na fotce 21 mne zaujala úprava/změna v dilataci (respektive tzv. dilatačním zařízení) proti těm již pár let používaných v zastávkách pobřežní cesta - dle mne uvedené dosavadní dilatace nemají na spodku "vnitřních" kolejnic vodorovnou plošku.kasme píše:......
Pavel Šebor fotil v neděli v Troji
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/140824/
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
von Špilberk: Tipuju to na důsledek svařování před upevněním kolejnice ke všem pražcům a před podbitím trati...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ano "zátka"
Pavel Šebor fotil v neděli v Troji
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/140824/
ROPID píše:Výsledná varianta tak řeší jako sdruženou zastávku jen zastávku Na Hroudě (obousměrně), zastávka Nádraží Strašnice ZC bude řešena jako zátková, tzn. bus při zastavení zablokuje průjezd ostatních vozidel vozovkou, čímž si může zlepšit situaci před sebou (tedy na příjezdu k SSZ Průběžná x V Korytech).
Pavel Šebor fotil v neděli v Troji
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/140824/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud mne paměť neklame, tak se říkalo, že buď budou vedle OKS 2 jízdní pruhy nebo bude jeden pruh + možnost jízdy po TT. Čekal jsem, jak dlouho bude trvat, než tento slib průběžně vyšumí do pryč, a je to tady. Na Černokostelecké je aspoň takový 1,5 pruh, tak to ještě jde, ale u Nádr. Strašnice je vyloženě zátka, protože je tam čistý úzký jeden pruh + tráva.petr91 píše:Problém pro IZS tam opravdu bude...
Jo, ještě jedna technická:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
přinejhorším jí postaví přenosný sloupek k chodníku tam, kde byl zastávkový záliv a je to vyřešeno.Petrpes píše:MŠ: Díky za potvrzení informace. Mimochodem, projede kolem kaliforňana linka 191?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: Díky za potvrzení informace. Mimochodem, projede kolem kaliforňana linka 191?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hlavně hasiči to budou mít zajímavé, když Průběžná je nejblíží cesta do města...
Záchranka ze Strašnic již nejezdí, ale faktem je, že to je nejrychlejší spojnice pro Vinohradskou nemocnici...
Záchranka ze Strašnic již nejezdí, ale faktem je, že to je nejrychlejší spojnice pro Vinohradskou nemocnici...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ:
Problém pro IZS tam opravdu bude, pokud se tam něco ještě stavebně nezmění. Už před lety jsme zde řešili jízdu autobusů po TT od zastávky Na Hroudě po křižovatku V Korytech x Průběžná a její zamítnutí od dopravního policisty pro P10 viz. světelná signalizace. Při pohledu na konečné řešení po rekonstrukci s posunutím zastávky Nádraží Strašnice ZC dále od křižovatky nabývám dojmu, že by se autobus mohl s dostatečnou rezervou zařadit zpět do jízdního pruhu hned za zastávkovým sloupkem, možná jsou mé spekulace zbytečné pokud nelze mít společnou zastávku u ostrůvku v oblouku. Chápu, že současné posunutí zastávky zvýší kapacitu křižovatky prodloužením řadících pruhů.
Nerezový plech: Já jsem ho zaregistroval na Říčanově poprvé, tak se omlouvám a to jsem zmiňované ostrůvky jsem použil po rekonstrukci několikrát.
Problém pro IZS tam opravdu bude, pokud se tam něco ještě stavebně nezmění. Už před lety jsme zde řešili jízdu autobusů po TT od zastávky Na Hroudě po křižovatku V Korytech x Průběžná a její zamítnutí od dopravního policisty pro P10 viz. světelná signalizace. Při pohledu na konečné řešení po rekonstrukci s posunutím zastávky Nádraží Strašnice ZC dále od křižovatky nabývám dojmu, že by se autobus mohl s dostatečnou rezervou zařadit zpět do jízdního pruhu hned za zastávkovým sloupkem, možná jsou mé spekulace zbytečné pokud nelze mít společnou zastávku u ostrůvku v oblouku. Chápu, že současné posunutí zastávky zvýší kapacitu křižovatky prodloužením řadících pruhů.
Nerezový plech: Já jsem ho zaregistroval na Říčanově poprvé, tak se omlouvám a to jsem zmiňované ostrůvky jsem použil po rekonstrukci několikrát.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
O 10 příspěvků níže uvedeno .Petrpes píše:Kdepa bude přejezd Říčanova? Kalif by šel asi jen před zastávkou a vybudovat panelovou výstupní. Nebo se snad bude do nové trati vkládat přejezd? Ď
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdepa bude přejezd Říčanova? Kalif by šel asi jen před zastávkou a vybudovat panelovou výstupní. Nebo se snad bude do nové trati vkládat přejezd? Ď
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám pocit, že Průběžná v trávě okolo Nádraží Strašnice bude pro IZS skutečný problém a myslím si, že tam patřila v celé délce konstrukce w-tram a měly být busy na kolejích a to odbočování v křižovatkách při vypnutých světlech mělo být vyřešeno. Ono by to šlo.
Nerezový plech signalizuje konec trasy pro nevidomé, je použit třeba na Kavalírce u signalizace, která vede u křižovatky jen na zastávku, stejně tak na Jiráskově náměstí od Mánesa nebo třeba na Krematoriu Motol směrem na přechod do skály, kam se dál rozumně nedá dostat.
Nerezový plech signalizuje konec trasy pro nevidomé, je použit třeba na Kavalírce u signalizace, která vede u křižovatky jen na zastávku, stejně tak na Jiráskově náměstí od Mánesa nebo třeba na Krematoriu Motol směrem na přechod do skály, kam se dál rozumně nedá dostat.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě překvapilo řešení nájezdů a sjezdů u zastávek na Bělohorské ulici, vedle kterých je jen jeden jízdní pruh a při nějakém výkopu (nehodě) půjde místo objet po TT, nebo pro IZS pro předjetí kolony. Tedy spíš mě překvapilo, že to takto není i při rekonstrukci v Průběžné ulici například u zastávky Nádraží Strašnice, kde by sanitka nebo policie (hasiči by neměli vůbec šanci) musela využít místa pro přecházení/přechodu, které na to není tak dobře přizpůsobeno jako právě nájezdy Bělohorské. Stejně tomu tak je i na Kubánském náměstí, kde je dokonce vysoký obrubník.
Druhá věc co mě překvapila je v zastávce Říčanova, varovný pás pro slepce u přechodu přes TT je zde proveden z nerezového plechu.
Druhá věc co mě překvapila je v zastávce Říčanova, varovný pás pro slepce u přechodu přes TT je zde proveden z nerezového plechu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
TT Bělohorská: Jak tak koukám na ty fotky, tak bych to nechal zavřené celé a na kaliforňan bych se vyprdnul. Totálně nedokončené zastávky (jediná použitelná je Říčanova), přechody a přejezdy, bude se dělat zatravnění atd. Takhle by TT týden před otevřením vypadat neměla.
Je pravda, že Průběžná týden před otevřením taky nic moc, ale tam chybí jen jeden pár zastávek (Nádr. Strašnice), a to snad do týdne dají. Jinak stačí už jen zalít asfalt a trochu krásna. Přinejhorším bude výstup a nástup už na Hroudě.
Je pravda, že Průběžná týden před otevřením taky nic moc, ale tam chybí jen jeden pár zastávek (Nádr. Strašnice), a to snad do týdne dají. Jinak stačí už jen zalít asfalt a trochu krásna. Přinejhorším bude výstup a nástup už na Hroudě.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnešní stav RTT Bělohorská
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 23.8.2014/
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 23.8.2014/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro zájemce dnešní stav úseku Na Hroudě - Nádraží Strašnice/Radošovická
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_N ... 22.8.2014/
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_N ... 22.8.2014/