Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.4.2014 13:19

ještě se vrátím k nedávno probírané problematice zúžení až zrušení pruhu IAD za levým obloukem souběžné koleje ZC před v sobotu zprovozněnou ZREKOnstruovanou křižovatkou elektrárna - viz přílohy:

PS: Tak kdy tam bude první MU s "přiskřípnutým" IAD (pokud se tak již nestalo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 30.4.2014 12:30

Vytezene, nove se neodebiraji.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 30.4.2014 11:04

Ty panely BKV na Václaváku jsou nové nebo vytěžené z jiné trati?
Díky

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 29.4.2014 23:52

Já bych ten pruh zavřel úplně. Po kolejích jen busy a zbytek kolem kasáren, jako to bylo když se dělal směr DC, jen opačně. Ale asi panovala obava, že by po těch kolejích beztak jezdilo všechno. I tak to dost lidí ohne ze svýho sice správnýho pruhu, ale přes tu dvojitou žlutou čáru na koleje. A pak čučí, co dělá v zastávce.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 29.4.2014 22:24

Jo, tohle misto je fakt uzasny. Dnes jsem tam jel, mel jsem stesti, ze jela tramka dolu na podbabu, a tim zastavila provoz po kulataku, a ja z jugoparty mohl v klidu prejet uplne doleva. Ale pred 14 dni jsem to stesti nemel, a malem jsem to koupil od auta, co jelo po kulataku, a chtelo se dostat doprava na evropskou. Ale ja tam nechtel. Malej prostor, dost nesikovne znaceni, nejvetsi potiz je hlavne to krizovani. Zde dochazi k tomu: kdo jede z jugoparty, tak valna vetsina jede jinam, nez na evropskou, takze musi uplne doleva, ale kdo prijizdi po kulataku, tak tam uz je zase valna hromada, kdo chce na evropskou. Do toho tramvaje, pro busy taky lahoda se dostat na koleje, do toho moznost kolize s tramkou, ktera prijizdi dc, nevim, chapu ze malo mista, a ze se to musi udelat, ale asi bych to resil malicko jinak. Po kulataku dva pruhy rovne, z toho ten pravy by mel byt odbocovaci. A bez tech patniku se znackou uprostred. Jen muj nazor.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 29.4.2014 16:08

willyjeff píše: Můžeš to projet i pohledem od řidiče? Protože takhle to samozřejmě vypadá drasticky, ovšem je doopravdy to vodorovné značení tak nepochopitelné?
Prošel jsem to s foťákem v ruce:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Brejšín » 29.4.2014 15:56

MM-Mikulovsky píše:Tady si dovoluji odkaz na dokumentaci odkrytých zrušených kolejí středem VN - http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14042828714

nebyl by někde veřejně k ukázání půdorys podchodu = nezůstaly ty koleje náhodou mimo něj?

Nejlepší bylo ukládání těch kavárno tramvají:
1) odkrytí dlažby
2) začátek výkopu
3) zjištění přítomnosti kolejí
4) pracné vykopání TT (vícepráce)
5) zavežení (vícepráce)
6) isntalace ocelových profilů simulujících TT na :absolut identické místo kde předtím byly původní kolejnice
7) zádláždění

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.4.2014 12:43

zastavaman píše:škoda, že sem nikdo nedá, jak se řidiči IAD suverénně vypořádávají s omezením na Jana Želivského (směr k Želivského), kde hned za semafory na křižovatce s Jesenivou má levý pruh na chvíli přejet na koleje tram... devět z deseti řidičů aut suverénně pokračuje rovně
Protože tam to je echt prasárna a značení opravdu na *****...

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od zastavaman » 29.4.2014 11:38

škoda, že sem nikdo nedá, jak se řidiči IAD suverénně vypořádávají s omezením na Jana Želivského (směr k Želivského), kde hned za semafory na křižovatce s Jesenivou má levý pruh na chvíli přejet na koleje tram... devět z deseti řidičů aut suverénně pokračuje rovně

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 29.4.2014 10:11

stačí trochu zpomalit než vjedu k místu když vidím, že je vůči normálu něco jinak a sledovat značení. Ale protože spousta řidičů na to při telefonování atp. nemá čas tak to takhle dopadá.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 29.4.2014 9:13

willyjeff píše:Můžeš to projet i pohledem od řidiče? Protože takhle to samozřejmě vypadá drasticky, ovšem je doopravdy to vodorovné značení tak nepochopitelné?
Na prašnym mostě bylo značení ještě lepší a reakce řidičů byla podobná. Celkem ale chápu obavu z vjetí do protisměru. Mne by zajímalo, proč nelze doprostřed jízdního pruhu plácnout šipku.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 29.4.2014 0:08

Podle me je to znaceni v pohode a vetsina ridicu to chape, ale obcas se prihodi toto. Jestli budu mit cestu kolem tak to vezmu jeste z pohledu ridice.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 28.4.2014 23:55

ElWapp píše:Pár postřehů z Dejvic - jak se řidiči perou s objížďkou na Evropské...

https://www.youtube.com/watch?v=LiTCISSLlfU
https://www.youtube.com/watch?v=XFdncC27Ar0
https://www.youtube.com/watch?v=OaJNcFqKRjw
Můžeš to projet i pohledem od řidiče? Protože takhle to samozřejmě vypadá drasticky, ovšem je doopravdy to vodorovné značení tak nepochopitelné?

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 28.4.2014 22:03


MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.4.2014 20:59

Tady si dovoluji odkaz na dokumentaci odkrytých zrušených kolejí středem VN - http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14042828714

nebyl by někde veřejně k ukázání půdorys podchodu = nezůstaly ty koleje náhodou mimo něj?

Odpovědět