Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.8.2014 9:57

Něco z Průběžné:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 09.8.2014 9:55

Bobek píše:Vysoký je to podle mě až až. Ale zas mě zaujalo toto. :shock:
A to je prosím co? 8-[

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 09.8.2014 8:13

Vysoký je to podle mě až až. Ale zas mě zaujalo toto. :shock:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 08.8.2014 17:01

Pokud to nepředělali, tak trolej tam bývala zavěšena jen nad kolejemi.

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od parrot » 08.8.2014 16:54

kruťák píše:Měl bych dotaz k holešovickému mostu velké dráhy a.k.a. myší díře na Trojský most: Je to dost vysoké? Mám nějaké tušení, že jinak tam bude každou chvíli stržená trolej. To, že tam mají/budou mít kamiony zákaz považuji za irelevantní - do Nádražní je zákaz taky...
On by to snad v podjezdu neměl být problém. Na fotce http://ttnz.cz/album/d/954389-1/Hol_06.jpg mi přijde že je vidět trolej zavěšená mimo vozovku. Ale nevím jak je to těsně před a za podjezdem s příčnými dráty (jestli bude jejich výška dostatečná)... Jinak mě drtí ty křivé sloupy pouličního osvětlení na začátku a konci Trojského mostu :D (http://ttnz.cz/album/d/954305-1/Tromos_01.jpg a http://ttnz.cz/album/d/954331-1/Tromos_15.jpg). To bude napořád :?:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 08.8.2014 15:06

Měl bych dotaz k holešovickému mostu velké dráhy a.k.a. myší díře na Trojský most: Je to dost vysoké? Mám nějaké tušení, že jinak tam bude každou chvíli stržená trolej. To, že tam mají/budou mít kamiony zákaz považuji za irelevantní - do Nádražní je zákaz taky...

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 08.8.2014 11:29

Tak zas jeden fotoprůjezd od průběžné po hostivař. Jen dokumentačně.

http://www.rajce.net/a10228130

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 06.8.2014 20:13

Švehlova-po včerejší obhlídce mi nějak nevoní úsek Práčská-Hostivařská. Jestli jsem to dobře pochopil, bude sled ZC následující:
SSZ Práčská > zast. OCH > přechod, doufejme ála Kavalírka/Kabešova > SSZ Na Groši > zast. Na Groši > (vzniká zde SSZ, ale bude také přes koleje?) > SSZ Vladycká > Hostivařská.
No moc vodvařenej z toho nejsem. Pokud to bude dobře zkoordinované a SSZ si budou předávat požadavky na následující, mohlo by to zajistit hladký průjezd, ale známe to. I tak bychom se nedostali s časem na to líp, než jsme dnes. Zastávku u OCH beru, ale ten přesunutý Groš (ještě s novým přechodem a SSZ #-o ) je podle mě ptákovina, bo to odbavení tam nikdy žádnej šlágr nebylo. Jedině to může přilákat lidi ze zástavby u Vladycké. Co ten přechod vůči sobě posunutých zastávek Na Groši, bude řízený? [-o< [-o< [-o<

Modřany-Nové stožáry TV usazeny od rozvětvení KOMOKO po zast. Černý kůň. Jde o prostý drát, čili řetězovka už zůstane asi jen v úseku Modřanská škola-Nádr. Modřany a Čechova čtvrť-Levského. Trať kolem Braníka nedotčena. Nový svršek z S49 začíná pod mostem Inteligence a tamní obnova končí za Černým koněm u nájezdu na TT. Tam se finišuje, utahují vrtule, doštěrkovává, montuje TV. Esíčko u zas. Modřanská škola bylo doštěrkováno a byly vyměněny v obou kolejích kolejnice NT1 za nové. Od esíčka po označník zast. Nádr. Modřany ZC leží obousměrně S49 (v koleji ZC původní, v koleji DC nový rošt) na novém spodku. Zde chybí utáhnout vrtule, možná ještě jednou podbít, srovnat štěrk a myslím, že v zastávce i svařit. Tam je ještě celkem rozpracováno. Od označníku v táhlém levém oblouku k mostu byly obousměrně vyměněny kolejnice NT1 za nové. Výměna kolejiva končí před mazníky. Na mostě zůstává kolejivo původní s četnými výřezy, které jsou podle mne lépe naohýbány a lépe navazují na styky, které zůstávají montované! Nutno poznamenat, že opotřebení kolejiva není nijak masivní. Z kabiny to tak nevynikne, ale v místě panují vskutku ďábelské geometrické poměry-směrový i výškový oblouk se změnou křivosti a ještě s celkem velkým převýšením kolejnic. Minimálně oblouk ZC byl opatřen pražcovými kotvami, nicméně i přesto a s ohledem na přenos sil do uložení mostu jsem pro zachování OR40. Není to zase tak drastické omezení a v porovnání třeba s Krejcárkem je zde důvod myslím zjevný. Dále se nic neděje, jen v rozvětvení smyčky Levského probíhají drobné práce na blokovacích obvodech rozjezdových výhybek a v nástupní zastávce, pravé kolejnici byl proveden cca 4 metrový výřez. Co mne trochu zneklidňuje je dosud nedotčené esíčko Poliklinika Modřany. Směrem ZC nevidím problém omezení napravit, směrem DC bych také rád viděl nápravu a jestli oblouk trpí a holt kolegové nejsou s to, brát ho s citem, tak umístit OR řekněme 30-40. Je to sice brněnský přístup, ale v takových případech myslím lepší, než tam po půl roce vracet OR20.
K tomu mě ještě napadá, budou-li někdy srovnány ty ujeté oblouky nad Slánskou? :?
A OR20 v ulici U Balabenky je problém žlabů, který se obtížně opravuje lokálně, ale OR15 na Pohořelci bude slavit již 2 roky a to mě už trochu s#re :roll: Doufám v nějaký podzimní víkend...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 06.8.2014 9:40

jeffer píše:Do tejto časti od konca rekonštruovaného zvršku za Kauflandom po obratisko sa nekopne? Dnes teda v obratisku prebrusujú koľajnice, ale aj tak…
Na to jsem se již ptal a dostalo se mi odpovědi že do rozšíření Karlovarky (tedy dotyčný to nazval Břevnovskou radiálou) se nic dělat nebude. Možná i plán protáhnout trat do Řep někde leží. Ale vážně, se smyčkou Bílá Hora se snad někdy něco stane a s tím strašným pásem asfaltu okolo kláštera snad taky. Na čem to visí netuším.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 06.8.2014 8:54

To by ses Martine měl zeptat na ÚMČ P10 :D

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 05.8.2014 17:34

Rád bych se zeptal, jestli dojde ještě v letošním roce na avizované krásno a úpravy zastávky Průběžná a obdobně, jestli ještě letos bude hotová definitivní podoba zastávky Krymská DC?
Díky

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.8.2014 9:06

romanek763 píše:Tak mám pocit,že se reko ˇHostivař nemůže do termínu stihnout,je toho ještě hodně :shock:
Hostivař je ok. Za Radošovickou mají čas do 17.9. A na Nádraží Strašnice už pokládali koleje, takže myslím úplně bez problémů.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od romanek763 » 05.8.2014 8:25

Tak mám pocit,že se reko ˇHostivař nemůže do termínu stihnout,je toho ještě hodně :shock:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 04.8.2014 23:27

Tak nevím, nedalo by se jinak situovat ty maringotky a stroje v Braníku, aby byl vizuelní kontakt mezi zastávkami. Když už zmizely koleje, tak se tam teď nacpaly ty maringotky a ze zastávky zase není na obratiště autobusů vidět.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jakub » 04.8.2014 14:01

Na křižovatce Bělohorské s Patočkovou to ale nebude použito spíš jen proto, že tam je trať v oblouku a bylo by příliš složité nebo nákladné dělat ten kus na míru.

Odpovědět