Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Martin Šubrt v 01.9.2014 20:57

pawel napsal:poliklinika brevnov/u kastanu: muj dotaz je, proc nebyla zastavka umistena mezi puvodni u kastanu a navrhovanou polikliniku.tedy ve smeru dc za krizovatku s brevnovskou, presneji mezi brevnovskou a slavnikovu. byvalo by to bylo dokonale kompromisni reseni = spokojenost na strane planovacu, cestujicich i podnikatelu. ted je paradoxne u kastanu dc od drinopolu jeste dale nez drive.
Protože bylo pozdě. Projekt měl všechna razítka na stavbu Polikliniky a zbourání Kaštanu. Bylo možné nepostavit Polikliniku a v místě záboru pro bourání Kaštanu za jiné peníze postavit na stejném místě nový Kaštan, což se také stalo. V prostoru, kam by to bylo logické, už se nic v té rychlosti vymyslet nedalo. Samozřejmě je to škoda... Navíc Kaštan se postavil v té části dvojzastávky blíže ven z centra, takže je skutečně dál...
Martin Šubrt
Uživatel
 
Založen: 13.5.2004 9:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod MOp v 01.9.2014 20:52

Martin Šubrt napsal:Mapy i bannery aktualizovány, děkuji.

Ja dekuji za eska.
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod pawel v 01.9.2014 19:43

poliklinika brevnov/u kastanu: muj dotaz je, proc nebyla zastavka umistena mezi puvodni u kastanu a navrhovanou polikliniku.tedy ve smeru dc za krizovatku s brevnovskou, presneji mezi brevnovskou a slavnikovu. byvalo by to bylo dokonale kompromisni reseni = spokojenost na strane planovacu, cestujicich i podnikatelu. ted je paradoxne u kastanu dc od drinopolu jeste dale nez drive.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Jenda1989 v 01.9.2014 19:32

A nebo to může dopadnout jako při rekonstrukcích tratí ve Volgogradu.:-)

http://transphoto.ru/photo/07/14/76/714761.jpg
Jenda1989
Uživatel
 
Založen: 22.6.2012 21:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Martin Šubrt v 01.9.2014 19:23

MOp napsal:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Mapy i bannery aktualizovány, děkuji.
Martin Šubrt
Uživatel
 
Založen: 13.5.2004 9:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod modroko v 01.9.2014 19:22

V zastávce Břevnovský klášter se zastavovalo přesně od 16:41, byl jsem vlastně první kdo v té zastávce stanicoval, ale co mě překvapilo v 16:35 a na stavbě bylo PŘESNĚ 9 dělníků, z toho 8 stálo a mělo v hubě cigáro. Při návratu z Říčanovy jsem viděl makat 3 a zbytek asi šel domu bo nevím. Estli je todle tempo jak co nejrychleji dodělat něco co jsem po*ral, tak potěž záda...
modroko
Uživatel
 
Založen: 02.4.2011 11:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod gabuliatko v 01.9.2014 19:14

MOp napsal:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.

Ano, jediný pracovník v oranžové vestě na cel= stavbě. Ráno v 10 se projíždělo, bo se pokládala živice, zc je položena velmi nepěkně.
PS: 9058 by potřebovala lépe odpružit 1. podvozek A části
gabuliatko
Uživatel
 
Založen: 10.10.2007 12:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod MOp v 01.9.2014 18:58

Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Láďa v 01.9.2014 18:29

Jo, loňské 4 dvéřové SORky jsou výhradně na 340. Je na ně ještě dotace, takže se hned tak někam jinam nepodívají.

Sd zase tak moc není a příštího roku se nedožije nic, co je rok výroby 1995/6/7. Ale zase půjde (bohužel, protože to ničemu nepomůže) do Kb 135 (snad ještě teď v září) a další mají následovat. Namátkou se hovoří třeba o 170.

Přes Břevnovský klášter jsem projížděl okolo 16. hodiny a mám za to, že jsme zastavovali. Zc určitě kvůli SSZ, dc snad také, ale jestli tam byl i pohyb cestujících nezaručím.
Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
 
Založen: 24.8.2009 21:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Fořtík v 01.9.2014 18:20

willyjeff napsal:
9001 napsal:Přesně. Možná bych tu spolupráci i propojil. Např. pankráčtí by mohli na Kačerov, z Motola a Vokovic do Řep atd.

Neměl bych s tím problém. Na Klíčov to mám blíž než pod kopec :)
Ani já bych s tím neměl problém. Dokonce jsme s jedním kolegou u piva rozvíjeli teorii, jak by bylo fajn, kdybys mohl být univerzálním řidičem (včetně strojvedoucího) a brigádníkem dohromady - byl bys pánem svého času a výdělku, sháněl si práci sám, určoval si volno... Ale podnik asi (určitě) o takové pracovní síly nemá zájem. :( Pokud by měl, hlásím se jako první. 8-)
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Martin Šubrt v 01.9.2014 18:14

Gabuliatko:
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
Protože si zejména podnikatelské okolí vykřičelo upřímným vydíráním ponechání zastávky U Kaštanu na původním místě. DP vždy deklaroval, že dvě zastávky po cca 150 metrech v tomto místě považuje za provozně a funkčně nepřijatelné, tj. volba byla buď jedna zastávka, nebo druhá.

- proč nejsou mastodonti?
Předpokládám, že už se někomu podařilo zastavit jejich útok ;-). Ale ví o tom nevím.

- existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz
Existuje pouze u nás na mapy.prazsketramvaje.cz a k odpovědi jsem donutil facebook dpp. Zastávka prý má být už v provozu od 17:00 hodin. Ale nemám jak si to ověřit. Byl jste tam někdo?
Martin Šubrt
Uživatel
 
Založen: 13.5.2004 9:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Radek v 01.9.2014 17:47

gabuliatko napsal:ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)

Zde je soupis SD Sorů. Poslední se kupovaly de facto v roce 2011, ty dva loňské jsou tuším určeny na příměsto.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod gabuliatko v 01.9.2014 17:23

9001 napsal:SD busů bude dost... Po ROPIDím šílenství s KB jich stojí plné odstavné plochy...

ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)
gabuliatko
Uživatel
 
Založen: 10.10.2007 12:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod gabuliatko v 01.9.2014 17:18

Martin Šubrt napsal:Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí ;-).

Pane, tušíte prosím
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
- proč nejsou mastodonti?

ostatní, existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz?
gabuliatko
Uživatel
 
Založen: 10.10.2007 12:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 01.9.2014 17:08

Přesně. Při repanelizaci by to šlo, ale při WTRAMu a nebo změně BKV za OKS si to nedokážu představit.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron