Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 11.6.2014 13:35

ZXS91 píše:Takhle to být to mohlo při každé výluce =D> =D> =D>
No s tim absolutne nesouhlasim. Tento vylukovy letak je mi jako cestujicimu uplne k produktu ze zadni casti tela kde se zada meni v nohy..

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 11.6.2014 13:33

Tak to se mmm nech prekvapit. Tolik se toho rozhodne menit nebude.
Vsechny zebriky v Braniku jsou pouze na KOMOKO.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.6.2014 13:02

Karosák píše:Aha, tak to toho bude opravdu víc, protože úsek pod mostem Inteligence má necelých 200m a ten u NM asi 150m. Ta pole v Braníku jsou pro KOMOKo, Hostivař, nebo Bělohorskou? Z:idea:
Já furt žiji s přesvědčením (které mi právě potvrzuje MOP), že budou letos kompletně (= vyměněné veškeré "žebříky" a jejich podklad) REKO TT od výhybek Braník po "obloukovou" estakádu za Nádražím Modřany ZC ve dvou úsecích (které při poslední REKO dělány nebyly):
1.) přes nácestné zastávky Nádr. Braník a Černý kůň - cca1,2km
2.) od začátku zastávky Modřanská škola ZC po začátek nájezdu na estakádu za Nádražím Modřany ZC - cca 690m

S tím, že v místech těch dvou obousměrných OR20 po loňské povodni skutečně očekávám zemní práce do znatelně větší hloubky.

Zároveň doufám, že bude něco výrazně děláno s "železy" na "obloukové" estakádě za Nádražím Modřany ZC - nejlépe výměna současných stykových (které mají viditelně tendenci se napřimovat = z plynulého oblouku dělat oblouk s lomy ve stycích/spojích jednotlivých navazujících kolejnic) za nové bezstykové.

O nějakých dalších pracích dál k obratišti Sídl.Modřany jsem neslyšel a ani si nemyslím, že by to stav TT po posledních REKO a opravách potřeboval.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 11.6.2014 12:43

MOp píše:Rozhodně se cca 2 km trati nedají udělat i se spodkem za 1 týden. Navíc vrchní stavba bude na více místech najednou.
Tak to je problém plánování vrchní stavby a poškození budou jenom cestující...

Ale asi se to hodí do krámu, protože se ušetří fakt hodně km...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 11.6.2014 12:42

petr91 píše:Dopravní podnik informuje o výlukách TT od 28.6.2014 (i s barvičkami si vyhráli @3644 )
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/prehl ... -prazdnin/
Takhle to být to mohlo při každé výluce =D> =D> =D>

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 11.6.2014 12:37

MM-Mikulovsky píše:
von Špilberk píše:Jeden dotaz: Ta BKV hrůza na Karláku od Štěpánské zůstane :?:
1.) Byť jsem na Karláku od/ke Štěpánské jel jako řidič i cestující letos jen párkrát, tak jsem přesvědčen, že je to v místě rameno TT v nejlepším stavu + navíc je to DC jen na délku zastávky (ZC před SSZ) = stejně se tam víc stojí než jede.
2.) Nějak žiji s přesvědčením, že byla již v tisku prezentována(slibována) plánovaná rekonstrukce tohoto ramene TT v příštím roce.
Nemá tama vzniknout přechod a zaslepení ulice před Ignácem?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.6.2014 12:28

Nemusíš mě "naprosto nechápat", jen podotýkám, že rozhled to určitě zhoršuje a okrasnou funkci to příliš neplní :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.6.2014 12:24

Karosák píše:.... Jinak když jsme na KOMOKu, tak právě tam jsem si po minulé diskusi všiml citelného bujení vegetace: Krom zmíněného oblouku před Braníkem zdolává zídku také malé křovisko před Belárií DC a průjezdní profil pomalu ohlodává různá vegetace v úseku M. Rokle-Sídl. Modřany. Ovšem podobně jako Braník, tedy zhoršení rozhledových poměrů je určitě mezi U Libuš. potoka > Polikl. Modřany-mezi tratí a silnicí je solidní roští a není vidět pořádně za oblouk ani do silnice, ....
#-o 1.) Já zeleň na KOMOKU beru tak, že dobu kratší než je v místě plánovaná výluka kvůli REKO je zbytečné. (Ovšem pokud po ukončení REKO nebude toto vyřešeno, tak jsem rozhodně 1., kdo bude "křičet" - informovat PDT + OO!)
2.) Za Libušským potokem DC tě však naprosto nechápu - sice mezi zastávkovým označníkem a SSZ je v první polovině délky zeleň již na výšku cca skříně TRAM, ale následně se k SSZ, snad i díky mému (před)loňskému "křičení", snižuje cca na 1m = ve výhledu na SSZ, přechod za ním i křižovatku mi zeleň po pravé straně rozhodně nijak nebrání! (Kéž by podobně byla upravena zeleň těsně před výstupní zastávkou obratiště Nádr.Braník, protože mezi ní a zastávkou je možný výstup chodců od podchodu, na nějž fakt není přes minimálně 3m vysokou zeleň z kabiny TRAM vidět!)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 11.6.2014 12:19

chudaci modransti. belohorska se zvadne komplet reko za 2 mesice, v modranech se 2 mesice bude pracovat na par metrech. holt dedictvi spatneho planovani a mizerne kvality vystavby.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.6.2014 12:17

Aha, tak to toho bude opravdu víc, protože úsek pod mostem Inteligence má necelých 200m a ten u NM asi 150m. Ta pole v Braníku jsou pro KOMOKo, Hostivař, nebo Bělohorskou? Z:idea:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 11.6.2014 12:10

Rozhodně se cca 2 km trati nedají udělat i se spodkem za 1 týden. Navíc vrchní stavba bude na více místech najednou.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.6.2014 12:03

martin8211 píše:Co se bude dělat na KOMOKu? Přece nebude trvat 2 měsíce udělat dva krátké úseky?
Bude :devilsmokin No co se šušká, tak je třeba to vykotlat až na na drn, dále prý nějaké sloupy TV s podivnou statikou a určitě přijde na přetřes mostní estakáda s gotickými oblouky. A najdou se myslím i další místa, kterým údržba neuškodí, například obluk v esíčku u polikliniky DC, v táhlém oblouku smyčky by se uživil mazník! Byť mi to taky přijde trochu dlouhé, ale třeba šetříme vozokm :prase
Jinak když jsme na KOMOKu, tak právě tam jsem si po minulé diskusi všiml citelného bujení vegetace: Krom zmíněného oblouku před Braníkem zdolává zídku také malé křovisko před Belárií DC a průjezdní profil pomalu ohlodává různá vegetace v úseku M. Rokle-Sídl. Modřany. Ovšem podobně jako Braník, tedy zhoršení rozhledových poměrů je určitě mezi U Libuš. potoka > Polikl. Modřany-mezi tratí a silnicí je solidní roští a není vidět pořádně za oblouk ani do silnice, nebylo by od věci proklestit to i vlevo od trati aby bylo vidět příp. přijíždějící auty od velké křižovatky. No a další "krytí" oblouku zvolna zajišťuje vzrůstající lesík u mostní estakády přes Modřanskou,při sjezdu z ní do zast. Nádr. Modřany :?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.6.2014 11:49

von Špilberk píše:Jeden dotaz: Ta BKV hrůza na Karláku od Štěpánské zůstane :?:
1.) Byť jsem na Karláku od/ke Štěpánské jel jako řidič i cestující letos jen párkrát, tak jsem přesvědčen, že je to v místě rameno TT v nejlepším stavu + navíc je to DC jen na délku zastávky (ZC před SSZ) = stejně se tam víc stojí než jede.
2.) Nějak žiji s přesvědčením, že byla již v tisku prezentována(slibována) plánovaná rekonstrukce tohoto ramene TT v příštím roce.

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martin8211 » 11.6.2014 11:47

Co se bude dělat na KOMOKu? Přece nebude trvat 2 měsíce udělat dva krátké úseky?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.6.2014 11:44

Nejsem cykloterorista, ale občas městem na šlapohybu projedu a tohle byla kvalitativně jedna z nejstrašnějších dlažeb co jsem měl možnost přejet. I třeba sjezd Chotkovy, čili "velká" dlažba kolem Bílkovky a Klárov je menší kulotřes, než bylo tohle. Takže děkuji jako ŘED, ale s povděkem přijímám i jako příležitostný cyklista. A DPP má teda kladné body za svůj letáček, takhle brzo něco meldovat, to vypadá, jako by snad chtěli podat informace na první dobrou :lol: =D>
Ano, ano a co ten cíp Karláku? Panely už jsou tam slušně rozesmáté, hlavně DC v zastávce...

Odpovědět