Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 28.8.2013 20:16

Není to tak dlouho, co proběhla rekonstrukce TT v zastávce Jana Masaryka a už vznikly v asfaltu vyjeté koleje od autobusů linek 135 a X22. Otázkou je, proč zde není stejný povrch jako v zastávce Podbaba DC, kde je daleko větší frekvence autobusů a koleje se netvoří.

+ přikládám dokumentační fotku ze zhlaví Vokovické vozovny.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 28.8.2013 19:09

Blaueminenece: Hradčanská - křivost je částečně díky foťáku, ale i tak se to ještě musí podbít. Takhle to nezůstane. :wink:

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 28.8.2013 14:35

Blaueminence píše:Nádraží Veleslavín:
http://i39.tinypic.com/2zfsr4l.jpg a http://i41.tinypic.com/usguc.jpg
Když připustíme, že by se kompletní rekonstrukce nedělala, co by se stalo na místě tohoto schodu? :)
Copak ony se ty panely ještě budou odstraňovat? Měl jsem za to, že to jak to tam je dnes (BKV/S49) už je trvalý stav, pochopitelně po podbití toho schodu.

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Venca » 28.8.2013 14:07

Blaueminence píše:Hradčanská:
http://i43.tinypic.com/mhztiw.jpg
Je takováhle křivost kolejnic způsobená úhlem focení a v normě, nebo se to před zahájením provozu ještě vyrovná?
I podle toho sterku bych soudil, ze trat je zatim jen polozena a zasypana sterkem a ceka na podbiti, ktere vyrovna vyskovou i smerovou geometrii koleji.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 28.8.2013 13:46

Hradčanská:
http://i43.tinypic.com/mhztiw.jpg
Je takováhle křivost kolejnic způsobená úhlem focení a v normě, nebo se to před zahájením provozu ještě vyrovná?

Nádraží Veleslavín:
http://i39.tinypic.com/2zfsr4l.jpg a http://i41.tinypic.com/usguc.jpg
Když připustíme, že by se kompletní rekonstrukce nedělala, co by se stalo na místě tohoto schodu? :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.8.2013 13:36

Reko obratiště...nevím, jestli jsou nutná tak silná slova, natožpak činy. Ještě jsi opomněl Kubánské nám. Myslím, že v případě obratišť bych byl spokojen i s low-cost řešením, tedy výměna kolejiva a návrat původní geometrie, tedy jen oprava. Na Starém Hloubětíně je to docela o fous na střední x vnější s předjížděním. Námezníky tam byly evidentně posouvány, ale i tak je podle mě KT x KT na chlupatej chlup... Ale nemám nic ověřeno, jen jsem si všiml při své cestě po střední s wanou, že hrazdu jsem měl skoro nad levou kolejnicí vnější 8-[ Vnitřní kolej podle mě nepotřebuje vážnějšího zásahu a podobnou péči by potřebovala taktéž vnější+střední v Braníku. Jinak byla vyvařena vnější kolej smyčky v Kobylisích.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 27.8.2013 13:33

V Řepých #-o

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 27.8.2013 13:25

9001 píše:
kruťák píše:Kdy se naposled v rámci reko rekonstruovalo obratiště?
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka :shock:
Třeba to bude na etapy. Já bych to bral jako velké plus. Aspon by od Lehovce po Harfu byl komplet nový svršek.
Také jsem si uvedeného všiml a vyvodil jsem závěr, že půjde o etapy =
1. dnes známá - obsahující námi domýšlenou reko obr. Star. Hloubětín
2. pár denní - víkendová/třídenní či max. týdenní se všemi linkami ukončenými v čerstvě zreko obratišti a obsahující reko cca těchto 130m mezi současným OKS u zastávek Kbelská a výhybkami nereko křížení Starý Hloubětín

Jinak reko obratiště při reko TT - byla v Řepých. Vlastně se dá také uvést i v Levského a Lehovec (i když tam byla spíše jen oprava = výměna či zrušení výhybek a minimálně 1/2 "želez" - všech v obloucích).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.8.2013 12:36

kruťák píše:Kdy se naposled v rámci reko rekonstruovalo obratiště?
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka :shock:
Třeba to bude na etapy. Já bych to bral jako velké plus. Aspon by od Lehovce po Harfu byl komplet nový svršek.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 27.8.2013 12:25

Kdy se naposled v rámci reko rekonstruovalo obratiště?
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka :shock:

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 27.8.2013 11:40

Netvrdím, že "u" = "v", jenom jsem citoval jedinou informaci, která se smyčky týká a je uvedena na http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/329653

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 27.8.2013 11:22

skyo píše:
chemik píše:Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?
V oznámení o zakázce je uvedené toto:
vyjma kolejové konstrukce u tramvajového obratiště Starý Hloubětín.
Dej sem odkaz na celé znění - "u" není rovno "v" = to co jsi odcitoval, vyjímá z reko konstrukci (dvoukolejného) kolejového křížení (s třemi dvoukolejnými oblouky, z nichž jeden bude během reko pojížděn pravidelnou l.16 a nočkou) nalézající se v pozemní komunikaci, ale vůbec nevylučuje reko samotného obratiště ležícího mimo PK.

Pokud tu je zpráva, že se viditelně vyznačovalo v obratišti Starý Hloubětín, které jsem nedávno osobně s TRAM po dlouhé době využíval (při čemž jsem zjisti opravdu žalostný tecnický stav tamních kolejí), tak očekávám, že v dokumentech o reko TT je něco jako "od obratiště Harfa (mimo) po obratiště Starý Hloubětín (včetně) - vyjma kolejové konstrukce ...." = je připravována REKO určitého úseku (v tomto případě i s 1 obratištěm), v němž se však najde jedno přerušení ponechaným stávajícím křížením.

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 27.8.2013 10:21

chemik píše:Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?
V oznámení o zakázce je uvedené toto:
vyjma kolejové konstrukce u tramvajového obratiště Starý Hloubětín.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od chemik » 27.8.2013 9:38

na Poděbradský se minulej tejden objevilo spoustu malůvek, dnes je ve smyčce starý hloubětín několik aut hochtief a skupina kapacit s deskama, všechno si fotí, furt něco píšou...
Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.8.2013 8:35

Ktman: Doporučuji svezení od M22 od Otakarovy na konečnou. To je libovka...

Odpovědět