Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 24.8.2013 16:03

Na Čechově náměstí zmizí ten BKV mys?

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 24.8.2013 14:29

1) Osvětlení ve Franscouzské ulici se přesunulo ze samostatných sloupů na sloupy TV.
2) Současný stav v prostoru zastávky Vršovické nám.
Upravený návrh (pravděpodobně finální verze) prezentovaný na informačních tabulích:
3) Prostor zastávky Ruská
4) Prostor zastávky Vršovické nám. (pravděpodobně dlažba v prostoru komunikace)
5) Prostor zastávky Čechovo nám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 21.8.2013 16:55

Veřejným zakázkám vůbec nerozumím, ale pokud se dívám dobře na http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/398560 , tak tam je v poli Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie zaškrtnuto Ne...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 16:02

Záleží na výši dotace. Ale při současné finanční situaci DPP si bohužel spíš představuju variantu Blava. X22+X26 (resp. 222 a 226 :lol: ) vyjdou finančně lépe než jakákoliv investice do reko. Je to smutné, ale lynčování bohužel už zakázali :evil:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.8.2013 14:22

kruťák píše:Já jsem pro, aby celou Hostivař udělal DPP sám a nas.. všem těm odvolávajícím se firmám. Ať to dělá klidně 5 let, i tak by to bylo hotový dřív než to nekonečné odvolávání. Ale bohužel to nejde a bohužel dotace...
Ovšem je otázka jestli není lepší obětovat dotaci a jezdit...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 11:10

Já jsem pro, aby celou Hostivař udělal DPP sám a nas.. všem těm odvolávajícím se firmám. Ať to dělá klidně 5 let, i tak by to bylo hotový dřív než to nekonečné odvolávání. Ale bohužel to nejde a bohužel dotace...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.8.2013 10:52

kruták: Základní problém je, že Průběžná od křižovatky po Nádraží Strašnice je ten nejbolestivější úsek...

Proto jsem byl pro, aby ho udělala Vrchní stavba a mohlo se točit na Radošovické. Při troše vůle by se dala zrušit nástupní na Radošovické a tím by se kapacita trochu navýšila...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 10:29

Možná lepší X22+X26 než lochnesska v rychlosti chůze.
9001 píše:kde pak budou točit M22 když nejvíc v háji je právě Průběžná
No jestli jsem správně pochopil informace ze seznamu potkávacích míst, tak smyčka Radošovická už je stejně na jednu věc a ML bych tam tedy radši nehnal...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.8.2013 0:19

kruták: Dít se bude... X-22 v kloubech + X-26 na Skalku. Jenom by mě zajímalo, kde pak budou točit M22 když nejvíc v háji je právě Průběžná...

Ona je taky otázka času, než někdo tenhle stav napráší oficiální cestou na Drážní úřad...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 21.8.2013 0:00

9001 píše:sem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...
Spíš by měl ten, co to tak vymyslel, platit DP za to, že vubec po jeho kolejích můžou odklony jezdit...
No snad už se to konečně rozsype a něco se s tou vitrínou našich zákonů začne dít.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 20.8.2013 22:09

Měl jsem čest to vyzkoušet... Hned panel po nájezdu dělá hezké zvuky a myslím, že zrovna busy mu davají hodně zabrat.

I Radošovické jsem viděl nákladní auta + jako bonus minimálně dvakrát hasiče...

S autem je to pěkná lochneska... Jsem zvědavý jak DPP proplatí proražené pneumatiky o vystouplé střední panely...

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 20.8.2013 20:12

P_V píše:
MOp píše:Kostky jsou dvakrat drazsi a priblizne i stejne tak dvakrat dele se zrizuji. Proto je vsude vyblity asfalt..
Hromada kostek se právě vykopala ve Svatovítské... materiál zadarmo.
Dlažba se „lámala“ sbíječkou na rameni bagru na poloviny, až třetiny při rekonstrukci smyčky Kubánské náměstí. Foto bohužel nemám, ale divil jsem se tehdy, že se někde neuskladní pro jiné použití, ale to by se musela dlažba rozebírat krumpáčem a ne bagrem.
________

Další hřebíček do rakve Hostivařské trati v podobě dvou výkopů na silnici vedle TT
1) Mezi zastávkami Nádraží Strašnice-Na hroudě směr DC jezdí IAD a autobusy linek 188 a 196 po TT v již teď dezolátním stavu
2) Objíždění po kolejích v prostoru zastávky Radošovická ZC zde naštěstí pouze IAD
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 19.8.2013 15:44

Jo, smyčka Červený Vrch se obnoví a bude napojená i od Šárky ;-)

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bald » 19.8.2013 15:38

Tak zánik by Evropskou asi nečekal, stejně jako nezanikly tramvaje do Hloubětína s otevřením metra, naopak tratě se tam těšily rekonstrukci. Provoz by se možná omezil na jednu linku a obratiště na Červeňáku by zaniklo... - mimochodem - bude vůbec obnovené? Pokud ano, nebylo by na škodu v podobě Hlubočep, vzhledem k TT na Dědinu by mohla vzniknout napájecí linka k metru ve Veleslavíně. Je zbytečný ji tahat do Podbaby nebo kam já vim... na Petřiny, nevzpomínám si jak ty dvojky nebo dvacítky před lety byly.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.8.2013 13:02

Já nepochybuji, že RTT Střešovická je v přípravě. Stačí vypsat VŘ a je to. Termín: dříve než RTT Hostivař. :lol: 8-)

Odpovědět