Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 08.7.2014 20:39

Otázka, která tu ještě nepadla - bude na Nádraží Strašnice od Hroudy rozjezdová splítka?

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 08.7.2014 8:34

Tak včera jsem opět si projel reko průběžná hostivař, zkusil jsem udělat pár rychlých fotek, jen dokumentačně, tudíž berte na to trošku ohled.
http://www.rajce.net/a10084979

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 08.7.2014 7:00

V Braníku se pilně pracuje. Úsek bez kolejí začíná přesně pod Inteligentním železničním mostem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 07.7.2014 16:48

Jen doplnim - L profily s uvalcovanou plani a pryzovymi rohozemi se vyskytuji povetsinou na stavbach provadenych DPP. Duvodem je moznost vyrazne lepsiho drzeni smeru i vysky pomoci rektifikacnich pripravku, ktere jsou zapreny prave za zminena elka nez jen "geodetkami", stejne jako snadne finalni rektifikace.

Bez L profilu bude/je napr. usek Prubezna - Na Hroude, ktery dela tusim Eurovia.

Mas-li k clanku nejake vetsi vyhrady, napis me ci Petrovi zminene na email i s pripadnym navrhem opravy. Preci jen clanek je jiz nejakou dobu star a netvoril s zrovna lehce.
M.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 07.7.2014 16:28

Nuže, přečetl jsem si článek o w-tramu na páteři, prohlédl fotky. L profily a rohože se dávají jen v případě potřeby, jinak lze aplikovat přímo jako např. mezi Jarošem a tunelem, kde se jen ometl podklad a žádná díra na mamuta nebyla třeba. Tloušťka desky pak dle fotek opravdu nikde není o mnoho více, než tloušťka pražce. Na Hroudě už mají takřka předmontováno, takže pokud byl spodek prověřen a přestanou vedra, neměl by být problém dílo dokončit.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 07.7.2014 1:31

Uzavření TT v Bělohorské ulici se využilje i k zatravnění úseku Obora Hvězda až Malý Břevnov, v současné době se pokládají fólie na pražce.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 06.7.2014 13:18

Marek B: Ale určitě bude fakturováno jako za KN... Takže pokud to má vydržet byl bych radši pro komplet vyrubání...

MŠ: A nedělá si náhodou výlukové vedení DPP? Resp. DPP snad NEOBJEDNAL NAD na metro ne?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 06.7.2014 12:40

9001: Vzhledem k tomu, co tam Ropid dělá s LV, a že lidé stále odolávají, teď už raději NAD směr metro ani nedostali ;-).

Marek B.: Já trvalý stav neměním každý týden. Ono to zase brzy bude platiti, tak proč se namáhat ;-).

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 06.7.2014 12:29

Ad Na hroudě: Podle mě se zjistilo, že původní spodek je dostatečně únosný (na rozdíl třeba od toho Karláku) a zatížení deskou proto snese. Ale chtělo by to odborné info.

MŠ: Nechci být zlý, ale vážně ti kolem bydliště jezdí 6? :-D

Biki
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 05.7.2014 12:23

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Biki » 06.7.2014 10:58

Průběžná-Na Hroudě dnes dopoledne pokládka prvních kolejnic.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.7.2014 8:10

Včerejší Bělohorská od Malovanky:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 06.7.2014 1:54

petr03 píše:Ten rozdil je tedy patrny. Hrouda je takova vlnovcova, karlak pekny, upraveny. Jsem zvedav na konecne reseni, a jak dlouho to vydrzi. Snad se nedockame toho, ze za par let se bude muset delat oprava opravy.
A nebo se zjistí, že tram je tam naprosto zbytečná a lidi stejně při jakékoli výluce jezdí směr Skalka, takže se udělá bus linka NH-Skalka za poloviční cenu... Těch pár študáků ráno se prostě projde zadem ze Skalky... Nádraží Strašnice má taky pár let života, takže do té doby to možná přežije...

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 05.7.2014 23:50

Ten rozdil je tedy patrny. Hrouda je takova vlnovcova, karlak pekny, upraveny. Jsem zvedav na konecne reseni, a jak dlouho to vydrzi. Snad se nedockame toho, ze za par let se bude muset delat oprava opravy.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 05.7.2014 22:01

Tak snad je nějaký stavební dozor, ale mám z toho divné mrazení, jako před 2 lety, když jsme nervózně koukali, jak se tam nic neděje...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 05.7.2014 21:35

W-tram je určitě kvůli busům. Původně měl být až po Koryta, ale kvůli odporu policie k odbočení busů z kolejí na čočky (kdyby nešel semafor), zůstala nakonec jen ta Hrouda - tedy pokud mám poslední informace. Ale když na ty fotky koukám, tak je mi to taky divné. To podloží nevypadá nijak kompaktně a jak je vidět na tom Karláku, při rektifikaci polohy položených panelů a pak i kolejí je potřeba, aby to nepracovalo na těch šroubech někam dolů a byla tam opora před zalitím betonem. Jako dívám se na to jako laik, ale baráky jsou tam taky, rohože mi chybí pod panely i na bočních Lkách - a hlavně si myslím, že jízda busů vyžaduje ještě pevnější konstrukci. Ale třeba je to tam pevné dost, nebo tam bude nějaké jiné řešení, to přenechám odborníkům...

Odpovědět