Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nebo to může dopadnout jako při rekonstrukcích tratí ve Volgogradu.
http://transphoto.ru/photo/07/14/76/714761.jpg
http://transphoto.ru/photo/07/14/76/714761.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mapy i bannery aktualizovány, děkuji.MOp píše:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V zastávce Břevnovský klášter se zastavovalo přesně od 16:41, byl jsem vlastně první kdo v té zastávce stanicoval, ale co mě překvapilo v 16:35 a na stavbě bylo PŘESNĚ 9 dělníků, z toho 8 stálo a mělo v hubě cigáro. Při návratu z Říčanovy jsem viděl makat 3 a zbytek asi šel domu bo nevím. Estli je todle tempo jak co nejrychleji dodělat něco co jsem po*ral, tak potěž záda...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, jediný pracovník v oranžové vestě na cel= stavbě. Ráno v 10 se projíždělo, bo se pokládala živice, zc je položena velmi nepěkně.MOp píše:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
PS: 9058 by potřebovala lépe odpružit 1. podvozek A části
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, loňské 4 dvéřové SORky jsou výhradně na 340. Je na ně ještě dotace, takže se hned tak někam jinam nepodívají.
Sd zase tak moc není a příštího roku se nedožije nic, co je rok výroby 1995/6/7. Ale zase půjde (bohužel, protože to ničemu nepomůže) do Kb 135 (snad ještě teď v září) a další mají následovat. Namátkou se hovoří třeba o 170.
Přes Břevnovský klášter jsem projížděl okolo 16. hodiny a mám za to, že jsme zastavovali. Zc určitě kvůli SSZ, dc snad také, ale jestli tam byl i pohyb cestujících nezaručím.
Sd zase tak moc není a příštího roku se nedožije nic, co je rok výroby 1995/6/7. Ale zase půjde (bohužel, protože to ničemu nepomůže) do Kb 135 (snad ještě teď v září) a další mají následovat. Namátkou se hovoří třeba o 170.
Přes Břevnovský klášter jsem projížděl okolo 16. hodiny a mám za to, že jsme zastavovali. Zc určitě kvůli SSZ, dc snad také, ale jestli tam byl i pohyb cestujících nezaručím.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ani já bych s tím neměl problém. Dokonce jsme s jedním kolegou u piva rozvíjeli teorii, jak by bylo fajn, kdybys mohl být univerzálním řidičem (včetně strojvedoucího) a brigádníkem dohromady - byl bys pánem svého času a výdělku, sháněl si práci sám, určoval si volno... Ale podnik asi (určitě) o takové pracovní síly nemá zájem. Pokud by měl, hlásím se jako první.willyjeff píše:Neměl bych s tím problém. Na Klíčov to mám blíž než pod kopec9001 píše:Přesně. Možná bych tu spolupráci i propojil. Např. pankráčtí by mohli na Kačerov, z Motola a Vokovic do Řep atd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Gabuliatko:
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
Protože si zejména podnikatelské okolí vykřičelo upřímným vydíráním ponechání zastávky U Kaštanu na původním místě. DP vždy deklaroval, že dvě zastávky po cca 150 metrech v tomto místě považuje za provozně a funkčně nepřijatelné, tj. volba byla buď jedna zastávka, nebo druhá.
- proč nejsou mastodonti?
Předpokládám, že už se někomu podařilo zastavit jejich útok . Ale ví o tom nevím.
- existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz
Existuje pouze u nás na mapy.prazsketramvaje.cz a k odpovědi jsem donutil facebook dpp. Zastávka prý má být už v provozu od 17:00 hodin. Ale nemám jak si to ověřit. Byl jste tam někdo?
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
Protože si zejména podnikatelské okolí vykřičelo upřímným vydíráním ponechání zastávky U Kaštanu na původním místě. DP vždy deklaroval, že dvě zastávky po cca 150 metrech v tomto místě považuje za provozně a funkčně nepřijatelné, tj. volba byla buď jedna zastávka, nebo druhá.
- proč nejsou mastodonti?
Předpokládám, že už se někomu podařilo zastavit jejich útok . Ale ví o tom nevím.
- existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz
Existuje pouze u nás na mapy.prazsketramvaje.cz a k odpovědi jsem donutil facebook dpp. Zastávka prý má být už v provozu od 17:00 hodin. Ale nemám jak si to ověřit. Byl jste tam někdo?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zde je soupis SD Sorů. Poslední se kupovaly de facto v roce 2011, ty dva loňské jsou tuším určeny na příměsto.gabuliatko píše: ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)9001 píše:SD busů bude dost... Po ROPIDím šílenství s KB jich stojí plné odstavné plochy...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pane, tušíte prosímMartin Šubrt píše:Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí .
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
- proč nejsou mastodonti?
ostatní, existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přesně. Při repanelizaci by to šlo, ale při WTRAMu a nebo změně BKV za OKS si to nedokážu představit.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tohle ale byly rekonstrukce, kde se nemění jen koleje, ale hýbe se s polohou trati, kope se do hloubky, nahrazují BKV pražci apod. Po půlkách by to překáželo.MM-Mikulovsky píše:... za dva roky konečně dojde na to, že se vždy zavře jedna kolej (jenž bude prostorem stavby) v dvou zastávkovém úseku a po druhé koleji se bude díky dvěma vloženým Kaliforňanům na koncích úseku "běžně" jezdit na střídačku v obou směrech...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych tyhle skopičiny přenechal městům, pro které je tramvaj skutečně páteř. Drbat se s tím po půlkách ve výsledku vyjde déle a dráž.
Náměty k úvahám:
Na kolik úseků by se takhle dělala namátkou třeba Hostivař, tj. kolikrát by se ty kaliforňany posouvaly a jak dlouho by to celé trvalo? O takových věcech, jako středová kanalizace radši ani nezačínám uvažovat.
Náměty k úvahám:
Na kolik úseků by se takhle dělala namátkou třeba Hostivař, tj. kolikrát by se ty kaliforňany posouvaly a jak dlouho by to celé trvalo? O takových věcech, jako středová kanalizace radši ani nezačínám uvažovat.
Naposledy upravil(a) Bobek dne 01.9.2014 18:05, celkem upraveno 2 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A páč vše špatné (snad opravdu) pro něco dobré, tak za dva roky konečně dojde na to, že se vždy zavře jedna kolej (jenž bude prostorem stavby) v dvou zastávkovém úseku a po druhé koleji se bude díky dvěma vloženým Kaliforňanům na koncích úseku "běžně" jezdit na střídačku v obou směrech (pro obsluhu té jedné mezizastávky budou do úseku vypravovány jen KTN s dveřmi na obou stranách) = lidi nebudou muset přesedat na NAD!Martin Šubrt píše:Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí .