Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.8.2014 15:50

Bobik píše:Dle posledních informací OR .... Na mostě 40 zůstává, bo je to opravdu rozumné a někteří "borci" tam jsou bohužel schopni těch 60 klidně jet. .....
tak dnes jsem jezdil (prvně od včerejšího znovu otevření tamní TT) do Modřan - a uvedená OR40 přes levý oblouk mostu mezi zastávkami Nádraží Modřany a Čechova čtvrť nezůstala, ale byla nahrazena OR50 a tato byla nově osazena ve stejném úseku i v protisměru DC!

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 22.8.2014 12:56

belohorska: zatravneni se bude delat jeste pred, nebo az po zahajeni provozu?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.8.2014 9:43

MM-Mikulovsky píše:
Fořtík píše:Tak ta už tam není. ;-)
ano od právě uplynulé sobotní výluky - ve svárech byly kolejnice minimálně přebroušeny
Výborně, výborně, tím lépe a radostněji. :D

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vávra » 22.8.2014 8:43

Proxy píše:Ten kaliforňan nebude na zásypu, ale na asfaltovém přejezdu pro auta, který je/bude kousek pod zastávkou Říčanova.
Podle mých informací bude naopak až u křižovatky Bělohorská x Tomanova...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.8.2014 22:04

Fořtík píše:
Bobik píše:zatím zůstává OR mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, důvodem je vybočení (vzdutí) vzniklé vlivem veder.
Tak ta už tam není. ;-)
ano od právě uplynulé sobotní výluky - ve svárech byly kolejnice minimálně přebroušeny

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 21.8.2014 21:31

Bobik píše:zatím zůstává OR mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, důvodem je vybočení (vzdutí) vzniklé vlivem veder.
Tak ta už tam není. ;-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.8.2014 14:24

A máme vysvětlení Bělohorské: http://www.metro.cz/oprava-trati-v-belo ... e-deje_bel
A tomu se dá bez problémů věřit, protože sítě pod zemí, to je opravdu často překvapení, když se do toho kopne.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 21.8.2014 13:34

pawel píše:na "dolni" belohorske je s vyjimkou hole trati jeste poradny kus prace. zastavka u kastanu jeste neni ani ve stavbe. je znamo, v jake podobe vznikne (2xT, sirsi nastupiste, pristresek)? a chystaji se nejake inteligentni oznacniky? co treba http://farm6.static.flickr.com/5249/529 ... 8985_b.jpg? :smt114 ... ne ze bych to cekal, ale takhle se to dneska dela nejen na zapad a jih, ale i na severovychod od nas.
Inteligentní označníky začínají být standardem taky pomalu všude kolem nás. Bohužel se v době jejich nástupu do Prahy zvolila ta nejhorší varianta (mastodonti) a od té doby se kdokoliv na toto téma asi bojí experimentovat. Je to škoda...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 21.8.2014 12:20

na "dolni" belohorske je s vyjimkou hole trati jeste poradny kus prace. zastavka u kastanu jeste neni ani ve stavbe. je znamo, v jake podobe vznikne (2xT, sirsi nastupiste, pristresek)? a chystaji se nejake inteligentni oznacniky? co treba http://farm6.static.flickr.com/5249/529 ... 8985_b.jpg? :smt114 ... ne ze bych to cekal, ale takhle se to dneska dela nejen na zapad a jih, ale i na severovychod od nas.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 21.8.2014 11:37

9001 píše:MM: Asi došlo k neporozumění. Na OKS bez jakékoli úpravy kalifornan dát nejde. Pokud OKS zasypu, tak to samozřejmě půjde stejně jako na všech TT se zákrytem.

W: To je fakt. Uvidíme. DPP.cz zatím mlčí
Ten kaliforňan nebude na zásypu, ale na asfaltovém přejezdu pro auta, který je/bude kousek pod zastávkou Říčanova.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 21.8.2014 7:14

Včera už v diskutovaném kousku u smyčky Radošovická lezl dvoucestný bagr po železe a hrál si se štěrkem. Takže si to naše "musí s tím pohnout" vzali k srdci. :)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 20.8.2014 23:47

Dle posledních informací OR na poliklinice zmizelo - oblouky navařeny. Na mostě 40 zůstává, bo je to opravdu rozumné a někteří "borci" tam jsou bohužel schopni těch 60 klidně jet. Stejně tak zatím zůstává OR mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, důvodem je vybočení (vzdutí) vzniklé vlivem veder.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.8.2014 21:38

Karosák píše:Když jsme se bavili, kde bude letos ještě RTT, tak mě podle značek na površích ještě krom Štefánikovy napadá Plynární II.
.....
Já dnes zase pozoroval značky na površích na Senovážném náměstí - vrcholu kolejového trojúhelníku k Masarykovu nádraží.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 20.8.2014 17:21

Takže od zítra Modřany jo? Nevíte někdo, jak to dopadlo s těma OR u polikliniky? Odstraněno? Podle fotek v na znamení zůstala na mostě nad nádražím ZC ta 40, ale to beru jako rozumné.

builder
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 24.9.2013 10:17

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od builder » 20.8.2014 15:19

Karosák píše:Když jsme se bavili, kde bude letos ještě RTT, tak mě podle značek na površích ještě krom Štefánikovy napadá Plynární II.
Jinak k zatravnění Průběžné a Kubáně je v plátku Prahy 10 uvedeno, že bude osazeno takřka bezúdržbovými sukulenty...to jsem zvědav :-P
Na Vypichu může být vína na straně DPP třeba ve změně projektů za pochodu...uvidíme.
Plynární - Komunardů II. etapa se bude dělat až v roce 15. Je to závislé na otevření Blanky a tím ke zmenšení provozu přes křiž. s Argentinskou, aby se to dalo aspoň nějak za částečného provozu udělat. V současných podmínkách je to téměř nemyslitelné.

Odpovědět