Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 20.6.2014 19:27

gabuliatko píše:To je akce vyrob sloupek s použitím dílů co máš ve skladu. Mě tedy nejvíc vadí, že nejsme schopni alespoň osvětlené vitríny.
Zrovna osvětlení na Lazarské chybět nebude, tam je i v noci světla dost. Ale jinak je to hnus.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolní body, předjetí , postihy ...

Příspěvek od Karosák » 20.6.2014 18:38

Moje oko privykne a hlavne aby tam byly informace predevsim aktualni, ale v kontrastu s nakupem high-tech vozu mi to pripada jako kauza RPcek-vsichni do toho davaji neco navic, jen Praha zase zkousi svoji "levnejsi" cestu. S digioznacniky se tape uz pomalu 10 let, jakoby to byl jaderny program. Nereknu do Hostivare, nebo Modran, ale pri RTT v srdci evropske metropole je to vostuda!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 20.6.2014 18:04

9001 píše:on i mastodont ala Zelená/Otakarova taky není úplně k zahození.
On i starý mastodont by byl lepší než tohle. A ani se nemusí kupovat nové (když na to teda nemáme :prase ): stačí demontovat takové užitečné mastodonty jako Kublov ZC, Blatiny ZC, Krematorium Motol ZC i DC, Poštovka ZC a Hotel Golf ZC, a máme dost, ne. :wink:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 20.6.2014 12:16

kruťák píše:A co je zase tohle za vopičárnu? To se neumíme inspirovat na Západě a udělat něco esteticky?
Obrázek
To je akce vyrob sloupek s použitím dílů co máš ve skladu. Mě tedy nejvíc vadí, že nejsme schopni alespoň osvětlené vitríny.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 20.6.2014 12:11

Ono se nemusí daleko. Brno (samostatný stojan na České), asi nejlepší sloupky v ČR mají v Olomouci a on i mastodont ala Zelená/Otakarova taky není úplně k zahození.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 20.6.2014 12:07

A co je zase tohle za vopičárnu? To se neumíme inspirovat na Západě a udělat něco esteticky?
Obrázek

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 20.6.2014 8:19

Martin Šubrt píše:myslím, že spáry jsou přece jen stále dost široké, některé kostky jsou použity hrubou stranou navrch
To mi připomíná jak sem se snažil vysvětlit obkladači, že i když je ta dlaždička celá bílá tak má taky vzor a bylo by vhodné je lepit stále stejně.
Sakra, někdo to přece přebírá a když jsou tam kostky blbě tak by to mohl nechat předělat, ne?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 20.6.2014 2:03

PV: Samozřejmě, že ne, hladká strana vzniká opracováním, aby se po kostkách lépe jezdilo - nebyly hrbolaté.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 19.6.2014 22:40

Mají vůbec dlažební kostky nějakou hladkou stranu? Já se domníval, že hladká strana vzniká až následkem vícero let provozu automobilů.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Tom » 19.6.2014 22:22

Proč na Lazarské není sloupek s LCD panelem na zastávce?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 19.6.2014 22:13

Martin Šubrt píše:nahrazuje původní hrubá čtvercová dlažba hladší obdélníkovou
Čili tou, která tam předtím byla jako původní? :)
MM-Mikulovsky píše:návrat kostek má být údajně na přímý příkaz primátora Hudečka
Takhle to řikali v televizi, takže to je zaručeně pravda! :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.6.2014 21:57

MM-Mikulovsky píše:
Proxy píše:Kostky se vrací na své původní místo:
https://www.facebook.com/petr.hnyk.sz/p ... eb4367517d
od kohosi snad z DPP jsem slyšel, že návrat kostek do prostoru zastávek VN + kousek "vedle" má být údajně na přímý příkaz primátora Hudečka. Může to někdo potvrdit/vyvrátit?
I kdyby nebylo, tak už to je totální výsměch...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 19.6.2014 21:47

MM-Mikulovsky píše:
Proxy píše:Kostky se vrací na své původní místo:
https://www.facebook.com/petr.hnyk.sz/p ... eb4367517d
od kohosi snad z DPP jsem slyšel, že návrat kostek do prostoru zastávek VN + kousek "vedle" má být údajně na přímý příkaz primátora Hudečka. Může to někdo potvrdit/vyvrátit?
Tento úsek se neměl původně vůbec opravovat. Až na základě požadavku cyklistů, kteří nepochybně správně upozorňovali na šílenou ostrou dlažbu, co tam od roku 2001 byla, se rozhodlo, i na základě pokynu primátora a několika jednání, že se zde udělá povrch nově. Nejprve to vypadalo na asfalt, ale toto řešení nevyžadovali ani cyklisté, ti chtěli prostě jen pořádně udělanou dlažbu, takže se jen nahrazuje původní hrubá čtvercová dlažba hladší obdélníkovou. Na požadavek výměny povrchu reagoval DP tím, že urychleně vyměnil i kolejnice a zařídil pobití trati tak, aby výměna dlažby měla pozitivní dopad i na stav trati a nešlo jen o kosmetickou změnu. Nebylo nutné nikoho nutit k návratu kostek, prostě se při jednáních ukázalo, že toto řešení vyhovuje technicky všem. Byť si po dnešní návštěvě místa myslím, že spáry jsou přece jen stále dost široké, některé kostky jsou použity hrubou stranou navrch a většina cyklistů nebude chápat, v čem jako došlo k té změně...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 19.6.2014 21:09

Zda nekde budou ci nebudou kostky je pod rozlisovaci schopnost primatora.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.6.2014 20:59

Proxy píše:Kostky se vrací na své původní místo:
https://www.facebook.com/petr.hnyk.sz/p ... eb4367517d
od kohosi snad z DPP jsem slyšel, že návrat kostek do prostoru zastávek VN + kousek "vedle" má být údajně na přímý příkaz primátora Hudečka. Může to někdo potvrdit/vyvrátit?

Odpovědět