po mé včerejší směně na l3 doplňuji - invalidovna modrý (ovšem zrovna zejména ve směru dc mi připadal tento pás již značně ošoupaný)petr91 píše:Zastávky s barevnou nástupní hranou:
červené:
(22x)
Vozovna Vokovice, Nádraží Veleslavín, Červený Vrch, Dejvická, Vítězné nám., Slídliště Řepy, Blatiny, Slánská, Hlušičkova, Krematorium Motol, Motol, Vozovna Motol, Hotel Golf, Poštovka, Kotlářka, Kavalírka, Poliklinika Modřany, Čechova Čtvrť, Nademlejsnká, U Elektry, Podkovářská
bílé:
(6x+3x)
Vinohradské hřbitovy, Želivského, Národní třída, Horoměřická, Podbaba, Zelená (zastávky v provizorním provedení Krymská, Vršovické nám., Čechovo nám.)
žluté:
(6x)
Přístaviště, Dvorce, Kublov, Podolská vodárna, Průběžná, Nádraží Holešovice
V příloze barevně označeny zastávky s barvou kontrastního pásu (fialová znázorňuje bílou barvu ve skutečnosti). Použité schéma ROPID r.2008
Pokud někoho napadají další, tak mě prosím doplňte, například si nejsem jist u zastávek Bulovka a Vychovatelna.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zamková dlažba ve Vršovické je pěkná pra*árna. Tam původně byla mozaiková dlažba. To už je lepší asfalt, alespoň to není kýč a nehraje si na nic.
Jinak doufám, že se na Karlák použije to segmentové trubkové zábradlí (jako teď na Kubáni) a ne nějaký super design.
Jinak doufám, že se na Karlák použije to segmentové trubkové zábradlí (jako teď na Kubáni) a ne nějaký super design.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MS: to zni moc dobre. jako kazdodenni uzivatel prostoru KN se na obnovu moc tesim. soucasny stav neni dobrou vizitkou mesta.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Karlově náměstí by nemělo být téměř žádné zábradlí... Zůstane to na zastávkovém ostrůvku Moráň a bude obnoveno na zastávkovém ostrůvku u Techniky. Na obou místech by nebylo vhodné zábradlí nemít. Pak budou kratičká zábradlí u dvou Z přechodů a pak krátké zábradlí u výstupu z metra před zastávkou od Moráně v místě, kde bude chodník poněkud výše nad tram. tratí. Zmizí zábradlí z oblouků křižovatky i podél parku.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mohu se zeptat, jaký je cenový rozdíl mezi asfaltem, mozaikovou dlažbou do centra a zámkovou dlažbou, kterou dává průběžně P10 na chodníky po celé Vršovické ulici? Zámecká dlažba, která je použita například v Černokostelecké ulici na zastávkách vypadá lépe než asfalt a je i levná a jde pořídit v různých barevných verzích i pro vyznačení nástupní hrany. Například cena v OBI, kdyby se použila tato dlažba na ostrůvku na Kubáni byla by v budoucnu pravděpodobně sjednocen s povrchem chodníků v okolí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Martine, ale před pár dny jsi mi odpovídal, že pozinkované zábradlí a zámkovou dlažbu neumíme, protože za stejnou sumu udělám zastávek víc.Martin Šubrt píše:Umíme, snad se to podaří na Karláku .pawel píše: ja nechapu, ze to neumime okoukat treba z nemecka, kde jsou reseni vesmes jednoducha, funkcni a esteticky slusna. mame to par kilometru, ale v madarsku nebo polsku to umi napodobit lepe. zrovna jsem byl o vikendu v mnichove, kde je prechod pres trikolejnou (!) tram trat v tesnem sousedstvi vytizene krizovatky jen na zlutou blikacku (+ cedule pozor, tramvaj ma prednost).
Já jsem zděšenej z toho, jak zastávky vypadaj a připadá mi, že je to horší a horší. U Řep jsem nad tím vzhledem k okolí ještě mávnul rukou a docházet mi to začalo asi až po realizaci zastávky Jiráskovo náměstí. Památkáři tě při rekonstrukci bytu v památkový zóně budou b*******t za zachování každýho strouchnivělýho trámu a dveřních futer, ale na Jiráskáči dovolili takovej paskvil! Nechci vidět Karlovo náměstí a ten les zábradlí. Kde jsou urbanisti města, kteří by zasáhli?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Umíme, snad se to podaří na Karláku .pawel píše: ja nechapu, ze to neumime okoukat treba z nemecka, kde jsou reseni vesmes jednoducha, funkcni a esteticky slusna. mame to par kilometru, ale v madarsku nebo polsku to umi napodobit lepe. zrovna jsem byl o vikendu v mnichove, kde je prechod pres trikolejnou (!) tram trat v tesnem sousedstvi vytizene krizovatky jen na zlutou blikacku (+ cedule pozor, tramvaj ma prednost).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co vede projekt k tvorbě zastávek jen pro 1 soupravu?
levnejsi na udrzbu + vice parkovacich mist? uprimne receno take nevidim duvody pro dvojite zastavky (pokud nejde o uzly ci extremne vytizene useky). nicmene bych v budoucnu rad videl na kolejich delsi tramvaje.
při dnešním courání chodců všude
bylo to nekdy jinak?
ulicni prostor dostava na pr.del...
ja nechapu, ze to neumime okoukat treba z nemecka, kde jsou reseni vesmes jednoducha, funkcni a esteticky slusna. mame to par kilometru, ale v madarsku nebo polsku to umi napodobit lepe. zrovna jsem byl o vikendu v mnichove, kde je prechod pres trikolejnou (!) tram trat v tesnem sousedstvi vytizene krizovatky jen na zlutou blikacku (+ cedule pozor, tramvaj ma prednost).
levnejsi na udrzbu + vice parkovacich mist? uprimne receno take nevidim duvody pro dvojite zastavky (pokud nejde o uzly ci extremne vytizene useky). nicmene bych v budoucnu rad videl na kolejich delsi tramvaje.
při dnešním courání chodců všude
bylo to nekdy jinak?
ulicni prostor dostava na pr.del...
ja nechapu, ze to neumime okoukat treba z nemecka, kde jsou reseni vesmes jednoducha, funkcni a esteticky slusna. mame to par kilometru, ale v madarsku nebo polsku to umi napodobit lepe. zrovna jsem byl o vikendu v mnichove, kde je prechod pres trikolejnou (!) tram trat v tesnem sousedstvi vytizene krizovatky jen na zlutou blikacku (+ cedule pozor, tramvaj ma prednost).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je strasny
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jako kazda rekonstruovana zastavka v soucasnosti. Je to k pobliti, ulicni prostor dostava na pr.del...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ilustrační fotky zábradlí + informace - dnes byl osazen sloupek pro NAD na chodníku DC i ZCKarosák píše: Kubáň:
Hledám tu čuňárnu, ale to, že je tam kus zábradlí, které zmizí s nově budovaným přechodem mi nepřijde žádný fatal. Větší problém vidím v tom, že je podél celéééhodlouhééhoostrůvkuzááábradlííí až nakonec, jako u Klimakteria Strašnice DC, takže kdo bude přicházet od trhů/fontány, musí buď na přechod, nebo na konec ostrůvku. Prostě není přístup nikde uprostřed, v místech přístřešku. Ale nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Možná bych řekl, že spíš dobře, protože při dnešním courání chodců všude, budou tito alespoň usměrněni a žádný šílený prolejzačky to zase nejsou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bělohorská:
Co vede projekt k tvorbě zastávek jen pro 1 soupravu?
Co si zatím vykřičeli místní? Obě zastávky doufám nebudou, kompromisně by mohlo zůstat stávající, nebo být U Kaštanu, jen před přejezdem s Břevnovskou.
Další věc je, co bylo v hlavičce petice a pod a za co se vlastně agilní upisovali? Mě napadlo taky do cukrárny zajít, půjčit si arch a kdyby tam byly polopravdy (třeba jen to, že se zruší U Kaštanu, ale už ne, že vznikne PB), tak jim s tím zdrhnout a obřadně spálit Veřím, že neméně břevnovanů by se podepsalo pro změnu za boj PRO přesun zastávky k Bille. Kdo to rozsekne? Je to už dáno projektem a vydaným povolením a bude jen nějaké veřejné vysvětlování, nebo co? A jaký kurz dávají bookmakeři na to, že se to příští rok postaví?
Kubáň:
Hledám tu čuňárnu, ale to, že je tam kus zábradlí, které zmizí s nově budovaným přechodem mi nepřijde žádný fatal. Větší problém vidím v tom, že je podél celéééhodlouhééhoostrůvkuzááábradlííí až nakonec, jako u Klimakteria Strašnice DC, takže kdo bude přicházet od trhů/fontány, musí buď na přechod, nebo na konec ostrůvku. Prostě není přístup nikde uprostřed, v místech přístřešku. Ale nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Možná bych řekl, že spíš dobře, protože při dnešním courání chodců všude, budou tito alespoň usměrněni a žádný šílený prolejzačky to zase nejsou
Co vede projekt k tvorbě zastávek jen pro 1 soupravu?
Co si zatím vykřičeli místní? Obě zastávky doufám nebudou, kompromisně by mohlo zůstat stávající, nebo být U Kaštanu, jen před přejezdem s Břevnovskou.
Další věc je, co bylo v hlavičce petice a pod a za co se vlastně agilní upisovali? Mě napadlo taky do cukrárny zajít, půjčit si arch a kdyby tam byly polopravdy (třeba jen to, že se zruší U Kaštanu, ale už ne, že vznikne PB), tak jim s tím zdrhnout a obřadně spálit Veřím, že neméně břevnovanů by se podepsalo pro změnu za boj PRO přesun zastávky k Bille. Kdo to rozsekne? Je to už dáno projektem a vydaným povolením a bude jen nějaké veřejné vysvětlování, nebo co? A jaký kurz dávají bookmakeři na to, že se to příští rok postaví?
Kubáň:
Hledám tu čuňárnu, ale to, že je tam kus zábradlí, které zmizí s nově budovaným přechodem mi nepřijde žádný fatal. Větší problém vidím v tom, že je podél celéééhodlouhééhoostrůvkuzááábradlííí až nakonec, jako u Klimakteria Strašnice DC, takže kdo bude přicházet od trhů/fontány, musí buď na přechod, nebo na konec ostrůvku. Prostě není přístup nikde uprostřed, v místech přístřešku. Ale nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Možná bych řekl, že spíš dobře, protože při dnešním courání chodců všude, budou tito alespoň usměrněni a žádný šílený prolejzačky to zase nejsou
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ted jsem si uvedomil - na poliklinice barrandov pred zastavkou zc, udajne (dle pdt) pro vetsi zavadu, urco od minuleho utery po patek nefungovalo blikani vystraznych dz + zvukova vystraha a spravce to pri resi. Tak jsem zvedav kdy to bude hotovo a jestli to bude drive nez nejaka mu v miste.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já jen, že si pamatuju jak část světýlek na Barrandovu nebyla funkčních už půl roku po otevření.Petrpes píše:A je to částečně inteligentní, při příjezdu to bliká a když stojíž zhasne. No a když jede PeS, který na Hlubočepích stanicuje jako druhý v pořadí, aby to lidi měli blíž, přední půlka zastávky se rosvítí a druhá zůstane zhasnutá.
Jinak včera Evropská s 15T, parádička... Že tě všude zastavujou světla neřeším, stejně jsem čekal skoro 2 min do času
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A je to částečně inteligentní, při příjezdu to bliká a když stojíž zhasne. No a když jede PeS, který na Hlubočepích stanicuje jako druhý v pořadí, aby to lidi měli blíž, přední půlka zastávky se rosvítí a druhá zůstane zhasnutá.
Jinak včera Evropská s 15T, parádička... Že tě všude zastavujou světla neřeším, stejně jsem čekal skoro 2 min do času
Jinak včera Evropská s 15T, parádička... Že tě všude zastavujou světla neřeším, stejně jsem čekal skoro 2 min do času