Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 01.9.2014 22:24

Martin Šubrt píše:Protože bylo pozdě. Projekt měl všechna razítka na stavbu Polikliniky a zbourání Kaštanu. Bylo možné nepostavit Polikliniku a v místě záboru pro bourání Kaštanu za jiné peníze postavit na stejném místě nový Kaštan, což se také stalo. V prostoru, kam by to bylo logické, už se nic v té rychlosti vymyslet nedalo. Samozřejmě je to škoda... Navíc Kaštan se postavil v té části dvojzastávky blíže ven z centra, takže je skutečně dál...
A jelikož se Břevnovský klášter zkrátil naopak do zadní části původní zastávky, jsou tedy ještě blíže sobě. Plus se vzdálila zastávka od SSZ, čuju tam problémy a nutnost zastavování (viz. Vltavská).

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 01.9.2014 21:57

pawel píše:poliklinika brevnov/u kastanu: muj dotaz je, proc nebyla zastavka umistena mezi puvodni u kastanu a navrhovanou polikliniku.tedy ve smeru dc za krizovatku s brevnovskou, presneji mezi brevnovskou a slavnikovu. byvalo by to bylo dokonale kompromisni reseni = spokojenost na strane planovacu, cestujicich i podnikatelu. ted je paradoxne u kastanu dc od drinopolu jeste dale nez drive.
Protože bylo pozdě. Projekt měl všechna razítka na stavbu Polikliniky a zbourání Kaštanu. Bylo možné nepostavit Polikliniku a v místě záboru pro bourání Kaštanu za jiné peníze postavit na stejném místě nový Kaštan, což se také stalo. V prostoru, kam by to bylo logické, už se nic v té rychlosti vymyslet nedalo. Samozřejmě je to škoda... Navíc Kaštan se postavil v té části dvojzastávky blíže ven z centra, takže je skutečně dál...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 01.9.2014 21:52

Martin Šubrt píše:Mapy i bannery aktualizovány, děkuji.
Ja dekuji za eska.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2329
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 01.9.2014 20:43

poliklinika brevnov/u kastanu: muj dotaz je, proc nebyla zastavka umistena mezi puvodni u kastanu a navrhovanou polikliniku.tedy ve smeru dc za krizovatku s brevnovskou, presneji mezi brevnovskou a slavnikovu. byvalo by to bylo dokonale kompromisni reseni = spokojenost na strane planovacu, cestujicich i podnikatelu. ted je paradoxne u kastanu dc od drinopolu jeste dale nez drive.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 01.9.2014 20:32

A nebo to může dopadnout jako při rekonstrukcích tratí ve Volgogradu.:-)

http://transphoto.ru/photo/07/14/76/714761.jpg

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 01.9.2014 20:23

MOp píše:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Mapy i bannery aktualizovány, děkuji.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od modroko » 01.9.2014 20:22

V zastávce Břevnovský klášter se zastavovalo přesně od 16:41, byl jsem vlastně první kdo v té zastávce stanicoval, ale co mě překvapilo v 16:35 a na stavbě bylo PŘESNĚ 9 dělníků, z toho 8 stálo a mělo v hubě cigáro. Při návratu z Říčanovy jsem viděl makat 3 a zbytek asi šel domu bo nevím. Estli je todle tempo jak co nejrychleji dodělat něco co jsem po*ral, tak potěž záda...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 01.9.2014 20:14

MOp píše:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Ano, jediný pracovník v oranžové vestě na cel= stavbě. Ráno v 10 se projíždělo, bo se pokládala živice, zc je položena velmi nepěkně.
PS: 9058 by potřebovala lépe odpružit 1. podvozek A části

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 01.9.2014 19:58

Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Láďa » 01.9.2014 19:29

Jo, loňské 4 dvéřové SORky jsou výhradně na 340. Je na ně ještě dotace, takže se hned tak někam jinam nepodívají.

Sd zase tak moc není a příštího roku se nedožije nic, co je rok výroby 1995/6/7. Ale zase půjde (bohužel, protože to ničemu nepomůže) do Kb 135 (snad ještě teď v září) a další mají následovat. Namátkou se hovoří třeba o 170.

Přes Břevnovský klášter jsem projížděl okolo 16. hodiny a mám za to, že jsme zastavovali. Zc určitě kvůli SSZ, dc snad také, ale jestli tam byl i pohyb cestujících nezaručím.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 01.9.2014 19:20

willyjeff píše:
9001 píše:Přesně. Možná bych tu spolupráci i propojil. Např. pankráčtí by mohli na Kačerov, z Motola a Vokovic do Řep atd.
Neměl bych s tím problém. Na Klíčov to mám blíž než pod kopec :)
Ani já bych s tím neměl problém. Dokonce jsme s jedním kolegou u piva rozvíjeli teorii, jak by bylo fajn, kdybys mohl být univerzálním řidičem (včetně strojvedoucího) a brigádníkem dohromady - byl bys pánem svého času a výdělku, sháněl si práci sám, určoval si volno... Ale podnik asi (určitě) o takové pracovní síly nemá zájem. :( Pokud by měl, hlásím se jako první. 8-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 01.9.2014 19:14

Gabuliatko:
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
Protože si zejména podnikatelské okolí vykřičelo upřímným vydíráním ponechání zastávky U Kaštanu na původním místě. DP vždy deklaroval, že dvě zastávky po cca 150 metrech v tomto místě považuje za provozně a funkčně nepřijatelné, tj. volba byla buď jedna zastávka, nebo druhá.

- proč nejsou mastodonti?
Předpokládám, že už se někomu podařilo zastavit jejich útok ;-). Ale ví o tom nevím.

- existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz
Existuje pouze u nás na mapy.prazsketramvaje.cz a k odpovědi jsem donutil facebook dpp. Zastávka prý má být už v provozu od 17:00 hodin. Ale nemám jak si to ověřit. Byl jste tam někdo?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1350
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 01.9.2014 18:47

gabuliatko píše: ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)
Zde je soupis SD Sorů. Poslední se kupovaly de facto v roce 2011, ty dva loňské jsou tuším určeny na příměsto.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 01.9.2014 18:23

9001 píše:SD busů bude dost... Po ROPIDím šílenství s KB jich stojí plné odstavné plochy...
ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 01.9.2014 18:18

Martin Šubrt píše:Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí ;-).
Pane, tušíte prosím
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
- proč nejsou mastodonti?

ostatní, existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz?

Odpovědět