Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 17.10.2013 8:20

ta Krymská dc. to bude bruntál. Hlavně, když budou pojížděné koleje auty. 22 v intervalu 4 minuty, do toho se motají ty čtyřky, nebo co tam jezdilo a určitě tam bude stavět ještě ten bus. každý se ve stanici zdrží minutu a než se do ní dostane... To budou kolony až do :zadnice

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 17.10.2013 4:48

Fotky tuším z neděle.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

dreamliner
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 20.4.2010 20:45

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od dreamliner » 16.10.2013 21:35

Děkuju Vám, potěšil jste mě :)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.10.2013 21:31

Zastávka Ruská dc (její nástupní hrana) je již budována skutečně před křižovatkou s Ruskou, protože z okolí na ní bude bezpečnější přístup. Protože ale následně vznikla větší mezera mezi zastávkami před zastávkou Jana Masaryka, byla doplněna i zastávka Krymská.

dreamliner
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 20.4.2010 20:45

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od dreamliner » 16.10.2013 21:23

Dobrý den,
prosím Vás o informaci. Proč se zrušila zastávka Ruská ve směru nám. Míru ? Bude posunuta proti směru do ulice Moskevká (kde kdysi bývala) ? Nebo bude jen stanice Krymská? V okolí bydlí mnoho starých lidí, kteří budou nadšeni, když v zimě půjdou na stanici nikdy neudržovaným chodníkem kolem oppěrné zdi, vysokým sněhem, zato delší trasu...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.10.2013 11:23

Zakutaleny.banan píše:Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.
Nejprve byl projekt pouze na Moskevskou (RTT + krásno okolo). DPP si ale uvědomil, že když bude Moskevská zavřená 6 měsíců, tak by mohl za tu dobu udělat i reko Francouzské, která sice nebyla v úplně tragickém stavu, ale brzo by k němu dospěla. Načež P10 požádala o možnost realizovat zastávku Krymská dc. Ta už ale nebyla obsahem RTT Francouzská, bo ta se dělala narychlo, aby se stihla do začátku Moskevské. Tak se namalovala zvlášť a tuším, že Krymskou zaplatí P10 z toho krásna, které dodělá v Moskevské příští rok )a současně jí taky udělá). K tomu patří samozřejmě i dokončení zastávek Vršovické nám. do "krásné" podoby (taky tam je zatím provizorium). Ještě je problém v koordinaci tuším s vodaři. V Moskevské to zdržují celé vlastně od začátku a proto dodělání "krásna" až příští rok, ve Francouzské nejprve nic nepotřebovali a nakonec to vedle kolejí rozkopou příští rok a budou dělat nový vodovod. Takže by pak překopali i nové zastávky Krymská, které budou jako mys obousměrně. Tj. jen blázen by je stavěl letos. Takže je to složité, ale příští rok to zmizí a bude to vypadat neobludně.

Pokusím se zařídit, aby se toto info v nějaké podobě objevilo na nějakých tabulích na zastávkách po zprovoznění, aby si lidé neťukali na čelo...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 16.10.2013 10:56

Docasnost hlavne zavisi na mestske casti, ktera neco slibila, schvalila a pak nesplnila..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.10.2013 9:02

Zakutaleny.banan píše:Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.
Podle Absoulta to je dočasné, ale osobně se mi z celé slavé rekonstrukce zvedá kufr...

Zakutaleny.banan
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 14.2.2007 11:14

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Zakutaleny.banan » 15.10.2013 23:39

Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 13.10.2013 17:35

m@rtin píše:Tomu teda taky nerozumím. Nikdo přeci nechce, aby se přejezd Průmyslové dělal tak dlouho, jako samotná výluka Poděbradské. Jen se pozastavuju nad tím, proč se neudělá v rámci týhle výluky? Mouchy na tom hledám, protože cestující budou nuceni na čas zase používat náhradní dopravu jen kvůli úseku dlouhém 145 m... tedy pokud tím jindy a na chvíli myslíš třeba jaro 2014.
Výluka končí 12.11.2013 a předpokládám, že s uzavřením přejezdu přes Kbelskou se čeká na dokončení Poděbradské po obratiště Starý Hloubětín, aby tramvaje mohli jezdit jak v úseku Balabenka - Nádraží Libeň - Starý Hloubětín, tak Balabenka - Nádraží Vysočany - Starý Hloubětín a nedostupný tak zůstal jenom krátký úsek Starý Hloubětín - Lehovec, což znamená i jednodušší NAD.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 13.10.2013 17:04

A ona jiz vyluka snad skoncila? Vsak jsem psal, ze zatim se nehrablo, ale pokud je mi znamo, tak stale plati "hrabne se".

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 13.10.2013 17:01

MOp píše:Treba proto, ze se nemuze na x mesicu zavrit prejezd pres mestsky okruh. Ale ono se to behem vyluky opraví! Jen se to proste zavre jindy a na chvili. Nevim, proc furt hledate mouchy tam, kde nejsou...
Tomu teda taky nerozumím. Nikdo přeci nechce, aby se přejezd Průmyslové dělal tak dlouho, jako samotná výluka Poděbradské. Jen se pozastavuju nad tím, proč se neudělá v rámci týhle výluky? Mouchy na tom hledám, protože cestující budou nuceni na čas zase používat náhradní dopravu jen kvůli úseku dlouhém 145 m... tedy pokud tím jindy a na chvíli myslíš třeba jaro 2014.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 13.10.2013 12:15

martin8211 píše:Jaká OR bude na novém mostě? 50, 60 nebo méně?
Chceš naznačit, že bourání rámusáku je unáhlené? :D

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martin8211 » 13.10.2013 10:53

Jaká OR bude na novém mostě? 50, 60 nebo méně?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 13.10.2013 10:40

autor Pavel Šebor

sobotní Trojský most http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/131012/

a Troja http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/131012/

Odpovědět