Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 04.9.2014 14:50

Marek B. píše:Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..
Souhlasím, ale z pohledu koncepce posledních let bych tam takovou zastávku očekával.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 04.9.2014 12:54

Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 04.9.2014 11:44

9001 píše:Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...

Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
A to jsi ještě zapomněl na to, že měla být obnovena zastávka, která se dříve jmenovala Školka a na kterou jsou dodnes mezi Kolbenovou a Novým Hloubětínem připraveny ostrůvky. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2014 9:30

Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...

Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...

Denor
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 12.10.2012 0:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Denor » 04.9.2014 9:21

Napadlo mě, není Dubečská záložní zastávka místo Na Padesátém, až se budou stavět nové železniční mosty přes Průběžnou? Na Padesátém je blízko křižovatky, nevešla by se tam povrchová výhybka. Nebo to otočí na Radošovické, to je taky možné.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 04.9.2014 7:39

Dubečský asi nerozumí nikdo.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.9.2014 21:14

Karosák: Já vlastně nechápu ani tu výstavbu Dubečské. Když už se postaví, stejně by jí někdo chtěl otevřít, to se neuhlídá. Ale chápu, že to asi bylo v projektu a výběrku... Zastavovat tam 2x je fakt šílený.

Gabuliatko: Na Vypichu obousměrně busy na kolejích na koleje a z kolejí před a za zastávkou, obecně dole od Tomanovy to bude v asfaltu. Osovka rozšířená. U zastávky směrem k Oboře řízený přechod a přejezd pro cyklisty a řízený výjezd ze smyčky, což se asi ale postaví až za rok, takže zatím neřízené nebo provizorka...uvidíme.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 03.9.2014 19:49

Koukal jsem na smy4ku Vypich a konečně mi došlo, že tam budou autobusy jezdit z Ankarské. Snad někdo spočítal že se vejde souprava před a za aniž by blokovala prostor vyhybek.
Někde jsem četl, že Vypich bude společná zast. pro TRAM a BUS, rozšířená osobka mi ale na první pohled nepřijde. Tuší někdo podrobnosyi (jeden, oba směry, nájezd, sjezd ...)?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 03.9.2014 19:36

Ano, Hostivař vypadá tak, jak měla vypadat Bělohorská před 4 týdny :? Bobek to v podstatě popsal slušně, zbývá svařit a podbít ZM-Sídl. ZM, doštěrkovat a dtto OCH-křiž. Na Groši, utáhnout vrtule. Zastávky vypadají utěšeně, dodělávají se zábradlíčka. Jinak SSZ v podstatě pro tram nepřibude. Ani na OCH, ani Na Groši, vždy jen meandr ze zábradlí. Na Sídl ZM snad konečně zapreferujeme a odpadne ta mačkací hrůza, co tam byla. Taky nechápu, proč tam nemohl být menadr :zadnice No a když se budeme modlit za dobrý vítr, tak jsou vzdálenosti k SSZ od zastávek vždy přijatelné na to, aby přijaly a vyhověly požadavku tram. Je to o vyladění, což víme, může být na dlouho, ale technicky tu šance je. Nejvíce jsem zpruzen z těch dvou zastávek na 50. Fakt mi přijde totálně padlý na hlavu teď používat obě. Dubečskou prosím, klidně postavit, když už jsou v tom, ale zprovoznit až nadejde čas. Dále byly provedeny výřezy B1 za B3 v obloucích do podjezdu v BKV, ale vždy jen vnější kolejnice. V podjezdu též vyměněno pár převěsů, leč jeden je již řádně přetržený :roll:
A jinak nevím, co plánují ve smyčce, ale byla vyměněna (komplet železo) rozjezdová rádiová výhybka do smyčky za blokovou s výměnnými pružnými jazyky a provedena údržba na poslední sjezdové výhybce ze smyčky. Oblouky jen orezlé, ani nedokážu říci, zda-li byly vůbec navařeny. Ty na vjezdovém esíčku ano. Zřejmě mistři koncovek, tak se necháme překvapit 8-)

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 03.9.2014 15:46

Z druhého konce:
V okolí Radošovické se prostírá hlína, zastávka bez povrchů. U hasičů nejslabší místo, jáma (starý přejezd vykopán relativně nedávno), cvičili tam s izolací, na Dubečské dávají obrubníky. Na ZM doasfaltovávají zbytky kolem trati a vypadá to k podbití, pod OC Hostivař ještě dosypávají štěrk. Nagy Roszi už má zábradlí, ráno ještě nebylo.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 03.9.2014 15:42

Být pořadatelem té akce, tak to snad i považuji za sabotáž.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.9.2014 15:39

gabuliatko píše:LADRONKAFEST 2014
LADRONKAFEST JE NEJVĚTŠÍM FESTIVALEM VOLNOČASOVÝCH AKTIVIT VE STŘEDNÍ EVROPĚ!
Datum konání: 06.09.2014 od 11:00 do 22:00
+ nábor dobrovolníků na brigádu při dokončovacích pracích po RTT

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 03.9.2014 14:34

Martin Šubrt píše:Skanska toho neumí. Předpokládám, že jde o ten přechod na Drinopolu...
Ano, ale všiml jsem si toho i u nelomených přechodů, že snížení obrubníku je skokově a ne šikminou. Kdysi takto dělal někdo bezbariérové přechody ve Vodičkově mezi Karlákem a Lazarskou a pak dva obrubníky po stranách zas vykopali a dali tam šikmej a předláždili okolí.

Ty samovahou rozestupující se dlažky ve dvojstupu se budou předělávat, zalévat nebo?
Jinak mi přijde že po pondělku tempo výrazně opadlo a že se čeká na víkend.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 03.9.2014 14:18

Plánuje se s modernizací trati Kubánksé náměstí - Koh.i.noor nová zastávka OC Eden?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.9.2014 12:21

gabuliatko píše:Nemohl by admin udělat tipovací soutěž zda se 13. otevře Vypich? Jak sleduji stavbu tak o tom začínám trochu pochybovat.
PS: MŠ: Skanska neumí šikmé obrubníky? Na přechodu který je zalomen a svažuje se je po straně do vozovky hranatá obruba. O to zakopnout a přepadnout mezi auta ...
Ten napojovaný asfalt na zastávkách se bude brousit?
Zastávky nemají vůbec žádné vodící prvky pro nevidomé, to je OK?
Myslím, že na otevření už někdo vsadil Kabát ;-).
Skanska toho neumí. Předpokládám, že jde o ten přechod na Drinopolu...
Prvky pro nevidomé se lepí na hotový asfalt nakonec.

Odpovědět