Souhlasím, ale z pohledu koncepce posledních let bych tam takovou zastávku očekával.Marek B. píše:Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Martin: Z pohledu rychlosti tramvají je zast. Eden dost nežádoucí..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A to jsi ještě zapomněl na to, že měla být obnovena zastávka, která se dříve jmenovala Školka a na kterou jsou dodnes mezi Kolbenovou a Novým Hloubětínem připraveny ostrůvky.9001 píše:Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...
Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Denor: Tak je samozřejmě myšlená. Podle nějakých projektů pak bude velká společná zastávka v podjezdu, který se vytvoří reko železnice...
Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
Když se může stavět Korunovační i Sparta, Vozovna Kobylisy 2x a nebo v zemi nikoho Vozovna Hloubětín tam kde se v roce 1996 projelo až od Pepsi až na Kbelskou se staví už 3x...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napadlo mě, není Dubečská záložní zastávka místo Na Padesátém, až se budou stavět nové železniční mosty přes Průběžnou? Na Padesátém je blízko křižovatky, nevešla by se tam povrchová výhybka. Nebo to otočí na Radošovické, to je taky možné.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dubečský asi nerozumí nikdo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Já vlastně nechápu ani tu výstavbu Dubečské. Když už se postaví, stejně by jí někdo chtěl otevřít, to se neuhlídá. Ale chápu, že to asi bylo v projektu a výběrku... Zastavovat tam 2x je fakt šílený.
Gabuliatko: Na Vypichu obousměrně busy na kolejích na koleje a z kolejí před a za zastávkou, obecně dole od Tomanovy to bude v asfaltu. Osovka rozšířená. U zastávky směrem k Oboře řízený přechod a přejezd pro cyklisty a řízený výjezd ze smyčky, což se asi ale postaví až za rok, takže zatím neřízené nebo provizorka...uvidíme.
Gabuliatko: Na Vypichu obousměrně busy na kolejích na koleje a z kolejí před a za zastávkou, obecně dole od Tomanovy to bude v asfaltu. Osovka rozšířená. U zastávky směrem k Oboře řízený přechod a přejezd pro cyklisty a řízený výjezd ze smyčky, což se asi ale postaví až za rok, takže zatím neřízené nebo provizorka...uvidíme.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Koukal jsem na smy4ku Vypich a konečně mi došlo, že tam budou autobusy jezdit z Ankarské. Snad někdo spočítal že se vejde souprava před a za aniž by blokovala prostor vyhybek.
Někde jsem četl, že Vypich bude společná zast. pro TRAM a BUS, rozšířená osobka mi ale na první pohled nepřijde. Tuší někdo podrobnosyi (jeden, oba směry, nájezd, sjezd ...)?
Někde jsem četl, že Vypich bude společná zast. pro TRAM a BUS, rozšířená osobka mi ale na první pohled nepřijde. Tuší někdo podrobnosyi (jeden, oba směry, nájezd, sjezd ...)?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, Hostivař vypadá tak, jak měla vypadat Bělohorská před 4 týdny Bobek to v podstatě popsal slušně, zbývá svařit a podbít ZM-Sídl. ZM, doštěrkovat a dtto OCH-křiž. Na Groši, utáhnout vrtule. Zastávky vypadají utěšeně, dodělávají se zábradlíčka. Jinak SSZ v podstatě pro tram nepřibude. Ani na OCH, ani Na Groši, vždy jen meandr ze zábradlí. Na Sídl ZM snad konečně zapreferujeme a odpadne ta mačkací hrůza, co tam byla. Taky nechápu, proč tam nemohl být menadr No a když se budeme modlit za dobrý vítr, tak jsou vzdálenosti k SSZ od zastávek vždy přijatelné na to, aby přijaly a vyhověly požadavku tram. Je to o vyladění, což víme, může být na dlouho, ale technicky tu šance je. Nejvíce jsem zpruzen z těch dvou zastávek na 50. Fakt mi přijde totálně padlý na hlavu teď používat obě. Dubečskou prosím, klidně postavit, když už jsou v tom, ale zprovoznit až nadejde čas. Dále byly provedeny výřezy B1 za B3 v obloucích do podjezdu v BKV, ale vždy jen vnější kolejnice. V podjezdu též vyměněno pár převěsů, leč jeden je již řádně přetržený
A jinak nevím, co plánují ve smyčce, ale byla vyměněna (komplet železo) rozjezdová rádiová výhybka do smyčky za blokovou s výměnnými pružnými jazyky a provedena údržba na poslední sjezdové výhybce ze smyčky. Oblouky jen orezlé, ani nedokážu říci, zda-li byly vůbec navařeny. Ty na vjezdovém esíčku ano. Zřejmě mistři koncovek, tak se necháme překvapit
A jinak nevím, co plánují ve smyčce, ale byla vyměněna (komplet železo) rozjezdová rádiová výhybka do smyčky za blokovou s výměnnými pružnými jazyky a provedena údržba na poslední sjezdové výhybce ze smyčky. Oblouky jen orezlé, ani nedokážu říci, zda-li byly vůbec navařeny. Ty na vjezdovém esíčku ano. Zřejmě mistři koncovek, tak se necháme překvapit
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Z druhého konce:
V okolí Radošovické se prostírá hlína, zastávka bez povrchů. U hasičů nejslabší místo, jáma (starý přejezd vykopán relativně nedávno), cvičili tam s izolací, na Dubečské dávají obrubníky. Na ZM doasfaltovávají zbytky kolem trati a vypadá to k podbití, pod OC Hostivař ještě dosypávají štěrk. Nagy Roszi už má zábradlí, ráno ještě nebylo.
V okolí Radošovické se prostírá hlína, zastávka bez povrchů. U hasičů nejslabší místo, jáma (starý přejezd vykopán relativně nedávno), cvičili tam s izolací, na Dubečské dávají obrubníky. Na ZM doasfaltovávají zbytky kolem trati a vypadá to k podbití, pod OC Hostivař ještě dosypávají štěrk. Nagy Roszi už má zábradlí, ráno ještě nebylo.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Být pořadatelem té akce, tak to snad i považuji za sabotáž.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
+ nábor dobrovolníků na brigádu při dokončovacích pracích po RTTgabuliatko píše:LADRONKAFEST 2014
LADRONKAFEST JE NEJVĚTŠÍM FESTIVALEM VOLNOČASOVÝCH AKTIVIT VE STŘEDNÍ EVROPĚ!
Datum konání: 06.09.2014 od 11:00 do 22:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, ale všiml jsem si toho i u nelomených přechodů, že snížení obrubníku je skokově a ne šikminou. Kdysi takto dělal někdo bezbariérové přechody ve Vodičkově mezi Karlákem a Lazarskou a pak dva obrubníky po stranách zas vykopali a dali tam šikmej a předláždili okolí.Martin Šubrt píše:Skanska toho neumí. Předpokládám, že jde o ten přechod na Drinopolu...
Ty samovahou rozestupující se dlažky ve dvojstupu se budou předělávat, zalévat nebo?
Jinak mi přijde že po pondělku tempo výrazně opadlo a že se čeká na víkend.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Plánuje se s modernizací trati Kubánksé náměstí - Koh.i.noor nová zastávka OC Eden?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím, že na otevření už někdo vsadil Kabát .gabuliatko píše:Nemohl by admin udělat tipovací soutěž zda se 13. otevře Vypich? Jak sleduji stavbu tak o tom začínám trochu pochybovat.
PS: MŠ: Skanska neumí šikmé obrubníky? Na přechodu který je zalomen a svažuje se je po straně do vozovky hranatá obruba. O to zakopnout a přepadnout mezi auta ...
Ten napojovaný asfalt na zastávkách se bude brousit?
Zastávky nemají vůbec žádné vodící prvky pro nevidomé, to je OK?
Skanska toho neumí. Předpokládám, že jde o ten přechod na Drinopolu...
Prvky pro nevidomé se lepí na hotový asfalt nakonec.