No s tim absolutne nesouhlasim. Tento vylukovy letak je mi jako cestujicimu uplne k produktu ze zadni casti tela kde se zada meni v nohy..ZXS91 píše:Takhle to být to mohlo při každé výluce
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to se mmm nech prekvapit. Tolik se toho rozhodne menit nebude.
Vsechny zebriky v Braniku jsou pouze na KOMOKO.
Vsechny zebriky v Braniku jsou pouze na KOMOKO.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já furt žiji s přesvědčením (které mi právě potvrzuje MOP), že budou letos kompletně (= vyměněné veškeré "žebříky" a jejich podklad) REKO TT od výhybek Braník po "obloukovou" estakádu za Nádražím Modřany ZC ve dvou úsecích (které při poslední REKO dělány nebyly):Karosák píše:Aha, tak to toho bude opravdu víc, protože úsek pod mostem Inteligence má necelých 200m a ten u NM asi 150m. Ta pole v Braníku jsou pro KOMOKo, Hostivař, nebo Bělohorskou?
1.) přes nácestné zastávky Nádr. Braník a Černý kůň - cca1,2km
2.) od začátku zastávky Modřanská škola ZC po začátek nájezdu na estakádu za Nádražím Modřany ZC - cca 690m
S tím, že v místech těch dvou obousměrných OR20 po loňské povodni skutečně očekávám zemní práce do znatelně větší hloubky.
Zároveň doufám, že bude něco výrazně děláno s "železy" na "obloukové" estakádě za Nádražím Modřany ZC - nejlépe výměna současných stykových (které mají viditelně tendenci se napřimovat = z plynulého oblouku dělat oblouk s lomy ve stycích/spojích jednotlivých navazujících kolejnic) za nové bezstykové.
O nějakých dalších pracích dál k obratišti Sídl.Modřany jsem neslyšel a ani si nemyslím, že by to stav TT po posledních REKO a opravách potřeboval.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to je problém plánování vrchní stavby a poškození budou jenom cestující...MOp píše:Rozhodně se cca 2 km trati nedají udělat i se spodkem za 1 týden. Navíc vrchní stavba bude na více místech najednou.
Ale asi se to hodí do krámu, protože se ušetří fakt hodně km...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takhle to být to mohlo při každé výlucepetr91 píše:Dopravní podnik informuje o výlukách TT od 28.6.2014 (i s barvičkami si vyhráli )
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/prehl ... -prazdnin/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemá tama vzniknout přechod a zaslepení ulice před Ignácem?MM-Mikulovsky píše:1.) Byť jsem na Karláku od/ke Štěpánské jel jako řidič i cestující letos jen párkrát, tak jsem přesvědčen, že je to v místě rameno TT v nejlepším stavu + navíc je to DC jen na délku zastávky (ZC před SSZ) = stejně se tam víc stojí než jede.von Špilberk píše:Jeden dotaz: Ta BKV hrůza na Karláku od Štěpánské zůstane
2.) Nějak žiji s přesvědčením, že byla již v tisku prezentována(slibována) plánovaná rekonstrukce tohoto ramene TT v příštím roce.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemusíš mě "naprosto nechápat", jen podotýkám, že rozhled to určitě zhoršuje a okrasnou funkci to příliš neplní
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
1.) Já zeleň na KOMOKU beru tak, že dobu kratší než je v místě plánovaná výluka kvůli REKO je zbytečné. (Ovšem pokud po ukončení REKO nebude toto vyřešeno, tak jsem rozhodně 1., kdo bude "křičet" - informovat PDT + OO!)Karosák píše:.... Jinak když jsme na KOMOKu, tak právě tam jsem si po minulé diskusi všiml citelného bujení vegetace: Krom zmíněného oblouku před Braníkem zdolává zídku také malé křovisko před Belárií DC a průjezdní profil pomalu ohlodává různá vegetace v úseku M. Rokle-Sídl. Modřany. Ovšem podobně jako Braník, tedy zhoršení rozhledových poměrů je určitě mezi U Libuš. potoka > Polikl. Modřany-mezi tratí a silnicí je solidní roští a není vidět pořádně za oblouk ani do silnice, ....
2.) Za Libušským potokem DC tě však naprosto nechápu - sice mezi zastávkovým označníkem a SSZ je v první polovině délky zeleň již na výšku cca skříně TRAM, ale následně se k SSZ, snad i díky mému (před)loňskému "křičení", snižuje cca na 1m = ve výhledu na SSZ, přechod za ním i křižovatku mi zeleň po pravé straně rozhodně nijak nebrání! (Kéž by podobně byla upravena zeleň těsně před výstupní zastávkou obratiště Nádr.Braník, protože mezi ní a zastávkou je možný výstup chodců od podchodu, na nějž fakt není přes minimálně 3m vysokou zeleň z kabiny TRAM vidět!)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
chudaci modransti. belohorska se zvadne komplet reko za 2 mesice, v modranech se 2 mesice bude pracovat na par metrech. holt dedictvi spatneho planovani a mizerne kvality vystavby.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aha, tak to toho bude opravdu víc, protože úsek pod mostem Inteligence má necelých 200m a ten u NM asi 150m. Ta pole v Braníku jsou pro KOMOKo, Hostivař, nebo Bělohorskou?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rozhodně se cca 2 km trati nedají udělat i se spodkem za 1 týden. Navíc vrchní stavba bude na více místech najednou.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude No co se šušká, tak je třeba to vykotlat až na na drn, dále prý nějaké sloupy TV s podivnou statikou a určitě přijde na přetřes mostní estakáda s gotickými oblouky. A najdou se myslím i další místa, kterým údržba neuškodí, například obluk v esíčku u polikliniky DC, v táhlém oblouku smyčky by se uživil mazník! Byť mi to taky přijde trochu dlouhé, ale třeba šetříme vozokmmartin8211 píše:Co se bude dělat na KOMOKu? Přece nebude trvat 2 měsíce udělat dva krátké úseky?
Jinak když jsme na KOMOKu, tak právě tam jsem si po minulé diskusi všiml citelného bujení vegetace: Krom zmíněného oblouku před Braníkem zdolává zídku také malé křovisko před Belárií DC a průjezdní profil pomalu ohlodává různá vegetace v úseku M. Rokle-Sídl. Modřany. Ovšem podobně jako Braník, tedy zhoršení rozhledových poměrů je určitě mezi U Libuš. potoka > Polikl. Modřany-mezi tratí a silnicí je solidní roští a není vidět pořádně za oblouk ani do silnice, nebylo by od věci proklestit to i vlevo od trati aby bylo vidět příp. přijíždějící auty od velké křižovatky. No a další "krytí" oblouku zvolna zajišťuje vzrůstající lesík u mostní estakády přes Modřanskou,při sjezdu z ní do zast. Nádr. Modřany
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
1.) Byť jsem na Karláku od/ke Štěpánské jel jako řidič i cestující letos jen párkrát, tak jsem přesvědčen, že je to v místě rameno TT v nejlepším stavu + navíc je to DC jen na délku zastávky (ZC před SSZ) = stejně se tam víc stojí než jede.von Špilberk píše:Jeden dotaz: Ta BKV hrůza na Karláku od Štěpánské zůstane
2.) Nějak žiji s přesvědčením, že byla již v tisku prezentována(slibována) plánovaná rekonstrukce tohoto ramene TT v příštím roce.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co se bude dělat na KOMOKu? Přece nebude trvat 2 měsíce udělat dva krátké úseky?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsem cykloterorista, ale občas městem na šlapohybu projedu a tohle byla kvalitativně jedna z nejstrašnějších dlažeb co jsem měl možnost přejet. I třeba sjezd Chotkovy, čili "velká" dlažba kolem Bílkovky a Klárov je menší kulotřes, než bylo tohle. Takže děkuji jako ŘED, ale s povděkem přijímám i jako příležitostný cyklista. A DPP má teda kladné body za svůj letáček, takhle brzo něco meldovat, to vypadá, jako by snad chtěli podat informace na první dobrou
Ano, ano a co ten cíp Karláku? Panely už jsou tam slušně rozesmáté, hlavně DC v zastávce...
Ano, ano a co ten cíp Karláku? Panely už jsou tam slušně rozesmáté, hlavně DC v zastávce...