Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
gabuliatko: Trať by měla nejpravděpodobněji vést dle stopy 1c z tohoto obrázku http://www.tramvajak.cz/studie_vaclavak ... kres14.pdf
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
100% souhlasscoffer píše:Linkove vedeni pri trati okolo Hlavniho nadrazi si umim predstavit. 13 Ipak, Hlavak, Zizkov. 5 Masarycka, Hlavak, Vinohradska.
A při postavení TT před Hlavákem i TT na horní části VN - 24 Karlák, VN, Hlavák, Masarycka, NamRep
a 9 Národka, VN, Hlavák, Žižkov (v ten moment 13 polookružní =NBS Ipak, Muzeum, Hlavák, Jindřišská, VN, Muzeum, Ipak, NBS a zavedení 21 Olšany, Flora, Žižkov, BílLab, Těšnov, Dělnická - či nová TT v Holešovicích, obratiště Trojský most)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
TT povede Washingtonovou a parkem okolo nádr. nebo Opletalovou?Martin Šubrt píše: TT kolem Hlavního nádraží má naopak celkem vysoký stupeň shody a s její stopou už je kalkulováno při přípravě obnov SSZ Vinohradská - Legerova a Vinohradská - Wilsonova. Rovněž se s jejím vedením již začalo kordinovat umístění sítí, které mezi Muzei vedou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Jak je všeobecně známo, mně hráblo dávno . TT po Václaváku se nyní pokouší o návrat do Metropolitního (územního) plánu. Z hlediska územní rezervy tam prostě patří, ale nijak to neznamená, že se její realizace blíží. TT kolem Hlavního nádraží má naopak celkem vysoký stupeň shody a s její stopou už je kalkulováno při přípravě obnov SSZ Vinohradská - Legerova a Vinohradská - Wilsonova. Rovněž se s jejím vedením již začalo kordinovat umístění sítí, které mezi Muzei vedou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výřez z projektové dokumentace podchodu. Měřítko je zřejmé.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Linkove vedeni pri trati okolo Hlavniho nadrazi si umim predstavit. 13 Ipak, Hlavak, Zizkov. 5 Masarycka, Hlavak, Vinohradska.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podchod je tam ještě o 10 let déle. Ten se nestavěl s metrem, ale ještě před ním, aby se přetížený Václavák dal rozumně přejít.m@rtin píše:To je první, co mě napadlo. Podchod je tam od roku 1978 a staré koleje tam vydržely až do roku 1980, tak jakápak nízká světlá výška?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud by se někdy realizovala trať Na Příkopě, měly tramvaje po Václaváku smysl. Pokud se mají napojit jen do ulic Vodičkova/Jindřišská, raději bych upřednostnil trať kolem Hlavního nádraží. Jako zbytečná mi nepřijde.gabuliatko píše: TT na VN (ona i okolo Hlaváku) vždy narazí na tuhý odpor. Krom toho trať kolem Hlaváku mi nějak provozně přijde zbytečná. Ono i pro trať po VN si linkové vedení moc nedovedu představit.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
K tomuto jsem si vzpomněl, že nedlouho po té rekonstrukci v roce 2001, ve Vodičkově někde pod zastávkou u Václaváku rupl vodovod a ve značném rozsahu to zničil. Nevím zda při následné opravě byly dodrženo vše, co se tam při rekonstrukci dávalo, zejména ty antivibrační rohože.Martin Šubrt píše:Z toho, co jsem pochytil a viděl, tak se bude dělat vše kromě úseku, který se dělal v roce tuším 2001....
Teď mě napadla ještě jedna možnost - pod těmi BKV a asfaltem jsou TAKY staré koleje, uložené taktéž do betonové desky (které se tehdy ještě w-tram neříkalo), a nejsou peníze na komplet sanaci stropu podchodu po vybourání.MOp píše:Inu na muj dotaz: "Proc zrovna BKV na Vaclavaku zustavaji?", mi celni predstavitel DPP odpovedel - "Kvuli nizke vysce a vysokemu podchodu"....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
TT na VN (ona i okolo Hlaváku) vždy narazí na tuhý odpor. Krom toho trať kolem Hlaváku mi nějak provozně přijde zbytečná. Ono i pro trať po VN si linkové vedení moc nedovedu představit.m@rtin píše:P_V píše:že se upřednostňuje TT kolem hlaváku a úmysl TT na VN se pomalu opouští.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevadi mi byt za blbce.
Inu na muj dotaz: "Proc zrovna BKV na Vaclavaku zustavaji?", mi celni predstavitel DPP odpovedel - "Kvuli nizke vysce a vysokemu podchodu".
Zda je tento duvod pouze zastupneho charakteru je samozrejme mozne, nicmene toto byla oficialni odpoved. Vse ostatni jsou pouze spekulace zdejsich uzivatelu. Ze je w-tram vhodny prave na malou vysku je jiste kazdemu jasne, kdyz se podiva na Polikliniku Modrany.
Inu na muj dotaz: "Proc zrovna BKV na Vaclavaku zustavaji?", mi celni predstavitel DPP odpovedel - "Kvuli nizke vysce a vysokemu podchodu".
Zda je tento duvod pouze zastupneho charakteru je samozrejme mozne, nicmene toto byla oficialni odpoved. Vse ostatni jsou pouze spekulace zdejsich uzivatelu. Ze je w-tram vhodny prave na malou vysku je jiste kazdemu jasne, kdyz se podiva na Polikliniku Modrany.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je první, co mě napadlo. Podchod je tam od roku 1978 a staré koleje tam vydržely až do roku 1980, tak jakápak nízká světlá výška?P_V píše:Vždyť už tam jednou patkové kolejnice na podchodu ležely a to níž než teď. Důkaz je právě odhalen. Tak jakápak nízká výška.
Chápu to dobře, jako přípravu pro TT VN-MU? Z prohlášení z posledních měsíců jsem nabyl dojmu, že se upřednostňuje TT kolem hlaváku a úmysl TT na VN se pomalu opouští.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vůbec bych se s tím nemazal, vložte výhybky a hotovo. V téhle republice je tolik staveb bez stavebního povolení, jedna navíc se ztratí.9001 píše:MŠ: Už ti "hráblo" a nebo opravdu prosakuje stavební povolení na TT na VN?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tipuji, že se to stavělo v době, kdy se to extra neřešilo. Za druhé TT na pražcích je lehčí než W-Tram, ale BKV je navíc ještě levnějšíP_V píše:Vždyť už tam jednou patkové kolejnice na podchodu ležely a to níž než teď. Důkaz je právě odhalen. Tak jakápak nízká výška.
MŠ: Už ti "hráblo" a nebo opravdu prosakuje stavební povolení na TT na VN?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vždyť už tam jednou patkové kolejnice na podchodu ležely a to níž než teď. Důkaz je právě odhalen. Tak jakápak nízká výška.