Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 06.5.2014 10:25

Martin Šubrt píše: Západní strana zastávek bude vybavena kontinuálním řízeným, bohužel natřikrát děleným, přechodem pro chodce s přilehlým jednodílným cyklopřejezdem...
Tak za 1. Ty sprostý slova si vyprošuju..... :lol:
Za 2. To proboha znamená co? Stejnou blbost jako na Vinohradskejch hřbitovech? Tedy auta trvale zelenou, tramvaj stůj a přes koleje zelenej pajdulák? (nezajímá mě, jak je to myšleno, zajímá mě, jak to bude reálně ne/fungovat)
A za 3. Jakej krucinálfix cyklopřejezd? To to sakra neuměj přes tu silnici přetlačit po normálním přechodu bez světel? Pokud ano, na co světla, pokud ne, beztak na tom kolem nemaj co dělat, bo ohrožujou okolí.
Takže tam budou pár metrů od sebe dvoje světla? No potěš koště, jdu se přihlásit do kurzu na metro, po povrchu se totiž přestává dát jezdit.... :devilsmokin
Ale jinak Martine, nic ve zlým :D

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 06.5.2014 9:45

Zrovna tohle se oproti obrázku už změnilo. Západní strana zastávek bude vybavena kontinuálním řízeným, bohužel natřikrát děleným, přechodem pro chodce s přilehlým jednodílným cyklopřejezdem. Kdyby tam nebyl ten cyklopřejezd, nechal bych to celé neřízené, včetně vjezdu do smyčky. Ale takto to bude poněkud divočejší ;-).

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Looki » 06.5.2014 9:33

Martin Šubrt píše:Strejda google Vypich najít umí:
http://www.praha6.cz/system/file.php?Fi ... 4e48f44e15
chápu dobře, že pěší přechod Bělohorský bude jak v Pevnosti Boyard slalomem přes zastávky?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.5.2014 16:14

m@rtin píše:
9001 píše:Martin: Ale problém opět nastává na MČ. Prý P6 rozjíždí lobby za 174 + 180...
To tvrdí MŠ. Já jen vím, že to chtějí zkusit, ale sami si uvědomují, že to asi nepůjde. Budou pouze připomínkovat materiál Ropidu. Pokud tam bude 174 ukončená na Vypichu, jako že tam má být, budou žádat její ponechání.
Pravdou je, že 174 ušetří po V.A asi nejvíc peněz. 119 s 2 sice taky něco, ale moc to nebude.

174 a 119 vyjde cca na stejno. 174 má úsporu cca 5km, 119 cca 3,5 km. Když vezmeme,že 119 jezdí častěji tak to bude rovno.

Co vidím jako hodně reálné je Kámeova jedna tram linka na Evropské v klasickém intervalu.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 05.5.2014 16:03

m@rtin píše:Pravdou je, že 174 ušetří po V.A asi nejvíc peněz...
... které se vrazí do supr dupr 180 (ideálně přes Madlinu a mimo Nádraží Holešovice) :D

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 05.5.2014 15:22

m@rtin píše:Pravdou je, že 174 ušetří po V.A asi nejvíc peněz. 119 s 2 sice taky něco, ale moc to nebude.
vse ostatni zustane? ne ze bych tleskal osekavani tramvaji, ale...

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 05.5.2014 14:55

9001 píše:Martin: Ale problém opět nastává na MČ. Prý P6 rozjíždí lobby za 174 + 180...
To tvrdí MŠ. Já jen vím, že to chtějí zkusit, ale sami si uvědomují, že to asi nepůjde. Budou pouze připomínkovat materiál Ropidu. Pokud tam bude 174 ukončená na Vypichu, jako že tam má být, budou žádat její ponechání.
Pravdou je, že 174 ušetří po V.A asi nejvíc peněz. 119 s 2 sice taky něco, ale moc to nebude.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.5.2014 12:42

Martin: Ale problém opět nastává na MČ. Prý P6 rozjíždí lobby za 174 + 180...

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 05.5.2014 12:40

thriller2 píše:
m@rtin píše:Tohle by měla být původní verze smyčky bez nástupní zastávky. Nevím, jak to nakonec dopadlo, ale zastávky by uprostřed smyčky být měla. Pokud ne, vznikne nový záliv v Kukulově za křižovatkou Vypich.
Zastávka busu uprostřed smyčky by určitě bodla, ale ani tak to neřeší úplně přestup tram -> bus, protože ten bus, co pojede od Dejvic k Motolu, tak ten určitě do smyčky zajíždět nebude. Ale kdo ví, zda ten přestup bude po metru ještě tak žádanej jako dnes.
To sice ne, ale jinak to udělat nejde, pokud má 174 končit na Vypichu.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 05.5.2014 10:02

m@rtin píše:Tohle by měla být původní verze smyčky bez nástupní zastávky. Nevím, jak to nakonec dopadlo, ale zastávky by uprostřed smyčky být měla. Pokud ne, vznikne nový záliv v Kukulově za křižovatkou Vypich.
Zastávka busu uprostřed smyčky by určitě bodla, ale ani tak to neřeší úplně přestup tram -> bus, protože ten bus, co pojede od Dejvic k Motolu, tak ten určitě do smyčky zajíždět nebude. Ale kdo ví, zda ten přestup bude po metru ještě tak žádanej jako dnes.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 05.5.2014 8:50

Tohle by měla být původní verze smyčky bez nástupní zastávky. Nevím, jak to nakonec dopadlo, ale zastávky by uprostřed smyčky být měla. Pokud ne, vznikne nový záliv v Kukulově za křižovatkou Vypich.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 05.5.2014 0:05

To bude krásný přestup 22 ->174/180.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 04.5.2014 20:04

Strejda Gůgl umí leccos. Problém ovšem je, umět se na to strejdy Gůgla správně zeptat. :D Taky jsem to nenašel. 8-)
Díky.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 04.5.2014 19:33

Strejda google Vypich najít umí:
http://www.praha6.cz/system/file.php?Fi ... 4e48f44e15

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 04.5.2014 16:19

Dík i za tuto informaci.

Odpovědět