám kacířská myšlenka =D>

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.8.2013 21:58

MOp píše:A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?
DPP je ve vlastnictví města, silnice taky.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.8.2013 21:28

Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.
A ze ty kostky maji jineho majitele nez DPP te nenapadlo?

Odpovědět