Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.8.2014 13:05

kasme píše:......
Pavel Šebor fotil v neděli v Troji
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/140824/
na fotce 21 mne zaujala úprava/změna v dilataci (respektive tzv. dilatačním zařízení) proti těm již pár let používaných v zastávkách pobřežní cesta - dle mne uvedené dosavadní dilatace nemají na spodku "vnitřních" kolejnic vodorovnou plošku.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 25.8.2014 12:40

von Špilberk: Tipuju to na důsledek svařování před upevněním kolejnice ke všem pražcům a před podbitím trati...

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 25.8.2014 10:14

ano "zátka" :)
ROPID píše:Výsledná varianta tak řeší jako sdruženou zastávku jen zastávku Na Hroudě (obousměrně), zastávka Nádraží Strašnice ZC bude řešena jako zátková, tzn. bus při zastavení zablokuje průjezd ostatních vozidel vozovkou, čímž si může zlepšit situaci před sebou (tedy na příjezdu k SSZ Průběžná x V Korytech).

Pavel Šebor fotil v neděli v Troji
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/140824/

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.8.2014 9:32

petr91 píše:Problém pro IZS tam opravdu bude...
Pokud mne paměť neklame, tak se říkalo, že buď budou vedle OKS 2 jízdní pruhy nebo bude jeden pruh + možnost jízdy po TT. Čekal jsem, jak dlouho bude trvat, než tento slib průběžně vyšumí do pryč, a je to tady. #-o Na Černokostelecké je aspoň takový 1,5 pruh, tak to ještě jde, ale u Nádr. Strašnice je vyloženě zátka, protože je tam čistý úzký jeden pruh + tráva. :roll:

Jo, ještě jedna technická:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 25.8.2014 7:46

Petrpes píše:MŠ: Díky za potvrzení informace. Mimochodem, projede kolem kaliforňana linka 191?
přinejhorším jí postaví přenosný sloupek k chodníku tam, kde byl zastávkový záliv a je to vyřešeno.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 25.8.2014 7:34

MŠ: Díky za potvrzení informace. Mimochodem, projede kolem kaliforňana linka 191?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.8.2014 23:56

Hlavně hasiči to budou mít zajímavé, když Průběžná je nejblíží cesta do města...

Záchranka ze Strašnic již nejezdí, ale faktem je, že to je nejrychlejší spojnice pro Vinohradskou nemocnici...

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 24.8.2014 23:38

MŠ:
Problém pro IZS tam opravdu bude, pokud se tam něco ještě stavebně nezmění. Už před lety jsme zde řešili jízdu autobusů po TT od zastávky Na Hroudě po křižovatku V Korytech x Průběžná a její zamítnutí od dopravního policisty pro P10 viz. světelná signalizace. Při pohledu na konečné řešení po rekonstrukci s posunutím zastávky Nádraží Strašnice ZC dále od křižovatky nabývám dojmu, že by se autobus mohl s dostatečnou rezervou zařadit zpět do jízdního pruhu hned za zastávkovým sloupkem, možná jsou mé spekulace zbytečné pokud nelze mít společnou zastávku u ostrůvku v oblouku. Chápu, že současné posunutí zastávky zvýší kapacitu křižovatky prodloužením řadících pruhů.

Nerezový plech: Já jsem ho zaregistroval na Říčanově poprvé, tak se omlouvám a to jsem zmiňované ostrůvky jsem použil po rekonstrukci několikrát.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 24.8.2014 23:02

Petrpes píše:Kdepa bude přejezd Říčanova? Kalif by šel asi jen před zastávkou a vybudovat panelovou výstupní. Nebo se snad bude do nové trati vkládat přejezd? Ď
O 10 příspěvků níže uvedeno ;-).

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 24.8.2014 22:20

Kdepa bude přejezd Říčanova? Kalif by šel asi jen před zastávkou a vybudovat panelovou výstupní. Nebo se snad bude do nové trati vkládat přejezd? Ď

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 24.8.2014 17:18

Mám pocit, že Průběžná v trávě okolo Nádraží Strašnice bude pro IZS skutečný problém a myslím si, že tam patřila v celé délce konstrukce w-tram a měly být busy na kolejích a to odbočování v křižovatkách při vypnutých světlech mělo být vyřešeno. Ono by to šlo.

Nerezový plech signalizuje konec trasy pro nevidomé, je použit třeba na Kavalírce u signalizace, která vede u křižovatky jen na zastávku, stejně tak na Jiráskově náměstí od Mánesa nebo třeba na Krematoriu Motol směrem na přechod do skály, kam se dál rozumně nedá dostat.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 24.8.2014 15:52

Mě překvapilo řešení nájezdů a sjezdů u zastávek na Bělohorské ulici, vedle kterých je jen jeden jízdní pruh a při nějakém výkopu (nehodě) půjde místo objet po TT, nebo pro IZS pro předjetí kolony. Tedy spíš mě překvapilo, že to takto není i při rekonstrukci v Průběžné ulici například u zastávky Nádraží Strašnice, kde by sanitka nebo policie (hasiči by neměli vůbec šanci) musela využít místa pro přecházení/přechodu, které na to není tak dobře přizpůsobeno jako právě nájezdy Bělohorské. Stejně tomu tak je i na Kubánském náměstí, kde je dokonce vysoký obrubník.

Druhá věc co mě překvapila je v zastávce Říčanova, varovný pás pro slepce u přechodu přes TT je zde proveden z nerezového plechu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.8.2014 7:43

TT Bělohorská: Jak tak koukám na ty fotky, tak bych to nechal zavřené celé a na kaliforňan bych se vyprdnul. Totálně nedokončené zastávky (jediná použitelná je Říčanova), přechody a přejezdy, bude se dělat zatravnění atd. Takhle by TT týden před otevřením vypadat neměla.

Je pravda, že Průběžná týden před otevřením taky nic moc, ale tam chybí jen jeden pár zastávek (Nádr. Strašnice), a to snad do týdne dají. Jinak stačí už jen zalít asfalt a trochu krásna. Přinejhorším bude výstup a nástup už na Hroudě. :D

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 23.8.2014 22:14

Dnešní stav RTT Bělohorská
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 23.8.2014/

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 22.8.2014 20:59

Pro zájemce dnešní stav úseku Na Hroudě - Nádraží Strašnice/Radošovická
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_N ... 22.8.2014/

Odpovědět