Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.10.2013 19:09

MOp píše:Treba proto, ze se nemuze na x mesicu zavrit prejezd pres mestsky okruh..
Ale opravit se to stejně někdy musí, takže to zrovna není moc dobrý argument...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4679
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 12.10.2013 18:53

Treba proto, ze se nemuze na x mesicu zavrit prejezd pres mestsky okruh..

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 12.10.2013 18:35

Kdy? Proč se to neudělá najednou komplet?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4679
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 12.10.2013 18:30

Zatim ne, ale bude.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 12.10.2013 18:28

Dělala se v rámci Poděbradské rekonstrukce až do zastávek Kbelská?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 12.10.2013 18:14

Shit, a já už tajně doufal, že nevznikne, podobně jako jsem vždy před zvoněním doufal, že úča zapomene na domácí úlohu :evil: Jinak BKV též Čechovo náměstí ZC a podbíječka v akci mezi Elektrou a Podkovou...

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od jaluh » 12.10.2013 18:00

Asi během dneška byly položeny vysloužilé BKV panely do prostoru budoucí zastávky Krymská DC.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 12.10.2013 11:35

Když se na to podíváš pořádně, tak ten "hrot" připomíná jazyk vexle. Takže to je na to stavěný. Na tý Pobřežní cestě jsem na to taky nejdřív koukal divně, ale nedělá to nic ani když jsem to chroustnul v +/- padesátce. Už se to tam chvíli válí a žádná OR se neobjevila (zatim) :D

Sice to vypadá "nelogicky" a taky netuším proč se to dělá jednou tak a jednou onak, ale z praxe můžu potvrdit že to problémů nečiní.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3721
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 12.10.2013 11:08

thriller2 píše:Není to náhodou tak, že na začátek té dilatace se vjíždí proti hrotu a na konci po hrotu? Na fotce je vidět jen konec.
Mám na mysli hrot na vnitřní straně, kde je okolek. V sousední koleji je to po hrotu. Ale dám na Absoluta.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 11.10.2013 23:39

Není to náhodou tak, že na začátek té dilatace se vjíždí proti hrotu a na konci po hrotu? Na fotce je vidět jen konec.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 11.10.2013 23:30

U této dilatace je úplně fuk, zda se pojíždí po hrotu nebo proti. Ostatně testovací provoz probíhá na vjezdu do zastávky Pobřežní cesta už dlouho, aniž by budil zájem šotoušů.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2931
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 11.10.2013 23:16

Já tedy vidím rozdíl jen v tom zda je špička vpravo nebo vlevo, což je teoreticky fuk, páč kolo by mělo být teoreticky uprostřed, takže podle mě je to úplně fuk, zda je špička vpravo nebo vlevo...

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 11.10.2013 22:19

MM-Mikulovsky píše:
P_V píše:Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
velmi zajímavý podnět - může někdo znalý odpovědět?
U Nuselského mostu je použita dilatace stejně na trati metra (proti hrotu) viz foto z metroweb.cz

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.10.2013 22:05

trainzjohny píše:Jak toho prosím dosáhnout ? Vždy bude přece ta kolej tvořit špičku !
špičku tvořit bude, ale jde o směr běžného/pravidelného pojíždění TRAM po/proti ní!
Na fotu se díváme na pravé kolejnici=po směru jízdy proti hrotu špičky a P_V měl zajímavý dotaz, jestli není bezpečnější, aby vlaky jezdili pravidelně po hrotu špičky.

PS: Velmi se přiznám, že ani nevím jak je to instalováno u stejného typu dilatačního zařízení v zastávkách Pobřežní cesta.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2931
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 11.10.2013 21:49

Jak toho prosím dosáhnout ? Vždy bude přece ta kolej tvořit špičku !

Odpovědět