Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Na koridoru bych ten aparát chápal. Jedna kolej musí zůstat v provozu, tak se po ní nemůže nic navážet. Ale tady to zkrátka nechápu. Taky nechápu, proč vás napadlo, že by se měly žebříky navážet od Olšan Já to vidím tak, že DP a Město by měli mít zájem (kvůli cestujícím v MHD i všeobecnému bordelu na Evropské), aby byla výluka co nejkratší (a ne si z úsporných důvodů libovat v co nejdelší ), takže by mohli být nápomocni hledání a poskytnutí vhodného místa na žebříky. Že by se nenašlo místo třeba na Vypichu nebo v areálu garáží Řepy Kdyby se chtělo a hledalo se, určitě by se našlo.
Ale když jste s délkou výluky a tempem prací spokojeni a nevadí vám to, tak OK, beru to, ale zase vy berte, že mně to vadí a spokojen nejsem, proto přemýšlím o tom, jestli by to náhodou nešlo rychleji. Tak asi nešlo, no.
(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)
Ale když jste s délkou výluky a tempem prací spokojeni a nevadí vám to, tak OK, beru to, ale zase vy berte, že mně to vadí a spokojen nejsem, proto přemýšlím o tom, jestli by to náhodou nešlo rychleji. Tak asi nešlo, no.
(Přitom na montáž žebříků se mohl využít čas v létě, kdy práce na Evropské prakticky stála, teď by je jen navezli a bylo by hotovo.)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Krásná ilustrace-například zrovna tyto transporty přes město by nebyly ideální, nehledě na cenu. Asi si nebude APB účtovat za kamionkilometr s kolejovými poli totéž co dodávka co ti veze domů křeslo ze Sconta. A pak kudy ten náklad poveze? Centrem? Veletržní, Kulaťák? Nebo po okruhu? To je přes 30 km jen jedním směrem. Kolikrát se musí otočit? Nevím, jen mi přijde poněkud prosté, zvolat do vvětru, že je to blbost!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Přesně tak. Hlavně DPP tady uplatnuje znalost prostředí. Nebo si myslíte, že by Subtera získala možnost "odložit" si kolejová pole u Olšanských hřbitovů?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
vŠ: Pokládačka pražců zřejmě své kouzlo mít bude, když je k vidění na koridorových stavbách. Na stavbě TT jí možná jen zkoušejí zda-li se jim osvědčí. Předmontované žebříky jsou fajn, ale musíš mít kde je předmontovat a potom mít co nejsnažší přepravu na místo pokládky, což se ti ne vždy poštěstí, takže bych ten vynález, s pramalou znalostí jeho efektivity, nezatracoval.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Marek B.: To bude asi trochu komplikovanější, než BKV, kde stačí vydloubat gumy a kolejnice je placatá tudíž ohebná.
petr03: Tak to asi dřív než za 30 let nebude, soudě podle toho, jak dlouho vydržel schválně nerekonstruovaný úsek na Střelničné kvůli budoucí stavbě metra (která nakonec byla jinde...)
petr03: Tak to asi dřív než za 30 let nebude, soudě podle toho, jak dlouho vydržel schválně nerekonstruovaný úsek na Střelničné kvůli budoucí stavbě metra (která nakonec byla jinde...)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten jerab me taky dostal. Lamal jsem si taky hlavu proc.trainzjohny píše:Tím tedy lze brát test z Kobylis jako úspěšný ?
Mmch, větší jeřáb už nenašli ?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tím tedy lze brát test z Kobylis jako úspěšný ?
Mmch, větší jeřáb už nenašli ?
Mmch, větší jeřáb už nenašli ?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak výhoda těch panélů snad je, že při případném zahlubování se dají zase vyndat a pak vrátit, ne? Takže to rozhodně zmařená investice není.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to zahloubeni taky nebude hned, i kdyby se zaclo pristi rok, tak dalsi dva roky se bude stavet, to uz jsme na cca 3 rokach, v tomto state realne 5 letech, tak proc to neudelat poradne. Stejne tato krizovatka musi byt zachovana, takze proto se to dela takto.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mimo jiné to asi znamená, že ještě nedávno hlásaný plán magistrátu na zahloubení Kbelské-Průmyslové padá k ledu, když se to tam tak pěkně rekonstruuje.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je to LRB jako na Kobylisech.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zajímavé! Který typ panelů to je, ten co byl použit na Kulaťáku, nebo ten co byl použit u metra Kobylisy?von Špilberk píše:A intenzivní práce na přejezdu Kbelská:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A intenzivní práce na přejezdu Kbelská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak něco jiného: Na Poděbradské komplet koleje z Harfy na Starý Hloubětín, kromě opravdu velmi krátkého úseku před Elektrou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 27.10.2013 16:06, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Se nesměj. Výlukou tram se ušetří na každém spoji 6 km a při dvou linkách to hodí slušný balík.
X20,X26 jdou přece z jiné kasičky než provozní. V lepším případě se to schová do metra, v horším to půjde z nákladů na reko.
X20,X26 jdou přece z jiné kasičky než provozní. V lepším případě se to schová do metra, v horším to půjde z nákladů na reko.