Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Otázka, která tu ještě nepadla - bude na Nádraží Strašnice od Hroudy rozjezdová splítka?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak včera jsem opět si projel reko průběžná hostivař, zkusil jsem udělat pár rychlých fotek, jen dokumentačně, tudíž berte na to trošku ohled.
http://www.rajce.net/a10084979
http://www.rajce.net/a10084979
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Braníku se pilně pracuje. Úsek bez kolejí začíná přesně pod Inteligentním železničním mostem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen doplnim - L profily s uvalcovanou plani a pryzovymi rohozemi se vyskytuji povetsinou na stavbach provadenych DPP. Duvodem je moznost vyrazne lepsiho drzeni smeru i vysky pomoci rektifikacnich pripravku, ktere jsou zapreny prave za zminena elka nez jen "geodetkami", stejne jako snadne finalni rektifikace.
Bez L profilu bude/je napr. usek Prubezna - Na Hroude, ktery dela tusim Eurovia.
Mas-li k clanku nejake vetsi vyhrady, napis me ci Petrovi zminene na email i s pripadnym navrhem opravy. Preci jen clanek je jiz nejakou dobu star a netvoril s zrovna lehce.
M.
Bez L profilu bude/je napr. usek Prubezna - Na Hroude, ktery dela tusim Eurovia.
Mas-li k clanku nejake vetsi vyhrady, napis me ci Petrovi zminene na email i s pripadnym navrhem opravy. Preci jen clanek je jiz nejakou dobu star a netvoril s zrovna lehce.
M.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nuže, přečetl jsem si článek o w-tramu na páteři, prohlédl fotky. L profily a rohože se dávají jen v případě potřeby, jinak lze aplikovat přímo jako např. mezi Jarošem a tunelem, kde se jen ometl podklad a žádná díra na mamuta nebyla třeba. Tloušťka desky pak dle fotek opravdu nikde není o mnoho více, než tloušťka pražce. Na Hroudě už mají takřka předmontováno, takže pokud byl spodek prověřen a přestanou vedra, neměl by být problém dílo dokončit.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Uzavření TT v Bělohorské ulici se využilje i k zatravnění úseku Obora Hvězda až Malý Břevnov, v současné době se pokládají fólie na pražce.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Marek B: Ale určitě bude fakturováno jako za KN... Takže pokud to má vydržet byl bych radši pro komplet vyrubání...
MŠ: A nedělá si náhodou výlukové vedení DPP? Resp. DPP snad NEOBJEDNAL NAD na metro ne?
MŠ: A nedělá si náhodou výlukové vedení DPP? Resp. DPP snad NEOBJEDNAL NAD na metro ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Vzhledem k tomu, co tam Ropid dělá s LV, a že lidé stále odolávají, teď už raději NAD směr metro ani nedostali .
Marek B.: Já trvalý stav neměním každý týden. Ono to zase brzy bude platiti, tak proč se namáhat .
Marek B.: Já trvalý stav neměním každý týden. Ono to zase brzy bude platiti, tak proč se namáhat .
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ad Na hroudě: Podle mě se zjistilo, že původní spodek je dostatečně únosný (na rozdíl třeba od toho Karláku) a zatížení deskou proto snese. Ale chtělo by to odborné info.
MŠ: Nechci být zlý, ale vážně ti kolem bydliště jezdí 6?
MŠ: Nechci být zlý, ale vážně ti kolem bydliště jezdí 6?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Průběžná-Na Hroudě dnes dopoledne pokládka prvních kolejnic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včerejší Bělohorská od Malovanky:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nebo se zjistí, že tram je tam naprosto zbytečná a lidi stejně při jakékoli výluce jezdí směr Skalka, takže se udělá bus linka NH-Skalka za poloviční cenu... Těch pár študáků ráno se prostě projde zadem ze Skalky... Nádraží Strašnice má taky pár let života, takže do té doby to možná přežije...petr03 píše:Ten rozdil je tedy patrny. Hrouda je takova vlnovcova, karlak pekny, upraveny. Jsem zvedav na konecne reseni, a jak dlouho to vydrzi. Snad se nedockame toho, ze za par let se bude muset delat oprava opravy.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten rozdil je tedy patrny. Hrouda je takova vlnovcova, karlak pekny, upraveny. Jsem zvedav na konecne reseni, a jak dlouho to vydrzi. Snad se nedockame toho, ze za par let se bude muset delat oprava opravy.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak snad je nějaký stavební dozor, ale mám z toho divné mrazení, jako před 2 lety, když jsme nervózně koukali, jak se tam nic neděje...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
W-tram je určitě kvůli busům. Původně měl být až po Koryta, ale kvůli odporu policie k odbočení busů z kolejí na čočky (kdyby nešel semafor), zůstala nakonec jen ta Hrouda - tedy pokud mám poslední informace. Ale když na ty fotky koukám, tak je mi to taky divné. To podloží nevypadá nijak kompaktně a jak je vidět na tom Karláku, při rektifikaci polohy položených panelů a pak i kolejí je potřeba, aby to nepracovalo na těch šroubech někam dolů a byla tam opora před zalitím betonem. Jako dívám se na to jako laik, ale baráky jsou tam taky, rohože mi chybí pod panely i na bočních Lkách - a hlavně si myslím, že jízda busů vyžaduje ještě pevnější konstrukci. Ale třeba je to tam pevné dost, nebo tam bude nějaké jiné řešení, to přenechám odborníkům...