Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 01.9.2014 20:32

A nebo to může dopadnout jako při rekonstrukcích tratí ve Volgogradu.:-)

http://transphoto.ru/photo/07/14/76/714761.jpg

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 01.9.2014 20:23

MOp píše:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Mapy i bannery aktualizovány, děkuji.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od modroko » 01.9.2014 20:22

V zastávce Břevnovský klášter se zastavovalo přesně od 16:41, byl jsem vlastně první kdo v té zastávce stanicoval, ale co mě překvapilo v 16:35 a na stavbě bylo PŘESNĚ 9 dělníků, z toho 8 stálo a mělo v hubě cigáro. Při návratu z Říčanovy jsem viděl makat 3 a zbytek asi šel domu bo nevím. Estli je todle tempo jak co nejrychleji dodělat něco co jsem po*ral, tak potěž záda...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 01.9.2014 20:14

MOp píše:Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.
Ano, jediný pracovník v oranžové vestě na cel= stavbě. Ráno v 10 se projíždělo, bo se pokládala živice, zc je položena velmi nepěkně.
PS: 9058 by potřebovala lépe odpružit 1. podvozek A části

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 01.9.2014 19:58

Brevnovsky klaster se stavelo. Byl jsem tam kolem 18h.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Láďa » 01.9.2014 19:29

Jo, loňské 4 dvéřové SORky jsou výhradně na 340. Je na ně ještě dotace, takže se hned tak někam jinam nepodívají.

Sd zase tak moc není a příštího roku se nedožije nic, co je rok výroby 1995/6/7. Ale zase půjde (bohužel, protože to ničemu nepomůže) do Kb 135 (snad ještě teď v září) a další mají následovat. Namátkou se hovoří třeba o 170.

Přes Břevnovský klášter jsem projížděl okolo 16. hodiny a mám za to, že jsme zastavovali. Zc určitě kvůli SSZ, dc snad také, ale jestli tam byl i pohyb cestujících nezaručím.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 01.9.2014 19:20

willyjeff píše:
9001 píše:Přesně. Možná bych tu spolupráci i propojil. Např. pankráčtí by mohli na Kačerov, z Motola a Vokovic do Řep atd.
Neměl bych s tím problém. Na Klíčov to mám blíž než pod kopec :)
Ani já bych s tím neměl problém. Dokonce jsme s jedním kolegou u piva rozvíjeli teorii, jak by bylo fajn, kdybys mohl být univerzálním řidičem (včetně strojvedoucího) a brigádníkem dohromady - byl bys pánem svého času a výdělku, sháněl si práci sám, určoval si volno... Ale podnik asi (určitě) o takové pracovní síly nemá zájem. :( Pokud by měl, hlásím se jako první. 8-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 01.9.2014 19:14

Gabuliatko:
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
Protože si zejména podnikatelské okolí vykřičelo upřímným vydíráním ponechání zastávky U Kaštanu na původním místě. DP vždy deklaroval, že dvě zastávky po cca 150 metrech v tomto místě považuje za provozně a funkčně nepřijatelné, tj. volba byla buď jedna zastávka, nebo druhá.

- proč nejsou mastodonti?
Předpokládám, že už se někomu podařilo zastavit jejich útok ;-). Ale ví o tom nevím.

- existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz
Existuje pouze u nás na mapy.prazsketramvaje.cz a k odpovědi jsem donutil facebook dpp. Zastávka prý má být už v provozu od 17:00 hodin. Ale nemám jak si to ověřit. Byl jste tam někdo?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 01.9.2014 18:47

gabuliatko píše: ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)
Zde je soupis SD Sorů. Poslední se kupovaly de facto v roce 2011, ty dva loňské jsou tuším určeny na příměsto.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 01.9.2014 18:23

9001 píše:SD busů bude dost... Po ROPIDím šílenství s KB jich stojí plné odstavné plochy...
ač je to divné, tak SD vozů je nedostatek. Zřejmě se rychleji vyřazuje než nakupuje (respektive se nakupuje víc kloubů bo je jejich provoz dle ROPIDu levnější)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 01.9.2014 18:18

Martin Šubrt píše:Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí ;-).
Pane, tušíte prosím
- proč není zastávka Poliklinika Břevnov
- proč nejsou mastodonti?

ostatní, existuje někde zmínka o tom, že zastávka Břevnovský klášter je mimo provoz?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.9.2014 18:08

Přesně. Při repanelizaci by to šlo, ale při WTRAMu a nebo změně BKV za OKS si to nedokážu představit.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 01.9.2014 18:05

MM-Mikulovsky píše:... za dva roky konečně dojde na to, že se vždy zavře jedna kolej (jenž bude prostorem stavby) v dvou zastávkovém úseku a po druhé koleji se bude díky dvěma vloženým Kaliforňanům na koncích úseku "běžně" jezdit na střídačku v obou směrech...
Tohle ale byly rekonstrukce, kde se nemění jen koleje, ale hýbe se s polohou trati, kope se do hloubky, nahrazují BKV pražci apod. Po půlkách by to překáželo.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 01.9.2014 18:03

Já bych tyhle skopičiny přenechal městům, pro které je tramvaj skutečně páteř. Drbat se s tím po půlkách ve výsledku vyjde déle a dráž.

Náměty k úvahám:
Na kolik úseků by se takhle dělala namátkou třeba Hostivař, tj. kolikrát by se ty kaliforňany posouvaly a jak dlouho by to celé trvalo? O takových věcech, jako středová kanalizace radši ani nezačínám uvažovat.
Naposledy upravil(a) Bobek dne 01.9.2014 18:05, celkem upraveno 2 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.9.2014 17:40

Martin Šubrt píše:Jestli to takhle půjde dál, tak příští rok půjde do provozu stavba Skansky částečně i bez kolejí ;-).
A páč vše špatné (snad opravdu) pro něco dobré, tak za dva roky konečně dojde na to, že se vždy zavře jedna kolej (jenž bude prostorem stavby) v dvou zastávkovém úseku a po druhé koleji se bude díky dvěma vloženým Kaliforňanům na koncích úseku "běžně" jezdit na střídačku v obou směrech (pro obsluhu té jedné mezizastávky budou do úseku vypravovány jen KTN s dveřmi na obou stranách) = lidi nebudou muset přesedat na NAD!

Odpovědět