Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to tak dlouho, co proběhla rekonstrukce TT v zastávce Jana Masaryka a už vznikly v asfaltu vyjeté koleje od autobusů linek 135 a X22. Otázkou je, proč zde není stejný povrch jako v zastávce Podbaba DC, kde je daleko větší frekvence autobusů a koleje se netvoří.
+ přikládám dokumentační fotku ze zhlaví Vokovické vozovny.
+ přikládám dokumentační fotku ze zhlaví Vokovické vozovny.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Blaueminenece: Hradčanská - křivost je částečně díky foťáku, ale i tak se to ještě musí podbít. Takhle to nezůstane.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Copak ony se ty panely ještě budou odstraňovat? Měl jsem za to, že to jak to tam je dnes (BKV/S49) už je trvalý stav, pochopitelně po podbití toho schodu.Blaueminence píše:Nádraží Veleslavín:
http://i39.tinypic.com/2zfsr4l.jpg a http://i41.tinypic.com/usguc.jpg
Když připustíme, že by se kompletní rekonstrukce nedělala, co by se stalo na místě tohoto schodu?
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
I podle toho sterku bych soudil, ze trat je zatim jen polozena a zasypana sterkem a ceka na podbiti, ktere vyrovna vyskovou i smerovou geometrii koleji.Blaueminence píše:Hradčanská:
http://i43.tinypic.com/mhztiw.jpg
Je takováhle křivost kolejnic způsobená úhlem focení a v normě, nebo se to před zahájením provozu ještě vyrovná?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hradčanská:
http://i43.tinypic.com/mhztiw.jpg
Je takováhle křivost kolejnic způsobená úhlem focení a v normě, nebo se to před zahájením provozu ještě vyrovná?
Nádraží Veleslavín:
http://i39.tinypic.com/2zfsr4l.jpg a http://i41.tinypic.com/usguc.jpg
Když připustíme, že by se kompletní rekonstrukce nedělala, co by se stalo na místě tohoto schodu?
http://i43.tinypic.com/mhztiw.jpg
Je takováhle křivost kolejnic způsobená úhlem focení a v normě, nebo se to před zahájením provozu ještě vyrovná?
Nádraží Veleslavín:
http://i39.tinypic.com/2zfsr4l.jpg a http://i41.tinypic.com/usguc.jpg
Když připustíme, že by se kompletní rekonstrukce nedělala, co by se stalo na místě tohoto schodu?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Reko obratiště...nevím, jestli jsou nutná tak silná slova, natožpak činy. Ještě jsi opomněl Kubánské nám. Myslím, že v případě obratišť bych byl spokojen i s low-cost řešením, tedy výměna kolejiva a návrat původní geometrie, tedy jen oprava. Na Starém Hloubětíně je to docela o fous na střední x vnější s předjížděním. Námezníky tam byly evidentně posouvány, ale i tak je podle mě KT x KT na chlupatej chlup... Ale nemám nic ověřeno, jen jsem si všiml při své cestě po střední s wanou, že hrazdu jsem měl skoro nad levou kolejnicí vnější Vnitřní kolej podle mě nepotřebuje vážnějšího zásahu a podobnou péči by potřebovala taktéž vnější+střední v Braníku. Jinak byla vyvařena vnější kolej smyčky v Kobylisích.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Také jsem si uvedeného všiml a vyvodil jsem závěr, že půjde o etapy =9001 píše:Třeba to bude na etapy. Já bych to bral jako velké plus. Aspon by od Lehovce po Harfu byl komplet nový svršek.kruťák píše:Kdy se naposled v rámci reko rekonstruovalo obratiště?
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka
1. dnes známá - obsahující námi domýšlenou reko obr. Star. Hloubětín
2. pár denní - víkendová/třídenní či max. týdenní se všemi linkami ukončenými v čerstvě zreko obratišti a obsahující reko cca těchto 130m mezi současným OKS u zastávek Kbelská a výhybkami nereko křížení Starý Hloubětín
Jinak reko obratiště při reko TT - byla v Řepých. Vlastně se dá také uvést i v Levského a Lehovec (i když tam byla spíše jen oprava = výměna či zrušení výhybek a minimálně 1/2 "želez" - všech v obloucích).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Třeba to bude na etapy. Já bych to bral jako velké plus. Aspon by od Lehovce po Harfu byl komplet nový svršek.kruťák píše:Kdy se naposled v rámci reko rekonstruovalo obratiště?
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdy se naposled v rámci reko rekonstruovalo obratiště?
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka
Spíš mě zaráží, že je v zadání napsáno po křižovatku Kbelská včetně, a přitom na Ledovec bude jezdit 16ka
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Netvrdím, že "u" = "v", jenom jsem citoval jedinou informaci, která se smyčky týká a je uvedena na http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/329653
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dej sem odkaz na celé znění - "u" není rovno "v" = to co jsi odcitoval, vyjímá z reko konstrukci (dvoukolejného) kolejového křížení (s třemi dvoukolejnými oblouky, z nichž jeden bude během reko pojížděn pravidelnou l.16 a nočkou) nalézající se v pozemní komunikaci, ale vůbec nevylučuje reko samotného obratiště ležícího mimo PK.skyo píše:V oznámení o zakázce je uvedené toto:chemik píše:Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?vyjma kolejové konstrukce u tramvajového obratiště Starý Hloubětín.
Pokud tu je zpráva, že se viditelně vyznačovalo v obratišti Starý Hloubětín, které jsem nedávno osobně s TRAM po dlouhé době využíval (při čemž jsem zjisti opravdu žalostný tecnický stav tamních kolejí), tak očekávám, že v dokumentech o reko TT je něco jako "od obratiště Harfa (mimo) po obratiště Starý Hloubětín (včetně) - vyjma kolejové konstrukce ...." = je připravována REKO určitého úseku (v tomto případě i s 1 obratištěm), v němž se však najde jedno přerušení ponechaným stávajícím křížením.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V oznámení o zakázce je uvedené toto:chemik píše:Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?
vyjma kolejové konstrukce u tramvajového obratiště Starý Hloubětín.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
na Poděbradský se minulej tejden objevilo spoustu malůvek, dnes je ve smyčce starý hloubětín několik aut hochtief a skupina kapacit s deskama, všechno si fotí, furt něco píšou...
Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?
Ale k tématu - značky jsou malovaný i ve smyčce, znamená to tedy, že se bude předělávat i smyčka starý hloubětín?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ktman: Doporučuji svezení od M22 od Otakarovy na konečnou. To je libovka...